Kloptquote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De ervaring leert dat het nog wel een paar keer herhaald wordt
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet zeker even kijken. PJO's en Wolfke's in het wild.
De Lama's en Comedy Factory zijn ook gewoon slecht.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Ik vind die Jan-Jaap van der Wal altijd wel grappig, maar wat zit dat ventje uit de hoogte te doen over andere vormen van humor? Bah zeg...
Dat is echt gewoon onzin. Het is plat, vooral de Lama's. Maar je kan er evengoed helemaal dubbel door liggen. Dat fragmentje wat ze net lieten zien was gewoon hilarisch. Dat jij het slecht vindt (ik moest er ook heel lang niets van hebben totdat ik het uberhaupt een keer zag) betekent niet dat het slecht is.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
De Lama's en Comedy Factory zijn ook gewoon slecht.
Jezus wat een triest zooitjequote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Gefrustreerde feministen die alles op mannen afschuiven
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Gefrustreerde feministen die alles op mannen afschuiven
Nee hoor. De nieuwe opzij-generatie is niet zo verzuurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. De nieuwe opzij-generatie is niet zo verzuurd.
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.quote:
Wat doet de bewuste vrouw tegenwoordig anders dan? Vroeger had je van die BOM vrouwen, dat zijn de types die je nu wel eens op barkrukken ziet hangen en waarvan je geruchten hoort dat haar kinderen totaal ontspoord zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.
Neuken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.
Geen idee. Kan alleen maar voor mezelf spreken en ik hoop dat ik nooit zo'n verzuurd wezen word. Maar goed, dit heeft he-le-maal niets met DWDD te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat doet de bewuste vrouw tegenwoordig anders dan?
Jaja, waar blijkt die manvriendelijkheid dan uit? Anders zie ik het verschil nog steeds niet, hè..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen maar voor mezelf spreken en ik hoop dat ik nooit zo'n verzuurd wezen word. Maar goed, dit heeft he-le-maal niets met DWDD te maken.
omdat die ex nog steeds wil profiteren van de naam Blinker................zo gaat dat toch met die publiciteitsgeile voetbalvrouwen. Ze was echt niet getrouwd met Regi blinker als het een onbekende nederlander was geweest.. Hij is inmiddels al een tijd ex voetballer dus niet meer interessant voor die snolquote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.
Waarom heet die blonde eigenlijk nog steeds Blinker
quote:
Ik hoorde laatst iets over een alimentatieregeling voor ex-vrouwen. Gekker moet het niet wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef djstoffel het volgende:
[..]
omdat die ex nog steeds wil profiteren van de naam Blinker................zo gaat dat toch met die publiciteitsgeile voetbalvrouwen. Ze was echt niet getrouwd met Regi blinker als het een onbekende nederlander was geweest.. Hij is inmiddels al een tijd ex voetballer dus niet meer interessant voor die snol
Geldt ook voor die andere die erbij zat (ex van Alain delon). wat een verschrikkelijk naar wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |