quote:Op zondag 4 maart 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Hoopvol...?
Huigelachtige, criminele allochtonen is geen uitdrukking, ze bestaan helaas echt en ze zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valse nichten is geen uitdrukking, ze bestaan helaas echt en ze zijn![]()
dreigen en twijfelen mag..maar hij weet allang in ze koppie wat hij gaat doenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat het toch spannend gaat worden, eric is wel een type die gaat dreigen
Weet ik nog steeds niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Hoopvol...?
Hallo, ze zijn niet aan het kwartetten..... ze spelen een spel om een huis en miljoenen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:08 schreef Lieve het volgende:
Nee, eric nee. Vies menneke nu weer. Zo nu en dan.... val je me toch weer vies tegen. Niet netjes, niet ervol. Omkoopbaar en dubbel van je.
Hou er rekening mee dat "rennen" in zijn geval niet zo 1,2,3 gedaan isquote:Op zondag 4 maart 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Huub en Eric rookten een sigaret, buiten. Jaap rent naar z'n hoekje om snel kleren aan te trekken, hij wil bij de boys zijn. Juist op het moment dat hij z'n schoenen aan heeft, komen Huub en Eric terug, sigaretje is op.
Eric maakt misbruik van zijn machtspostiie en ergens slaat het nergens op want voor zijn eigen positie is het ook alles behalve slim om Hupert eruit te stemmenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub doet het fout nu. Hij zou het nu hard moeten spelen en zeggen dat hij dacht dat hun band zo goed was dat dit niet nodig zou zijn. Nu blijkt dat dat wel zo is, heeft hij zich dus vergist. Het is jammer dat Huub het risico niet kan lopen, maar ik hoop wel dat Huub nog de kans krijgt om Eric een keer terug te pakken.
Hij zei net tegen Huub dat hij tegen de rest (Brain, Natasia enz.) heeft gezegd dat hij Huub eruit gaat stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
Als Eric eerlijk is zegt hij dat hij dit ook met Brian heeft besproken.
De ontslagronde van Natasia is al aangevraagd door Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef gomi het volgende:
klasse actie nu van huub om de stemming van natasia aan te vragen zodat er geen stmming tegen hem komt omdat zij met 4 die stemming willen en 3 die van huub willen. en dus geen stemming huub als hij jaap zover weet te krijgen
Jaap is willing enough in mijn ogen, alhoewel hij nu wel voor het blok wordt gezet:quote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef gomi het volgende:
klasse actie nu van huub om de stemming van natasia aan te vragen zodat er geen stmming tegen hem komt omdat zij met 4 die stemming willen en 3 die van huub willen. en dus geen stemming huub als hij jaap zover weet te krijgen
die stemming voor natasie stond nogquote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef gomi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |