tsss...nou lekker slapen danquote:Op maandag 5 maart 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier!
Ik duik mooi mijn nest in![]()
Het licht in de woonkamer brandt altijd. Ja het wordt al weer flink licht... moet je die vogeltjes horen.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel uit?![]()
Het probleem is meer dat het al bijna weer licht is![]()
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.quote:
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huisquote:
99% gebruikt Internet Explorerquote:
Moet ze naar bed met jouw systeemkast?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar mijn huis![]()
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....quote:Op maandag 5 maart 2007 04:43 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat is zijn probleem. Regels zijn regels.
hij was goedquote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
de kolonel ken ik niet, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regels zijn idd regels, niet alleen in DGK maar ook op FOK!....
En als de_kolonel een weekban heeft dan mag ie niet doorposten met een kloon![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:46 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik krijg dan heel erg vreemd beeld; soort van smal breedbeeld.
[afbeelding]
Mja lekker boeiend voor de rest ik vind die knopjes wel handig
Bij mij doet hij het egwoon goed hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt idd niet, ik zal er morgen eens even naar kijken.![]()
Weltrustequote:Op maandag 5 maart 2007 04:52 schreef Equinix het volgende:
Okay mensen ik ben nog even mijn tanden aan het poetsen en dan ga ik ook naar bed,.
Trusten iedereen,. Ik denk dat het erop zit voor vandaag,.
Lol hij gaat in de huiskamer slapen
Ja, alleen in firefox kloppen sommige formaten niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het egwoon goed hoor
Och...quote:
Ja, nog steeds.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:08 schreef Sev het volgende:
En we zijn wakkurrrrrr
Volgens mij was het echt een klapquote:Op maandag 5 maart 2007 05:02 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb alles vanuit mijn bedje kunnen aanschouwen behalve het deel dat Huub Jaap zijn tanden zou hebben geraakt. Is dat echt fysiek geweld of had dat te maken met het vasthouden van de dekens ?
Het eerste deel heb ik gezien en dat ging bijna te ver, maar was mijn inziens geen fysiek geweld.
Voor het overige met het matrassen-spel heb ik echt dubbelgelegen.
Het is een leuke en spannende nacht geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 05:10 schreef Sev het volgende:
Ik zou alleen niet weten wie wie is, behalve Jaap dan.. Ik verveelde me een beetje en kwam hier terecht dus ben inmiddels alweer 20 minuten aan het kijken..
Ja, ik heb dat dus helaas moeten missen door een korte toiletstop.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het echt een klap
Jaap deed er echt niet kleinzerig over maar zei wel gelijk: hey dat mag niet, dat is fysiek geweld (volgens mij).
Later zei hij nog dat als het ietsjes harder was geweest dat hij dan een tand had moeten missen, dus echt zacht was het niet.
Ik vestig nog steeds mijn hoop op een filmpje
We moeten wel objectief blijven
Het is een vrij aggressieve houding die hij aanneemt, maar ik denk dat dit ook gebeurt zonder alcohol in het spel. Zie de pesterijen van Jaap richting Huub in de jacuzzi. Je hoort ook gewoon niet aan iemand te komen als hij te kennen geeft dit niet te willen.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
Aan de andere kant had hij niet veel op en was dit vast niet de laatste keer
Ik denk dat ik zelf ook maar weer ga opnemen![]()
Dit was geen dekbedgevecht waarbij het per ongeluk gebeurde, jaap ging bij hem in bed liggen en hij wou hem eruit hebben en werd agressief en sloeg doelbewustquote:Op maandag 5 maart 2007 05:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is een vrij aggressieve houding die hij aanneemt, maar ik denk dat dit ook gebeurt zonder alcohol in het spel. Zie de pesterijen van Jaap richting Huub in de jacuzzi. Je hoort ook gewoon niet aan iemand te komen als hij te kennen geeft dit niet te willen.
En laten we wel wezen .. in een kussengevecht .. in dit geval dekbedgevecht raak je elkaar onbewust. Ook als hij voor mij zou staan .. zelfde lengte als Huub alleen ander geslacht ... zou ik dat echt niet prettig vinden en toch klaar staan om indien nodig toch iets te kunnen doen. Voor hetzelfde geld draait Jaap wel echt door.
Ik heb het helaas niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit was geen dekbedgevecht waarbij het per ongeluk gebeurde, jaap ging bij hem in bed liggen en hij wou hem eruit hebben en werd agressief en sloeg doelbewust
Hij heeft gewoon een heel kort lontje, want hij ging, precies zoals bij NL ook nog eens met zijn vuisten dreigen en zei een paar keer: wat zeg je, zeg dat nog eens.
Ik weet niet wat hij zei maar ik denk dat als hij het herhaald had, Huub hem nog een keer geslagen zou hebben
Feit dat mensen hopen dat er geen filmpje komt zegt al genoeg, toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 05:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Een ander vertelde worsteling dekbed vandaar.
Ligt eraan ...quote:Op maandag 5 maart 2007 05:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Feit dat mensen hopen dat er geen filmpje komt zegt al genoeg, toch.
Juist daarom heeft Ifa (weerquote:Op maandag 5 maart 2007 05:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ligt eraan ...
Ook beelden zijn voor eigen interpretatie vatbaar natuurlijk. Kijk maar naar de standvastige houding van Amanda. Ze zat er naast en weet dat jij weet dat zij het weet.
Tis maar hoe je het interpreteert natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 05:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Juist daarom heeft Ifa (weer) gelijk
Voor iedereen die op 3 en 4 amper wat ziet: De redactie heeft het licht uitgedaan om alle eventuele verdere vormen van fysiek geweld buiten beeld te houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:16 schreef Ashrak het volgende:
Voor al die mensen die nu even snel naar de streams kijken .... Jaap slaapt in de woonkamer.
De berichtgeving wordt op het forum al net zo gekleurd als op de Tien sitequote:Op maandag 5 maart 2007 06:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Voor iedereen die op 3 en 4 amper wat ziet: De redactie heeft het licht uitgedaan om alle eventuele verdere vormen van fysiek geweld buiten beeld te houden![]()
![]()
Heb nog geen oog dicht gedaan, maar ... Goedemorgen deze morgenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef ach het volgende:
Ik ben weer wakker na 1.5 uur slaapik voel me net een vrouw die haar soaps niet wil missen
![]()
Er is veel gebeurd en of het ook gecapped is durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:27 schreef DaanDobber het volgende:
Goedemorgen, wat is er in hemelsnaam gebeurd en is iemand zo lief geweest het te filmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |