quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die zal meer dan ooit nodig zijn om Huub met beide benen op de grond te houden.![]()
Het lijkt echt alsof er steeds meer posters van het forum van Tien, naar FOK komen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:25 schreef INCTRL het volgende:
NON-STOP PETER6000000000000000000 CONDOLEREN!!!!![]()
![]()
![]()
NON-STOP PETER6000000000000000000 CONDOLEREN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's omdat ze op tien niet kritisch mogen zijn over DGK of de redactie en hier welquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben in zo`n 15 posten in 1 COS genoemd, terwijl ik nauwelijks op iemand reageerde.
Het lijkt echt alsof er steeds meer posters van het forum van Tien, naar FOK komen.
Yep. De show krijgt het publiek die het verdient.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
Daarbij leek het voor Nathanael en Huub idd geen pestshow te worden, en hoewel dat de eerste aankondiging was werd later nadrukkelijk gezegd dat het geen pestshow zou worden.
Inmiddels lijkt het duidelijk wel een pestshow te worden en dat trekt nou eenmaal een ander publiek![]()
FF plan B afwachtenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Danny het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat Huubje echt nooit meer naar huis gaat
Huub vond FOK altijd maar niks, omdat hij ze hier veel te ongenuanceerd vond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben in zo`n 15 posten in 1 COS genoemd, terwijl ik nauwelijks op iemand reageerde.
Pc eend is slechts nul keer genoemd.
.
[..]
Het lijkt echt alsof er steeds meer posters van het forum van Tien, naar FOK komen.
in ieder geval mij held, was ik toch maar naar die screentest gegaanquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Peter, één anoniempje heeft zich n.av. de stemming vanavond teruggetrokken. Reden: "ik voel me beter thuis bij een winning team"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef sportvlek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA! HIJ BLIJFT LEKKER STELETJE LOOSERS!!!!!
Wie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef sportvlek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaat het heen met deze wereld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef sportvlek het volgende:
*knip*
Ik heb net die ene film gekeken, die jij adviseerde 2 maanden geleden ofzo, stond nog op video.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Peter, één anoniempje heeft zich n.av. de stemming vanavond teruggetrokken. Reden: "ik voel me beter thuis bij een winning team"
Wie lost jouw probleem op?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Zoveel anonieme hier. Zoveel negatieven hier. Zoveel jaloerse bangerikken hier.
Als je een probleem hebt kun je dat beter gewoon oplossen. Huub kan weinig aan jullie problemen doen.
Mijn advies..... ga lekker langs Jomanda mensen!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Day het volgende:
Ik ben die vetzak-grappen van Huub wel een beetje beu nu, eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef Day het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Sylvia. Waarom doet ze alleen d'r mond open bij Eric en Huub?
Ze staan wel in de intelligente genuanceerde emotieve Day-kontekst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Day het volgende:
Oh wat een misselijke opmerking van Huub tegen Sylvia nu!![]()
Ach die 45%quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Als je een probleem hebt kun je dat beter gewoon oplossen. Huub kan weinig aan jullie problemen doen.
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
![]()
Superdoet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Cap: SpankTheMonkey.
Huub gaat in de bontjas van Amanda beschermde salamanders vangen.
Hoe ziek kun je GVD zijn?
Vieze dierenbeul!
*proest*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Vieze dierenbeul!
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:44 schreef Lieve het volgende:
* iedere keer als ik dit topic tegenkom schiet ik in de lach. De wanhopige negatieviteit die hier klinkt. Lachen is zo gezond, misschien een tip om dit topic met humor te lezen?
weer wat tv-momentjes scoren, dat is huub, 1 en al camera-geilheidquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Vieze dierenbeul!
Ik weet niet of je wel eens kijkt naar het niveau van de reakties daar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's omdat ze op tien niet kritisch mogen zijn over DGK of de redactie en hier wel
Zelfde gebeurde 7 jaar geleden bij BB1 en veronica
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
![]()
Bijna net zo leuk als dat jij je zo druk maakt over de 'uitzonderingspositie' van natasia en niet over die van huubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Danny het volgende:
[..]
*proest*
Leuk dat je je drukker maakt om die kutsalamanders dan om die kut nerts
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef patrick37 het volgende:
Huub is DE koning van de villa!!
Nooit meer naar huis ole,ole![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.quote:
Duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.Ik vind het gewoon een zuigertje, weliswaar leuk voor het programma en de kijkcijfers, maar het is gewoon een laffe strontvlieg die zich verschuilt achter de regels van het huis.
Duidelijk genoeg ?
Zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.Ik vind het gewoon een zuigertje, weliswaar leuk voor het programma en de kijkcijfers, maar het is gewoon een laffe strontvlieg die zich verschuilt achter de regels van het huis.
Duidelijk genoeg ?
Hij is helemaal niet bezopen, hij laat de mensen net zien wat de negatieve effecten van alcoholmisbruik zijn. Geniaal!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:32 schreef APK het volgende:
Ik vraag mij trouwens nu al af hoe de Huub-meute zijn aanstaande misdragingen morgen goed gaat praten.
Zo te zien is hij weer straalbezopen.
Eigenlijk is het best een educatief programma.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef Ifa het volgende:
Hij is helemaal niet bezopen, hij laat de mensen net zien wat de negatieve effecten van alcoholmisbruik zijn. Geniaal!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet bezopen, hij laat de mensen net zien wat de negatieve effecten van alcoholmisbruik zijn. Geniaal!
en apk die voor de keuring zorgt.........van die Toerek(Toureg dan wel te verstaan....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een educatief programma.![]()
-Alcoholmisbruik.
-Vetzucht.
-Een loverboy.
-Een gold digger.
-Een enge homo.
-Een negerin die een Toerek wil.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef MissSomebody het volgende:
van die Toerek(Toureg dan wel te verstaan....![]()
..............doe dan maar die negerin......ga je nu wel blij zijn dan...quote:
Waar de fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:03 schreef MissSomebody het volgende:
..............doe dan maar die negerin......ga je nu wel blij zijn dan...![]()
Dat jij de taalvaardigheid van een kleuter hebt kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:12 schreef MissSomebody het volgende:
tja.......waar had jij het in eerst instantie over...daar borduur ik op voort...dat jij wat kort van begrip bent kan ik niets aan doen.....![]()
Ga je ook een kaartje sturen?quote:En uuuhhhh....zo houden we deze topic alive...gewoon reageren ook al heeft het niets met die kaartenactie te maken.....;-)![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij de taalvaardigheid van een kleuter hebt kan ik ook niets aan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Eerste gedeelte had ik niet gelezen....maar idd..blijft lachen met jou...dank je voor het compliment..apk....
Neukuh?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef MissSomebody het volgende:
(ben je nu blij en ga je scoren vanavond..>>))
En Huub de cokejunk zit nog gewoon in het programma.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Roy_vdm het volgende:
In dit topic wordt werkelijk alles behandeld wat los en vast zit, het lijkt RTL Boulevard wel
quote:
JIj hebt helemaal gelijk maar het is zo hoe meer er gereageerd wordt in dit topic hoe meer het in beeld blijft...dus ook jij bedankt voor je medewerking.....het topic blijft weer in beeld, in ieder geval in de top 10.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Roy_vdm het volgende:
In dit topic wordt werkelijk alles behandeld wat los en vast zit, het lijkt RTL Boulevard wel
Open een fotoboek, dan weet ik of ik ook op jou moet kotsen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef MissSomebody het volgende:
![]()
![]()
........dat kan jij niet eens(between walls...pffff).....
![]()
![]()
O ik vind het niet erg hoor, het is wel vermakelijk. Paar pagina's geleden hielp ik er al aan mee en ik kreeg er geen morele bezwaren bij. Gezellig slowchat c.q. anti Huub-topic.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
JIj hebt helemaal gelijk maar het is zo hoe meer er gereageerd wordt in dit topic hoe meer het in beeld blijft...dus ook jij bedankt voor je medewerking.....het topic blijft weer in beeld, in ieder geval in de top 10.....![]()
Interessantquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
JIj hebt helemaal gelijk maar het is zo hoe meer er gereageerd wordt in dit topic hoe meer het in beeld blijft...dus ook jij bedankt voor je medewerking.....het topic blijft weer in beeld, in ieder geval in de top 10.....![]()
Jeetje....hoe oud ben je hahahaha...ik wens jou ook al het goede.....loser.....wijsheid komt met de jaren en zie hier een uitzondering.....nooit dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk heeeeeel lang, vieze Huubfan. [afbeelding]
Ik gebruik hem altijd als een soort van wijze professor smiley, maar volgens mij heb ik wel meer eigen interpretaties van bepaalde smileys, dus luister vooral niet naar mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Die smiley doet me altijd aan Edward Norton denken, maar ik weet niet wat er precies mee bedoeld wordt.
Ik ben 47.quote:
Dank je.quote:hahahaha...ik wens jou ook al het goede.....
Merci.quote:Loser.....wijsheid komt met de jaren en zie hier een uitzondering.....nooit dus.![]()
![]()
![]()
Maar dank je APK voor je lieve woordjes....![]()
Je zal best een goed....uhhmm hoe heet dat ook al weer....
![]()
![]()
![]()
m........begint met een m.....ens yes...mens zijn dus....
![]()
..trusten APK..
![]()
Hij walst met z'n tank over al die suggestieve smileys heen... geweldigquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.Ik vind het gewoon een zuigertje, weliswaar leuk voor het programma en de kijkcijfers, maar het is gewoon een laffe strontvlieg die zich verschuilt achter de regels van het huis.
Duidelijk genoeg ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een educatief programma.![]()
-Alcoholmisbruik.
-Vetzucht.
-Een loverboy.
-Een gold digger.
-Een enge homo.
-Een negerin die een Toerek wil.
Nu ik het nog eens terug lees.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt
och...laat hem walsen..is het 47 jarige knulletje ook weer blij en kan hij lekker gaan slapen en vertellen tegen zijn vriendjes dat hij gescoord heeft...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hij walst met z'n tank over al die suggestieve smileys heen... geweldig
Je was al slapen, morgen lekker stappen en scoren, vertel wat staat er deze week nog meer allemaal op de agenda?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
och...laat hem walsen..is het 47 jarige knulletje ook weer blij en kan hij lekker gaan slapen en vertellen tegen zijn vriendjes dat hij gescoord heeft...![]()
prima toch, zo heeft en ieder zijn vertier...ik ga morgen lekker stappen....scoor ik meer dan ik hier zou willen...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ik het nog eens terug lees.....
Komt die hut op een of andere makelaars-site terecht als Huub weer eens met zijn bezopen kop iemand een mep geeft?![]()
Ze hadden hem gezegd dat niet meer te doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef APK het volgende:
Huub is weer bezig -beschermde- salamanders in iemands bed te gooien.
Dierenmishandeling.
Heb je een link?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Ze hadden hem gezegd dat niet meer te doen
Ik ga aangifte doen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Jammer van die ene afmelding, maar mijn stem blijft geldig.
De geschiedenis van de wereld in een notendop.quote:Huub blijft J.aap afzeiken op een basisschool-manier, terwijl hij precies dezelfde behandeling kreeg bij zijn eigen binnenkomst. Daar was hij zelf ook niet blij mee. De geschiedenis herhaalt zich, Judas!
Zeg maar gerust 'de kop'.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
(...) het koppie (...)
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Daar is Jaap. Hij zit op twee bank-jes in het park.
Daar is Huub. Huub heeft drie hoe-ren om zijn nek.
"Jij bent dik, Jaap. Daarom kun je niet neu-ken."
Huub lacht.
De hoe-ren lachen ook.
Jaap lacht niet. Jaap is boos. Jaap is bang. Jaap huilt.
Huub lacht har-der. Ha ha! Dik-ke Jaap!
Jaap denkt: ("Wacht maar, kankerkabouter, als we buiten deze camera-geile teringzooi zijn beuk ik je helemaal de typhus, hond!)
God ziet wat Huub doet. God is niet blij. Daar-om heeft God E-ric ho-mo ge-maakt.
http://aangifte.politie-a(...)/voortgang/index.aspquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een link?
Dan kunnen we massaal als fokkers aangifte doen.
Fok!![]()
"U bent slachtoffer geworden van een misdrijf. "quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
http://aangifte.politie-a(...)/voortgang/index.asp![]()
Huub is gewoon een kutjoch eerste klasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Haha, geweldig! [afbeelding]
Ik denk dat Jaap zich niet laat kisten, die laat echt nog wel van zich horen [afbeelding]
Huub is gewoon puberaal.
Hey...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Hey Peter6000! Uw topic heeft de juiste snaar geraakt, merk ik?
Buiten de Huub-haters, de Huub-critici en de Huub-lovers bevindt zich inmiddels een Hagenees in ons midden (Hathor), een gechiptunede APK-keurmeester met een racend hart op z'n oude dag en een vrouwmensch met meer haar op haar tanden dan J.aap op zijn rug.
Jammer van die ene afmelding, maar mijn stem blijft geldig.
Huub blijft J.aap afzeiken op een basisschool-manier, terwijl hij precies dezelfde behandeling kreeg bij zijn eigen binnenkomst. Daar was hij zelf ook niet blij mee. De geschiedenis herhaalt zich, Judas!
Jaap wordt hartstikke eenzaam zo. En zondert zich af. Laat het koppie hangen. Deprimaat.
Daar is Jaap. Hij zit op twee bank-jes in het park.
Daar is Huub. Huub heeft drie hoe-ren om zijn nek.
"Jij bent dik, Jaap. Daarom kun je niet neu-ken."
Huub lacht.
De hoe-ren lachen ook.
Jaap lacht niet. Jaap is boos. Jaap is bang. Jaap huilt.
Huub lacht har-der. Ha ha! Dik-ke Jaap!
Jaap denkt: ("Wacht maar, kankerkabouter, als we buiten deze camera-geile teringzooi zijn beuk ik je helemaal de typhus, hond!)
God ziet wat Huub doet. God is niet blij. Daar-om heeft God E-ric ho-mo ge-maakt.
Getuigen worden gediscrimineerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
"U bent slachtoffer geworden van een misdrijf. "![]()
Hebben wij weer.
Vreemd dat dit bijna het enige is warover de anti-Huub mensen klagen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef APK het volgende:
Huub is weer bezig -beschermde- salamanders in iemands bed te gooien.
Dierenmishandeling.
OH JA.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NOU!
God heeft toch nog meer ho-moos gemaakt???
Zelfs zijn moeder klaagt over zijn drankmisbruik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef Giallorossi het volgende:
Vreemd dat dit bijna het enige is warover de anti-Huub mensen klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |