wat denk je dat eric doet als huub hem "dwarszit" in de premiere stemming?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Eric houdt Huub er 100% zeker in. Dat staat al lang vast. Helaas kan Huub het zich niet veroorloven om té zeker van zijn zaak te zijn. Maar Eric is het type niet dat tegen de wensen van bv zijn beste vriendin in gaat. En die heeft hem zeer goed duidelijk gemaakt dat Huub moet blijven.
Heb je het contract?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Eric houdt Huub er 100% zeker in. Dat staat al lang vast.
Ja, heel slim maar hij had natasia toch al aangevraagd?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef gomi het volgende:
klasse actie nu van huub om de stemming van natasia aan te vragen zodat er geen stmming tegen hem komt omdat zij met 4 die stemming willen en 3 die van huub willen. en dus geen stemming huub als hij jaap zover weet te krijgen
Dat doet Huub niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:13 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
wat denk je dat eric doet als huub hem "dwarszit" in de premiere stemming?
Ja, dat wist Huub al, maar het zou hem sieren als Eric ook de rest van het gesprek had doorgegeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij zei net tegen Huub dat hij tegen de rest (Brain, Natasia enz.) heeft gezegd dat hij Huub eruit gaat stemmen.
ze hebben het weer veranderd hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje komt met waardevolle informatie...
dan veronderstel je al iets. geef je daarmee toe dat eric dan huub zou wegstemmen en het dus niet 100% zeker is?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doet Huub niet...
Hij weet als geen ander dat het altijd nog een SPEL is...
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ze hebben het weer veranderd hoor.
Natas was in gevaar.
Vuil spel.
Haal die stukken stont even uit je mond voordat je je onder ander mensen wilt begeven minderwaardig stuk vretenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:09 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Huigelachtige, criminele allochtonen is geen uitdrukking, ze bestaan helaas echt en ze zijn
Dat is mijn inschatting en ik denk dat zeker te weten ja.quote:
Merk op : Huub had als eerste een stemming voor Natasia aangevraagd - 1 minuut na de bekendmaking van stemmingen per 2 weken.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat dus nu opeens om de ontslagronde die als eerste is aangevraagd. Dat is dus nieuw.
Manipulatie van de regels om Huub erin te houden. Volgens mij was Huub namelijk eerder, ondanks dat hij dat zelf is vergeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:15 schreef Frasier het volgende:
De redactie loopt te fuck'en.
ik niet, en ik geloof dat ik niet de enige benquote:Op zondag 4 maart 2007 02:13 schreef gomi het volgende:
eric stemt huub er niet uit.
daar ben ik 100% zeker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |