quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef INCTRL het volgende:
[..]
voor mij oooooooooooooooooohhooookkkk!!! Maar niemand kan eindeloos "het toppertje" uithangen...dat merk je nu al aan de irritaties van sommige mensen....ik ben echt niet de enigste....ehhh..enige.
Heeft ze dat eigenlijk al een keer geroepen terwijl Brian een orgasme probeerde te bewerkstelligen??quote:
Door zijn eerlijkheid maakt hij het steeds weer goed bij mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef INCTRL het volgende:
[..]
voor mij oooooooooooooooooohhooookkkk!!! Maar niemand kan eindeloos "het toppertje" uithangen...dat merk je nu al aan de irritaties van sommige mensen....ik ben echt niet de enigste....ehhh..enige.
ja he .....ook niet meer rondsjouwen met je verzamelboekjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd, niet meer studeren, Bart mocht ook niet met zijn hoofd in de boeken.
hij is ook niet helemaal eerlijk, geen 1 daar in huis is helemaal eerlijk, zelfs sylvia nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Door zijn eerlijkheid maakt hij het steeds weer goed bij mij.
Die bedoelt eigenlijk 'oh mijn kut' maar door die ene hersencel wordt dat verbasterd tot omaigutt.quote:
Hij gaat gewoon door en het feit blijft dat hij de grote instigator is van alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef INCTRL het volgende:
[..]
nee maar die kies ik als het meest iritante stopwoordjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die stond er al bij..![]()
alleen jij schrijft het anders...![]()
nee hoor dat zie JIJ helemaal verkeerd..............kijk ff naar japie NEE zie zit er lekker bijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt net een puber van 16, zoals hij daar zit.
't lijkt toch net het echte leven met roddel en achterklapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is ook niet helemaal eerlijk, geen 1 daar in huis is helemaal eerlijk, zelfs sylvia niet
Zoals jij konstant alleen maar Huub zit af te zeiken lijk je wel een kleuter van 4.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt net een puber van 16, zoals hij daar zit.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die bedoelt eigenlijk 'oh mijn kut' maar door die ene hersencel wordt dat verbasterd tot omaigutt.
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die bedoelt eigenlijk 'oh mijn kut' maar door die ene hersencel wordt dat verbasterd tot omaigutt.
ja die zocht een nestjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:25 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar die kies ik als het meest iritante stopwoordje
Amanda : ik ging slapen toen liep er een salamander op mijn voorhoofd.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoals jij konstant alleen maar Huub zit af te zeiken lijk je wel een kleuter van 4.
En mensen die konstant Brian en Natasia afzeiken, kwalificeer jij die ook als kleuters van 4?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoals jij konstant alleen maar Huub zit af te zeiken lijk je wel een kleuter van 4.
Ik wil het ook niet, ik wil ook een keer aan me nachtrust komen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.
Ik wil niet dat die teaser meiden komen.
Mochten toch geen bekenden zijn en amanda heeft Huub weggestemd.![]()
Waar zie jij dat dan ???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En mensen die konstant Brian en Natasia afzeiken, kwalificeer jij die ook als kleuters van 4?
dat zijn mensen die ratten herkennenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En mensen die konstant Brian en Natasia afzeiken, kwalificeer jij die ook als kleuters van 4?
Dat 'geen bekenden' geldt voor de feestjes die Huub en eric gaan organiseren en die beginnen volgende week pas. Maar op zich, ik heb die meiden wel eens bij Jensen gezien, goed voor een aantal verwondermomenten dat mensen zo dom kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.
Ik wil niet dat die teaser meiden komen.
Mochten toch geen bekenden zijn en amanda heeft Huub weggestemd.![]()
Als het allemaal het "nivo" Snollie heeft dan kunnen we nog wat beleven....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat 'geen bekenden' geldt voor de feestjes die Huub en eric gaan organiseren en die beginnen volgende week pas. Maar op zich, ik heb die meiden wel eens bij Jensen gezien, goed voor een aantal verwondermomenten dat mensen zo dom kunnen zijn![]()
Jah en ik ken Brian echt en vind het zelfs een LUL...dus wat moet je nou joh zeur...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat zijn mensen die ratten herkennen![]()
Dit vraagt weer om een afzeik commentaar......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia: Het duurt nog wel ff voor ik mijn gezicht en mijn haar heb gedaan.
Amanda: Ik dacht, ik doe het maar gelijk, dan ben ik ervan af.
Echt, sommigen nog een niveautje lager, je lacht je helemaal uit je panty.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als het allemaal het "nivo" Snollie heeft dan kunnen we nog wat beleven....
en Brainless maar rukken........![]()
Wahahaha...iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit vraagt weer om een afzeik commentaar......![]()
Gaat ze er heen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Het gaat dus heel slecht met de vader van Syl, het kan ieder moment afgelopen zijn. Ik hoop het voor Syl en haar vader, dat lijden is vreselijk.
ja inderdaad, maar ze moest ook nog wat aanvragen. Natasia vroeg iets waarover gestemd moet worden ? Ik heb het niet helemaal kunnen volgen die wie wel ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Het gaat dus heel slecht met de vader van Syl, het kan ieder moment afgelopen zijn. Ik hoop het voor Syl en haar vader, dat lijden is vreselijk.
ikke niet een zeur .......peter is de zeur hahahahahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah en ik ken Brian echt en vind het zelfs een LUL...dus wat moet je nou joh zeur...
Ze heeft 12 uur gekregen in 3 keer 4 uur. of 4 keer 3 uur....dus ze zal er nog wel heen gaan jah..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaat ze er heen?
of is daar niets over gezegd?
Ik begreep dat ze pas gaat als hij overleden is, hij is niet meer aanspreekbaar dus heeft dat weinig zin, daarbij kunnen ze nooit zeggen hoe lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaat ze er heen?
of is daar niets over gezegd?
en een teringherrie, of douchegeluiden of de herrie van Huubquote:
zover ik het kon volgen vertelde ze natasia dat het niet lang meer duurt en haar vader in coma lag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ja inderdaad, maar ze moest ook nog wat aanvragen. Natasia vroeg iets waarover gestemd moet worden ? Ik heb het niet helemaal kunnen volgen die wie wel ?
wat moeten we met deze informatiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
Zo, heb ik m'n haar ook "gestyled" kom ik er net achter dat ik gisteren met t boodschappen doen het toetje vergeten ben..... enfin, op naar de supermarkt dus want zo kom ik nooit klaar
dus dan kunnen we jou zdnkkk noemen ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
Zo, heb ik m'n haar ook "gestyled" kom ik er net achter dat ik gisteren met t boodschappen doen het toetje vergeten ben..... enfin, op naar de supermarkt dus want zo kom ik nooit klaar
idd het is niet altijd een pretjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
en een teringherrie, of douchegeluiden of de herrie van Huub![]()
Neuh doe maar niet...... ik kom wel vaker dubbelzinniger uit de hoek dan ik het bedoeld hadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
dus dan kunnen we jou zdnkkk noemen ?
aanbieden het toetje te halen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat moeten we met deze informatie![]()
De verwachting was dat ik 2 a 4 uur nodig zou hebben m'n haar te stylen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat moeten we met deze informatie![]()
Braaaaaaaaaajen trekt soms zo'n pijpmondjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Zo, braaaaaaaaajen heeft ook weer 2 woorden gesproken met Billie, goed gsprek dus.
waar kan ik jou ook al weer van?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.![]()
Aan de studie.
Geeft boeiende beelden, ook.
Cursus nagelstyliste. Ze oefenen met een stokje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:46 schreef F1reB1rd het volgende:
Wat is die amanda aan het doen ?
een tampon aan het bijvijlen ?
indd zon focking betweter en ZON BORD VOOR ZIJN KOP .. neemt nooit advies aan van de experts want hij weet het beter echt vermoeiend ..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Billie is echt stronteigenwijs. Cola-Light is echt hardstikke slecht, gewoon water drinken dus.
Yep huiswerk door Tilly opgegeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Ehhhmmmmmmmmm, vijlt Snollie nou een stokje, is dat een soort oefening?
De giga baco van gisteravond staat ook nog in de keukenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Billie is echt stronteigenwijs. Cola-Light is echt hardstikke slecht, gewoon water drinken dus.
is Brainless de EXPERT...?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd zon focking betweter en ZON BORD VOOR ZIJN KOP .. neemt nooit advies aan van de experts want hij weet het beter echt vermoeiend ..![]()
![]()
![]()
Tuurlijk niet, maar in dit geval had hij wel gelijk, water is beter dan Cola-Light, punt.quote:
Ik voel helemaal er niks bij gezien zijn gedrag de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Toch wel heftig dat ongeluk van Billie's broer.
Gelukkig kan ik dat nu ff los zien, dit is toch een andere kant van Billie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:56 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik voel helemaal er niks bij gezien zijn gedrag de laatste tijd.
Het begint een beetje op Lost te lijken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opmerkelijk.... Jaap heeft z'n vader maanden niet gesproken, Brian een jaar niet, Sylvia 10 jaar niet...
Huub moet gewoon een deal met Brian maken. Over 4 weken Japio eruit dan over 6 weken Amanda eruit. Dan heeft hij de keuze. (Brian gaat natuurlijk voorstellen over 2 weken Amanda en daarna Japio, maar dat gaat dan dus niet door maar kijken hoe dat gaat lopen).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
ik heb hem al weer door................brain gaat een pact met jaap sluiten als back-up voor als natasia er uit zou gaan (amandel heeft ie niks meer aan) ...dus slijmen met jaaapiejooooo![]()
![]()
![]()
Denk dat je dat niet zeker weet tot je het probeert. Leuk zou het wel zijn. En de redactie heeft vaker bewezen om dat ze dingen met een beetje humor wel doorlaten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:18 schreef suleika25 het volgende:
Zouden ze de cd afgeven als ik er een zou maken??
ze hebben allemaal stuk voor stuk iets mee gemaakt............................dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Billie kan dus toch rustig en met inhoud praten, een openbaring.
Ik ben verslaafd aan cola-light...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar in dit geval had hij wel gelijk, water is beter dan Cola-Light, punt.
1 van zijn stemmetjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
Brian is al vader...in z'n hoofd zegt die.
Tis ook voor het eerst dat er iemand de moeite neemt om naar hem te luisteren, helaas is het van korte duur want Brians doel is net zoals van veel andere uiteindelijk zijn eigen biografie uit te kakkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Billie kan dus toch rustig en met inhoud praten, een openbaring.
Sorry, ik zie de grap hier niet van in. Triest als je geen contact met je vader hebt,dat is heel vervelend, om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:59 schreef noekje het volgende:
Jaap zijn vader belt nooit omdat het hem geld kost. Dat heeft hij ook bij de redactie gedaan.
hahaha
Lekker naieve gast ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
Brian is al vader...in z'n hoofd zegt die.
dan gaat rat gelijk naar amandel om te klikkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon een deal met Brian maken. Over 4 weken Japio eruit dan over 6 weken Amanda eruit. Dan heeft hij de keuze. (Brian gaat natuurlijk voorstellen over 2 weken Amanda en daarna Japio, maar dat gaat dan dus niet door maar kijken hoe dat gaat lopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |