Superdoet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Cap: SpankTheMonkey.
Huub gaat in de bontjas van Amanda beschermde salamanders vangen.
Hoe ziek kun je GVD zijn?
Vieze dierenbeul!
*proest*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Vieze dierenbeul!
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:44 schreef Lieve het volgende:
* iedere keer als ik dit topic tegenkom schiet ik in de lach. De wanhopige negatieviteit die hier klinkt. Lachen is zo gezond, misschien een tip om dit topic met humor te lezen?
weer wat tv-momentjes scoren, dat is huub, 1 en al camera-geilheidquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Vieze dierenbeul!
Ik weet niet of je wel eens kijkt naar het niveau van de reakties daar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's omdat ze op tien niet kritisch mogen zijn over DGK of de redactie en hier wel
Zelfde gebeurde 7 jaar geleden bij BB1 en veronica
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Peter, één anoniempje heeft zich n.av. de stemming vanavond teruggetrokken. Reden: "ik voel me beter thuis bij een winning team"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Zoveel anonieme hier. Zoveel negatieven hier. Zoveel jaloerse bangerikken hier.
Als je een probleem hebt kun je dat beter gewoon oplossen. Huub kan weinig aan jullie problemen doen.
Mijn advies..... ga lekker langs Jomanda mensen!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
HUUB 45%
![]()
BLIJFT!
![]()
![]()
Bijna net zo leuk als dat jij je zo druk maakt over de 'uitzonderingspositie' van natasia en niet over die van huubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Danny het volgende:
[..]
*proest*
Leuk dat je je drukker maakt om die kutsalamanders dan om die kut nerts
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef patrick37 het volgende:
Huub is DE koning van de villa!!
Nooit meer naar huis ole,ole![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat deprimerender is: dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is, dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is of dat Huub voor zoveel mensen een levensverrijking is.
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.quote:
Duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.Ik vind het gewoon een zuigertje, weliswaar leuk voor het programma en de kijkcijfers, maar het is gewoon een laffe strontvlieg die zich verschuilt achter de regels van het huis.
Duidelijk genoeg ?
Zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat gaf ik al aan in het topic dat net vol raakte. Die opmerkingen aan het adres van diverse mensen, die durft ie alleen maar te doen, omdat ie weet dat bij fysiek geweld een verbanning van de villa volgt, en daar lijkt ie al zijn aandacht op te vestigen. Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat zo'n scharminkeltje op straat ook zo bijdehand loopt te doen, anders komt ie elke dag met een paar losse tanden thuis ben ik bang.Ik vind het gewoon een zuigertje, weliswaar leuk voor het programma en de kijkcijfers, maar het is gewoon een laffe strontvlieg die zich verschuilt achter de regels van het huis.
Duidelijk genoeg ?
Hij is helemaal niet bezopen, hij laat de mensen net zien wat de negatieve effecten van alcoholmisbruik zijn. Geniaal!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:32 schreef APK het volgende:
Ik vraag mij trouwens nu al af hoe de Huub-meute zijn aanstaande misdragingen morgen goed gaat praten.
Zo te zien is hij weer straalbezopen.
Eigenlijk is het best een educatief programma.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef Ifa het volgende:
Hij is helemaal niet bezopen, hij laat de mensen net zien wat de negatieve effecten van alcoholmisbruik zijn. Geniaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |