Veeeel te vroeg! Ik zit potdorie helemaal klaar en braaf te wachten om eindelijk eens een COS-topic op tijd te openen, en dan doe je dit.quote:
Psies! Het wordt met de dag gekker in de Fucking Verrotte COSsen!quote:
rustug rustugquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kom net terug , lekker in het zonnetje gezeten, maar het wordt met de minuut erger metZDNGW, word er momenteel misselijker van dan van Billie.![]()
dank jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het nog even wil horen, de Giel mobiel met Huub:
Klik hier
Op de Tien-DGK site staat een filmpje van het Giel-mobiel gesprek van Eric.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het nog even wil horen, de Giel mobiel met Huub:
Klik hier
Je hebt gelijk, wat zal ik me druk makenquote:
eigenlijk zielig voor de zangleraarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik verbaasde me er nogal over dat mensen bij X factor soms zelfs een zangleraar hadden. Nu ik Natasia en Brian heb gehoord, weet ik pas dat dat dus totaal niets zegt
Kansloos.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef milk-shake het volgende:
tjezes die kan toch echt niet zingen............die rat
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik verbaasde me er nogal over dat mensen bij X factor soms zelfs een zangleraar hadden. Nu ik Natasia en Brian heb gehoord, weet ik pas dat dat dus totaal niets zegt
zo ben ik zelf een zeer getalenteerd kunstschilder, heb alleen nog geen tijd gehad om een werkje te producerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..].. das net zoals zeggen dat je een model bent terwijl je enkel bij een bureau ingeschreven staat
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat pianoles aanvragen, zijn leraar zegt ook al dat het zingen niet meer verkeerd kan gaan als hij de melodie eenmaal op de piano kan spelen.
hij wil beleefd zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
De melodie kennen is een ding, zingen is een ander ding........zangles-meneer.![]()
![]()
dat klopt dus niet, want brian is toondoof en daar helpt geen pianoles je verder bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat pianoles aanvragen, zijn leraar zegt ook al dat het zingen niet meer verkeerd kan gaan als hij de melodie eenmaal op de piano kan spelen.
Niet veel. Alleen Jaap heeft aquarobic gedaan, zelfs met hulp van Eric en Huub.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef milk-shake het volgende:
oke ikke net hier.............dus goeiemiddag allemaal...................wastkebeurt
Het leek mij ook al vrij sterk, want dan zou iedereen die niet kan zingen dit mbt pianoles wel kunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:16 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat klopt dus niet, want brian is toondoof en daar helpt geen pianoles je verder bij.
hij kan een gehoorde toonhoogte niet omzetten in een juiste gezongen toonhoogte, kwestie van talent en aanleg, wat je niet hebt, kun je ook niet krijgen....
okeee niet veel gemist dus..................... thanksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet veel. Alleen Jaap heeft aquarobic gedaan, zelfs met hulp van Eric en Huub.
Jaap is goed bezig met zijn doelen.![]()
streams zijn saai
Ik weet toch echt zeker dat ik Ton door het beeld zag wandelen, hij ging de trap op. Waar is Zdngmw?????quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet veel. Alleen Jaap heeft aquarobic gedaan, zelfs met hulp van Eric en Huub.
Jaap is goed bezig met zijn doelen.![]()
streams zijn saai
ik denk dat brain beter op dammen kan gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leek mij ook al vrij sterk, want dan zou iedereen die niet kan zingen dit mbt pianoles wel kunnen.
Weer een illusie armer.
Je moet toch wel een hekel aan jezelf krijgen als je iedere keer een stoel uit de woonkamer moet pakken om op het terras te gaan zitten. De tuinstoelen hebben leuningen en daar past Japio niet tussen.quote:
Nee ze komt zo uit een nieuwe Zombie film opname gelopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:23 schreef Clank het volgende:
Is Amanda opgemaakt door de visagiste?? Ze heeft zo'n rare (lijk)kleur.
Ton? is dat die klusjesman? Heeft iemand daar een cap van? van die man?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet toch echt zeker dat ik Ton door het beeld zag wandelen, hij ging de trap op. Waar is Zdngmw?????
tjeeeeeeeeeee valt best meeequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef FdW het volgende:
Gadver de getver de gutver Huub. Hou op met dat mietjes gedoe. Walgelijk !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In een van de Cossen staat hij, ik weet niet meer wie die gemaakt heeft, helaas. Is al van een tijdje terug.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ton? is dat die klusjesman? Heeft iemand daar een cap van? van die man?
Zangles met juf Judith ihkv acteerlessen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
De leraar wijst Brian erop dat hij beter zijn zangonvermogen kan toegeven, ipv er een lolletje van te maken als iets niet lukt.
Hij zegt nogmaals "succes vanavond", ik weet niet waarvoor.
hehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik snap het.
Ze spelen zijn naam helemaal niet, ze spellen het woordje "loser"![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik snap het.
Ze spellen zijn naam helemaal niet, ze spellen het woordje "loser"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat juist een van de leuke dingen van Huub. Dat hij niet bang is om intiem te zijn met een man.
Hij is man genoeg om dit te durven.![]()
is helemaal waar..................maar bij mij kan huub niet veel verkeerd doen......tjaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat juist een van de leuke dingen van Huub. Dat hij niet bang is om intiem te zijn met een man.
Ik vind Huub soms ook heel vervelend, dat geef ik toe, (dat pesten van Jaap continu)maar hij heeft de meeste leuke kanten vergeleken bij de rest.![]()
Ik heb het gezien, ben helaas nog niet veel wijzer, maar bedankt. En ja, ik gil welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
Bee ik heb je een pmetje terug gestuurd.
Ik moet weg.
geef even een gil als er actie is. (verwacht dat niet)![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
Bee ik heb je een pmetje terug gestuurd.
Ik moet weg.
geef even een gil als er actie is. (verwacht dat niet)![]()
Een normale kerel kotst hiervan.quote:
Ben het weer zoooo met je eens,vriendinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
Ik vind Huub soms ook heel vervelend, dat geef ik toe, (dat pesten van Jaap continu)maar hij heeft de meeste leuke kanten vergeleken bij de rest.![]()
35, dus 30+quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef milk-shake het volgende:
mag ik ff weten (anders zeg je t niet hoor ) zit ik hier met allemaal 20+ ers of 30+ of 40+ dat vraag ik me nou af...................de echte fans hier????????????
Vraagje terug...........waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef milk-shake het volgende:
mag ik ff weten (anders zeg je t niet hoor ) zit ik hier met allemaal 20+ ers of 30+ of 40+ dat vraag ik me nou af...................de echte fans hier????????????
Inspector Morse weeer in Tha House hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraagje terug...........waarom vraag je dat?![]()
Ja en Jehp gaat er met de pot vandoor nou goed....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef FdW het volgende:
Huub is afgezakt van top tot zielige middenmoter.
Dat ben ik geen normale kerelquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef FdW het volgende:
Idd, dat hij ook durft intiem met mannen te zijn vind ik zeker een sterk punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef FdW het volgende:
Ik ook...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef milk-shake het volgende:
nou ja ...ik ben best vaak on-line en mensen in me omgeving snappen er geen hol van dat ik dit (dgk ) nou zooooo leuk vind...........nou jullie haha mijn vrienden ook ....zodoende wil ik weten ....wie zit hier nou nog meer!!!!!!!!!!! ik werkende partime vrouw 35![]()
![]()
Aaaaaaaaaaa... Peter!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, dat hij ook durft intiem met mannen te zijn vind ik zeker een sterk punt.
Maar verder is het toch een pester, die veel in herhaling valt en vooral zichzelf erg leuk vindt.
30quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef milk-shake het volgende:
nou ja ...ik ben best vaak on-line en mensen in me omgeving snappen er geen hol van dat ik dit (dgk ) nou zooooo leuk vind...........nou jullie haha mijn vrienden ook ....zodoende wil ik weten ....wie zit hier nou nog meer!!!!!!!!!!! ik werkende partime vrouw 35![]()
![]()
Net zoiets als jij dus jijj blijft ook in herhaling vallen wat HUUB betreft je hoeft er niet naar te kijken hoor, GA LEKKER VISSEN OFZO MET JE GEZEVER.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, dat hij ook durft intiem met mannen te zijn vind ik zeker een sterk punt.
Maar verder is het toch een pester, die veel in herhaling valt en vooral zichzelf erg leuk vindt.
Sherlock, my dearquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef Elounda het volgende:
[..]
Inspector Morse weeer in Tha House hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |