Huhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
APK, maak er weer even "homo" van, dan kan er nog iemand op de lijst.
O, hij had zelfs al stelling genomen, zie ik.quote:
ik zal het even voor je nuanceren: genuanceerd denken is nog heel wat anders dan genuanceerd posten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zo ken ik Huub weergeen respect voor vrouwen (hij sloeg Hedda immers ook)
![]()
Wellicht dat de "Hedda is een hoer" ondertitel heeft bijgedragen tot deze reaktie, maar het is weer een (nare) persoonlijke aanval op een goed onderbouwde opinie over Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Zo ken ik Dynabite ook weer, de kinderverkrachter......alhoewel het zelf nog een kind is....altijd geslagen door zijn moeder en mishandeld door pappa.![]()
Mijn actie begon ondertussen ook aardig te lopen, ik had zelf de AA benaderd en mocht in al hun lokalen flyers neerleggen en ik heb mijn postbode gevraagt om me te helpen, die vond het wel grappig en heeft 6 collega's gecharterd en als ik er 10 duizend op het postkantoor aflever verzorgen hun de huis aan huis bezorging in een deel van Amsterdam west.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Even een update![]()
Ik had die vriend van mij gevraagd of hij even 400 flyers voor mij wilde drukken, maar daar deed hij nogal moeilijk over
Maar nu weet ik waarom![]()
Ze werken daar met een minimale afname van 1000 stuks, dus toen ik om 400 stuks vroeg ging hij er automatisch vanuit dat ik er 400.000 wilde hebben![]()
![]()
![]()
En hij heeft het nog gedaan ook![]()
Hij stond vanmorgen voor mijn deur met 4 pallets van 90 kilo per stuk![]()
![]()
Maar nu zit ik wel met een logistiek probleem( en met spierpijn
)
Ik heb iemand nodig met een flinke bestelbus, en veel vrijwilligers voor de verspreiding....
Neem aub contact met me op.
Oja ik heb die kaarten laten ondertekenen met: de Formeel Ondergrondse Kaarten-actie: 100% anti-Huub.
Misschien kan Danny even zijn advocaat bellen, om te vragen of dit juridisch wel door de beugel kan
Kijk een beetje gein op het forum moet kunnen, maar hoe ziek moet die huub fundamentalist wel niet zijn om mijn actie zo te saboterenquote:Hey lelijke eend zit je lekker te wachten.........je dacht toch niet dat iemand je ging helpen met een aktie tegen HUUB muhawahahahaha!!!111..........je bent gwoon een jaloerse loeser HAHAHHAHAHA SUKKEL......HUUB 4 DA WIN.....HUUB forever.... heil HUUB
groeten The Family
Ok ff serieus gozer, get a life!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn actie begon ondertussen ook aardig te lopen, ik had zelf de AA benaderd en mocht in al hun lokalen flyers neerleggen en ik heb mijn postbode gevraagt om me te helpen, die vond het wel grappig en heeft 6 collega's gecharterd en als ik er 10 duizend op het postkantoor aflever verzorgen hun de huis aan huis bezorging in een deel van Amsterdam west.
Verder hebben de weightwatchers, de fanclub van NL, en salamandervereniging de gladde kikker zich aangemeld en steunen mijn actie.Maar er was ook iemand die toezegde dat hij me vandaag zou komen helpen met een flinke bestelbus. Ik zat de hele dag op deze figuur te wachten, maar kreeg net een smsje
[..]
Ik vind dit topic vanaf t begin al n beetje eng. Niet omdat t gedrag van Huub aan de kaak stelt hoor, maar juist om de reacties van mensen als Peter6000, PCeend en APK. Echt n beetje zielig, maar waarschijnlijk is dit voor jullie juist brandstof om door te gaan. Dus om droomkonigin en barry stevens maar ff te quoten:quote:Kijk een beetje gein op het forum moet kunnen, maar hoe ziek moet die huub fundamentalist wel niet zijn om mijn actie zo te saboteren
Ik was het ook niet eens toen met die actie voor huub, maar ik ga dan toch ook niet de boel verzieken en frustreren![]()
Hey, ff echt serieus nu. Ik heb vrijdagochtend ook kontakt gehad met de salamandervereniging en die hapten gretig. Dus!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok ff serieus gozer, get a life!
[..]
Wil je hier aub wel ff genuanceerd bezig blijven? Het voorstel tot stemrecht betrof uitsluitend volwassen, mannelijke, groene salamanders. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
Zo was er laatst een thema-avond over "stemrecht voor salamanders".
Dus jij noemt mij eng en zieligquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok ff serieus gozer, get a life!
[..]
Ik vind dit topic vanaf t begin al n beetje eng. Niet omdat t gedrag van Huub aan de kaak stelt hoor, maar juist om de reacties van mensen als Peter6000, PCeend en APK. Echt n beetje zielig, maar waarschijnlijk is dit voor jullie juist brandstof om door te gaan. Dus om droomkonigin en barry stevens maar ff te quoten:
vooral zo doorgaan!
Ik vond het ook een beetje aparte naam, denk je soms dat het fake is?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hey, ff echt serieus nu. Ik heb vrijdagochtend ook kontakt gehad met de salamandervereniging en die hapten gretig. Dus!
Ok je hebt me ontmaskerd, maar ik beloof je dat ik morgen (maandag) met die bestelbus langs kom om je te helpen. Laten we zeggen tussen 9 en 5, ik kan niet precies zeggen wanneer. Ik heb t erg druk, dus t kan misschien wat later worden, dus zorg dat je gewoon de hele dag thuis bent (dat moet denk ik geen probleem zijn)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij noemt mij eng en zielig![]()
Ik krijg zo het idee dat jij die figuur bent![]()
Want die leest hier dus ook mee
Hij ondertekende het smsje met The Family, ik heb even op internet gezocht en de charles manson groupies noemde zich ook zo....
Ik word helemaal para bradda![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit is mijn reden waarom ik op de lijst sta;
Huubfan die net is komen aanwaaien;![]()
Fokker die al jaren meepost;![]()
COS 1031; waar Jaap nu 400 kilo weegt
Goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit is mijn reden waarom ik op de lijst sta;
Huubfan die net is komen aanwaaien;![]()
Fokker die al jaren meepost;![]()
COS 1031; waar Jaap nu 400 kilo weegt
En dit moet ik lezen als ik de cossen doorblader..![]()
Ik ben geen Huub hater, maar wel op de lijst;
no Huub= no weirdo Huubfans![]()
![]()
![]()
Je eerste reactie was pricelessquote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ok je hebt me ontmaskerd, maar ik beloof je dat ik morgen (maandag) met die bestelbus langs kom om je te helpen. Laten we zeggen tussen 9 en 5, ik kan niet precies zeggen wanneer. Ik heb t erg druk, dus t kan misschien wat later worden, dus zorg dat je gewoon de hele dag thuis bent (dat moet denk ik geen probleem zijn)
Long live the Para Brodda en The Family![]()
PS Sorry dat ik je eng noemde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |