Kan er ALSJEBLIEFT worden omgeroepen: HUUB JE MAG EM 1 KEER VOOR ZIJN BEK HOEKEN WANT WIJ WORDEN OOK SCHIJTZIEK VAN HEM!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Casshern het volgende:
man ik wordt echt bang van jaap
Huub deet echt helemaal niks bij Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef ach het volgende:
huub steeds: "je mag niet aan me zitten dat is fysiek geweld" en hij duwt en zit zelf ook aan Jaap
Zijn beddengoedquote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Dutchguy het volgende:
wat zoekt jaar dat ze verstopt hebben?
zijn dekens en ze liggen in de saunaquote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Dutchguy het volgende:
wat zoekt jaar dat ze verstopt hebben?
Dit gaat nog leuk worden...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Pannendeksels, dekbedden wegtrekken, brieven en papieren verscheuren, en dan nu een biertje samen met Huub een biertje drinken... die malle Jaap gaat helemaal los
Had hij het nou maar eerder gedaan...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:51 schreef Energie het volgende:
Idd Jaap heeft nu laten zien dat er met hem niet te fucken valt. goedzo.
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....quote:Op maandag 5 maart 2007 03:49 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Huub deet echt helemaal niks bij Jaap.
Het is niet te laat. Huub zal zich nu ook wel achter de oren krabben wat hij net precies heeft gedaan ivm fysiek geweld. Het ergste wat Huub kan overkomen is uit het programma gegooid worden. En Jaap kan hem blijkbaar daartoe toezetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had hij het nou maar eerder gedaan...
Ik heb NIETS gezienquote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....
En gaf hem een tik in zijn gezicht....
En later gaf hij hem nog een klap
dat zag ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is niet te laat. Huub zal zich nu ook wel achter de oren krabben wat hij net precies heeft gedaan ivm fysiek geweld. Het ergste wat Huub kan overkomen is uit het programma gegooid worden. En Jaap kan hem blijkbaar daartoe toezetten.
Dat heb ik toch echt niet gezien.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Samen vormen ze wel een super team. Maar er bestaat nu een kans dat dit eventuele pact te laat voor Huub komt. Filmpjes zullen binnen een paar uur wel op youtube staan, kan iedereen zijn eigen conclusies trekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...
Meteen zeggen: "Ik wil je dr niet uit joh!"
Door rellen Japio...
er is ook alleen maar een beetje gestoeid - aan elkaar getrokken en geduwdquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
Kan hij het nou niet gewoon even volhouden?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Energie het volgende:
Pff die Jaap toch nu doet hij weer lief.
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.
Het zijn feiten, Huub is gewoon dom geweest en heeft zich laten kennen.
Hopelijk heeft HiDiHo het opgemomenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
HIDIHO wie is dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk heeft HiDiHo het opgemomen
Misschien kunnen we dat filmpje hypen en kan het zelfs rtl bullevard halen als hij er niet uitgaat
Maar daarvoor is iedereen misschien nog wel een beetje teveel huub minded hier
Ergo bedoel je.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Veulen het volgende:
Okee hij heeft dus een waarschuwing gehad... Ego ik denk dat ie gaat blijven.
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..quote:Op maandag 5 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.
Het zijn feiten, Huub is gewoon dom geweest en heeft zich laten kennen.
Als die nu een waarschuwing heeft gehad, zal het daar wel bij blijven. DGK-redactie kan immers alles zodanig verdraaien dat ze zelf willen. En de rest van de miljonairs heeft niks gezien dus kunnen ook niet klagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Veulen het volgende:
Okee hij heeft dus een waarschuwing gehad... Ego ik denk dat ie gaat blijven.
Huub had toch nooit geklaagd of wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..
Dus als Jaap zich niet bij de redactie beklaagt dat hij fysiek geweldadig door Huub benaderd is dan hoeft er an sich nog nix te gebeuren.
Het betasten van Amanda door Jaap is ook niet officieel gemeld anders had daar ook absoluut een sanctie op moeten volgen. Dat valt IMHO zelfs in een ernstigere orde dan de schop van Nena.
Maar Brian hing gelijk jankend aan de foon.
Relnichtquote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat filmpje hypen en kan het zelfs rtl bullevard halen als hij er niet uitgaat
Man het is 4 uur in de morgen. Je weet wat ik bedoel toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Heathen het volgende:
Ergo bedoel je.
Had Huub wel een klacht ingediend over NL dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..
Dus als Jaap zich niet bij de redactie beklaagt dat hij fysiek geweldadig door Huub benaderd is dan hoeft er an sich nog nix te gebeuren.
Het betasten van Amanda door Jaap is ook niet officieel gemeld anders had daar ook absoluut een sanctie op moeten volgen. Dat valt IMHO zelfs in een ernstigere orde dan de schop van Nena.
en brian dan ookquote:Op maandag 5 maart 2007 04:04 schreef opgebaarde het volgende:
Als de redactieachter hun standpunt blijft staan met die dekens trekken dat dat gelijk is aan fysiek geweld dan moeten Jaap, Erik en Huub morgen uitgezwaaid worden
Die gilde zo hard moord en brand toen Nathanael hem naar buiten trok dat de redactie niet eens gebeld hoefde te worden, die konden het op de redactie gewoon horen (ook zonder microfoons)quote:Op maandag 5 maart 2007 04:03 schreef Maanvis het volgende:
Huub had toch nooit geklaagd of wel?
Moet ik het filmpje natuurlijk wel hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven hequote:
Wat JAMMER!quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik het filmpje natuurlijk wel hebben![]()
En als Huub eruit moet, vrees ik dat ik het net niet heb opgenomen![]()
Ik zou er geen moeite mee hebben, is alleen maar goed voor het programma wanneer Huub erin blijft. Zeker nu in combinatie met Jaap. Maar feit blijft dat Huub zich veel te snel laat kennen in dit soort situaties, kan hem nog eens de kop gaan kosten.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef gouden_zooi het volgende:
Waarschuwingkje voor het trek en duwwerk dus..
Niet uit je nek lullen, Urkelboy.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven he![]()
Dit was gewoon vele malen erger als toen met NL en daar moest hij toen al voor weg
En dat haalde bullevard ook
Dat valt niet onder het officieel indienen van een klacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gilde zo hard moord en brand toen Nathanael hem naar buiten trok dat de redactie niet eens gebeld hoefde te worden, die konden het op de redactie gewoon horen (ook zonder microfoons)
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij jou ben ik altijd objectief, maar ik vertrouw op de integriteit van Hidiho, die misschien wel sliep tijdens de opnames. Jij hebt ze gezien, ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven he![]()
Dit was gewoon vele malen erger als toen met NL en daar moest hij toen al voor weg
En dat haalde bullevard ook
Urkelboyquote:Op maandag 5 maart 2007 04:07 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Niet uit je nek lullen, Urkelboy.
Wat Huub deed, voorzover ik het kon zien, was meer duwen tegen de schouder en het sleutelbeen. Hij deed dat omdat hij hardhandig werd meegetrokken met het dekbed. Ik zag het niet echt als aanvallen, meer als geirriteerd verdedigen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar ok als Huub moet gaan dan is het zo![]()
sorry ik kwam nooit op deze sub forum maar nu welquote:
Dat maakt je dus een newbiequote:Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik kwam nooit op deze sub forum maar nu wel![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
ik vertrouw op de integriteit van Hidiho
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OMFG disaster dat ontbrak er nog maar net aanquote:Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Huub deed, voorzover ik het kon zien, was meer duwen tegen de schouder en het sleutelbeen. Hij deed dat omdat hij hardhandig werd meegetrokken met het dekbed. Ik zag het niet echt als aanvallen, meer als geirriteerd verdedigen.
Gast, al ken ik je van de middelbare school, als je hier net komt aanzetten ben je een newbiequote:Op maandag 5 maart 2007 04:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]hier wel maar je kent me van andere sub forums al toch
Je account is 3 weken oud.. dat maakt je dus op heel FOK! voorlopig een newbiequote:Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef BonJovi het volgende:
sorry ik kwam nooit op deze sub forum maar nu welWHAH huub en erik zetten het weer weg
Ik heb het wel opgenomenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry, ik weet nietquote:Op maandag 5 maart 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel.. Steve Urkel, dat nerdje van Family Matters.
[afbeelding]
Hij wacht omdat het regent?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:15 schreef gouden_zooi het volgende:
Gaat dat vieze dikke varken nou in de sauna slapen, nee toch?
Geen kutnewbie ?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je account is 3 weken oud.. dat maakt je dus op heel FOK! voorlopig een newbie![]()
Zweedse hoek gaat wel goedquote:Op maandag 5 maart 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, al ken ik je van de middelbare school, als je hier net komt aanzetten ben je een newbie![]()
hoe is het met je zweedse hoek?
Arme Jaap, heeft hij al door dat de matrassen alweer weg waren!?
Daar past hij niet in, dus niet zo dom uit je nek lullen urkelboyquote:Op maandag 5 maart 2007 04:15 schreef gouden_zooi het volgende:
Gaat dat vieze dikke varken nou in de sauna slapen, nee toch?
Je krijgt je zin wel. Brian wordt nr.1quote:
Wil je me handje dan vast houden en me hier rondleiden, STOEIPOES?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je account is 3 weken oud.. dat maakt je dus op heel FOK! voorlopig een newbie![]()
Ze helpen hem beter afvallen dan Brian ooit gedaan heeft..quote:Op maandag 5 maart 2007 04:19 schreef Equinix het volgende:
Gaan ze weer,. damn,. Straks valt Jaap dood neer![]()
Daar deed ie niet dom of lelijk genoeg voor, dit was alleen een gevalletje onwetendheid.quote:
Ga je nou bijdehand tegen mij doen doen, nee toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar past hij niet in, dus niet zo dom uit je nek lullen urkelboy![]()
Gezelligquote:Op maandag 5 maart 2007 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
En nog steeds 4 streams he? Complimentje is op zijn plaats![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wil je me handje dan vast houden en me hier rondleiden, STOEIPOES?![]()
Ik weet niet wat jij allemaal tot je genomen hebt, maar volgens mij is het goeie shitquote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Ga je nou bijdehand tegen mij doen doen, nee toch?
Bril af en slapen jij, morgen mag je weer lekker rommelen in je systeemkast!![]()
Dat gaat een special worden!quote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Loserkid het volgende:
Hoe krijgen ze dit allemaal in een aflevering voor tv
Ja is goed moet je zeggen hoelaat , cant waitquote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt iig humor........ morgen maak ik even een uurtje vrij voor je rondleiding![]()
Makkelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Loserkid het volgende:
Hoe krijgen ze dit allemaal in een aflevering voor tv
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Makkelijk.
Versneld afspelen met een benny hill muziekje eronder.
Doe maar morgenmiddag half 4, dan heb ik wel ff de tijdquote:Op maandag 5 maart 2007 04:24 schreef BonJovi het volgende:
Ja is goed moet je zeggen hoelaat , cant wait![]()
Dat zal ik morgen eens even testenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Makkelijk.
Versneld afspelen met een benny hill muziekje eronder.
Zo "ondekt" Jaap de fitnessruimte helemaal zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
Steeds als Jaap iets terug had gebracht, verstopten H en E het weer in de fitnessruimte. Nu is Jaap dus opnieuw op zoek naar zijn bedspullen. Wel kreeg hij de hint dat het spul in huis is
Lijkt me leukquote:
Dé plek voor bollie tochquote:Op maandag 5 maart 2007 04:27 schreef Equinix het volgende:
Mogen ze nou alleen maar in die slaapkamers slapen ?
Anders had ik lekker mijn spullen in die fitness ruimte laten liggen.
Jazeker, uit de goedheid van hun hart!quote:Op maandag 5 maart 2007 04:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo "ondekt" Jaap de fitnessruimte helemaal zelfDit is gewon zo'n supermooi projectje van Hupert en Eric!
is goed, ben benieuwdquote:Op maandag 5 maart 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar morgenmiddag half 4, dan heb ik wel ff de tijd![]()
Zie je in de dan lopende COS
He tried...quote:Op maandag 5 maart 2007 04:28 schreef Energie het volgende:
Ik had in de eerste plaats de matras van huub gepakt en zijn dekkens en daarmee gaan slapen.
Dacht je niet dat ze hem dan daar kwamen treiteren?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:27 schreef Equinix het volgende:
Mogen ze nou alleen maar in die slaapkamers slapen ?
Anders had ik lekker mijn spullen in die fitness ruimte laten liggen.
Het zijn eigenlijk net 2 kindjes van God..quote:Op maandag 5 maart 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, uit de goedheid van hun hart!
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 5 maart 2007 04:28 schreef KoningOdie het volgende:
Op welke site kijken jullie naar de livestreams?? Ik kijk gewoon via tien.tv maar wordt gek van die reclame de hele tijd ertussen door (die KUTVOGEL)!!!!!!!
http://dgk.servehttp.comquote:Op maandag 5 maart 2007 04:28 schreef KoningOdie het volgende:
Op welke site kijken jullie naar de livestreams?? Ik kijk gewoon via tien.tv maar wordt gek van die reclame de hele tijd ertussen door (die KUTVOGEL)!!!!!!!
Waarom blijft die flapdrol daar niet slapen... :s..quote:Op maandag 5 maart 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio heeft zijn spullen in de fitness ruimte aangetroffen...
Ik vraag me dit trouwens wel af...quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
trustequote:Op maandag 5 maart 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay dan dat staat, zie ik je morgen![]()
Nog ff een paar uurtjes slaap pakken..... truste all![]()
![]()
Moet je bij de mods aanvragen voordat je ze altijd mag gebruiken.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Domme vraag: hoe voeg ik emoticons in?
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op maandag 5 maart 2007 04:28 schreef KoningOdie het volgende:
Slaap lekker tot morgenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay dan dat staat, zie ik je morgen![]()
Nog ff een paar uurtjes slaap pakken..... truste all![]()
![]()
Even op preview klikken, daar staan ze.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Domme vraag: hoe voeg ik emoticons in?
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:
Jammer dat er bij deze niets geregistreerd is of heeft kunnen zijn dat tegen de regels is, toch WC eendquote:Op maandag 5 maart 2007 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me dit trouwens wel af...
Als er iets tegen de regels gebeurd en de camera's registreren dat, lijkt mij dat gewoon een exit, maar goed er zijn vreemdere dingen gebeurd
Oh, okay. Dan ga ik mijn pannendeksels maar eens halen om ze uit bed te porren :-)quote:Op maandag 5 maart 2007 04:31 schreef Heathen het volgende:
[..]
Moet je bij de mods aanvragen voordat je ze altijd mag gebruiken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:32 schreef Equinix het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
is een stuk relaxter. Word afgespeeld in een mediaplayer window waar je ook de play/stop/mute knopen hebt + een soundbar( en de schermpjes zijn groter
)
Waar heb jij het overquote:Op maandag 5 maart 2007 04:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer dat er bij deze niets geregistreerd is of heeft kunnen zijn dat tegen de regels is, toch WC eend![]()
Ik vind juist die andere beter overzichtelijker enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 04:32 schreef Equinix het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
is een stuk relaxter. Word afgespeeld in een mediaplayer window waar je ook de play/stop/mute knopen hebt + een soundbar( en de schermpjes zijn groter
)
En hij hoeft er niet eens veel voor op te hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eindconclusie van de nacht: Jaap kan Huub aanzetten tot het gebruik van fysiek geweld.
Had ik het tegen jouquote:Op maandag 5 maart 2007 04:36 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Over jou en dat je moet gaan slapen. Nerd!
Dankjewel.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even op preview klikken, daar staan ze.
Handen af héquote:Op maandag 5 maart 2007 04:36 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Over jou en dat je moet gaan slapen. Nerd!
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huisquote:
Dat stond in z'n interview dat ie dat wel ging doen als ze te veel last van 'm haddenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:38 schreef Heathen het volgende:
Mag je wel in de woonkamer slapen? En zo nee.. exit?
pourquoi ?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Newbe
Druk even op F11
(hoe groot wil je ze hebben ?)
Ze vinden nu zelf ook dat de lol er wel vanaf is...quote:Op maandag 5 maart 2007 04:38 schreef Frasier het volgende:
Aangezien het regent, waarom flikkeren ze gewoon dat matras niet naar buiten.
whahaquote:Op maandag 5 maart 2007 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis![]()
ik denk dat alles wat ze tegen hem zeggen jaap alleen maar meer motiveert om niet te gaan zitten vreten.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio's beste workout sinds hij in de villa is gearriveerd![]()
Ik zie het al, firefox !quote:
Dus moet ie ook niet zeuren...quote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik denk dat alles wat ze tegen hem zeggen jaap alleen maar meer motiveert om niet te gaan zitten vreten.
Hij heeft toch geen keus. Hij is al meer dan een uur bezig met de grote zoektoch naar zijn spullen :pquote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak overtreed de regels. Slapen in de woonkmer is verboden.
Exit----> ronald mcdonald!
haha...heb jij hem al eens NIET horen zeuren?quote:
Dat gaat toch wel uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Lekker, slapen in al dat licht.
Ik ben al thuisquote:Op maandag 5 maart 2007 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis![]()
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Energie het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen keus. Hij is al meer dan een uur bezig met de grote zoektoch naar zijn spullen :p
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha...heb jij hem al eens NIET horen zeuren?
wel kut dat ze gaan slapen..ik heb net gedoucht en ontbeten...nouja...dan maar wat huiswerk gaan maken zometeen?![]()
WHAHAH Ronald mcdonaldsquote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Energie het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen keus. Hij is al meer dan een uur bezig met de grote zoektoch naar zijn spullen :p
hij heeft het toch gevraagdquote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.
Beetje sneu om daar ronald mcdonald bij te betrekkenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak overtreed de regels. Slapen in de woonkmer is verboden.
Exit----> ronald mcdonald!
wat is volgens jou een echte browser?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al, firefox !
Neem een echt browser en haal alles uit mijn pagina !
tsss...nou lekker slapen danquote:Op maandag 5 maart 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier!
Ik duik mooi mijn nest in![]()
Het licht in de woonkamer brandt altijd. Ja het wordt al weer flink licht... moet je die vogeltjes horen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel uit?![]()
Het probleem is meer dat het al bijna weer licht is![]()
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.quote:
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huisquote:
99% gebruikt Internet Explorerquote:
Moet ze naar bed met jouw systeemkast?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huis![]()
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.
hij was goedquote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
de kolonel ken ik niet, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.
[afbeelding]
Mja lekker boeiend voor de rest ik vind die knopjes wel handig
Bij mij doet hij het egwoon goed hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt idd niet, ik zal er morgen eens even naar kijken.![]()
Weltrustequote:Op maandag 5 maart 2007 04:52 schreef Equinix het volgende:
Okay mensen ik ben nog even mijn tanden aan het poetsen en dan ga ik ook naar bed,.
Trusten iedereen,. Ik denk dat het erop zit voor vandaag,.
Lol hij gaat in de huiskamer slapen
Ja, alleen in firefox kloppen sommige formaten niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het egwoon goed hoor
Och...quote:
Ja, nog steeds.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:08 schreef Sev het volgende:
En we zijn wakkurrrrrr
Volgens mij was het echt een klapquote:Op maandag 5 maart 2007 05:02 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb alles vanuit mijn bedje kunnen aanschouwen behalve het deel dat Huub Jaap zijn tanden zou hebben geraakt. Is dat echt fysiek geweld of had dat te maken met het vasthouden van de dekens ?
Het eerste deel heb ik gezien en dat ging bijna te ver, maar was mijn inziens geen fysiek geweld.
Voor het overige met het matrassen-spel heb ik echt dubbelgelegen.
Het is een leuke en spannende nacht geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 05:10 schreef Sev het volgende:
Ik zou alleen niet weten wie wie is, behalve Jaap dan.. Ik verveelde me een beetje en kwam hier terecht dus ben inmiddels alweer 20 minuten aan het kijken..
Ja, ik heb dat dus helaas moeten missen door een korte toiletstop.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het echt een klap
Jaap deed er echt niet kleinzerig over maar zei wel gelijk: hey dat mag niet, dat is fysiek geweld (volgens mij).
Later zei hij nog dat als het ietsjes harder was geweest dat hij dan een tand had moeten missen, dus echt zacht was het niet.
Ik vestig nog steeds mijn hoop op een filmpje
We moeten wel objectief blijven
Het is een vrij aggressieve houding die hij aanneemt, maar ik denk dat dit ook gebeurt zonder alcohol in het spel. Zie de pesterijen van Jaap richting Huub in de jacuzzi. Je hoort ook gewoon niet aan iemand te komen als hij te kennen geeft dit niet te willen.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
Aan de andere kant had hij niet veel op en was dit vast niet de laatste keer
Ik denk dat ik zelf ook maar weer ga opnemen![]()
Dit was geen dekbedgevecht waarbij het per ongeluk gebeurde, jaap ging bij hem in bed liggen en hij wou hem eruit hebben en werd agressief en sloeg doelbewustquote:Op maandag 5 maart 2007 05:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is een vrij aggressieve houding die hij aanneemt, maar ik denk dat dit ook gebeurt zonder alcohol in het spel. Zie de pesterijen van Jaap richting Huub in de jacuzzi. Je hoort ook gewoon niet aan iemand te komen als hij te kennen geeft dit niet te willen.
En laten we wel wezen .. in een kussengevecht .. in dit geval dekbedgevecht raak je elkaar onbewust. Ook als hij voor mij zou staan .. zelfde lengte als Huub alleen ander geslacht ... zou ik dat echt niet prettig vinden en toch klaar staan om indien nodig toch iets te kunnen doen. Voor hetzelfde geld draait Jaap wel echt door.
Ik heb het helaas niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit was geen dekbedgevecht waarbij het per ongeluk gebeurde, jaap ging bij hem in bed liggen en hij wou hem eruit hebben en werd agressief en sloeg doelbewust
Hij heeft gewoon een heel kort lontje, want hij ging, precies zoals bij NL ook nog eens met zijn vuisten dreigen en zei een paar keer: wat zeg je, zeg dat nog eens.
Ik weet niet wat hij zei maar ik denk dat als hij het herhaald had, Huub hem nog een keer geslagen zou hebben
Feit dat mensen hopen dat er geen filmpje komt zegt al genoeg, toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Een ander vertelde worsteling dekbed vandaar.
Ligt eraan ...quote:Op maandag 5 maart 2007 05:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Feit dat mensen hopen dat er geen filmpje komt zegt al genoeg, toch.
Juist daarom heeft Ifa (weerquote:Op maandag 5 maart 2007 05:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ligt eraan ...
Ook beelden zijn voor eigen interpretatie vatbaar natuurlijk. Kijk maar naar de standvastige houding van Amanda. Ze zat er naast en weet dat jij weet dat zij het weet.
Tis maar hoe je het interpreteert natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 05:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Juist daarom heeft Ifa (weer) gelijk
Voor iedereen die op 3 en 4 amper wat ziet: De redactie heeft het licht uitgedaan om alle eventuele verdere vormen van fysiek geweld buiten beeld te houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:16 schreef Ashrak het volgende:
Voor al die mensen die nu even snel naar de streams kijken .... Jaap slaapt in de woonkamer.
De berichtgeving wordt op het forum al net zo gekleurd als op de Tien sitequote:Op maandag 5 maart 2007 06:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Voor iedereen die op 3 en 4 amper wat ziet: De redactie heeft het licht uitgedaan om alle eventuele verdere vormen van fysiek geweld buiten beeld te houden![]()
![]()
Heb nog geen oog dicht gedaan, maar ... Goedemorgen deze morgenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef ach het volgende:
Ik ben weer wakker na 1.5 uur slaapik voel me net een vrouw die haar soaps niet wil missen
![]()
Er is veel gebeurd en of het ook gecapped is durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:27 schreef DaanDobber het volgende:
Goedemorgen, wat is er in hemelsnaam gebeurd en is iemand zo lief geweest het te filmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |