Mijn stream ligt wel 3 punten achterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Set FedEx 6-4.
Het is meer dat hij er waardig vanaf wil, nou dat is wat mij betreft al gelukt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef leroytje het volgende:
Poe hij wilt maar niet opgeven die kerel
dat cker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is meer dat hij er waardig vanaf wil, nou dat is wat mij betreft al gelukt.
5 zelfs, nu maar zelf uitserveren dan.quote:
I think there's—he's the main guy and then there's probably four or five of us that are—I don't know. Maybe we need to do just a tag team effort or something, join forces, you know, like Power Rangers or something.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef XL het volgende:
Ze zouden Federer eens tegen 3 man tegelijk moeten zetten. Gonzalez en Nadal achterin + Henman aan het net ofzo.
Tegen wie hij ook speelt, hij schakelt altijd een tandje hoger. Niemand kan hem alleen aan, misschien als ze samenspelen dat we kunnen zien tot wat Fed in staat is![]()
Ja da's leuk. Sympathieke figuur.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:29 schreef XL het volgende:
Die vreugde op zijn gezicht elke keer dat hij zichzelf in de wedstrijd houdt!![]()
Mooi man!
Dat was mijn post ja. Maar het was meer een vraag of dat wel eens vaker gebeurd was de laatste jarenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
In de laatste post van het vorige topic (weet niet of ie van Ambrosius was) staat dat Federer voor het eerst in 5 jaar faalt. Weet niet of hij bedoelde wat ik dacht dat hij bedoelde, maar Federer verliest wel vaker zijn service als hij voor de set/partij serveert.
Ja, dat overkomt hem geregeld. Zo'n lapse of concentration. Ik kan geen concrete voorbeelden noemen, maar ook vorig jaar overkwam het hem vaak vond ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was mijn post ja. Maar het was meer een vraag of dat wel eens vaker gebeurd was de laatste jaren. Ik kan het me iig niet echt herinneren.
Is het nu dan 45? En is het van Vilas?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 5 overwinningen en het record met de meest opeenvolgende zeges achter elkaar is ook verbroken.
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het nu dan 45? En is het van Vilas?
Ik dacht eigenlijk dat het 46 was; dan zou hij het evenaren als hij Indian Wells wint.
Jup, 315 punten. Nadal verliest er 225 en Federer wint er 90.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef suus21 het volgende:
En Fed loopt nu weer uit op Nadal qua punten, ongelofelijk.
Niet sowieso al veel langer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal is niet het ijkpunt lijkt me; die heeft de komende tijd zo'n sloot punten te verdedigen dat het me sterkt lijkt dat hij na Wimbledon nog tweede staat, en ik geloof dat Federer nog tot aan RG sowieso op 1 staat [...].
Die stats hebben een tijdje terug op www.atptennis.com gestaan. Hopelijk komen er binnenkort weer wat nieuwe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.
Ik heb het nog even gechekt op de site van Federer:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat jij gelijk hebt ja.
Hij wint straight sets van Waske.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:22 schreef XL het volgende:
Haase staat nu op de baan tegen Waske.
De winnaar speelt in de finale tegen Lucky Loser (!) Brands.
De week na Roland Garros heeft Federer sowieso 5810 punten, Nadal heeft dan 1875 punten, en Roddick 2500. Tot die tijd zijn er 5 TMS toernooien ( 500 punten per stuk) en Roland Gaross zelf (1000): 3500. Theoretisch kan Federer nog 300 punten op andere toernooien winnen, Nadal ongeveer 850, Roddick 700.quote:
Oké, ja, da's waar. Je moet dan natuurlijk uitgaan van geen enkele winstpartij van Federer en alleen maar winstpartijen van zijn grootste concurrenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
De week na Roland Garros heeft Federer sowieso 5810 punten, Nadal heeft dan 1875 punten, en Roddick 2500. Tot die tijd zijn er 5 TMS toernooien ( 500 punten per stuk) en Roland Gaross zelf (1000): 3500. Theoretisch kan Federer nog 300 punten op andere toernooien winnen, Nadal ongeveer 850, Roddick 700.
Dus theoretisch kunnen Roddick en Nadal Er bij RG voorbij. Na Miami/Indian Wells kan Federer tot aan half augustus zeker zijn.
Als ik goed gerekend heb
Die begint volgende week pas, voor de heren althans. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/404.asp.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:31 schreef Mirri het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Pacific Life Open?
Want het begint morgen, maar beginnen dan ook gelijk de besten, of eerst nog wat qualifiers en lager gerankte spelers?
Voor de dames begint het op 5 maart. Maar het duurt toch 2 weken?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die begint volgende week pas, voor de heren althans. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/404.asp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |