De uitkomst kan inderdaad zo simpel zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:04 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Eerste aanvraag: tegen Huub met 3-2. Dit zal niet doorgaan door Eric (ervan uitgaand dat hij niet heeft gelogen tegen Mariel).
Tweede aanvraag tegen Natasia. --> Brian houdt dit tegen.
Dus we zijn weer terug bij af en moet je Brian er op een andere manier uitkrijgen
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangquote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijft het opvallend dat mensen die Huub toch al niet heel erg hoog hadden zitten, dit dus NIET leuk vonden en mensen die Huub wél leuk vinden wel. Ach ja, zo gaat dat blijkbaar. Laten we het er dan op houden dat we beide een gekleurde mening hebben.
Meisje heeft geen eigen mening. Moet er wel bij zeggen dat ik ook gek zou worden van de hele dag gelul van Brian om vervolgens toe te geven om alleen maar af te zijn van het gezeur of hem een knal voor z'n kanis te verkopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat Amanda zo beinvloedbaar is. Die had er leuk bij gepast.
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steedsquote:Op zondag 4 maart 2007 03:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangIk lach me rot. En ik slaap ook nog niet dus dat is fijn!
Eric is op dit moment een stuk minder leuk trouwens!
Same here!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steeds
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Dogga het volgende:
ze hebben me echt tering melig gemaakt dit is niet leuk meer man
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
Dan is het hap slik weg.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
ahahaha neej heb genoeg getikt vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!![]()
eric wil bij huub liggen. lepeltje lepeltjequote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
omdat ze gezellig met z'n drieen naast mekaar willen liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |