Moet ze naar bed met jouw systeemkast?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huis![]()
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.
hij was goedquote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
de kolonel ken ik niet, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.
[afbeelding]
Mja lekker boeiend voor de rest ik vind die knopjes wel handig
Bij mij doet hij het egwoon goed hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt idd niet, ik zal er morgen eens even naar kijken.![]()
Weltrustequote:Op maandag 5 maart 2007 04:52 schreef Equinix het volgende:
Okay mensen ik ben nog even mijn tanden aan het poetsen en dan ga ik ook naar bed,.
Trusten iedereen,. Ik denk dat het erop zit voor vandaag,.
Lol hij gaat in de huiskamer slapen
Ja, alleen in firefox kloppen sommige formaten niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het egwoon goed hoor
Och...quote:
Ja, nog steeds.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:08 schreef Sev het volgende:
En we zijn wakkurrrrrr
Volgens mij was het echt een klapquote:Op maandag 5 maart 2007 05:02 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb alles vanuit mijn bedje kunnen aanschouwen behalve het deel dat Huub Jaap zijn tanden zou hebben geraakt. Is dat echt fysiek geweld of had dat te maken met het vasthouden van de dekens ?
Het eerste deel heb ik gezien en dat ging bijna te ver, maar was mijn inziens geen fysiek geweld.
Voor het overige met het matrassen-spel heb ik echt dubbelgelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |