Nog een reden om massaal anti-Huub te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stoeptegel heeft meer gay-appeal.![]()
Op een stoeptegel kun je lekker stampen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stoeptegel heeft meer gay-appeal.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan post sturen: Lieve stoeptegel, laat niet over je heen lopen door Natasia. Wij steunen je!!! Kus, Fok!...
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee joh, let eens op. De meesten klagen over het feit dat Huub het niet zo nauw neemt met het op uiterlijke gronden bekritiseren van Jaap, op gronde van het zelf gepest zijn door de rest van de bewoners, ergo niets van zijn eigen (zeer recente) geschiedenis leert, en zodoende toch minder intelligent blijkt dan lijkt.
Zo cool is Huub niet. Hij is bijdehanter dan alle anderen daar, ja. Ze zijn met z'n 7en, big deal.
Whoahahahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan post sturen: Lieve stoeptegel, laat niet over je heen lopen door Natasia. Wij steunen je!!! Kus, Fok!...
Mis ik iets ? Waarom noem je mij als je het over een Hagenees hebt ?quote:Buiten de Huub-haters, de Huub-critici en de Huub-lovers bevindt zich inmiddels een Hagenees in ons midden (Hathor )
De reden dat Jaap de toorn van Huub over zich heen heeft afgeroepen heeft helemaal niks met zijn uiterlijk te maken, waar Huub zelf in eerste instantie juist wel op zijn uiterlijk werd veroordeeld en (in eerste instantie heimelijk) werd afgezeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee joh, let eens op. De meesten klagen over het feit dat Huub het niet zo nauw neemt met het op uiterlijke gronden bekritiseren van Jaap, op gronde van het zelf gepest zijn door de rest van de bewoners, ergo niets van zijn eigen (zeer recente) geschiedenis leert, en zodoende toch minder intelligent blijkt dan lijkt.
Zo cool is Huub niet. Hij is bijdehanter dan alle anderen daar, ja. Ze zijn met z'n 7en, big deal.
Idd, het lijkt erop dat de kaartenaktie langzamerhand naar de achtergrond schuift, en het een Huubbashtopic aan het worden is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Hey Peter6000! Uw topic heeft de juiste snaar geraakt, merk ik?
Jammer van die ene afmelding, maar mijn stem blijft geldig.
Huub blijft J.aap afzeiken op een basisschool-manier, terwijl hij precies dezelfde behandeling kreeg bij zijn eigen binnenkomst. Daar was hij zelf ook niet blij mee. De geschiedenis herhaalt zich, Judas!
Idd, hij heeft nog niets structureels gedaan met zijn kwaliteiten (die hij onmiskenbaar heeft).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]Wat dat betreft spreekt het ook boekdelen dat hij zowel in zijn eerdere leven als in de Kooi toch flink parasiteert op zijn eigen (mijns inziens vrij hoge) intelligentie/welbespraaktheid, in plaats van daar structureel iets positiefs en goeds voor zichzelf mee te doen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je anoniem reageert, dus dat kan helaas niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dat mag alleen als je anoniem reageert, dus dat kan helaas niet.
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De massale Huub-verering is natuurlijk een vorm van massa-hysterie, voor zover de kijkcijfers van DGK aanleiding geven voor de term massa. Wat dat betreft is het wel prettig dat er blijkbaar op internet ook genuanceerd gedacht kan worden, en is dit topic eigenlijk best verfrissend.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ikke niet een zeur .......peter is de zeur hahahahahahah![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:25 schreef Gert het volgende:
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.
Huhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
APK, maak er weer even "homo" van, dan kan er nog iemand op de lijst.
O, hij had zelfs al stelling genomen, zie ik.quote:
ik zal het even voor je nuanceren: genuanceerd denken is nog heel wat anders dan genuanceerd posten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zo ken ik Huub weergeen respect voor vrouwen (hij sloeg Hedda immers ook)
![]()
Wellicht dat de "Hedda is een hoer" ondertitel heeft bijgedragen tot deze reaktie, maar het is weer een (nare) persoonlijke aanval op een goed onderbouwde opinie over Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Zo ken ik Dynabite ook weer, de kinderverkrachter......alhoewel het zelf nog een kind is....altijd geslagen door zijn moeder en mishandeld door pappa.![]()
Mijn actie begon ondertussen ook aardig te lopen, ik had zelf de AA benaderd en mocht in al hun lokalen flyers neerleggen en ik heb mijn postbode gevraagt om me te helpen, die vond het wel grappig en heeft 6 collega's gecharterd en als ik er 10 duizend op het postkantoor aflever verzorgen hun de huis aan huis bezorging in een deel van Amsterdam west.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Even een update![]()
Ik had die vriend van mij gevraagd of hij even 400 flyers voor mij wilde drukken, maar daar deed hij nogal moeilijk over
Maar nu weet ik waarom![]()
Ze werken daar met een minimale afname van 1000 stuks, dus toen ik om 400 stuks vroeg ging hij er automatisch vanuit dat ik er 400.000 wilde hebben![]()
![]()
![]()
En hij heeft het nog gedaan ook![]()
Hij stond vanmorgen voor mijn deur met 4 pallets van 90 kilo per stuk![]()
![]()
Maar nu zit ik wel met een logistiek probleem( en met spierpijn
)
Ik heb iemand nodig met een flinke bestelbus, en veel vrijwilligers voor de verspreiding....
Neem aub contact met me op.
Oja ik heb die kaarten laten ondertekenen met: de Formeel Ondergrondse Kaarten-actie: 100% anti-Huub.
Misschien kan Danny even zijn advocaat bellen, om te vragen of dit juridisch wel door de beugel kan
Kijk een beetje gein op het forum moet kunnen, maar hoe ziek moet die huub fundamentalist wel niet zijn om mijn actie zo te saboterenquote:Hey lelijke eend zit je lekker te wachten.........je dacht toch niet dat iemand je ging helpen met een aktie tegen HUUB muhawahahahaha!!!111..........je bent gwoon een jaloerse loeser HAHAHHAHAHA SUKKEL......HUUB 4 DA WIN.....HUUB forever.... heil HUUB
groeten The Family
Ok ff serieus gozer, get a life!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn actie begon ondertussen ook aardig te lopen, ik had zelf de AA benaderd en mocht in al hun lokalen flyers neerleggen en ik heb mijn postbode gevraagt om me te helpen, die vond het wel grappig en heeft 6 collega's gecharterd en als ik er 10 duizend op het postkantoor aflever verzorgen hun de huis aan huis bezorging in een deel van Amsterdam west.
Verder hebben de weightwatchers, de fanclub van NL, en salamandervereniging de gladde kikker zich aangemeld en steunen mijn actie.Maar er was ook iemand die toezegde dat hij me vandaag zou komen helpen met een flinke bestelbus. Ik zat de hele dag op deze figuur te wachten, maar kreeg net een smsje
[..]
Ik vind dit topic vanaf t begin al n beetje eng. Niet omdat t gedrag van Huub aan de kaak stelt hoor, maar juist om de reacties van mensen als Peter6000, PCeend en APK. Echt n beetje zielig, maar waarschijnlijk is dit voor jullie juist brandstof om door te gaan. Dus om droomkonigin en barry stevens maar ff te quoten:quote:Kijk een beetje gein op het forum moet kunnen, maar hoe ziek moet die huub fundamentalist wel niet zijn om mijn actie zo te saboteren
Ik was het ook niet eens toen met die actie voor huub, maar ik ga dan toch ook niet de boel verzieken en frustreren![]()
Hey, ff echt serieus nu. Ik heb vrijdagochtend ook kontakt gehad met de salamandervereniging en die hapten gretig. Dus!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok ff serieus gozer, get a life!
[..]
Wil je hier aub wel ff genuanceerd bezig blijven? Het voorstel tot stemrecht betrof uitsluitend volwassen, mannelijke, groene salamanders. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
Zo was er laatst een thema-avond over "stemrecht voor salamanders".
Dus jij noemt mij eng en zieligquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok ff serieus gozer, get a life!
[..]
Ik vind dit topic vanaf t begin al n beetje eng. Niet omdat t gedrag van Huub aan de kaak stelt hoor, maar juist om de reacties van mensen als Peter6000, PCeend en APK. Echt n beetje zielig, maar waarschijnlijk is dit voor jullie juist brandstof om door te gaan. Dus om droomkonigin en barry stevens maar ff te quoten:
vooral zo doorgaan!
Ik vond het ook een beetje aparte naam, denk je soms dat het fake is?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hey, ff echt serieus nu. Ik heb vrijdagochtend ook kontakt gehad met de salamandervereniging en die hapten gretig. Dus!
Ok je hebt me ontmaskerd, maar ik beloof je dat ik morgen (maandag) met die bestelbus langs kom om je te helpen. Laten we zeggen tussen 9 en 5, ik kan niet precies zeggen wanneer. Ik heb t erg druk, dus t kan misschien wat later worden, dus zorg dat je gewoon de hele dag thuis bent (dat moet denk ik geen probleem zijn)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij noemt mij eng en zielig![]()
Ik krijg zo het idee dat jij die figuur bent![]()
Want die leest hier dus ook mee
Hij ondertekende het smsje met The Family, ik heb even op internet gezocht en de charles manson groupies noemde zich ook zo....
Ik word helemaal para bradda![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit is mijn reden waarom ik op de lijst sta;
Huubfan die net is komen aanwaaien;![]()
Fokker die al jaren meepost;![]()
COS 1031; waar Jaap nu 400 kilo weegt
Goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit is mijn reden waarom ik op de lijst sta;
Huubfan die net is komen aanwaaien;![]()
Fokker die al jaren meepost;![]()
COS 1031; waar Jaap nu 400 kilo weegt
En dit moet ik lezen als ik de cossen doorblader..![]()
Ik ben geen Huub hater, maar wel op de lijst;
no Huub= no weirdo Huubfans![]()
![]()
![]()
Je eerste reactie was pricelessquote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok je hebt me ontmaskerd, maar ik beloof je dat ik morgen (maandag) met die bestelbus langs kom om je te helpen. Laten we zeggen tussen 9 en 5, ik kan niet precies zeggen wanneer. Ik heb t erg druk, dus t kan misschien wat later worden, dus zorg dat je gewoon de hele dag thuis bent (dat moet denk ik geen probleem zijn)
Long live the Para Brodda en The Family![]()
PS Sorry dat ik je eng noemde![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
Mensen, ik ben (noodgedwongen) gestopt met mijn actie, want het loopt wat uit de hand
Ik heb vandaag een kogelbrief ontvangen
Omdat ik voor de rest geen ruzie heb met iemand, moest ik gelijk aan deze actie denken en lag helemaal in een deuk
Maar, omdat ik niet zeker weet dat het door deze actie komt, heb ik het toch maar bij de politie gemeld en die namen het wel heel serieus.
Op dringend advies van de politie zit ik nu ondergedoken op een schuil-adres
En die figuur wist waarschijnlijk dat de politie het serieus zou nemen en hoe die procedure werkt, want niet lang nadat ik uit mijn huis was is er bij mij ingebroken
En het moet die gast wel geweest zijn, want ze hebben een motor en 2 scooters laten staan en zijn er alleen met alle anti-huub flyers vandoor gegaan![]()
Verdenkingen gaan uit naar iemand die hier ook op het forum zit en Burundi is hoofdverdachte nummer 1.
Er lezen nu continu 2 rechercheurs mee.
Niet aan toegeven, ik ken een sociale werkplaats waar ik ze voor ¤ 349.500 kan laten drukken.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een telefoontje
Ze eisen 400.000 euro losgeld voor de anti-huub flyers, zoniet worden ze allemaal ritueel verbrand
Ik mag aannemen dat je het gesprek hebt opgenomen;quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een telefoontje
Ze eisen 400.000 euro losgeld voor de anti-huub flyers, zoniet worden ze allemaal ritueel verbrand
pffff... ik dacht dat ik gek was...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
Mensen, ik ben (noodgedwongen) gestopt met mijn actie, want het loopt wat uit de hand
Ik heb vandaag een kogelbrief ontvangen
Omdat ik voor de rest geen ruzie heb met iemand, moest ik gelijk aan deze actie denken en lag helemaal in een deuk
Maar, omdat ik niet zeker weet dat het door deze actie komt, heb ik het toch maar bij de politie gemeld en die namen het wel heel serieus.
Op dringend advies van de politie zit ik nu ondergedoken op een schuil-adres
En die figuur wist waarschijnlijk dat de politie het serieus zou nemen en hoe die procedure werkt, want niet lang nadat ik uit mijn huis was is er bij mij ingebroken
En het moet die gast wel geweest zijn, want ze hebben een motor en 2 scooters laten staan en zijn er alleen met alle anti-huub flyers vandoor gegaan![]()
Verdenkingen gaan uit naar iemand die hier ook op het forum zit en Burundi is hoofdverdachte nummer 1.
Er lezen nu continu 2 rechercheurs mee.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
...
Er hebben zich helaas 3 anonieme users afgemeld ivm emotionele problemen (veroorzaakt door de grofheden van Huub van afgelopen avond/ nacht).
...
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet aan toegeven, ik ken een sociale werkplaats waar ik ze voor ¤ 349.500 kan laten drukken.
Ze redden het alleen niet voor de zomerstop.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je het gesprek hebt opgenomen;
*de PC eend tapes*
Met die lui valt niet te sollen!![]()
Ik zou best bij gaby willen onderduiken hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:Eend, kan je niet naar Gaby toe?
Zij heeft misschien nog wel een veilig plekje voor jou.
Sterkte !! Waar die Huub aktie niet allemaal naar toe kan leiden.
And the winners are..... De mensen die er serieus op in gingen dat ik 400.000 anti-huub flyers zou hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pffff... ik dacht dat ik gek was...
*scheurt enveloppe open, leest de uitslag*
![]()
Leg het even uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
And the winners are..... De mensen die er serieus op in gingen dat ik 400.000 anti-huub flyers zou hebben![]()
Tsja, de actie is nu toch al gestoptquote:
Mijn sub-actie danquote:
Jij ondermijnt nu de achterliggende gedachte van deze reeks!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dus het was helemaal niet waar van die flyers.![]()
Ik zit nu de eerste minuten van http://www.youtube.com/watch?v=poQSWUUG-i4 te kijken, en idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef dieenebart het volgende:
Niet om het een of ander, maar die 400.000 vermiste flyers zijn geen reden om Huub ineens wel leuk te gaan vinden. Huub moest maar eens naar Huus.
Oh oh onenigheid in het anti-kamp, dis nie goed voor de kaartenaktie, ledenwerving en sponsor afdelingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ondermijnt nu de achterliggende gedachte van deze reeks!
Denk daar maar eens over na!
Door dit soort 'ludieke' acties nemen andere posters Huub's wangedrag niet meer serieus!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef joop24 het volgende:
[..]
Net zoiets als jij dus jijj blijft ook in herhaling vallen wat HUUB betreft je hoeft er niet naar te kijken hoor, GA LEKKER VISSEN OFZO MET JE GEZEVER.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé wat is hier aan de hand ik voel één en al vijandigheid tegenover Huub en Eric
![]()
Kortom: aktie geslaagd, patiënt helaas nog niet overleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, alleen het verschil is dat het meestal wat later begint.
Welnee, helemaal des FOK!'s.quote:
Die zit onder danny's duim en mag TERECHT niet deelnemenquote:
Waaaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zit onder danny's duim en mag TERECHT niet deelnemen.
In welke context werd Fok genoemd?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:16 schreef Polonium-120 het volgende:
Slechte zaak Peter6000 dat je Fok! in je brief voor Jaap genoemd hebt. Ik wil niet met jou geassioceerd worden.
brief geschreven door Peter6000 en bladibla namens Fok! ... misschien is er een upload op youtube.quote:
Ik heb de brief van Peter in de COS ergens langs zien komen... hij zei dus niet namens FOK.nl te schrijven (er vanuitgaande dat hij de tekst letterlijk had geplaatst)quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap,
Volhouden, doorgaan.
Op FOK.NL is er zelfs al een Jaap support cq Fan topic, en de populariteit van Huub op FOK.NL neemt af.
Steeds meer mensen zijn die onechte kreetjes en dat doorzichtige televisie maken zat.
Je bent een absolute aanwinst voor de villa, qua intelligentie, humor, geestelijke groeipotentie, en fysieke afvalpotentie.
Hoe ik het einde van De Gouden Kooi zie?
Huub (de pester) en Eric (de meeloper), die elkaar met pannendeksels achterna zitten, en rondjes om het zwembad lopen. Ze botsen tegen elkaar op, en zijn dusdanig gewond dat ze naar het ziekenhuis moeten worden afgevoerd.
Dan gaat de poort open. Daar staat Cora, om jou, de winnaar van De Gouden Kooi als allereerste te feliciteren….
Ook namens andere De Gouden Kooi volgers,
Peter 6000
Klasse Peterquote:Jaap,
Volhouden, doorgaan.
Op FOK.NL is er zelfs al een Jaap support cq Fan topic, en de populariteit van Huub op FOK.NL neemt af.
Steeds meer mensen zijn die onechte kreetjes en dat doorzichtige televisie maken zat.
Je bent een absolute aanwinst voor de villa, qua intelligentie, humor, geestelijke groeipotentie, en fysieke afvalpotentie.
Hoe ik het einde van De Gouden Kooi zie?
Huub (de pester) en Eric (de meeloper), die elkaar met pannendeksels achterna zitten, en rondjes om het zwembad lopen. Ze botsen tegen elkaar op, en zijn dusdanig gewond dat ze naar het ziekenhuis moeten worden afgevoerd.
Dan gaat de poort open. Daar staat Cora, om jou, de winnaar van De Gouden Kooi als allereerste te feliciteren….
Ook namens andere De Gouden Kooi volgers,
Peter 6000
Hij doet het dus wel namens FOK! met foute aannames. Geeft niet; ga ik van de week hoogstpersoonlijk goed maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de brief van Peter in de COS ergens langs zien komen... hij zei dus niet namens FOK.nl te schrijven (er vanuitgaande dat hij de tekst letterlijk had geplaatst)
Dat schiet niet echt op na 12 dagen. Als het zo doorgaat in dit tempo kan je de kaarten op z'n vroegst 16 april versturen. De meederheid is ook nog anoniem zo te zien, weet niet of je wel op hun steun kan rekenen. Ik denk dat het een verstandig besluit is om er maar mee op te houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef miertje83 het volgende:
01 Peter6000
02 Teamlead
03 Sebasser
04 Anoniem 01 (via Peter6000)
05 Anoniem 02 (via Peter6000)
06 Anoniem 03 (via Peter6000)
07 Anoniem 04 (via Peter6000)
08 Joost
09 T-lex
10 Ifa
11 Anoniem 05 (via Gert)
12 Anoniem 06 (via Gert)
13 Anoniem 07 (via Gert)
14 Anoniem 08 (via Gert)
15 Anoniem 09 (via Gert)
16 Anoniem 10 (via Gert)
17 Anoniem 11 (via Gert)
18 Anoniem 12 (via Gert)
19 APK
20 Dynabite
21 PC eend
22 Tongytongylickylicky
22 miertje83
ja hallo, wij zitten niet om kijkcijfers verlegen en we hoeven de kaartenactie ook niet naar aan de VS te verkopen. Gezond verstand is geduldig, dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op na 12 dagen. Als het zo doorgaat in dit tempo kan je de kaarten op z'n vroegst 16 april versturen. De meederheid is ook nog anoniem zo te zien, weet niet of je wel op hun steun kan rekenen. Ik denk dat het een verstandig besluit is om er maar mee op te houden.
Ja ok, maar wat wil je hiermee zeggen dan? Stuur hem zelf een kaartje morgen ofzo. Ik snap niet zo dat het in groepsverband moet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Ifa het volgende:
ja hallo, wij zitten niet om kijkcijfers verlegen en we hoeven de kaartenactie ook niet naar aan de VS te verkopen. Gezond verstand is geduldig, dus!
Het blijft een hele trieste actie in de hoop dat de Villa weer saai wordt, want dat zal jullie bedoeling wel zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neig ernaar de kaartenaktie te sluiten als dit topic vol zit, zonder kaartenzending, want de 75 is niet bereikt.
Het is goed te weten wanneer iets over zijn hoogtepunt heen is (daar kan Huub trouwens nog heel wat van leren)
De pro-Huub sfeer in de COS is onmiskenbaar aan het omslaan, steeds meer kritische of iig genuanceerdere opmerkingen over Huub.
[..]
[..]
Kortom: aktie geslaagd, patiënt helaas nog niet overleden.![]()
Zelfde brief.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef ekedurt het volgende:
Vraagje.. Jaap quote vanavond in de sauna de brief van Peter en had het over de tekst "five minutes of fame", die er o.a. in stond. Hebben we het hier dan over dezelfde brief? (En het was niet van een andere Peter)
Je gaat idd in de voetsporen van je held als een schaduw mee Peter! Geweldig!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelfde brief.
Ik had gevraagd hem voor te lezen/ aan de camera te tonen, voor mijn 5 minutes of fame op FOK.![]()
Dus Jaap had het in de sauna ook over MIJN brief.![]()
Bedoel je nou dat je Huub doodwenst? Volgens mij moet er toch minstens actie worden ondernomen tegen doodswensen hier op Fok!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[.]
Kortom: aktie geslaagd, patiënt helaas nog niet overleden.![]()
't is een figure of speech. verder zijn natasia en brian ook al tig keer de dood in gewenst natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je Huub doodwenst? Volgens mij moet er toch minstens actie worden ondernomen tegen doodswensen hier op Fok!![]()
![]()
![]()
Danny we kunnen er vanuitgaan dat jij het wel ff rechtzet he, die brief van peter naar Jaap toe. Want hij spreekt namens Fok en vele Gouden kooi kijkers en ik wil liever niet dat Peter namens MIJ spreekt. Als hij brief stuurt moet hij het maar namens zichzelf doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
't is een figure of speech. verder zijn natasia en brian ook al tig keer de dood in gewenst natuurlijk.
Ben ik helemaal met je eens Petraa.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Danny we kunnen er vanuitgaan dat jij het wel ff rechtzet he, die brief van peter naar Jaap toe. Want hij spreekt namens Fok en vele Gouden kooi kijkers en ik wil liever niet dat Peter namens MIJ spreekt. Als hij brief stuurt moet hij het maar namens zichzelf doen.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Vervolg van [KAARTENAKTIE] Kritisch tegenover Huub #01
Ik merk in de COS steeds meer geluiden op, dat Huub zijn populariteit aan het verliezen is:
De volgende kreten roept hij zo`n 10 keer per dag:
-- "Pak me dan": Het kleine rondspringende alcoholistje dat ook nog eens nicotine-afhankelijk is.
-- "Weet je wat een goede site is FOK.nl en VOL.nl": Alleen al die 2 sites in een tijdsbestek van 10 seconden na elkaar noemen is een belediging voor FOK.
-- "Dan ga je toch naar huis": Nee Huub, ga jij maar naar huis.
Maar dieptepunt was toch wel de opmerking dat Jaap 60 jaar geleden in Auswitz terecht zou zijn gekomen, "en terecht".
Er is inmiddels een kaartenaktie gestart, met als bedoeling ervoor de zorgen dat Huub met een keiharde klap weer terecht komt waar hij hoort: namelijk precies 1 meter 60 boven de stront. Als we 75 aanmeldingen hebben, spreken we een gezamenlijke verzenddag af, en sturen we via www.kaartenhuis.nl allemaal een kaartje.
01 Peter6000
02 Teamlead
03 Sebasser
04 Anoniem 01 (via Peter6000)
05 Anoniem 02 (via Peter6000)
06 Anoniem 03 (via Peter6000)
07 Anoniem 04 (via Peter6000)
08 Joost
09 T-lex
10 Ifa
11 Anoniem 05 (via Gert)
12 Anoniem 06 (via Gert)
13 Anoniem 07 (via Gert)
14 Anoniem 08 (via Gert)
15 Anoniem 09 (via Gert)
16 Anoniem 10 (via Gert)
17 Anoniem 11 (via Gert)
18 Anoniem 12 (via Gert)
19 APK
20 Dynabite
21 PC eend
22 Tongytongylickylicky
23 Bobbie28
Kopieer deze lijst, en zet je naam erbij.
Maar dát was elke keer terecht!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
't is een figure of speech. verder zijn natasia en brian ook al tig keer de dood in gewenst natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |