die 1e uitleg was van een stagaire met nachtdienst of zoquote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft de redactie nog wat huiswerk. Vanavond hebben ze 2 totaal verschillende interpretaties van de regels gegeven. En niet alle varianten zijn uitgewerkt. Dit wordt nog snel overuren maken voor Stijn en Frans ........
ik snap er geen reet meer van iig...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij heeft de redactie nog wat huiswerk. Vanavond hebben ze 2 totaal verschillende interpretaties van de regels gegeven. En niet alle varianten zijn uitgewerkt. Dit wordt nog snel overuren maken voor Stijn en Frans ........
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.
Je hoeft mij niks uit te leggen over humor hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat niet... maar als we moeten uitleggen waarom dit speciaal is, dan vind ik dat jammer voor je. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.
waar zouden ze zijn zonder onsquote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Touchéquote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks uit te leggen over humor hoor.![]()
Misschien kan jij wel wat uitleg krijgen over het feit dat mensen kunnen verschillen van humor. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, maar dat meen ik echt.![]()
ik vond het wel een heel prettige uitleg eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 03:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
die 1e uitleg was van een stagaire met nachtdienst of zo
eerst een pilletje in Huub's fanta! Dan durven ze pasquote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
waar zouden ze zijn zonder ons[ratasiamodus]NOU? NOU? NOU WAAR DAN REDACTIE??? WAAR DAN REDACTIE??? WAAR DAN REDACTIE???:)[/ratasiamodus]
Huub gaat Amanda op de biljarttafel nemen, Nena uitnodigen, daarna de mannen in witte pakken met dwangbuis binnenlaten.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:04 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Eerste aanvraag: tegen Huub met 3-2. Dit zal niet doorgaan door Eric (ervan uitgaand dat hij niet heeft gelogen tegen Mariel).
Tweede aanvraag tegen Natasia. --> Brian houdt dit tegen.
Dus we zijn weer terug bij af en moet je Brian er op een andere manier uitkrijgen
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub gaat Amanda op de biljarttafel nemen, Nena uitnodigen, daarna de mannen in witte pakken met dwangbuis binnenlaten.
Dag brian!
Inderdaad...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef vzzzzzbx het volgende:
syl moet een zender om doen! ik versta er niks van
Ik neem aan dat je op mij doelt. Als je het favo lijstjes topic doorleest zie je dat Huub al die tijd in mijn top 3 zit. En dat mijn meeste fakes in het fake fotoshops topic ten gunste van Huub zijn gemaakt. Dus je theorie gaat niet op. Ik geniet van Huub zijn sarcastische humor.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijft het opvallend dat mensen die Huub toch al niet heel erg hoog hadden zitten, dit dus NIET leuk vonden en mensen die Huub wél leuk vinden wel. Ach ja, zo gaat dat blijkbaar. Laten we het er dan op houden dat we beide een gekleurde mening hebben.
De uitkomst kan inderdaad zo simpel zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:04 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Eerste aanvraag: tegen Huub met 3-2. Dit zal niet doorgaan door Eric (ervan uitgaand dat hij niet heeft gelogen tegen Mariel).
Tweede aanvraag tegen Natasia. --> Brian houdt dit tegen.
Dus we zijn weer terug bij af en moet je Brian er op een andere manier uitkrijgen
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangquote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijft het opvallend dat mensen die Huub toch al niet heel erg hoog hadden zitten, dit dus NIET leuk vonden en mensen die Huub wél leuk vinden wel. Ach ja, zo gaat dat blijkbaar. Laten we het er dan op houden dat we beide een gekleurde mening hebben.
Meisje heeft geen eigen mening. Moet er wel bij zeggen dat ik ook gek zou worden van de hele dag gelul van Brian om vervolgens toe te geven om alleen maar af te zijn van het gezeur of hem een knal voor z'n kanis te verkopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat Amanda zo beinvloedbaar is. Die had er leuk bij gepast.
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steedsquote:Op zondag 4 maart 2007 03:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik ben ECHT zo kinderachtig ben ik bangIk lach me rot. En ik slaap ook nog niet dus dat is fijn!
Eric is op dit moment een stuk minder leuk trouwens!
Same here!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
ach dan ben ik ook een jochie van 6 ofso want ik lig dubbel steeds
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Dogga het volgende:
ze hebben me echt tering melig gemaakt dit is niet leuk meer man
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
Dan is het hap slik weg.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor zover ik goed ben in liplezen gaat Jaap dadelijk een salamander in z'n bed krijgen
ahahaha neej heb genoeg getikt vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tik een verdrietig liedje op je tanden, helpt vast!![]()
eric wil bij huub liggen. lepeltje lepeltjequote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
omdat ze gezellig met z'n drieen naast mekaar willen liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:12 schreef GothaP het volgende:
Klopt het nou dat ik het bed naast Eric en Huub leeg zie staan? Waarom gaat 1 v/d daar dan niet in liggen?
Koude kermis..quote:Op zondag 4 maart 2007 03:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap denkt, we waren toch vriendjes?
Er wordt niet zoveel meer gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:16 schreef Yvet_te het volgende:
wat word er gezegd..mn streams lopen een beetje vast
Het is deksels moeilijk te verstaanquote:Op zondag 4 maart 2007 03:16 schreef Yvet_te het volgende:
wat word er gezegd..mn streams lopen een beetje vast
nopequote:Op zondag 4 maart 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
totaal offtopic, zijn hier mensen aanwezig die mij een invite kunnen sturen voor "Joost"? (huh wat?)
Dat vroeg slapen is dan vet mislukt ........quote:Op zondag 4 maart 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik duik er ook maar eens in, was van plan vroeg te slapen zodat ik vroeg kan gaan sporten.![]()
Slaap lekker Japiequote:Op zondag 4 maart 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik duik er ook maar eens in, was van plan vroeg te slapen zodat ik vroeg kan gaan sporten.![]()
Goed idee, doe er hier ook nog eentjequote:Op zondag 4 maart 2007 03:19 schreef Spoko het volgende:
paf er nog 1...
Amen...quote:Op zondag 4 maart 2007 03:21 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Goed idee, doe er hier ook nog eentje
Oké Thx en Trustequote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
De hele villa in diepe rust... valt me mee dat Natasia nog steeds boven ligt.
Voor degene die de volgende COS opent: de volgende moet # 677 zijn.....
Truste![]()
![]()
volgens mij realiseert ze zich ook wel dat tas en brainless haar harder nodig hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
aDEL ligt op het uiterste randje van het bed - zover mogelijk van het rattestel vandaan
hopelijk zuigt ze informatie en brengt deze naar Eric en de rest, kan de afbraak van rat en ratasia binnen het spel eindelijk echt beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 03:48 schreef miesy het volgende:
[..]
volgens mij realiseert ze zich ook wel dat tas en brainless haar harder nodig hebben
omdat zij maar met z'n 2en zijn. vermoed dat dat de enige reden is dat ze het met ze volhoud.
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
hopelijk zuigt ze informatie en brengt deze naar Eric en de rest, kan de afbraak van rat en ratasia binnen het spel eindelijk echt beginnen
Eensch...quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.
Del kan er nu wel uit, ze is het neukertje van rat niet meerquote:
Natasia vertrekt gelukkig over een paar maanden ut zichzelf....quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, Tas en rat zullen elkaar altijd dekken, net zoals Sylvia en Huub.
Mag ik even lachen.........quote:Op zondag 4 maart 2007 04:23 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Natasia vertrekt gelukkig over een paar maanden ut zichzelf....
Dat mag.quote:
denk ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik denk toch echt dat de hang naar die twee snotapen en Wilgo te groot voor haar wordt.
ze is niet eens naaktquote:Op zondag 4 maart 2007 05:55 schreef Yvet_te het volgende:
ik vond op youtube een filmpje van sylvia bij het paaldansen van vanavond..misschien leuk om te kijken?
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
polefitnessquote:Op zondag 4 maart 2007 05:59 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is toch ook iets van fitnes paaldansen..ik weet de goede naam er niet van sorry
wat zij doet kan ik ook wel. gewoon de beentje in de lucht.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:05 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
die paal staat wel lekker stevig...bij elke draai denk ik dat ie omvalt
nouja ze is tweede geworden...maar zo aan het filmpje te zien was het ergens in een buurthuis ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:05 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
wat zij doet kan ik ook wel. gewoon de beentje in de lucht.
ja, dat zeg ik, stelt niet veel voor, en maar pronken met die veren die sylvia he.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nouja ze is tweede geworden...maar zo aan het filmpje te zien was het ergens in een buurthuis ofzo.
Nou stelt niet veel voor? Ze mag anders wel meedoen met de NK!quote:Op zondag 4 maart 2007 06:08 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, stelt niet veel voor, en maar pronken met die veren die sylvia he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |