Dat valt niet onder het officieel indienen van een klacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gilde zo hard moord en brand toen Nathanael hem naar buiten trok dat de redactie niet eens gebeld hoefde te worden, die konden het op de redactie gewoon horen (ook zonder microfoons)
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik het filmpje natuurlijk wel hebben![]()
En als Huub eruit moet, vrees ik dat ik het net niet heb opgenomen![]()
Bij jou ben ik altijd objectief, maar ik vertrouw op de integriteit van Hidiho, die misschien wel sliep tijdens de opnames. Jij hebt ze gezien, ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven he![]()
Dit was gewoon vele malen erger als toen met NL en daar moest hij toen al voor weg
En dat haalde bullevard ook
Urkelboyquote:Op maandag 5 maart 2007 04:07 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Niet uit je nek lullen, Urkelboy.
Wat Huub deed, voorzover ik het kon zien, was meer duwen tegen de schouder en het sleutelbeen. Hij deed dat omdat hij hardhandig werd meegetrokken met het dekbed. Ik zag het niet echt als aanvallen, meer als geirriteerd verdedigen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar ok als Huub moet gaan dan is het zo![]()
sorry ik kwam nooit op deze sub forum maar nu welquote:
Dat maakt je dus een newbiequote:Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry ik kwam nooit op deze sub forum maar nu wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |