quote:Op maandag 5 maart 2007 04:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wil je me handje dan vast houden en me hier rondleiden, STOEIPOES?![]()
Ik weet niet wat jij allemaal tot je genomen hebt, maar volgens mij is het goeie shitquote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Ga je nou bijdehand tegen mij doen doen, nee toch?
Bril af en slapen jij, morgen mag je weer lekker rommelen in je systeemkast!![]()
Dat gaat een special worden!quote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Loserkid het volgende:
Hoe krijgen ze dit allemaal in een aflevering voor tv
Ja is goed moet je zeggen hoelaat , cant waitquote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt iig humor........ morgen maak ik even een uurtje vrij voor je rondleiding![]()
Makkelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 04:22 schreef Loserkid het volgende:
Hoe krijgen ze dit allemaal in een aflevering voor tv
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Makkelijk.
Versneld afspelen met een benny hill muziekje eronder.
Doe maar morgenmiddag half 4, dan heb ik wel ff de tijdquote:Op maandag 5 maart 2007 04:24 schreef BonJovi het volgende:
Ja is goed moet je zeggen hoelaat , cant wait![]()
Dat zal ik morgen eens even testenquote:Op maandag 5 maart 2007 04:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Makkelijk.
Versneld afspelen met een benny hill muziekje eronder.
Zo "ondekt" Jaap de fitnessruimte helemaal zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
Steeds als Jaap iets terug had gebracht, verstopten H en E het weer in de fitnessruimte. Nu is Jaap dus opnieuw op zoek naar zijn bedspullen. Wel kreeg hij de hint dat het spul in huis is
Lijkt me leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |