Syl: "ik stem je eruit"quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
wat is er mee gebeurd danquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Waarom krijg ik straks het gevoel dat het met Huub gaat eindigen als die ene racist-homo uit big brother
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 4 maart 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De villa is best wel groot en ze hebben veel bedden. Toch hebben de bewoners een goede en vooral evenredige verdeling weten te bereiken :
bed 1 - 200 kg - Brian, Natais en Amanda
bed 2 - 200 kg - Huub, Sylvia en Eric
bed 3 - 200 kg - Jaap
Nee, dat moet jij doen. Of krijg je daar geen subsidie voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schaf even een brilletje aan sneu tiep![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haal die stukken stont even uit je mond voordatp je je onder ander mensen wilt begeven minderwaardig stuk vreten![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een ventquote:
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Schaf even een brilletje aan sneu tiep![]()
![]()
![]()
En minstens 5x zo lang.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
E10![]()
Ik zie 'm er ook echt voor aan. Het verschil dat Huub minsten 5x zo slim is.
Daar gaat mn eetlustquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En minstens 5x zo lang.![]()
http://i12.tinypic.com/4dgwwi8.jpg
Yup, hilarisch als je het zo samenvatquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een vent![]()
Belachelijk als je het mij vraagt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef PirE het volgende:
Syl en Jaap mogen niet meestemmen bij de meerheidsstemming.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Geefmegeentjoerie, dit is linkse tante Truus: waar aan je je verblijf hier te danken hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : De regels als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd. Dan moet eerste een meerderheidsstemming komen om te bepalen welke aanvraag doorgaat. Daar mogen in dit geval Jaap en Sylvia niet aan deelnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |