quote:Op zondag 4 maart 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:
Dus maakt niks uit.
die van Huub gaat gewoon door.
3-2 of mag huub zelf niet stemmeN?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?![]()
Maak het nou niet NOG moeilijk dan het al is!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?![]()
Ik heb me vergist, 3-2 inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
3-2 of mag huub zelf niet stemmeN?
maak t d edgk redactie nu niet al te moeilijk ze ztaen net ws al met een probleem over wat een ronde is en of sylvia en jaap mochten meestemmen enzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou Amanda tegen Natasia stemmen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
huub en natasia's stemmen vallen tegen elkaar weg (als ze al mogen stemmen) dus het gaat omquote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef PirE het volgende:
Syl en Jaap mogen niet meestemmen bij de meerheidsstemming.
Het sloeg sowieso nergens op om die instabiele viezie dikke hork te laten beslissen over 't lot van een bewoner.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevolg van deze toepassing van de regels is dus dat Huub zeker op de stoel zal komen.
De uitleg van de regels is dubieus naar mijn mening. Sylvia is imuun gemaakt voor de exit-stemming en wordt dus kennelijk imuun gemaakt voor het totale spel. Of de redactie wil perse dat Huub op de stoel komt.
Niet tegen Natasja zeggen!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef PirE het volgende:
Lekker fris, Huub en Eric gaan naar bed gaan zonder de tanden te poetsen.
Nee, dat is niet waar. Het eerste antwoord was, dat de exit-stemmingen in volgorde van aanvraag zouden worden gehouden. Als de eerste aanvraag niet unaniem eindigde zouden ze doorgaan met de tweede aanvraag. Dat eerdere antwoord is dus essentieel anders.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
fuck, redactie is consistent opeens, jammer.
Had me post al aangepast, tering wat gaat dat snel hier met die reacties.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eric stemt niet volgens jouw beredenering?![]()
Dan is het volgens mij 3-2 voor Natasia, want Huub mag natuurlijk gewoon Natasia op de stoel zetten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: en als je je toch niet kan inhouden, PM je "nemesis" dan even, maar laat de COS er buiten...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
Als we spelfouten aan afkomst gaan relateren, dan zitten hier weinig autochtone nederlanders, vertaald: onzin.
en val mensen niet om hun afkomst aan tenzij je daar een bijzonder goed reden voor hebt of wanneer het relevant is.
Zeker weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevolg van deze toepassing van de regels is dus dat Huub zeker op de stoel zal komen.
De uitleg van de regels is dubieus naar mijn mening. Sylvia is imuun gemaakt voor de exit-stemming en wordt dus kennelijk imuun gemaakt voor het totale spel. Of de redactie wil perse dat Huub op de stoel komt.
precies!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:42 schreef Flabberguest het volgende:
Dus gewoon nog ff een stemronde tegen brian aanvragen, gaat Amanda wel in mee dan
Ik zou graag reageren, maar de door jou gehanteerde termen doen me besluiten jouw reactie volledig te negeren.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het sloeg sowieso nergens op om die instabiele viezie dikke hork te laten beslissen over 't lot van een bewoner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |