In mijn ogen zijn Eric, Huubje en Syl hem anders wél aan het helpen nu...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Jaap was vroeger al de grote dikke goedzak die wel door iedereen gepest werd, maar door diezelfde bullies tot alles gemanipuleerd kon worden omdat ie zo graag ergens bij wilde horen...
Het is een nicht, maar geen valse. Hij weet wie en vriend(in) is en wie niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen geintje, het is een valse nicht
In welk opzicht is hij vals dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eric is een valse nicht, bij hem weet je het pas tijdens de stemming zelf, niet te pijlen die gast.
Als Eric Huub weg stemt is het afgelopen met hem.................quote:Op zondag 4 maart 2007 01:58 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Eric echt top trouwens. En stel al dat hij Huub weg stemt dan speelt hij 't echt goed.
juistquote:Op zondag 4 maart 2007 01:59 schreef elskip het volgende:
eric is leuk maar donderdag weet ik pas echt of ik hem kan vertrouwen
Valse nicht is een uitdrukking. Hoe hij Natasia steeds speldenprikjes gaf aan het begin bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In welk opzicht is hij vals dan?
Is mij eerlijk gezegd nog geen enkel moment opgevallen...
Dat beaam ik wel, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat dit ook had kunnen plaatsvinden bij het slechte kamp, snap je brodder?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn Eric, Huubje en Syl hem anders wél aan het helpen nu...
Ze zijn in ieder geval eerlijker tegen hem dan BAN ooit zal zijn.
Schaam je niet te diep. Dat had ik ook. Ik dacht echt dat hij een schaker was en alles door had. Dat hij een dubbele agenda had etc...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik heb jaap ZWAAR overschat toen hij binnen kwam. ik dacht dat hij een slimme schaker was die het spel door en door kende. psychologische spelletjes kon spelen. een goede opponent voor huub. niet dus. wat een clueless figuur.
Ik vind trouwens dat jij in de kooi moet on Natasia weg te werken.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Valse nicht is een uitdrukking. Hoe hij Natasia steeds speldenprikjes gaf aan het begin bijvoorbeeld.
Dat gevoel heb ik nou ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:59 schreef elskip het volgende:
eric is leuk maar donderdag weet ik pas echt of ik hem kan vertrouwen
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat beaam ik wel, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat dit ook had kunnen plaatsvinden bij het slechte kamp, snap je brodder?
Dat had dus niet kunnen plaatsvinden brodderquote:Op zondag 4 maart 2007 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat beaam ik wel, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat dit ook had kunnen plaatsvinden bij het slechte kamp, snap je brodder?
Ik vertrouw hem nu al. Er is niks vals aan hem. Hij is goed bezig en laat niet over zich lopen.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:02 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vind trouwens dat jij in de kooi moet on Natasia weg te werken.
Nou dat heb ik anders ervaren, ik vond het heel eerlijk van hem, hij was confronterend maar zeker niet valsquote:Op zondag 4 maart 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Valse nicht is een uitdrukking. Hoe hij Natasia steeds speldenprikjes gaf aan het begin bijvoorbeeld.
Toppie van Huubje als je het mij vraagt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric wil van Huub het uitje naar de premiere in ruil voor zijn stem om hem erin te houden. Huub reageert fel : Als het zo moet, dan ga jij niet naar de premiere !
Beide stellingen kan ieder voor zich interpreteren.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nou dat heb ik anders ervaren, ik vond het heel eerlijk van hem, hij was confronterend maar zeker niet vals
Valse nichten is geen uitdrukking, ze bestaan helaas echt en ze zijn![]()
Doe er tien bij en je hebt een deal. Deal or no deal?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:05 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik stel mijn vertrouwen bij. 50% zeker dat eric huub erin houdt
ik denk dat het toch spannend gaat worden, eric is wel een type die gaat dreigenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:06 schreef Dogga het volgende:
Hij speeeeeeelt een spelletjeeee
Hij stemt hem er niet uit jongeeeee
wat zijn jullie een schijters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |