Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....
En gaf hem een tik in zijn gezicht....
En later gaf hij hem nog een klap
Ik zag het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.
Het zijn feiten, Huub is gewoon dom geweest en heeft zich laten kennen.
Hopelijk heeft HiDiHo het opgemomenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
HIDIHO wie is dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk heeft HiDiHo het opgemomen
Misschien kunnen we dat filmpje hypen en kan het zelfs rtl bullevard halen als hij er niet uitgaat
Maar daarvoor is iedereen misschien nog wel een beetje teveel huub minded hier
Ergo bedoel je.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Veulen het volgende:
Okee hij heeft dus een waarschuwing gehad... Ego ik denk dat ie gaat blijven.
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..quote:Op maandag 5 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.
Het zijn feiten, Huub is gewoon dom geweest en heeft zich laten kennen.
Als die nu een waarschuwing heeft gehad, zal het daar wel bij blijven. DGK-redactie kan immers alles zodanig verdraaien dat ze zelf willen. En de rest van de miljonairs heeft niks gezien dus kunnen ook niet klagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Veulen het volgende:
Okee hij heeft dus een waarschuwing gehad... Ego ik denk dat ie gaat blijven.
Huub had toch nooit geklaagd of wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..
Dus als Jaap zich niet bij de redactie beklaagt dat hij fysiek geweldadig door Huub benaderd is dan hoeft er an sich nog nix te gebeuren.
Het betasten van Amanda door Jaap is ook niet officieel gemeld anders had daar ook absoluut een sanctie op moeten volgen. Dat valt IMHO zelfs in een ernstigere orde dan de schop van Nena.
Maar Brian hing gelijk jankend aan de foon.
Relnichtquote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat filmpje hypen en kan het zelfs rtl bullevard halen als hij er niet uitgaat
Man het is 4 uur in de morgen. Je weet wat ik bedoel toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Heathen het volgende:
Ergo bedoel je.
Had Huub wel een klacht ingediend over NL dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen die er tot nu toe wegens fysiek geweld uitgezet is, is eruit gezet nadat zijn belager daar een klacht over ingediend had..
Dus als Jaap zich niet bij de redactie beklaagt dat hij fysiek geweldadig door Huub benaderd is dan hoeft er an sich nog nix te gebeuren.
Het betasten van Amanda door Jaap is ook niet officieel gemeld anders had daar ook absoluut een sanctie op moeten volgen. Dat valt IMHO zelfs in een ernstigere orde dan de schop van Nena.
Maar Brian hing gelijk jankend aan de foon.
en brian dan ookquote:Op maandag 5 maart 2007 04:04 schreef opgebaarde het volgende:
Als de redactieachter hun standpunt blijft staan met die dekens trekken dat dat gelijk is aan fysiek geweld dan moeten Jaap, Erik en Huub morgen uitgezwaaid worden
Die gilde zo hard moord en brand toen Nathanael hem naar buiten trok dat de redactie niet eens gebeld hoefde te worden, die konden het op de redactie gewoon horen (ook zonder microfoons)quote:Op maandag 5 maart 2007 04:03 schreef Maanvis het volgende:
Huub had toch nooit geklaagd of wel?
Moet ik het filmpje natuurlijk wel hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven hequote:
Wat JAMMER!quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik het filmpje natuurlijk wel hebben![]()
En als Huub eruit moet, vrees ik dat ik het net niet heb opgenomen![]()
Ik zou er geen moeite mee hebben, is alleen maar goed voor het programma wanneer Huub erin blijft. Zeker nu in combinatie met Jaap. Maar feit blijft dat Huub zich veel te snel laat kennen in dit soort situaties, kan hem nog eens de kop gaan kosten.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef gouden_zooi het volgende:
Waarschuwingkje voor het trek en duwwerk dus..
Niet uit je nek lullen, Urkelboy.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel objectief blijven he![]()
Dit was gewoon vele malen erger als toen met NL en daar moest hij toen al voor weg
En dat haalde bullevard ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |