quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
Mensen, ik ben (noodgedwongen) gestopt met mijn actie, want het loopt wat uit de hand
Ik heb vandaag een kogelbrief ontvangen
Omdat ik voor de rest geen ruzie heb met iemand, moest ik gelijk aan deze actie denken en lag helemaal in een deuk
Maar, omdat ik niet zeker weet dat het door deze actie komt, heb ik het toch maar bij de politie gemeld en die namen het wel heel serieus.
Op dringend advies van de politie zit ik nu ondergedoken op een schuil-adres
En die figuur wist waarschijnlijk dat de politie het serieus zou nemen en hoe die procedure werkt, want niet lang nadat ik uit mijn huis was is er bij mij ingebroken
En het moet die gast wel geweest zijn, want ze hebben een motor en 2 scooters laten staan en zijn er alleen met alle anti-huub flyers vandoor gegaan![]()
Verdenkingen gaan uit naar iemand die hier ook op het forum zit en Burundi is hoofdverdachte nummer 1.
Er lezen nu continu 2 rechercheurs mee.
Niet aan toegeven, ik ken een sociale werkplaats waar ik ze voor ¤ 349.500 kan laten drukken.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een telefoontje
Ze eisen 400.000 euro losgeld voor de anti-huub flyers, zoniet worden ze allemaal ritueel verbrand
Ik mag aannemen dat je het gesprek hebt opgenomen;quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een telefoontje
Ze eisen 400.000 euro losgeld voor de anti-huub flyers, zoniet worden ze allemaal ritueel verbrand
pffff... ik dacht dat ik gek was...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
Mensen, ik ben (noodgedwongen) gestopt met mijn actie, want het loopt wat uit de hand
Ik heb vandaag een kogelbrief ontvangen
Omdat ik voor de rest geen ruzie heb met iemand, moest ik gelijk aan deze actie denken en lag helemaal in een deuk
Maar, omdat ik niet zeker weet dat het door deze actie komt, heb ik het toch maar bij de politie gemeld en die namen het wel heel serieus.
Op dringend advies van de politie zit ik nu ondergedoken op een schuil-adres
En die figuur wist waarschijnlijk dat de politie het serieus zou nemen en hoe die procedure werkt, want niet lang nadat ik uit mijn huis was is er bij mij ingebroken
En het moet die gast wel geweest zijn, want ze hebben een motor en 2 scooters laten staan en zijn er alleen met alle anti-huub flyers vandoor gegaan![]()
Verdenkingen gaan uit naar iemand die hier ook op het forum zit en Burundi is hoofdverdachte nummer 1.
Er lezen nu continu 2 rechercheurs mee.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
...
Er hebben zich helaas 3 anonieme users afgemeld ivm emotionele problemen (veroorzaakt door de grofheden van Huub van afgelopen avond/ nacht).
...
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet aan toegeven, ik ken een sociale werkplaats waar ik ze voor ¤ 349.500 kan laten drukken.
Ze redden het alleen niet voor de zomerstop.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je het gesprek hebt opgenomen;
*de PC eend tapes*
Met die lui valt niet te sollen!![]()
Ik zou best bij gaby willen onderduiken hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:Eend, kan je niet naar Gaby toe?
Zij heeft misschien nog wel een veilig plekje voor jou.
Sterkte !! Waar die Huub aktie niet allemaal naar toe kan leiden.
And the winners are..... De mensen die er serieus op in gingen dat ik 400.000 anti-huub flyers zou hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pffff... ik dacht dat ik gek was...
*scheurt enveloppe open, leest de uitslag*
![]()
Leg het even uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
And the winners are..... De mensen die er serieus op in gingen dat ik 400.000 anti-huub flyers zou hebben![]()
Tsja, de actie is nu toch al gestoptquote:
Mijn sub-actie danquote:
Jij ondermijnt nu de achterliggende gedachte van deze reeks!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dus het was helemaal niet waar van die flyers.![]()
Ik zit nu de eerste minuten van http://www.youtube.com/watch?v=poQSWUUG-i4 te kijken, en idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef dieenebart het volgende:
Niet om het een of ander, maar die 400.000 vermiste flyers zijn geen reden om Huub ineens wel leuk te gaan vinden. Huub moest maar eens naar Huus.
Oh oh onenigheid in het anti-kamp, dis nie goed voor de kaartenaktie, ledenwerving en sponsor afdelingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ondermijnt nu de achterliggende gedachte van deze reeks!
Denk daar maar eens over na!
Door dit soort 'ludieke' acties nemen andere posters Huub's wangedrag niet meer serieus!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef joop24 het volgende:
[..]
Net zoiets als jij dus jijj blijft ook in herhaling vallen wat HUUB betreft je hoeft er niet naar te kijken hoor, GA LEKKER VISSEN OFZO MET JE GEZEVER.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé wat is hier aan de hand ik voel één en al vijandigheid tegenover Huub en Eric
![]()
Kortom: aktie geslaagd, patiënt helaas nog niet overleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, alleen het verschil is dat het meestal wat later begint.
Welnee, helemaal des FOK!'s.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |