Kan er ALSJEBLIEFT worden omgeroepen: HUUB JE MAG EM 1 KEER VOOR ZIJN BEK HOEKEN WANT WIJ WORDEN OOK SCHIJTZIEK VAN HEM!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Casshern het volgende:
man ik wordt echt bang van jaap
Huub deet echt helemaal niks bij Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef ach het volgende:
huub steeds: "je mag niet aan me zitten dat is fysiek geweld" en hij duwt en zit zelf ook aan Jaap
Zijn beddengoedquote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Dutchguy het volgende:
wat zoekt jaar dat ze verstopt hebben?
zijn dekens en ze liggen in de saunaquote:Op maandag 5 maart 2007 03:48 schreef Dutchguy het volgende:
wat zoekt jaar dat ze verstopt hebben?
Dit gaat nog leuk worden...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Pannendeksels, dekbedden wegtrekken, brieven en papieren verscheuren, en dan nu een biertje samen met Huub een biertje drinken... die malle Jaap gaat helemaal los
Had hij het nou maar eerder gedaan...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:51 schreef Energie het volgende:
Idd Jaap heeft nu laten zien dat er met hem niet te fucken valt. goedzo.
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....quote:Op maandag 5 maart 2007 03:49 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Huub deet echt helemaal niks bij Jaap.
Het is niet te laat. Huub zal zich nu ook wel achter de oren krabben wat hij net precies heeft gedaan ivm fysiek geweld. Het ergste wat Huub kan overkomen is uit het programma gegooid worden. En Jaap kan hem blijkbaar daartoe toezetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had hij het nou maar eerder gedaan...
Ik heb NIETS gezienquote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....
En gaf hem een tik in zijn gezicht....
En later gaf hij hem nog een klap
dat zag ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is niet te laat. Huub zal zich nu ook wel achter de oren krabben wat hij net precies heeft gedaan ivm fysiek geweld. Het ergste wat Huub kan overkomen is uit het programma gegooid worden. En Jaap kan hem blijkbaar daartoe toezetten.
Dat heb ik toch echt niet gezien.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Samen vormen ze wel een super team. Maar er bestaat nu een kans dat dit eventuele pact te laat voor Huub komt. Filmpjes zullen binnen een paar uur wel op youtube staan, kan iedereen zijn eigen conclusies trekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...
Meteen zeggen: "Ik wil je dr niet uit joh!"
Door rellen Japio...
er is ook alleen maar een beetje gestoeid - aan elkaar getrokken en geduwdquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
Kan hij het nou niet gewoon even volhouden?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Energie het volgende:
Pff die Jaap toch nu doet hij weer lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |