Kortom Schalken is hard opweg om een topper te worden is nu gestegen naar nummer 30 op de wereldranglijst In Nederland is ie al top en niet echt een tegenstander die je graag loot aangezien ie t bijna iedere speler niet makkelijk maakt om hem te verslaan.
Nu maar hopen dat ie zo doorgaat en de top 10 een keer gaat halen natuurlijk moet ie daarvoor nog iets constanter worden en in grandslams de kwartfinale een keer halen ofzo maar denk dat ie dat wel in zich heeft gaat krijgen en jullie?
quote:Nee joh, het is precies andersom! Hij staat altijd erg ontspannen en op z'n gemak op de baan. Ook op moeilijke momenten. Dat maakt 'm sterk! Komt omdat ie limburgs is natuurlijk.
Op woensdag 31 oktober 2001 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij loopt meestal met z'n hoofd naar beneden, en daardoor heb ik altijd het gevoel dat ie z'n wedstrijd alsnog gaat verliezen.
quote:Nou.. ik zag zondag op Eurosport die finale, en volgens mij was hij z'n schoenen nauwkeurig aan het onderzoeken. Maar hij kan ook wel weer terug komen als hij op een dikke achterstand staat. Hopen dat hij nu wat meer 5-setters gaat winnen
Op woensdag 31 oktober 2001 17:55 schreef Bazyx het volgende:[..]
Nee joh, het is precies andersom! Hij staat altijd erg ontspannen en op z'n gemak op de baan. Ook op moeilijke momenten. Dat maakt 'm sterk! Komt omdat ie limburgs is natuurlijk.
.
quote:Maar dat ie zich vaak uit geslagen positie terugvecht zegt mij wel dat ie dan misschien letterlijk z'n hoofd naar beneden heeft maar niet figuurlijk het koppie laat hangen. Het zou idd zijn maximum kunnen zijn dan is dat jammer maar zoals ik al zei ik ga niet uit van dit moment maar de toekomst. Anders hebben we gellukig Sluiter nog die nog iets jonger is volgens mij
Ik vind schalken nooit zo sprankelen op de baan. Hij loopt meestal met z'n hoofd naar beneden, en daardoor heb ik altijd het gevoel dat ie z'n wedstrijd alsnog gaat verliezen. Ik denk niet dat hij in de top 10 komt, hij heeft al hoger gestaan dan dat hij nu staat, en ik denk dat dit gewoon zijn maximum is. Hij kan van betere spelers winnen, maar ook van slechtere verliezen.
quote:Helemaal mee eens, hij ziet er altijd zo gedemotiveerd uit. Krajicek heeft daar nog meer last van, koppie laten hangen, slenteren alsof het ze helemaal geen bal interesseert. Maar ja zelfs den Kraaij is het gelukt Wimbledon te winnen dus wie weet, ik zie in Sjeng wel een constante top 20 speler maar top 10 lijkt me teveel van het goede
Ik vind schalken nooit zo sprankelen op de baan. Hij loopt meestal met z'n hoofd naar beneden, en daardoor heb ik altijd het gevoel dat ie z'n wedstrijd alsnog gaat verliezen.
quote:Damn U fast!!
Op woensdag 31 oktober 2001 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjeng heeft vanavond gewonnen van Andy Roddick en is nu door naar de 3e ronde van de Masters in Parijs. Niet slecht gedaan, jammer dat hij niet een paar maanden eerder in vorm was.
NOS-TT 632 wo 31 okt TENNIS MASTERS/PARIJS
Sjeng Schalken heeft zich geplaatst voor de derde ronde van het Masters Series-toernooi in Parijs.De Limburger, die zondag het toernooi van Stockholm won,versloeg verrassend de Amerikaan Andy Roddick met 4-6,6-3 en 7-5.
Best een goeie overwinning waarmee Sjeng zijn criticasters hier ff de mond snoert.
BTW er zei iemand dat ie van iedereen kon winnen maar ook verliezen dat geld voor elke speler die tennist Nou is t bij de echte top bij veel tegenstanders de kans heeeeel klein is dat ze verliezen maar toch
Jammer dat ook hier weer weinig van wordt uitgezonden
toch?
quote:Finale in Basel ging toch tussen Federer en Henman
Op woensdag 31 oktober 2001 23:16 schreef Machiel het volgende:
Ja dat mag je een overwinning noemen van aardig voormaat Roddick won in Basel in de finale bijna van Federer dus Roddick is ook niet bepaald uit vorm [b]GO SCHALKEN
quote:Yep. Gewonnen door Henman.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
Finale in Basel ging toch tussen Federer en Henman
quote:Tja, Kuerten is nou niet bepaald in vorm, dus het kan wel.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Volgende tegenstander voor Sjeng: Gustavo Kuerten,mag toch geen probleem zijn voor de man in vorm.
quote:Ja dat klopt was ff in de war niet op letten was de halve-finale die ik bedoelde
Op woensdag 31 oktober 2001 23:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
Finale in Basel ging toch tussen Federer en Henman
quote:en gewonnen!!!
Op donderdag 01 november 2001 16:31 schreef knep het volgende:
Sjeng aon de geng
Hij houdt t spannend weer geen beelden natuurlijk Op belgië laten ze tenminste nog livebeelden zien van Stuttgart waar de Belgische dames t goed doen maar de NOS niet hoor
Geld geld geld rechten rechten rechten I know. Hopen dat ie de laatste set de hele set scherp is!
quote:Waar zie je dat?
Op vrijdag 02 november 2001 17:40 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Sjeng is weer aan het prutsen, bij 5-3 serveren voor de wedstrijd,levert die zijn service in en dan de ook nog de tie-break met 5-7 verliezen.
Come on Sjeng
quote:http://www.masters-series.com/paris/
Op vrijdag 02 november 2001 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Waar zie je dat?
derde set, staat 5-1 achter, vincequerra serveert voor wedstrijd, verliest, schalken breekt nogmaals en komt terug naar 5-4 en serveert nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |