quote:654 Teletekst di 29 nov
***TENNIS*******************************
*** Martina Hingis gaat weer tennissen
**Martina Hingis keert volgend seizoen
na een afwezigheid van drie jaar terug
op de WTA Tour.Dat heeft de 25-jarige
Zwitserse via haar manager laten weten.
"Ik heb de tijd buiten het tennis als
zeer prettig ervaren",aldus Hingis,die
vijf keer een Grand Slam-toernooi won.
"Maar ik mis de sport en de uitdaging
om op het hoogste niveau te presteren.
Ik ben benieuwd of ik me nog kan meten
met de topspeelsters van deze tijd."
De voormalig nummer één van de wereld
stopte eind 2002 met tennis vanwege een
hardnekkige voetblessure.
Het Franse publiekquote:
Fransen zijn zelfs nog meer chauvinistisch dan de Nederlanders, die mag ik toch niet.quote:
Wie? Opzouten, ga maar rentenieren ofzo met de hele familie.quote:de Williams sisters?
Ik ik ikquote:
Net als alle vrouwen in het hedendaagse toptennis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Sjtefan het volgende:
Ja, lachen kon ze wel als ze won, maar ow wee als ze verloor of dreigde te gaan verliezen, dan werd ze zo onsportief als de pest![]()
Mooi he, de must om te winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Sjtefan het volgende:
[..]
Ik ik ik![]()
Wat een vreselijk wijf was dat zeg... Ja, lachen kon ze wel als ze won, maar ow wee als ze verloor of dreigde te gaan verliezen, dan werd ze zo onsportief als de pest![]()
Ik herinner me nog een wedstrijd op Roland Garros tegen Steffi Graf waarin ze dreigde te gaan verliezen en ineens een onderhandse service sloeg (weliswaar niet verboden, maar verre van sportief). Toen het Franse publiek haar uitfloot gaf ze de wedstrijd maar op en verliet ze de baan...
Hoezo, topspeelster?![]()
Zeker wel, ik tennis zelfsquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:29 schreef Baklap het volgende:
Mooi he, de must om te winnen.
Zeker geen sporter?
Blijkbaar was dat "echte leven" toch niet zodanig leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Coelho het volgende:
In mijn herinnering was zij dusdanig geblesseerd na een val van een paard dat ze nooit meer zou kunnen spelen. Hopen maar dat het geen debacle wordt omdat ze nu geroken heeft aan het echte leven en dus niet meer de 100% inzet heeft.
Ik dacht ook direct aan die onderhandse service! Bah wat een akelig mens vond ik dat! Slechte verliezer ook! Hopen dat ze door Michaela keihard wordt geveegdquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Sjtefan het volgende:
[..]
Ik ik ik![]()
Wat een vreselijk wijf was dat zeg... Ja, lachen kon ze wel als ze won, maar ow wee als ze verloor of dreigde te gaan verliezen, dan werd ze zo onsportief als de pest![]()
Ik herinner me nog een wedstrijd op Roland Garros tegen Steffi Graf waarin ze dreigde te gaan verliezen en ineens een onderhandse service sloeg (weliswaar niet verboden, maar verre van sportief). Toen het Franse publiek haar uitfloot gaf ze de wedstrijd maar op en verliet ze de baan...
Hoezo, topspeelster?![]()
25 is al best oud hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef popolon het volgende:
Goed nieuws.
Al zal het me benieuwen of ze de echte top weer gaat halen, de leeftijd zit in ieder geval nog mee.
quote:Martina Hingis is één dag na de aankondiging van haar rentree op de WTA Tour al zeker van deelname aan het komende Australian Open. De Zwitserse voormalig nummer één van de wereld kreeg woensdagochtend een wildcard aangeboden door toernooidirecteur Paul McNamee. Hingis beëindigde in 2002 haar tennisloopbaan.
De drievoudig Australian Open-kampioene moest eind 2002 haar racket aan de wilgen hangen vanwege chronische pijn in haar voeten. Inmiddels is ze echter weer sterk genoeg om op het hoogste niveau te spelen. "Laat ik vooropstellen dat het geweldig zal zijn om haar weer op de baan te zien", verklaarde McNamee tegenover het Australische persbureau AAP. "Of ze in Australië haar comeback wil maken, is aan haar. Ze is meer dan welkom, maar ik weet dat ze absoluut nog geen besluit heeft genomen over de tijd en plaats van haar terugkeer."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |