Mijn stream ligt wel 3 punten achterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Set FedEx 6-4.
Het is meer dat hij er waardig vanaf wil, nou dat is wat mij betreft al gelukt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef leroytje het volgende:
Poe hij wilt maar niet opgeven die kerel
dat cker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is meer dat hij er waardig vanaf wil, nou dat is wat mij betreft al gelukt.
5 zelfs, nu maar zelf uitserveren dan.quote:
I think there's—he's the main guy and then there's probably four or five of us that are—I don't know. Maybe we need to do just a tag team effort or something, join forces, you know, like Power Rangers or something.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef XL het volgende:
Ze zouden Federer eens tegen 3 man tegelijk moeten zetten. Gonzalez en Nadal achterin + Henman aan het net ofzo.
Tegen wie hij ook speelt, hij schakelt altijd een tandje hoger. Niemand kan hem alleen aan, misschien als ze samenspelen dat we kunnen zien tot wat Fed in staat is![]()
Ja da's leuk. Sympathieke figuur.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:29 schreef XL het volgende:
Die vreugde op zijn gezicht elke keer dat hij zichzelf in de wedstrijd houdt!![]()
Mooi man!
Dat was mijn post ja. Maar het was meer een vraag of dat wel eens vaker gebeurd was de laatste jarenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
In de laatste post van het vorige topic (weet niet of ie van Ambrosius was) staat dat Federer voor het eerst in 5 jaar faalt. Weet niet of hij bedoelde wat ik dacht dat hij bedoelde, maar Federer verliest wel vaker zijn service als hij voor de set/partij serveert.
Ja, dat overkomt hem geregeld. Zo'n lapse of concentration. Ik kan geen concrete voorbeelden noemen, maar ook vorig jaar overkwam het hem vaak vond ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was mijn post ja. Maar het was meer een vraag of dat wel eens vaker gebeurd was de laatste jaren. Ik kan het me iig niet echt herinneren.
Is het nu dan 45? En is het van Vilas?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 5 overwinningen en het record met de meest opeenvolgende zeges achter elkaar is ook verbroken.
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het nu dan 45? En is het van Vilas?
Ik dacht eigenlijk dat het 46 was; dan zou hij het evenaren als hij Indian Wells wint.
Jup, 315 punten. Nadal verliest er 225 en Federer wint er 90.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef suus21 het volgende:
En Fed loopt nu weer uit op Nadal qua punten, ongelofelijk.
Niet sowieso al veel langer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal is niet het ijkpunt lijkt me; die heeft de komende tijd zo'n sloot punten te verdedigen dat het me sterkt lijkt dat hij na Wimbledon nog tweede staat, en ik geloof dat Federer nog tot aan RG sowieso op 1 staat [...].
Die stats hebben een tijdje terug op www.atptennis.com gestaan. Hopelijk komen er binnenkort weer wat nieuwe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.
Ik heb het nog even gechekt op de site van Federer:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.
Hij wint straight sets van Waske.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:22 schreef XL het volgende:
Haase staat nu op de baan tegen Waske.
De winnaar speelt in de finale tegen Lucky Loser (!) Brands.
De week na Roland Garros heeft Federer sowieso 5810 punten, Nadal heeft dan 1875 punten, en Roddick 2500. Tot die tijd zijn er 5 TMS toernooien ( 500 punten per stuk) en Roland Gaross zelf (1000): 3500. Theoretisch kan Federer nog 300 punten op andere toernooien winnen, Nadal ongeveer 850, Roddick 700.quote:
Oké, ja, da's waar. Je moet dan natuurlijk uitgaan van geen enkele winstpartij van Federer en alleen maar winstpartijen van zijn grootste concurrenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
De week na Roland Garros heeft Federer sowieso 5810 punten, Nadal heeft dan 1875 punten, en Roddick 2500. Tot die tijd zijn er 5 TMS toernooien ( 500 punten per stuk) en Roland Gaross zelf (1000): 3500. Theoretisch kan Federer nog 300 punten op andere toernooien winnen, Nadal ongeveer 850, Roddick 700.
Dus theoretisch kunnen Roddick en Nadal Er bij RG voorbij. Na Miami/Indian Wells kan Federer tot aan half augustus zeker zijn.
Als ik goed gerekend heb
Die begint volgende week pas, voor de heren althans. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/404.asp.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:31 schreef Mirri het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Pacific Life Open?
Want het begint morgen, maar beginnen dan ook gelijk de besten, of eerst nog wat qualifiers en lager gerankte spelers?
Voor de dames begint het op 5 maart. Maar het duurt toch 2 weken?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die begint volgende week pas, voor de heren althans. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/404.asp.
Eerste ronde eruit op Indian Wellsquote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Norrage het volgende:
Ach is er tenminste nog één argentijn die wat presteert![]()
oh dat had ik nog niet gezien..naja is ook beter voor hemzelf en het toernooi..als je die kerel nu op de baan ziet staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef Norrage het volgende:
Verkerk heeft dus wel afgezegd he.
dat is het nadeel als je alleen via My Active Topics kijkt, niet gezien dusquote:
quote:The Estoril Open was supposed to be the next stage for all the Round Robin fuss, but the tournament chairman Joao Lagos said today that the system will not be used in Estoril.
The Round Robin system was supposed to be tested in 11 ATP tournaments this year: Adelaide, Delray Beach, Las Vegas, Vina del Mar, Buenos Aires, Estoril, Queen's, Portschach, Stuttgart, Umag and Stockholm.
I also read that ATP directors will meet next March 22nd, during TMS Miami, to discuss the system. ATP Player Council president, Ivan Ljubicic, declared that the Round Robin system shall be definitely terminated in this meeting, to never resurge again (so we all hope).
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef XL het volgende:
Ik steel even een nieuwsbericht van Elikian uit een ander topic
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Schalken ziet afscheid naderen
LANDGRAAF - Sjeng Schalken is niet optimistisch over zijn toekomst als tennisprof. "Het moment nadert dat ik stop", zei de Limburger maandag bij de presentatie van vrouwenwielerploeg Flexpoint.
Het bedrijf van zijn vrouw Ricky levert de vrijetijdskleding van de ploeg.
Hernia
Schalken speelde in februari 2006 zijn laatste wedstrijd. Hij wordt al meer dan twee jaar geteisterd door lichamelijke ongemakken: de ziekte van Pfeiffer, een hernia en een achillespeesblessure.
"De herniaklachten hinderen me nog steeds. Na drie, vier dagen op het hoogste niveau trainen, krijg ik last van uitvalverschijnselen in mijn been", vertelde hij in Landgraaf.
quote:Ljubicic haalt uit naar Cañas
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ivan Ljubicic heeft flink uitgehaald naar collegatennisser Guillermo Cañas. "Achter onze rug belazeren die gedrogeerde spelers de boel, maar wij helpen ze wel om snel terug te keren door hen wildcards te geven", klaagde Ljubicic, die voorzitter is van de ATP-spelersraad. "Iemand die net uit gevangenis komt, geef je toch ook geen pistool", vervolgde de Kroaat zijn pleidooi.
Cañas maakte dit seizoen na een schorsing van vijftien maanden (wegens dopegebruik) zijn terugkeer in het internationale profcicruit. Daarna baarde de Argentijn snel opzien door in korte tijd tweemaal van Roger Federer te winnen. Afgelopen week behaalde Cañas in Miami zelfs die finale die hij uiteindelijk verloor van Novak Djokovic.
De ATP-spelersraad heeft korte tijd geleden al een voorstel bij de ATP ingediend om toernooi-organisatoren niet langer wildcards te laten verstrekken aan spelers die ooit betrapt zijn op doping. "Alle leden van de raad stemden in met het voorstel. Of de maatregel er ook effectief gaat komen, hangt niet van ons af. We zien wel wat er gebeurt", verklaarde Ljubicic strijdbaar.
Cañas weerlegt de beschuldigingen van Ljubicic. "Ik heb de organisatoren in Miami om een wildcard gevraagd. Ik heb die niet gekregen en moest de kwalificaties doorworstelen", aldus de Argentijn die overigens via de juridische weg nog altijd zijn onschuld wil bewijzen.
Ja, ik snap het niet echt. Wat is zijn probleem nou? Canas heeft zijn straf toch gehad?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef mitt het volgende:
Wat een dom geblaat van Ljubicic, had wel beter van hem verwacht.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Golovin
Ik zag hem ook. Geen profiel op atptennis.com. Speelde 3 jaar geleden ook al Futures in Valencia (en ook dit jaar). Zal daar zijn WC wel verdiend hebben, weinig potentie denk ik.quote:Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
Wie is Christopher Dekker?
1 Of andere tennisleraar die toevallig op vakantie is in Valencia ??![]()
[afbeelding]
lol ik kwam die naam al tegen en dacht dat het wel 1 of andere luxemburger zou zijn ofzo..verder niet op gelet...wel aardig afgedroogd zegquote:Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
Wie is Christopher Dekker?
1 Of andere tennisleraar die toevallig op vakantie is in Valencia ??![]()
[afbeelding]
Scheelt niks met Haase, de Bakker etc. Daarop staat hij wel wat achter dan.quote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef Wopper1 het volgende:
Weinig van bekend zo te zien.
Kwam wel dit ''profiel'' tegen. Nog aardig jong dus.. Wie weet
quote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef Tim86 het volgende:
H2H = 1-1
Zelfs goede verkerk had het zwaar tegen hem
2004 Roland Garros
France Clay R64 Verkerk 4-6 6-3 3-6 6-0 3-0 RET
2004 Scottsdale
AZ, U.S.A. Hard Q Hanescu 7-5 6-4
Die Hanescu heeft Phau (Phau kwakkelt) verslagen dit jaar maar verloren van Eschauer, Gasquet, Dancevic en Devilder (blessure). (Dat heet kwakkelen) Beide komen terug van een blessure en hebben niet heel veel ritme..beetje 50-50 denk ik..
het worden gewoon twee kwakkelende oude mannetjes tegenover elkaarquote:
waarom is het zielig? Is gewoon een snelle ondergrond die tussen gravel en traag hardcourt in ligt, zelfde als Amelia Island en Charleston bij de vrouwen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Norrage het volgende:
Er zijn tweede redenen waarom Houston een aanfluiting is:
1. Het is 10x zo snel als europees gravel
2. Er doen geen eens gravelbijters aan mee (op een paar uitzonderingen na)
Dat toernooi is echt zielig. Het ergste is dat de Amerikanen dan altijd meteen denken dat ze wat op gravel kunnen betekenen, terwijl het echt tig keer zo snel is...Ze gaan er dan ook altijd hard af als ze europa in gaan.
Laat ze maar denken dat ze goed zijn in Amerikaquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef Norrage het volgende:
Ik knap elk jaar weer opnieuw af op dat toernooi....
Heeft hij dat gezegd in een interview waar je een link naartoe hebt?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft aangegeven MC vooral als een test te zien...
Dat denk ik ook ja.quote:Maar ik denk dat hij wel gebrand is om echt iets goeds te gaan doen...
Zou wel leuk zijn om te zien. Hij is toch een beetje uit de winning mood.quote:Als hij in de eerste rondes een beetje een aardige loting heeft zie ik hem wel de finale halen en misschien wel gewoon Rafa verslaan. Rafa is toch half geblesseerd en het is ook voor hem een eerste graveltoernooi, en dat na een voor hem voor het eerst ontzettend lange en intensieve focus op de snellere ondergronden...
Ben ook heel benieuwd naar Nadal. Net als Federer heeft Nadal heel veel punten te verdedigen, maar Nadal nog wat meer. Hij won ze natuurlijk allemaal (Monte Carlo, Rome en Roland Garros) en versloeg Federer steeds in de finale.quote:Rafa zie ik absoluut niet zijn prestaties van de vorige 2 jaar nadoen (ongeslagen zijn zowat op gravel).
RG zie ik hem wel winnen, en ROme waarschijnlijk...MC denk ik toch het eerst aan Fed.
Grappig, ik wilde net hetzelfde posten. Wat ik me afvroeg, is hoe die wedstrijd in zijn werk gaat. Is het de bedoeling dat ze steeds van kant wisselen? Lijkt me heel ontregelend. Maar als bijvoorbeeld Federer steeds op gras zou staan en Nadal op gravel is Nadal volgens in het voordeel. Het gravel op Nadals helft vertraagt dan Federers ballen en Nadals ballen blijven laag op het gras. Heeft iemand hier meer info over?quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ook leuk, de Battle of the Surfaces komt op 2 mei:
THE BATTLE OF SURFACES
[...]
op tennis.com las ik dat ze van kant wisselen. Ze hebben dus ook twee paar schoenen bij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grappig, ik wilde net hetzelfde posten. Wat ik me afvroeg, is hoe die wedstrijd in zijn werk gaat. Is het de bedoeling dat ze steeds van kant wisselen? Lijkt me heel ontregelend. Maar als bijvoorbeeld Federer steeds op gras zou staan en Nadal op gravel is Nadal volgens in het voordeel. Het gravel op Nadals helft vertraagt dan Federers ballen en Nadals ballen blijven laag op het gras. Heeft iemand hier meer info over?
Cool. Wordt het nog ergens uitgezonden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
op tennis.com las ik dat ze van kant wisselen.
Dan zal Nadal wel tijdwaarschuwingen krijgen.quote:Ze hebben dus ook twee paar schoenen bij.
Ja, da's wel waar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik zou zeggen Federer. Fedje is beter op gravel dan Nadal op gras is,
Maar weet je of het ergens wordt uitgezonden en zo ja waar?quote:en bovendien is hij een stuk beter in zn spel aanpassen op de tegenstander en de omstandigheden. Maar het kan ook best zijn dat het hem niet werkelijk boeit. Dan wint Nadal.
ben ik ook erg benieuwd naar..wil het voor geen goud missen, of live, of integraalquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's wel waar.
[..]
Maar weet je of het ergens wordt uitgezonden en zo ja waar?
Nooit gewetenquote:649 Teletekst ma 23 apr
***ENNIS************************** 1/2
*** Succesvolle rentree Felix Mantilla
**De Spanjaard Felix Mantilla heeft na
een afwezigheid van ruim 14 maanden een
succesvolle rentree gemaakt.Hij won in
de eerste ronde van Barcelona van de
Oezbeek Farrukh Doestov: 6-4,1-6,6-0.
Bij Mantilla,die tien toernooien won en
in 1998 de toptien bereikte,werd in het
najaar van 2005 huidkanker ontdekt."In
een vroeg stadium gelukkig,anders had
ik nu misschien niet meer geleefd
"Het niveau is intussen een stuk hoger.
Doestov is een qualifier,maar hij heeft
het me toch knap lastig gemaakt.Ik ben
dolblij dat ik gewonnen heb.Ik wilde zo
graag terugkomen,omdat ik mijn carrière
niet op zo'n treurige wijze af wilde
sluiten,aldus de 32-jarige Mantilla.
volgende nieuws sport voetbal
Felix!quote:Op maandag 23 april 2007 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Held.
Ik voel een Roland Garros overwinning aankomen.
5 games maar? Dat zou Felix nooit overkomen. Die neemt minstens 7 injury time-outs om het ritme van Nadal te onderbreken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Mantilla-Nadal in de finale van Roland Garros.En dan wint Mantilla 5 games.
![]()
Die foto als je op de site komt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:47 schreef Tim86 het volgende:
ik wil het nieuwe boek van Brad Gilbert nog kopen..over zijn jaren als coach
Zijn site is trouwens wel arrogante troep zeg: http://www.bradgilberttennis.com/
En van Mahut verloren in 2 korte setjes... 6-2 6-4quote:Op zondag 22 april 2007 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Huta Galung verslaat Mackin in drie en Ulihrach in twee en kwalificeert zich dus voor het hoofdtoernooi lijkt me..site is totaal niet bijgewerkt etc maar het lijkt me dat je voor zo'n baggertoernooi geen drie ronden kwalificaties zal hebben.
edit: Nee dus, er komen maar 4 qualifiers het toernooi binnen, moet nu tegen Mahut..
Gaudio is het spoor ook helemaal bijsterquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Komakie het volgende:
Gaston Gaudio verliest trouwens van Robin Soderling met 6-1 6-0
Dat is wel heel erg....
Gaudio is de Coria van 2007.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Gaudio is het spoor ook helemaal bijster![]()
Ja, inderdaad. Ik vond Gaudio trouwens enorm irritant met dat lachen tijdens die finale van Roland Garros.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar was Gaudio ook al de Coria van 2006..
Wat doen je dan, veel dubbele fouten slaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef suus21 het volgende:
ik ben dit jaar ook een Coria, vreselijk.
Vervelend.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:49 schreef suus21 het volgende:
nee geen 1e service in ( maar dat komt door mn schouderblessure ) en verder gewoon slecht tennissen
zijn maag, volgens de officiële website.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef Norrage het volgende:
Ferrero had voor Monte Carlo ook al een blessure...Was al verbaasd dat hij daar meedeed (en nog ver kwam ook).
Ik neem dus aan dat het die blessure weer is (zijn been volgens mij0
Misschien wel, maar vorig jaar won hij nog van Nadal. Ik verbaas me er elke keer over hoe goed hij nog is. Hij is overigens (waarschijnlijk nog maar een maand of twee) de actieve speler met de meeste overwinningen op de ATP-tour. Als ik me niet vergis, heeft hij er 514 en Federer heeft laatst zijn 500e partij gewonnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef XL het volgende:
Die Moya is natuurlijk ook al hoogbejaard. Dus ik verbind er nog geen conclusies aan.
Nou, de laatste 2,5 jaar won hij twee toernooien:quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef suus21 het volgende:
waarom zou Moya moeten ophouden? Lichamelijk kan hij het nog steeds aan en zo af en toe boekt hij nog een titel. Goed genoeg dus om door te gaan..
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef suus21 het volgende:
waarom zou Moya moeten ophouden? Lichamelijk kan hij het nog steeds aan en zo af en toe boekt hij nog een titel. Goed genoeg dus om door te gaan..
Daarmee bevestig je toch juist wat suus21 schrijft?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, de laatste 2,5 jaar won hij twee toernooien:
2005--Chennai; 2006--Buenos Aires
Nee, ik geef aan dat het wel even geleden is dat hij regelmatig toernooiwinsten haalt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je toch juist wat suus21 schrijft?
Ze schreef niet dat hij regelmatig toernooiwinsten haalt. Ze schreef dat hij nog af en toe een toernooi wint. En dat klopt wel vind ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat het wel even geleden is dat hij regelmatig toernooiwinsten haalt.
Hij is 31.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:12 schreef XL het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij moet stoppen, maar het is wel een hoogbejaarde opa.
Rond de 30 is het beste er meestal wel vanaf hoor, uitzonderingen daargelaten zoals jij die noemt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is 31.Is 35 niet een beetje de pensioengerechtige leeftijd bij tennis? Santoro, Arthurs en Bjorkman zijn een stuk ouder.
Ja, da's waar. Wat een domme opmerking was het eigenlijk van mij.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Rond de 30 is het beste er meestal wel vanaf hoor, uitzonderingen daargelaten zoals jij die noemt.
Meeste stoppen dan ook.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef suus21 het volgende:
iig is Moya steenrijk geworden met tennis en verdient ie er nog lekker mee..
van wie?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef mitt het volgende:
Ik zie Nadal in Rome al verliezen btw.
Hij heeft een positieve balans tegen Nadal.quote:
http://images.google.com/images?q=sergio%20roitman&sourceid=mozilla2&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef suus21 het volgende:
die d8 ik ook even, maar die lijkt er niet op..
Ik kijk er ook al naar uit. Ja, Fed speelt nog Rome en Hamburg (beide Masters Series-toernooien) 'vóór Roland Garros.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef suus21 het volgende:
dan moet je ook mix spelen...
ik kijk ook al uit naar Rome. Ik neem aan dat Fed alleen maar masters speelt naar aanloop van RG?
Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zitquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe lang die winning streak van Nadal op gravel nog doorgaat.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef suus21 het volgende:
die nadal staat weer flink te vegen, wat is dat toch fijn als je zo bijna elke wedstrijd begint..
Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt Barcelona nog ergens uitgezonden? Ik heb nu een gewoon Casema-abonnement (met Eurosport), een plus-abonnement (met Eurosport 2) en Sport1. En het is nergens te zien. Weet iemand hier of het toch ergens te zien is?
Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sportquote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.
Onbegrijpelijk. Vandaag ook weer vanaf moment no.1 alle ballen niet net naast de lijn maar gewoon op de lijn. Zo onwijs scherpquote:Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg![]()
Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg![]()
Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
Misschien Karlovic ofzo al lijkt het me voor een servicekanon ook niet echt haalbaar. Die slaan meestal ook meer dubbele fouten. Maar de service van Nadal, die is eigenlijk helemaal niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...
Kerel doe jij es normaal.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zit![]()
Ow.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sport![]()
Fedje heeft wel eens een toernooitje gewonnen zonder breakpoints tegen..Of de Halve Finale van een GS halen zonder breakpoints tegen etc...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
Gast doe eens een google op Nadal + Fuentesquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kerel doe jij es normaal.
Is er eindelijk een supertenniser op gravel in deze tijd, komtie uit Spanje, en dus heeftie doping gebruikt![]()
quote:Het geruchtencircuit in de Spaanse sportwereld is na het losbarsten van Operación Puerto op volle gang gekomen. Zo zou Fuentes ook klanten hebben van buiten de wielerwereld. De Spaanse tennisser Rafael Nadal zou één van hen zijn.
Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?quote:-In het tennis weet men heus wel wie gebruikt, maar iedereen houdt z'n mond
Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul
-Verdenkingen van EPO-gebruik in Spanje zijn er al jaren, eerst van Ferrero en Corretja, nu van Nadal
Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).
-De snelle arm gecombineerd met de mate van gespierdheid van Nadal is fysiek in principe niet mogelijk
In principe (Lijkt me duidelijk he?)
-Nadal en andere tennissers hebben al positief getest, maar zijn bewust beschermd, mede met het oog op het imago van tennis
Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.
-Ook op Roland Garros zou Nadal positief hebben getest, maar onder druk van Nike en hoge heren van de ATP, zijn die resultaten nooit naar buiten gekomen
Geruchten!.
-De reputatie van Nike op dat gebied is sowieso al slecht, gezien dingen die in het verleden gebeurd zijn (o.a. Ronaldo die van Nike moest meespelen in de wk-finale van '98)
Heeft niks met Nadal te maken, dat was Ronaldo. (Al snap ik het wel hoor!)
-De prestatiecurve van Nadal laat ook zien dat sprake kan zijn van dopinggebruik: dit soort doping kan niet constant worden gebruikt, dus neemt Nadal deel aan weinig toernooien en heeft hij periodes in een jaar waarin zijn prestaties beduidend minder zijn dan op zijn top
Ow ow, hier maakt diegene die dit gemaakt heeft het wel heel ert bont, maarja dat mischien alleen ik vinden.
-De (spier)blessures van Nadal zouden gefaked kunnen zijn, om de effecten van dopinggebruik te verhullen.
Allemaal bullshit van iemand die weer es niks te doen had!. zo kun je wel 100.000 redenen verzinnen![]()
-De spelers die wel aangepakt worden naar buiten toe (Puerta, Canas) worden min of meer als voorbeeld gebruikt, om naar buiten te laten zien dat men wel optreedt tegen dopingebruik. Anderen die net zo goed gebruiken worden echter buiten schot gehouden.
Dat zijn mijn bronnen niet, dat zijn resultaten die je krijgt als je googled op Nadal + Fuentes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef leroytje het volgende:
ow ow ow ik heb ook nog ff 1 stukje uit 1 van je bronnen gehaald:
Welke andere? Degenen die wel zo dom zijn om zich te laten pakken? Of degenen die als voorbeeld gesteld worden?quote:Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul
Ze zijn niet gepakt, genoeg middelen om mogelijk dopinggebruik te maskeren. En anders is er nog altijd de ATP/de sponsor om e.e.a. te voorkomen. En tegenwoordig gebruikt men microdosissen, die nauwelijks opgespoord kunnen worden.quote:Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).
Lijkt me inderdaad duidelijk: in principe niet, met doping welquote:In principe (Lijkt me duidelijk he?)
Je doet net of ik dit stuk geschreven heb. Ik vat alleen samen wat er in dat stuk staat, zonder daarover mijn oordeel te vellen.quote:Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.
Geruchten!.
Die lijsten komen gewoon van de plaatsen waar Fuentes vanuit opereerde. Veel van die papieren zijn zelfs afgebeeld in kranten, compleet met schema's van wanneer wat te gebruiken, en hoeveel er betaald is. Codenamen zoals Valv.Piti (Piti is de hond van Valverde) worden eenvoudig omgezet in namen, waar het gevonden bloed aan gekoppeld kan worden.quote:Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?
Ik geloof simpelweg niet dat het zo is, en ook die hele lijst ik gemaakt op basis van verdenken (en misschien de helft ook nog wel op Jaloezie
Ik veroordeel niemand, maar de feiten wijzen erg in de richting van Nadal, simple as that. Overigens vreemd dat de allerbeste nog nooit ook maar in verband is gebracht met doping, uitgaande van jouw redenering.quote:maarja zo gaat het standaard in deze fijne wereld, als er iemand goed is in een bepaalde tak van sport. dus daar kan ik wel mee leven, maar dat dan zoveel mensen iemand beoordelen/veroordelen, door dingen die in kranten of op inter gepubliceerd worden kan ik erg slecht tegen
Dat was me nog niet duidelijkquote:(En ja ik ben een fan van Nadal en van zijn spel!.
Wist je dat niet? Hij vertelt het vrij vaakquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:50 schreef Tim86 het volgende:
lol...waar ik net achter kwam n.a.v. een interview met Siemerink:
http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=federer&player2=siemerink
haha meestal als Siemerink zijn bek open trekt sla ik het tijdschift dicht/zet de tv uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Hij vertelt het vrij vaak.
Vanmiddag een leuke partij op het programma in Barcelona: Nadal-Ferrer, wordt nog een zware dobber voor Rafa denk ik.
5quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
Eén van de 5 spelers met een positieve head to head met Fed. Weet je de anderen?
KUERTEN!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Norrage het volgende:
Wie is dan de 5e actieve speler? Ik kom op Hrbaty, Canas en Nadal...En Carlssen inderdaad...Verder nog Ker of zo? (een speler die ik niet ken)
Van Sampras is het in ieder geval ook ergens uniek (want ergens heb ik dat getal 4 gelezen/gehoord)
Die heeft alleen negatieve head to head met:
Haarhuis - 1-3
Krajicek - 4-6
Hewitt - 4-5
Brugeura - 2-3
en...ja..je raad het al:
Federer - 0-1
En daar kom ik op 5 (Die 4 was (bedenk ik mij nu) wat een persoon mij vertelde, die wist alleen niet van de 0-1 tegen Feddus ik kom zelf op 5...Kan jij meer opzoeken?)...
Dat zijn er inderdaad ook wel een paar...Grappig dat hij met de hele nieuwe garde (van die tijd, Hewitt, Safin, Roddick, Fed) negatief staatquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef wimderon het volgende:
Van Sampras kan ik zo geen compleet overzicht vinden, maar wel dat Sampras negatief staat tegen:
Federer (0-1)
Hewitt (4-5)
Krajicek (4-6)
Safin (3-4)
Stich (4-5)
Bruguera (2-3)
Haarhuis (1-3)
Noah (0-1)
Roddick (1-2)
Sampras stopte als nr 34 op de wereldranglijst..dan is het beste er ook wel vanaf en verslaan de youngsters jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zijn er inderdaad ook wel een paar...Grappig dat hij met de hele nieuwe garde (van die tijd, Hewitt, Safin, Roddick, Fed) negatief staat
In tegenstelling tot een Fed die tegen al die jonkies echt dik voorstaat (Behalve Nadal dan)
oke daar had ik nog niet naar gekeken..denk eigenlijk dat het bij federer de laatste paar jaar ook zo gaat lopen..er vind gewoon een wisseling van de wacht plaatsquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:00 schreef Norrage het volgende:
Maar Sampras zijn verliezen tegen Hewitt en Safin en Roddick (tegen Roddick waren het zelfs de twee eerste wedstrijden die hij verloor waarna hij in 2002 er nog eentje won) waren ook toen hij nog wel hoog stond. Rondom 2000...
Maar bij jouw opmerking stond ik net wel even stil hoor...
Op wimby nog wel Bastlquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:12 schreef Norrage het volgende:
Bastl
Toch wel redelijk groot lijstje. Dan weet ik echt niet waar waar ik mijn gedachtes vandaan had
Dan zeg ik dat Ferrer Nadal weer breakt, en warempel. Het is gebeurd. 4-4.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Norrage het volgende:
En net als ik dat zeg breakt Nadal
Zie jij het ook op zo'n fijn klein schermpje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige pot is het trouwens zeg!
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie jij het ook op zo'n fijn klein schermpje?
Is niet veel nee, maar ik vind het nog best duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar ach, alles beter dan niks.
Waar kijken jullie eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:37 schreef TheGeneral het volgende:
Wat staat Ferrer werelds te spelen zeg. Je ziet dat hij duidelijk geen probleem heeft met de hoge topspinbal op zijn backhand, die ramt hij gewoon terug.
Waar kijken jullie dan op?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie jij het ook op zo'n fijn klein schermpje?
Hij had vandaag last van z'n kramp in z'n vingers, daarom gaf 'ie de tweede set weg. Ik vind nog steeds dat Canas gehyped is (hij verslaat twee keer Federer op hardcourt betekent niet dat hij wereldtop is op gravel imo), gewoon 2-0 Rafa wmb.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef suus21 het volgende:
Ik denk dat Canas wel een setje gaat pakken tegen nadal..
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef suus21 het volgende:
Ik denk dat Canas wel een setje gaat pakken tegen nadal..
Bwin.comquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ga jij het nog ergens (proberen te) volgen, suus21? (Zelfs) ik kan het deze keer niet zien, omdat het niet op Eurosport, niet op Eurosport2 en ook niet op Sport1 komt.![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bwin.com
Klein schermpje, maar wel duidelijk.
Wel registreren, maar kost geen geld.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.Kost het nog geld om daarnaar te kijken/moet je zijn ingeschreven op Bwin om te kunnen kijken?
Je hoeft je toch niet te registreren, ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wel registreren, maar kost geen geld.
Waar moet ik dan zijn op de site voor de livebeelden als ik me heb geregistreerd?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wel registreren, maar kost geen geld.
Kijk hier even..ik kijk ook met de magnifier die daar staat..maakt het meteen 3x zo groot ofzo minimaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn op de site voor de livebeelden als ik me heb geregistreerd?
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk hier even..ik kijk ook met de magnifier die daar staat..maakt het meteen 3x zo groot ofzo minimaal
http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?id=8519
Ook bedankt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:57 schreef Norrage het volgende:
anders ga je gewoon meteen na deze link, hoef je je niet te registreren...ik niet tenminste
https://www.bwin.com/Flash/Eli/Eli.swf?languageID=2&eventID=880680&amount=&bets=&disallowedSports=&disallowedLeagues=¤tMoneyLine=EU&applicationID=1&userName=xxx&odf=EU&lcid=633091259044138600&countryID=40&subscribedVideoNewsletter=1&dontAskForVideoNewsle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |