Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is niet te laat. Huub zal zich nu ook wel achter de oren krabben wat hij net precies heeft gedaan ivm fysiek geweld. Het ergste wat Huub kan overkomen is uit het programma gegooid worden. En Jaap kan hem blijkbaar daartoe toezetten.
Dat heb ik toch echt niet gezien.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....
En gaf hem een tik in zijn gezicht....
En later gaf hij hem nog een klap
Samen vormen ze wel een super team. Maar er bestaat nu een kans dat dit eventuele pact te laat voor Huub komt. Filmpjes zullen binnen een paar uur wel op youtube staan, kan iedereen zijn eigen conclusies trekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer dat Japio meteen Huub z'n reet begint te kussen...
Meteen zeggen: "Ik wil je dr niet uit joh!"
Door rellen Japio...
er is ook alleen maar een beetje gestoeid - aan elkaar getrokken en geduwdquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
Kan hij het nou niet gewoon even volhouden?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef Energie het volgende:
Pff die Jaap toch nu doet hij weer lief.
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij pakte hem bij zijn keel vele malen erger als bij NL toen ....
En gaf hem een tik in zijn gezicht....
En later gaf hij hem nog een klap
Ik zag het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ook gezien. En dat zeg ik niet omdat ik een Huub hater ben, hij staat 2e in mijn favolijstje.
Het zijn feiten, Huub is gewoon dom geweest en heeft zich laten kennen.
Hopelijk heeft HiDiHo het opgemomenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:55 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat heb ik toch echt niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |