Ze kunnen het beter nog een keer navragen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat dus nu opeens om de ontslagronde die als eerste is aangevraagd. Dat is dus nieuw.
1. stemronde tegen natasquote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Manipulatie van de regels om Huub erin te houden. Volgens mij was Huub namelijk eerder, ondanks dat hij dat zelf is vergeten.![]()
Het is nu onduidelijk - hoe zijn de regels.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting en ik denk dat zeker te weten ja.
Er zal wel een stagiair zitten, die zijn lekker goedkoopquote:Op zondag 4 maart 2007 02:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter nog een keer navragen.
Huub heeft zelfs nog gebeld om te melden dat hij aanvraag voor Natasia niet wilde intrekken. Dat was nog voordat Amanda de stemming voor Huub aanvroeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Manipulatie van de regels om Huub erin te houden. Volgens mij was Huub namelijk eerder, ondanks dat hij dat zelf is vergeten.![]()
Nee, dat is hij niet vergeten, maar dat mag Jaap natuurlijk niet weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. stemronde tegen natas
2. stemronde tegen huub
1. natasquote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. stemronde tegen natas
2. stemronde tegen huub
Inderdaad. Had niet van Huub verwacht dat hij zou vergeten dat hij al eerder een stemronde had aangevraagd. Het is dus in beide gevallen in 't voordeel van Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. stemronde tegen natas
2. stemronde tegen huub
Precies. Er wordt dus alles aan gedaan om Huub er in te houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef PirE het volgende:
Huub heeft zelfs nog gebeld om te melden dat hij aanvraag voor Natasia niet wilde intrekken. Dat was nog voordat Amanda de stemming voor Huub aanvroeg.
Stukken stont uit mijn mond halen voordat ik mij onder ander mensen wilt begevenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haal die stukken stont even uit je mond voordat je je onder ander mensen wilt begeven minderwaardig stuk vreten![]()
Maakt dus niks uit.quote:
Het is ook wat Huub zei. De redactie veranderd de regels "at will". Wat in vroeger niet mocht mag nu wel en vice versa.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Precies. Er wordt dus alles aan gedaan om Huub er in te houden.![]()
Trusten!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef the_undertaker het volgende:
Interessante gesprekken, maar ga nu toch maar es slapen.
trusten allemaal![]()
Ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef the_undertaker het volgende:
Interessante gesprekken, maar ga nu toch maar es slapen.
trusten allemaal![]()
Sukkeltjequote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Stukken stont uit mijn mond halen voordat ik mij onder ander mensen wilt begeven
Ga je inburgeringscursus nog maar een keer over doen voordat je over homo's begint te zeuren. Allochtoontje!
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ook wat Huub zei. De redactie veranderd de regels "at will". Wat in vroeger niet mocht mag nu wel en vice versa.
ik heb ook steeds het idee dat ie met vuur speelt. eric's dekking is allerminst vanzelfsprekend.....quote:Op zondag 4 maart 2007 02:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas nou op wat je zeg, huub
Nee want dan mag Syl weer stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maakt dus niks uit.
Natas gaat er toch niet uit.
Dus volgende ronde Huub op stoel en blijft het gevaar nog.
Juist niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Precies. Er wordt dus alles aan gedaan om Huub er in te houden.![]()
Dat laatste lijkt me heel sterk...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:24 schreef gomi het volgende:
[..]
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon.
of natasia moer er wel uitgestemd worden
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:24 schreef gomi het volgende:
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon
En dan je eigen spelfouten nog eens markeren ook!quote:
Nee want ze spreken dan over een ontslag-dag (quote:
ik betwijfel het ookquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat als tweede stemming zien hoor.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.
Zie mijn vorige post, Sylvia mag in de tweede stemming meestemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Juist niet.
Eerst was het de stemming die de meeste stemmen kreeg.
Nu gaat gewoon alles door.
Anders was Natas haar stemming geweest en niet meer van Huub.
Dat heb ik er niet uitgehaald hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. stemronde tegen natas
2. stemronde tegen huub
niet waar, hij deed alsofquote:Op zondag 4 maart 2007 02:27 schreef elskip het volgende:
huub heeft de stemronde tegen natas ook weer ingetrokken (helaas)![]()
Huub heeft de stemronde NIET ingetrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:27 schreef elskip het volgende:
huub heeft de stemronde tegen natas ook weer ingetrokken (helaas)![]()
[..]
Syl mag 1 ontslagronde niet meestemmen, dus die van Natas want Huub heeft die als eerste aangevraagd maar doet nu met Jaap erbij of hij niks meer weet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat als tweede stemming zien hoor.
True that. In ieder geval hebben ze met deze wijziging een opening gemaakt hoe ze Huub er in kunnen houden. Deze laatste aanpassing kunnen ze tot het laatste moment bewaren om bekend te maken. Zal wel afhankelijk van het verloop zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ligt aan wat de redactie wil, ze passen aan aan hun wensen,
Schaf even een brilletje aan sneu tiepquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En dan je eigen spelfouten nog eens markeren ook!![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent echt dom.
En een fleshlight voor de heren?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef heracles het volgende:
Alle dames hebben een dildo. Ik heb ze nog niet in actie gezien
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Technisch gezien is Syl toch maar 1 keer imuun?
aaah, verdomd!!!! woohoo!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Syl mag 1 ontslagronde niet meestemmen, dus die van Natas want Huub heeft die als eerste aangevraagd maar doet nu met Jaap erbij of hij niks meer weet.
Dus tweede ontslagronde mag Syl weer meestemmen, die van Huub dus.
Jaap heeft 2x immuniteit en Sylvia slechts voor 1 ronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?
Ik heb het idee dat de COS niet voor dit soort posts is bedoelt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schaf even een brilletje aan sneu tiep![]()
![]()
![]()
Zou mooie actie zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
True that. In ieder geval hebben ze met deze wijziging een opening gemaakt hoe ze Huub er in kunnen houden. Deze laatste aanpassing kunnen ze tot het laatste moment bewaren om bekend te maken. Zal wel afhankelijk van het verloop zijn.
foutje. jaap zou 2x immuun zijn, niet iemand anders. kan dus welquote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?
Nee dude, Jaap 2x immuunquote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat zou kunnen! jaap heeft 2x immuniteit!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ik ook niet...dan kunnen ze net zo goed een derde stemronde aanvragen voor jaap...
Nee hoor, ze spreken over een ontslag ronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee want ze spreken dan over een ontslag-dag () en mag Silvia die gehele dag niet stemmen.
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'quote:Op zondag 4 maart 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooie actie zijn.
En dan kunnen ze meteen zien of Eric door de mand valt.
E10quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Waarom krijg ik straks het gevoel dat het met Huub gaat eindigen als die ene racist-homo uit big brother
Ohw ja, bron=Tienquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken over een ontslag ronde.
Jaap heeft een brief bij zich en begint deze voor te lezen. In de brief staat dat Jaap voor de eerstvolgende twee ontslagrondes immuniteit geniet en ook een mede-Miljonair mag aanwijzen voor immuniteit tijdens één ontslagronde. Wat er aan vast zit is dat hij en de gekozen Miljonair geen stem uit mogen brengen in de stemronde. Dan begint het bij de Miljonairs te dagen: “Dat is een goede want je haalt hier een stem mee weg”, concludeert Huub. Amanda snapt het niet helemaal dus wordt het even uitgelegd. Als Jaap bijvoorbeeld Brian kiest, is er een kans dat Natasia er uitgestemd wordt. Brian en Natasia maken zich nu al zorgen…
Syl: "ik stem je eruit"quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
wat is er mee gebeurd danquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Waarom krijg ik straks het gevoel dat het met Huub gaat eindigen als die ene racist-homo uit big brother
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 4 maart 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De villa is best wel groot en ze hebben veel bedden. Toch hebben de bewoners een goede en vooral evenredige verdeling weten te bereiken :
bed 1 - 200 kg - Brian, Natais en Amanda
bed 2 - 200 kg - Huub, Sylvia en Eric
bed 3 - 200 kg - Jaap
Nee, dat moet jij doen. Of krijg je daar geen subsidie voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haal die stukken stont even uit je mond voordatp je je onder ander mensen wilt begeven minderwaardig stuk vreten![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een ventquote:
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
En minstens 5x zo lang.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
E10![]()
Ik zie 'm er ook echt voor aan. Het verschil dat Huub minsten 5x zo slim is.
Daar gaat mn eetlustquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En minstens 5x zo lang.![]()
http://i12.tinypic.com/4dgwwi8.jpg
Yup, hilarisch als je het zo samenvatquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een vent![]()
Belachelijk als je het mij vraagt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef PirE het volgende:
Syl en Jaap mogen niet meestemmen bij de meerheidsstemming.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Geefmegeentjoerie, dit is linkse tante Truus: waar aan je je verblijf hier te danken hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : De regels als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd. Dan moet eerste een meerderheidsstemming komen om te bepalen welke aanvraag doorgaat. Daar mogen in dit geval Jaap en Sylvia niet aan deelnemen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:
Dus maakt niks uit.
die van Huub gaat gewoon door.
3-2 of mag huub zelf niet stemmeN?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?![]()
Maak het nou niet NOG moeilijk dan het al is!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?![]()
Ik heb me vergist, 3-2 inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
3-2 of mag huub zelf niet stemmeN?
maak t d edgk redactie nu niet al te moeilijk ze ztaen net ws al met een probleem over wat een ronde is en of sylvia en jaap mochten meestemmen enzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou Amanda tegen Natasia stemmen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
huub en natasia's stemmen vallen tegen elkaar weg (als ze al mogen stemmen) dus het gaat omquote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef PirE het volgende:
Syl en Jaap mogen niet meestemmen bij de meerheidsstemming.
Het sloeg sowieso nergens op om die instabiele viezie dikke hork te laten beslissen over 't lot van een bewoner.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevolg van deze toepassing van de regels is dus dat Huub zeker op de stoel zal komen.
De uitleg van de regels is dubieus naar mijn mening. Sylvia is imuun gemaakt voor de exit-stemming en wordt dus kennelijk imuun gemaakt voor het totale spel. Of de redactie wil perse dat Huub op de stoel komt.
Niet tegen Natasja zeggen!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef PirE het volgende:
Lekker fris, Huub en Eric gaan naar bed gaan zonder de tanden te poetsen.
Nee, dat is niet waar. Het eerste antwoord was, dat de exit-stemmingen in volgorde van aanvraag zouden worden gehouden. Als de eerste aanvraag niet unaniem eindigde zouden ze doorgaan met de tweede aanvraag. Dat eerdere antwoord is dus essentieel anders.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
fuck, redactie is consistent opeens, jammer.
Had me post al aangepast, tering wat gaat dat snel hier met die reacties.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eric stemt niet volgens jouw beredenering?![]()
Dan is het volgens mij 3-2 voor Natasia, want Huub mag natuurlijk gewoon Natasia op de stoel zetten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: en als je je toch niet kan inhouden, PM je "nemesis" dan even, maar laat de COS er buiten...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
Als we spelfouten aan afkomst gaan relateren, dan zitten hier weinig autochtone nederlanders, vertaald: onzin.
en val mensen niet om hun afkomst aan tenzij je daar een bijzonder goed reden voor hebt of wanneer het relevant is.
Zeker weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevolg van deze toepassing van de regels is dus dat Huub zeker op de stoel zal komen.
De uitleg van de regels is dubieus naar mijn mening. Sylvia is imuun gemaakt voor de exit-stemming en wordt dus kennelijk imuun gemaakt voor het totale spel. Of de redactie wil perse dat Huub op de stoel komt.
precies!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:42 schreef Flabberguest het volgende:
Dus gewoon nog ff een stemronde tegen brian aanvragen, gaat Amanda wel in mee dan
Ik zou graag reageren, maar de door jou gehanteerde termen doen me besluiten jouw reactie volledig te negeren.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het sloeg sowieso nergens op om die instabiele viezie dikke hork te laten beslissen over 't lot van een bewoner.
Geniaal. Leuke achterdeur voor een exit van Brian hebben jullie bedacht DGK_REDACTIE. Ze hebben zeker veel meegelezen hier op het forum, hoeveel streamers Brian naar huis willen hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:42 schreef Flabberguest het volgende:
Dus gewoon nog ff een stemronde tegen brian aanvragen, gaat Amanda wel in mee dan
Jij zou in slaap kunnen vallen met dit gekrijs?!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:44 schreef vzzzzzbx het volgende:
die jaap! ligt te luistervinken
Het kan ook zijn dat Eric voor de stemming van Huub kiest om de spanning te verhogen. Komt de klap voor Natasia en Brian harder aan, wanneer hij in de stemming juist tegen het vertrek van Huub stemt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maakt niet uit .
Als Eric van plan is om Huub te lozen kiest hij dan ook voor Huub.
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maakt niet uit .
Als Eric van plan is om Huub te lozen kiest hij dan ook voor Huub.
OK, maar dat heeft geen reet zin. Want als de stemronde komt dan stem Brain Natasia er nooit uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub en natasia's stemmen vallen tegen elkaar weg (als ze al mogen stemmen) dus het gaat om
brian
amanda
eric
brian -> stemronde tegen huub
eric -> stemronde tegen natas
amanda -> stemronde tegen ..... natas, als ze huub HEEL leuk gaat vinden...
nee, maar dan is huub veilig gesteld in de stemronde zonder sylquote:Op zondag 4 maart 2007 02:47 schreef GothaP het volgende:
[..]
OK, maar dat heeft geen reet zin. Want als de stemronde komt dan stem Brain Natasia er nooit uit.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:49 schreef rooie3 het volgende:
Er hoeft voor mij ook niemand uit via stemming.
Vind het een stom spelelement.
Vooral omdat al die ouderen onder andere voorwaarden gelokt zijn.
Het mooiste is gewoon diegene met de langste adem blijft zitten.
van mij welquote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
Mag Sylvia ondanks haar immuniteit de komende onslagronde nou wel een ontslagronde aanvragen? Biijvoorbeeld voor Brian?
Is dit serieus bedoeld, of zit je te fucken.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
Mag Sylvia ondanks haar immuniteit de komende onslagronde nou wel een ontslagronde aanvragen? Biijvoorbeeld voor Brian?
mwa, ook de "ouderen" zijn met de vetgedrukte voorwaarde dat de regels veranderlijk zijn, geloktquote:Op zondag 4 maart 2007 02:49 schreef rooie3 het volgende:
Nee klopt niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:47 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
nee, maar dan is huub veilig gesteld in de stemronde zonder syl
Neen, Sylvia kan niet weggestemd worden, maar mag geen stemronde aanvragen, en ook niemand wegstemmen. Ze staat wat dat betreft even buitenspel.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
Serieus bedoeld, is het zo'n stomme vraag dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld, of zit je te fucken.![]()
Ze is immuun voor de stemmingen - dat is iets anders dan stemmingsaanvragen. Volgens mijn interpretatie.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
neej hoor je kan me opvegenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die dit echt HILARISCH vind!?
Nee, dat zeker niet. Maar omdat het steeds gecompliceerder wordt allemaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Serieus bedoeld, is het zo'n stomme vraag dan?
neequote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah ok. Nou ja ik dacht, stemmen is iets anders dan een stemmingsronde aanvragen, dus zo.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Neen, Sylvia kan niet weggestemd worden, maar mag geen stemronde aanvragen, en ook niemand wegstemmen. Ze staat wat dat betreft even buitenspel.
Zomer 2040: Huub wint villaquote:Op zondag 4 maart 2007 02:49 schreef rooie3 het volgende:
Aan de reacties te zien niet, ik ben waarschijnlijk wel de enige die het maar suf vind.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
ja maar ff serieus het is toch ook gewoon lachwekkend...op je tanden tikken met je nagels LOLquote:
precies. daar ging ik dus even vanuit. dat amanda voor huub kiestquote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef GothaP het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Huub zit volgens mij sowieso op de schopstoel. Natas, Brian en (Amanda) zijn sowieso tegen huub.
De zijde tegen Natas zijn Eric en Huub.
Dat is 3-2 --> dus komt er een stemming tegen Huub en kan alleen Eric hem erin houden.
Dit is onder voorwaarde dat Amanda tegen Huub stemt, dus Huub moet even vriendjes worden!!
Ik ging bijna meedoenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja maar ff serieus het is toch ook gewoon lachwekkend...op je tanden tikken met je nagels LOL
te idioot voor woorden
Ik hoop maar dat die stemmingsronde voor de rat aangevraagd wordt door Eric of Sylvia (vooral die laatste, ik ben er niet van overtuigd dat dat niet zo mogen - ondanks dat het uiterst onlogisch lijkt - misschien is het wel letterlik zo gezegd hoor, maar ik heb het niet gehoord). Zou gewoon mooi zijn als de ontslagronde voor Brian wordt aangvraad door het echte maatje van Huub die bovendien even "buiten spel" gezet lijkt te zijn door haar immuniteitquote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar omdat het steeds gecompliceerder wordt allemaal.
Er zitten een paar mensen op hun tanden te tikken en half FOK! komt klaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al om dit moment moeten Huub, Sylvia en Eric er gewoon tot het einde inblijven. Dit maak je toch echt nooit meer mee?
Ze tikken liedjes met hun nagels tegen hun tanden.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Flabberguest het volgende:
euhm wat gebeurd er??? kheb geen beeld hier
Geweldig he. Vergelijk dit met de andere slaapkamer. Het HES-bed is 200 kg, het BAN-bed is 200 kg en het Jaap-bed is 200 kg. Maar toch is alleen het HES-bed een pret-bed.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al om dit moment moeten Huub, Sylvia en Eric er gewoon tot het einde inblijven. Dit maak je toch echt nooit meer mee?
Dit is echt dé reden waarom Natasia en Brian zo snel moglijk weg moeten (die hebben echt 0,0 % humor) en waarom Huus en Sylvia en Eric moeten bljven tot het eindequote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Behoorlijk sneu i.d.d.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zitten een paar mensen op hun tanden te tikken en half FOK! komt klaar.![]()
![]()
de andere helft tikt mee?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Zou echt een super actie zijn. Totaal onverwachts voor Natasia en Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop maar dat die stemmingsronde voor de rat aangevraagd wordt door Eric of Sylvia (vooral die laatste, ik ben er niet van overtuigd dat dat niet zo mogen - ondanks dat het uiterst onlogisch lijkt - misschien is het wel letterlik zo gezegd hoor, maar ik heb het niet gehoord). Zou gewoon mooi zijn als de ontslagronde voor Brian wordt aangvraad door het echte maatje van Huub die bovendien zo enrom "buiten spel" gezet lijkt te zijn door haar immuniteit
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
tja, een echte addersisserquote:Op zondag 4 maart 2007 02:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou echt een super actie zijn. Totaal onverwachts voor Natasia en Brian.
sterktequote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké moet morgen vroeg op dus ik moet echt pitten nu
![]()
die 1e uitleg was van een stagaire met nachtdienst of zoquote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft de redactie nog wat huiswerk. Vanavond hebben ze 2 totaal verschillende interpretaties van de regels gegeven. En niet alle varianten zijn uitgewerkt. Dit wordt nog snel overuren maken voor Stijn en Frans ........
ik snap er geen reet meer van iig...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft de redactie nog wat huiswerk. Vanavond hebben ze 2 totaal verschillende interpretaties van de regels gegeven. En niet alle varianten zijn uitgewerkt. Dit wordt nog snel overuren maken voor Stijn en Frans ........
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.
Je hoeft mij niks uit te leggen over humor hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.
waar zouden ze zijn zonder onsquote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Touchéquote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks uit te leggen over humor hoor.![]()
Misschien kan jij wel wat uitleg krijgen over het feit dat mensen kunnen verschillen van humor. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.![]()
ik vond het wel een heel prettige uitleg eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 03:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
die 1e uitleg was van een stagaire met nachtdienst of zo
eerst een pilletje in Huub's fanta! Dan durven ze pasquote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
waar zouden ze zijn zonder ons[ratasiamodus]NOU? NOU? NOU WAAR DAN REDACTIE??? WAAR DAN REDACTIE??? WAAR DAN REDACTIE???:)[/ratasiamodus]
Huub gaat Amanda op de biljarttafel nemen, Nena uitnodigen, daarna de mannen in witte pakken met dwangbuis binnenlaten.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:04 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Eerste aanvraag: tegen Huub met 3-2. Dit zal niet doorgaan door Eric (ervan uitgaand dat hij niet heeft gelogen tegen Mariel).
Tweede aanvraag tegen Natasia. --> Brian houdt dit tegen.
Dus we zijn weer terug bij af en moet je Brian er op een andere manier uitkrijgen
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub gaat Amanda op de biljarttafel nemen, Nena uitnodigen, daarna de mannen in witte pakken met dwangbuis binnenlaten.
Dag brian!
Inderdaad...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef vzzzzzbx het volgende:
syl moet een zender om doen! ik versta er niks van
Ik neem aan dat je op mij doelt. Als je het favo lijstjes topic doorleest zie je dat Huub al die tijd in mijn top 3 zit. En dat mijn meeste fakes in het fake fotoshops topic ten gunste van Huub zijn gemaakt. Dus je theorie gaat niet op. Ik geniet van Huub zijn sarcastische humor.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijft het opvallend dat mensen die Huub toch al niet heel erg hoog hadden zitten, dit dus NIET leuk vonden en mensen die Huub wél leuk vinden wel. Ach ja, zo gaat dat blijkbaar. Laten we het er dan op houden dat we beide een gekleurde mening hebben.
De uitkomst kan inderdaad zo simpel zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:04 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Eerste aanvraag: tegen Huub met 3-2. Dit zal niet doorgaan door Eric (ervan uitgaand dat hij niet heeft gelogen tegen Mariel).
Tweede aanvraag tegen Natasia. --> Brian houdt dit tegen.
Dus we zijn weer terug bij af en moet je Brian er op een andere manier uitkrijgen
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangquote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijft het opvallend dat mensen die Huub toch al niet heel erg hoog hadden zitten, dit dus NIET leuk vonden en mensen die Huub wél leuk vinden wel. Ach ja, zo gaat dat blijkbaar. Laten we het er dan op houden dat we beide een gekleurde mening hebben.
Meisje heeft geen eigen mening. Moet er wel bij zeggen dat ik ook gek zou worden van de hele dag gelul van Brian om vervolgens toe te geven om alleen maar af te zijn van het gezeur of hem een knal voor z'n kanis te verkopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat Amanda zo beinvloedbaar is. Die had er leuk bij gepast.
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steedsquote:Op zondag 4 maart 2007 03:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangIk lach me rot. En ik slaap ook nog niet dus dat is fijn!
Eric is op dit moment een stuk minder leuk trouwens!
Same here!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steeds
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Dogga het volgende:
ze hebben me echt tering melig gemaakt dit is niet leuk meer man
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
Dan is het hap slik weg.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
ahahaha neej heb genoeg getikt vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!![]()
eric wil bij huub liggen. lepeltje lepeltjequote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
omdat ze gezellig met z'n drieen naast mekaar willen liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
Koude kermis..quote:Op zondag 4 maart 2007 03:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap denkt, we waren toch vriendjes?
Er wordt niet zoveel meer gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:16 schreef Yvet_te het volgende:
wat word er gezegd..mn streams lopen een beetje vast
Het is deksels moeilijk te verstaanquote:Op zondag 4 maart 2007 03:16 schreef Yvet_te het volgende:
wat word er gezegd..mn streams lopen een beetje vast
nopequote:Op zondag 4 maart 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
totaal offtopic, zijn hier mensen aanwezig die mij een invite kunnen sturen voor "Joost"? (huh wat?)
Dat vroeg slapen is dan vet mislukt ........quote:Op zondag 4 maart 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik duik er ook maar eens in, was van plan vroeg te slapen zodat ik vroeg kan gaan sporten.![]()
Slaap lekker Japiequote:Op zondag 4 maart 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik duik er ook maar eens in, was van plan vroeg te slapen zodat ik vroeg kan gaan sporten.![]()
Goed idee, doe er hier ook nog eentjequote:Op zondag 4 maart 2007 03:19 schreef Spoko het volgende:
paf er nog 1...
Amen...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:21 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Goed idee, doe er hier ook nog eentje
Oké Thx en Trustequote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
De hele villa in diepe rust... valt me mee dat Natasia nog steeds boven ligt.
Voor degene die de volgende COS opent: de volgende moet # 677 zijn.....
Truste![]()
![]()
volgens mij realiseert ze zich ook wel dat tas en brainless haar harder nodig hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
aDEL ligt op het uiterste randje van het bed - zover mogelijk van het rattestel vandaan
hopelijk zuigt ze informatie en brengt deze naar Eric en de rest, kan de afbraak van rat en ratasia binnen het spel eindelijk echt beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 03:48 schreef miesy het volgende:
[..]
volgens mij realiseert ze zich ook wel dat tas en brainless haar harder nodig hebben
omdat zij maar met z'n 2en zijn. vermoed dat dat de enige reden is dat ze het met ze volhoud.
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
hopelijk zuigt ze informatie en brengt deze naar Eric en de rest, kan de afbraak van rat en ratasia binnen het spel eindelijk echt beginnen
Eensch...quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.
Del kan er nu wel uit, ze is het neukertje van rat niet meerquote:
Natasia vertrekt gelukkig over een paar maanden ut zichzelf....quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.
Mag ik even lachen.........quote:Op zondag 4 maart 2007 04:23 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Natasia vertrekt gelukkig over een paar maanden ut zichzelf....
Dat mag.quote:
denk ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik denk toch echt dat de hang naar die twee snotapen en Wilgo te groot voor haar wordt.
ze is niet eens naaktquote:Op zondag 4 maart 2007 05:55 schreef Yvet_te het volgende:
ik vond op youtube een filmpje van sylvia bij het paaldansen van vanavond..misschien leuk om te kijken?
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
polefitnessquote:Op zondag 4 maart 2007 05:59 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is toch ook iets van fitnes paaldansen..ik weet de goede naam er niet van sorry
wat zij doet kan ik ook wel. gewoon de beentje in de lucht.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:05 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
die paal staat wel lekker stevig...bij elke draai denk ik dat ie omvalt
nouja ze is tweede geworden...maar zo aan het filmpje te zien was het ergens in een buurthuis ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:05 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
wat zij doet kan ik ook wel. gewoon de beentje in de lucht.
ja, dat zeg ik, stelt niet veel voor, en maar pronken met die veren die sylvia he.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nouja ze is tweede geworden...maar zo aan het filmpje te zien was het ergens in een buurthuis ofzo.
Nou stelt niet veel voor? Ze mag anders wel meedoen met de NK!quote:Op zondag 4 maart 2007 06:08 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, stelt niet veel voor, en maar pronken met die veren die sylvia he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |