quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Vreemd dat dit bijna het enige is warover de anti-Huub mensen klagen.
Maar dit topic is er dan ook alleen maar om te stoken. Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen dat Huub cool is.
Huub
![]()
Nee joh, let eens op. De meesten klagen over het feit dat Huub het niet zo nauw neemt met het op uiterlijke gronden bekritiseren van Jaap, op gronde van het zelf gepest zijn door de rest van de bewoners, ergo niets van zijn eigen (zeer recente) geschiedenis leert, en zodoende toch minder intelligent blijkt dan lijkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Vreemd dat dit bijna het enige is warover de anti-Huub mensen klagen.
Maar dit topic is er dan ook alleen maar om te stoken. Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen dat Huub cool is.
Huub
![]()
Eigenlijk best een goede samenvatting, al zeg jij het zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef dieenebart het volgende:
Nee joh, let eens op. De meesten klagen over het feit dat Huub het niet zo nauw neemt met het op uiterlijke gronden bekritiseren van Jaap, op gronde van het zelf gepest zijn door de rest van de bewoners, ergo niets van zijn eigen (zeer recente) geschiedenis leert, en zodoende toch minder intelligent blijkt dan lijkt.
Zo cool is Huub niet. Hij is bijdehanter dan alle anderen daar, ja. Ze zijn met z'n 7en, big deal.
Nog een reden om massaal anti-Huub te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stoeptegel heeft meer gay-appeal.![]()
Op een stoeptegel kun je lekker stampen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stoeptegel heeft meer gay-appeal.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan post sturen: Lieve stoeptegel, laat niet over je heen lopen door Natasia. Wij steunen je!!! Kus, Fok!...
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee joh, let eens op. De meesten klagen over het feit dat Huub het niet zo nauw neemt met het op uiterlijke gronden bekritiseren van Jaap, op gronde van het zelf gepest zijn door de rest van de bewoners, ergo niets van zijn eigen (zeer recente) geschiedenis leert, en zodoende toch minder intelligent blijkt dan lijkt.
Zo cool is Huub niet. Hij is bijdehanter dan alle anderen daar, ja. Ze zijn met z'n 7en, big deal.
Whoahahahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan post sturen: Lieve stoeptegel, laat niet over je heen lopen door Natasia. Wij steunen je!!! Kus, Fok!...
Mis ik iets ? Waarom noem je mij als je het over een Hagenees hebt ?quote:Buiten de Huub-haters, de Huub-critici en de Huub-lovers bevindt zich inmiddels een Hagenees in ons midden (Hathor )
De reden dat Jaap de toorn van Huub over zich heen heeft afgeroepen heeft helemaal niks met zijn uiterlijk te maken, waar Huub zelf in eerste instantie juist wel op zijn uiterlijk werd veroordeeld en (in eerste instantie heimelijk) werd afgezeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Idd, het lijkt erop dat de kaartenaktie langzamerhand naar de achtergrond schuift, en het een Huubbashtopic aan het worden is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Hey Peter6000! Uw topic heeft de juiste snaar geraakt, merk ik?
Jammer van die ene afmelding, maar mijn stem blijft geldig.
Huub blijft J.aap afzeiken op een basisschool-manier, terwijl hij precies dezelfde behandeling kreeg bij zijn eigen binnenkomst. Daar was hij zelf ook niet blij mee. De geschiedenis herhaalt zich, Judas!
Idd, hij heeft nog niets structureels gedaan met zijn kwaliteiten (die hij onmiskenbaar heeft).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]Wat dat betreft spreekt het ook boekdelen dat hij zowel in zijn eerdere leven als in de Kooi toch flink parasiteert op zijn eigen (mijns inziens vrij hoge) intelligentie/welbespraaktheid, in plaats van daar structureel iets positiefs en goeds voor zichzelf mee te doen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je anoniem reageert, dus dat kan helaas niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:13 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dat mag alleen als je anoniem reageert, dus dat kan helaas niet.
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De massale Huub-verering is natuurlijk een vorm van massa-hysterie, voor zover de kijkcijfers van DGK aanleiding geven voor de term massa. Wat dat betreft is het wel prettig dat er blijkbaar op internet ook genuanceerd gedacht kan worden, en is dit topic eigenlijk best verfrissend.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ikke niet een zeur .......peter is de zeur hahahahahahah![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:25 schreef Gert het volgende:
Om nu te stellen dat er in dit topic "genuanceerd" gepost wordt, mwah. maar ik snap (en beaam) de strekking van je betoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |