ja maar ff serieus het is toch ook gewoon lachwekkend...op je tanden tikken met je nagels LOLquote:
precies. daar ging ik dus even vanuit. dat amanda voor huub kiestquote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef GothaP het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Huub zit volgens mij sowieso op de schopstoel. Natas, Brian en (Amanda) zijn sowieso tegen huub.
De zijde tegen Natas zijn Eric en Huub.
Dat is 3-2 --> dus komt er een stemming tegen Huub en kan alleen Eric hem erin houden.
Dit is onder voorwaarde dat Amanda tegen Huub stemt, dus Huub moet even vriendjes worden!!
Ik ging bijna meedoenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja maar ff serieus het is toch ook gewoon lachwekkend...op je tanden tikken met je nagels LOL
te idioot voor woorden
Ik hoop maar dat die stemmingsronde voor de rat aangevraagd wordt door Eric of Sylvia (vooral die laatste, ik ben er niet van overtuigd dat dat niet zo mogen - ondanks dat het uiterst onlogisch lijkt - misschien is het wel letterlik zo gezegd hoor, maar ik heb het niet gehoord). Zou gewoon mooi zijn als de ontslagronde voor Brian wordt aangvraad door het echte maatje van Huub die bovendien even "buiten spel" gezet lijkt te zijn door haar immuniteitquote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar omdat het steeds gecompliceerder wordt allemaal.
Er zitten een paar mensen op hun tanden te tikken en half FOK! komt klaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al om dit moment moeten Huub, Sylvia en Eric er gewoon tot het einde inblijven. Dit maak je toch echt nooit meer mee?
Ze tikken liedjes met hun nagels tegen hun tanden.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Flabberguest het volgende:
euhm wat gebeurd er??? kheb geen beeld hier
Geweldig he. Vergelijk dit met de andere slaapkamer. Het HES-bed is 200 kg, het BAN-bed is 200 kg en het Jaap-bed is 200 kg. Maar toch is alleen het HES-bed een pret-bed.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al om dit moment moeten Huub, Sylvia en Eric er gewoon tot het einde inblijven. Dit maak je toch echt nooit meer mee?
Dit is echt dé reden waarom Natasia en Brian zo snel moglijk weg moeten (die hebben echt 0,0 % humor) en waarom Huus en Sylvia en Eric moeten bljven tot het eindequote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die dit echt HILARISCH vind!?
Behoorlijk sneu i.d.d.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zitten een paar mensen op hun tanden te tikken en half FOK! komt klaar.![]()
![]()
de andere helft tikt mee?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Zou echt een super actie zijn. Totaal onverwachts voor Natasia en Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop maar dat die stemmingsronde voor de rat aangevraagd wordt door Eric of Sylvia (vooral die laatste, ik ben er niet van overtuigd dat dat niet zo mogen - ondanks dat het uiterst onlogisch lijkt - misschien is het wel letterlik zo gezegd hoor, maar ik heb het niet gehoord). Zou gewoon mooi zijn als de ontslagronde voor Brian wordt aangvraad door het echte maatje van Huub die bovendien zo enrom "buiten spel" gezet lijkt te zijn door haar immuniteit
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
tja, een echte addersisserquote:Op zondag 4 maart 2007 02:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou echt een super actie zijn. Totaal onverwachts voor Natasia en Brian.
sterktequote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké moet morgen vroeg op dus ik moet echt pitten nu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |