Nee klopt niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:47 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
nee, maar dan is huub veilig gesteld in de stemronde zonder syl
Neen, Sylvia kan niet weggestemd worden, maar mag geen stemronde aanvragen, en ook niemand wegstemmen. Ze staat wat dat betreft even buitenspel.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
Mag Sylvia ondanks haar immuniteit de komende onslagronde nou wel een ontslagronde aanvragen? Biijvoorbeeld voor Brian?
Serieus bedoeld, is het zo'n stomme vraag dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld, of zit je te fucken.![]()
Ze is immuun voor de stemmingen - dat is iets anders dan stemmingsaanvragen. Volgens mijn interpretatie.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
Mag Sylvia ondanks haar immuniteit de komende onslagronde nou wel een ontslagronde aanvragen? Biijvoorbeeld voor Brian?
neej hoor je kan me opvegenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die dit echt HILARISCH vind!?
Nee, dat zeker niet. Maar omdat het steeds gecompliceerder wordt allemaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Serieus bedoeld, is het zo'n stomme vraag dan?
neequote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah ok. Nou ja ik dacht, stemmen is iets anders dan een stemmingsronde aanvragen, dus zo.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Neen, Sylvia kan niet weggestemd worden, maar mag geen stemronde aanvragen, en ook niemand wegstemmen. Ze staat wat dat betreft even buitenspel.
Zomer 2040: Huub wint villaquote:Op zondag 4 maart 2007 02:49 schreef rooie3 het volgende:
Er hoeft voor mij ook niemand uit via stemming.
Vind het een stom spelelement.
Vooral omdat al die ouderen onder andere voorwaarden gelokt zijn.
Het mooiste is gewoon diegene met de langste adem blijft zitten.
Aan de reacties te zien niet, ik ben waarschijnlijk wel de enige die het maar suf vind.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |