haha...heb jij hem al eens NIET horen zeuren?quote:
Dat gaat toch wel uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Lekker, slapen in al dat licht.
Ik ben al thuisquote:Op maandag 5 maart 2007 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis![]()
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Energie het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen keus. Hij is al meer dan een uur bezig met de grote zoektoch naar zijn spullen :p
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha...heb jij hem al eens NIET horen zeuren?
wel kut dat ze gaan slapen..ik heb net gedoucht en ontbeten...nouja...dan maar wat huiswerk gaan maken zometeen?![]()
WHAHAH Ronald mcdonaldsquote:Op maandag 5 maart 2007 04:42 schreef Energie het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen keus. Hij is al meer dan een uur bezig met de grote zoektoch naar zijn spullen :p
hij heeft het toch gevraagdquote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.
Beetje sneu om daar ronald mcdonald bij te betrekkenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak overtreed de regels. Slapen in de woonkmer is verboden.
Exit----> ronald mcdonald!
wat is volgens jou een echte browser?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al, firefox !
Neem een echt browser en haal alles uit mijn pagina !
tsss...nou lekker slapen danquote:Op maandag 5 maart 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier!
Ik duik mooi mijn nest in![]()
Het licht in de woonkamer brandt altijd. Ja het wordt al weer flink licht... moet je die vogeltjes horen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel uit?![]()
Het probleem is meer dat het al bijna weer licht is![]()
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.quote:
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huisquote:
99% gebruikt Internet Explorerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |