Wat is verschil tussen blind achter een natie aan lopen en blind achter een voetbalclub aan lopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Old-Skool het volgende:
Jammer dat ze geen beelden hadden van de Feyenoord hooligans die die kutnazi's hun stad uit jaagden.
Claudia houdt zich meer aan het boekje. Ik vind niet dat ze het slecht doet, maar Matthijs is veel meer geïnteresseerd in de persoon en durft ook op een quasi-nonchalante manier de vragen te stellen waar het publiek antwoord op wil hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef Luigi_ het volgende:
Ik vind Matthijs veel beter interviewen dan Claudia terwijl ze d'r echt niet slecht uitziet ofzo.
Claudia zou op veel vragen die Matthijs stelt geen antwoord van de gast krijgen, denk ik. Die laatste weet toch net dat tikje "gezelligheid" in een gesprek te brengen waardoor de gast net dat tikje meer lost soms ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Claudia houdt zich meer aan het boekje. Ik vind niet dat ze het slecht doet, maar Matthijs is veel meer geïnteresseerd in de persoon en durft ook op een quasi-nonchalante manier de vragen te stellen waar het publiek antwoord op wil hebben.
Dat snap ik ook wel, maar ik vind er bij Matthijs een fijnere sfeer hangenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Wup het volgende:
hmz, ik ben juist een beetje Matthijs-moe dus altijd blij als Claudia er is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze er maar 1 keer in de week is.
dat is me niet opgevallen hier?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er vrij veel fok!kers matthijs proberen te bashen?
Ach wij verdienen geen 5 ton gemeenschapsgeld... daarom misschien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk meer een Claudia-basher.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind er bij Matthijs een fijnere sfeer hangen
Ik houd zowieso niet van bashen maar ik deel je mening Claudiaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk meer een Claudia-basher.
Claudia--> O, nee dat mag alleen als je bij Talpa zit...
Claudiaen Matthijs
![]()
Omg! Echt wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
Bert en Jochem samen. dan wordt je helemaal gek
Vreselijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
Nogal. Ik heb het geluid maar afgezet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |