Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Kan me toch herinneren dat jij vrolijk hebt meegepost in het WK-subforum [afbeelding]![]()
Ik ook trouwens en ik kijk anders nooit naar voetbal![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:47 schreef Radegast het volgende:
En dan de komende twee dagen geen uitzending. Schaatsen.![]()
Johquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef Arcee het volgende:
Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky. [afbeelding]
Bij het schaatsen is er elke week wel een EK of WK lijkt het mij als Belg ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky. [afbeelding]
EK vind ik altijd een WK-light.quote:
Per jaar 3 keer een WK (Allround, Sprint, Afstanden), 1 keer een EK (Allround).quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij het schaatsen is er elke week wel een EK of WK lijkt het mij als Belg ...
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vroeger had je 2 keer per jaar een toernooi op TV, het EK en het WK. En dan alleen op zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Nieuwe carrière Gerrit Zalm als sidekick
09 Maart 2007 10:14: Herman Roggeveen
Nu Gerrit Zalm policitus af is, begint hij een nieuwe carrière als sidekick. Niet op de radio, ook niet bij Jensen maar bij Matthijs van Nieuwkerk. Zalm wordt de vaste vervanger van Marc-Marie Huijbregts, die meestal op vrijdagen aanschuift bij De Wereld Draait Door. Volgens De Telegraaf beviel het Zalm goed toen hij onlangs te gast was in het programma. En nu hij niet meer gereserveerd hoeft te spreken, kan Gerrit helemaal losgaan bij De Wereld Draait Door. Verrassende move, maar kon volgens mij wel goed uitpakken.
jawel, maar mocht MMH er niet zijn dan schuift Zalm aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
En Marc-Marie dan ?
Doet hij dat niet meer de plaats nemen als tafelheer
Oke danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
jawel, maar mocht MMH er niet zijn dan schuift Zalm aan
quote:
Alles is beter dan Marc-Marie Huybrechtsquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
In feite betekent dat dat Zalm tweede keus is [afbeelding]
Die was geniaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hallo we zijn van man bijt hond
- Nou, das niet zo best, als een hond iemand gaat bijten dan is die meestal geschopt en ...
![]()
![]()
met wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef Urquhart het volgende:
T'is jammer dat het te gelijk met de gouden kooi wordt uitgezonden, nu mis ik het regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |