abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 07:59:59 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48727966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef suus21 het volgende:
dan moet je ook mix spelen...
ik kijk ook al uit naar Rome. Ik neem aan dat Fed alleen maar masters speelt naar aanloop van RG?
Ik kijk er ook al naar uit. Ja, Fed speelt nog Rome en Hamburg (beide Masters Series-toernooien) 'vóór Roland Garros.

Dit is Feds schema voor de rest van het jaar:
07.05.07 Internazionali BNL d'Italia MS Rome (ITA) clay [o]

12.05.07 Masters Series Hamburg MS Hamburg (GER) clay [o]

27.05.07 Roland Garros GS Paris (FRA) clay [o]

11.06.07 Gerry Weber Open IS Halle (GER) grass [o]

25.06.07 Wimbledon GS Wimbledon (GBR) grass [o]

05.08.07 Rogers Masters MS Montreal (CAN) hard [o]

10.08.07 Western & Southern Financial Group Masters MS Cincinnati (USA) hard [o]

27.08.07 US Open GS New York (USA) hard [o]

01.10.07 AIG Japan Open Tennis Championships ISG Tokyo (JPN) hard [i]

15.10.07 Mutua Madrilena Masters Madrid MS Madrid (ESP) carpet [i]

22.10.07 Davidoff Swiss Indoors IS Basel (SUI) hard [i]

29.10.07 BNP Paribas Masters MS Paris (FRA) carpet [i]

11.11.07 Tennis Masters Cup MC Shanghai (CHN) hard [i]

(bron: www.rogerfederer.com, onder 'Schedule')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 april 2007 @ 12:01:21 #202
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48733914
hij speelt dus niet meer het graveltoernooi in Zwitserland..?
fijn!
pi_48734614
Deed ie vorig jaar ook alniet hoor...
Wat wil je, je hebt zo ongeveer 2 grand slams achter elkaar en dan zou je nog even teruggaan naar 1 graveltoernooitje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 april 2007 @ 12:43:42 #204
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48735345
ja ik zou het ook niet doen, maar hij heeft het wel eerder gedaan..
fijn!
pi_48735589
Klopt.
Ook een keertje gewonnen volgens mij en een keertje de finale verloren....
Maar toen kwam hij ook nog niet zo ver op RG...Hij speelt eigenlijk alleen nog maar Masters en GS tegenwoordig (en Halle, Basel en Dubai en Tokio (de eerste twee vanwege grasvoorbereiding/thuisspelen en de laatste 2 vast vanwege veel geld))
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 april 2007 @ 13:38:53 #206
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48737065
die nadal staat weer flink te vegen, wat is dat toch fijn als je zo bijna elke wedstrijd begint..
fijn!
pi_48737708
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Federer-fan het volgende:

Ben trouwens benieuwd hoe lang die winning streak van Nadal op gravel nog doorgaat.
Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zit
  donderdag 26 april 2007 @ 14:52:21 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48739611
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef suus21 het volgende:
die nadal staat weer flink te vegen, wat is dat toch fijn als je zo bijna elke wedstrijd begint..
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 april 2007 @ 15:50:16 #209
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48741679
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt Barcelona nog ergens uitgezonden? Ik heb nu een gewoon Casema-abonnement (met Eurosport), een plus-abonnement (met Eurosport 2) en Sport1. En het is nergens te zien. Weet iemand hier of het toch ergens te zien is?
Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.
pi_48748813
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.
Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sport
  donderdag 26 april 2007 @ 19:32:24 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48748989
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48750758
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Onbegrijpelijk. Vandaag ook weer vanaf moment no.1 alle ballen niet net naast de lijn maar gewoon op de lijn. Zo onwijs scherp
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:44:48 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48760697
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
pi_48762356
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...
  vrijdag 27 april 2007 @ 06:36:10 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48764541
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...
Misschien Karlovic ofzo al lijkt het me voor een servicekanon ook niet echt haalbaar. Die slaan meestal ook meer dubbele fouten. Maar de service van Nadal, die is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48765078
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zit
Kerel doe jij es normaal.
Is er eindelijk een supertenniser op gravel in deze tijd, komtie uit Spanje, en dus heeftie doping gebruikt
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:38:41 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48765683
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sport
Ow.
pi_48768040
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Fedje heeft wel eens een toernooitje gewonnen zonder breakpoints tegen..Of de Halve Finale van een GS halen zonder breakpoints tegen etc...
Maar verder kan ik er niet veel opnoemen...Roddick is het vast ook wel eens gelukt, tot de finale of zo. Meestal krijgen ze dan toch wel enigszins tegenstand...
pi_48773564
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:58 schreef leroytje het volgende:

[..]

Kerel doe jij es normaal.
Is er eindelijk een supertenniser op gravel in deze tijd, komtie uit Spanje, en dus heeftie doping gebruikt
Gast doe eens een google op Nadal + Fuentes

Dan kom je op dit soort pagina's terecht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemiano_Fuentes
http://www.elconfidencial.com/noticias/noticia.asp?id=15234&edicion=07/07/2006&pass

In eerste instantie is de hele zaak geklasseerd, omdat er eigenlijk geen wet was die dopinggebruik verbood in Spanje. Nu lijkt er inmiddels toch schot in de zaak te komen, omdat nu gebleken is dat er bloedzakken gevonden zijn die daadwerkelijk bloed van Ullrich bevatten. Binnenkort volgt eenzelfde onderzoek naar gevonden bloed van Ivan Basso. Tot nu toe zijn er alleen wielrenners bij naam genoemd in deze zaak, maar Fuentes zelf heeft in interviews aangegeven dat hij ook atleten, voetballers en tennissers in behandeling had, allemaal uit de top van hun sport. Dit omdat Fuentes zelf vond dat hij niks fout deed, maar wat hij deed (doet) is natuurlijk gewoon een vorm van bloeddoping. De link tussen een Spaanse top-tennisser en ome Miguel Angel Nadal (ex-voetballer van o.a. Barcelona), broer van Toni Nadal (coach van Rafael) is snel gelegd. Dat die andere sporters (grotendeels Spanjaarden) buiten schot blijven heeft alles te maken met de scheiding der machten in Spanje. Ook de grote Spaanse wielerheld (Valverde) staat op die lijst met wielrenners, maar blijft vooralsnog buiten schot, net als voetballers van Real Madrid en Barcelona (zoals Miguel Angel Nadal), omdat elke willekeurige politicus die die volkshelden aanpakt bijkans al z'n stemmen zal verliezen.
Maar jij bent vast zo naïef om te denken dat de complete Spaanse/Argentijnse gravelarmada clean is. Ik beschuldig (nog) niemand, maar de feiten wijzen wel heel erg in de richting van Nadal. En natuurlijk zie ik graag iemand die het vuur aan de schenen van Federer kan leggen of op gravel zelfs de betere is, maar als daar doping aan te pas moet komen dan toch maar liever niet (nogmaals ik beschuldig nog niemand).

Een aanrader is vooral dit stuk:
http://www.elojodigital.com/deportes/2006/12/31/933.html Als je het niet kunt lezen gooi het maar door babelfish, dan is het prima leesbaar. Er komen toch enkele opzienbarende feiten aan het licht:
-In het tennis weet men heus wel wie gebruikt, maar iedereen houdt z'n mond
-Verdenkingen van EPO-gebruik in Spanje zijn er al jaren, eerst van Ferrero en Corretja, nu van Nadal
-De snelle arm gecombineerd met de mate van gespierdheid van Nadal is fysiek in principe niet mogelijk
-Nadal en andere tennissers hebben al positief getest, maar zijn bewust beschermd, mede met het oog op het imago van tennis
-Ook op Roland Garros zou Nadal positief hebben getest, maar onder druk van Nike en hoge heren van de ATP, zijn die resultaten nooit naar buiten gekomen
-De reputatie van Nike op dat gebied is sowieso al slecht, gezien dingen die in het verleden gebeurd zijn (o.a. Ronaldo die van Nike moest meespelen in de wk-finale van '98)
-De prestatiecurve van Nadal laat ook zien dat sprake kan zijn van dopinggebruik: dit soort doping kan niet constant worden gebruikt, dus neemt Nadal deel aan weinig toernooien en heeft hij periodes in een jaar waarin zijn prestaties beduidend minder zijn dan op zijn top
-De (spier)blessures van Nadal zouden gefaked kunnen zijn, om de effecten van dopinggebruik te verhullen.
-De spelers die wel aangepakt worden naar buiten toe (Puerta, Canas) worden min of meer als voorbeeld gebruikt, om naar buiten te laten zien dat men wel optreedt tegen dopingebruik. Anderen die net zo goed gebruiken worden echter buiten schot gehouden.
pi_48774134
hmmmmm...klinkt waarschijnlijk...Speelt Ferrero daarom tegenwoordig zoveel minder goed?
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:04:53 #221
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_48774583
Het lijkt me alleen wel vreemd dat de clan van Nadal (notabene zijn familie) hem bloot willen stellen aan 1) ongezonde shit in je lichaam en 2) de kans om je carriere om zeep te helpen.

En wat Canas betreft: hij is al gecleared door een hogere rechtbank. De ATP heeft daarna zijn schorsing van 24 maanden naar 18 maanden teruggedraaid nadat ze toegaven dat hij misschien toch niets had gebruikt.
pi_48775149
ow ow ow ik heb ook nog ff 1 stukje uit 1 van je bronnen gehaald:
quote:
Het geruchtencircuit in de Spaanse sportwereld is na het losbarsten van Operación Puerto op volle gang gekomen. Zo zou Fuentes ook klanten hebben van buiten de wielerwereld. De Spaanse tennisser Rafael Nadal zou één van hen zijn.
quote:
-In het tennis weet men heus wel wie gebruikt, maar iedereen houdt z'n mond
Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul

-Verdenkingen van EPO-gebruik in Spanje zijn er al jaren, eerst van Ferrero en Corretja, nu van Nadal
Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).

-De snelle arm gecombineerd met de mate van gespierdheid van Nadal is fysiek in principe niet mogelijk
In principe (Lijkt me duidelijk he?)

-Nadal en andere tennissers hebben al positief getest, maar zijn bewust beschermd, mede met het oog op het imago van tennis
Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.

-Ook op Roland Garros zou Nadal positief hebben getest, maar onder druk van Nike en hoge heren van de ATP, zijn die resultaten nooit naar buiten gekomen
Geruchten!.

-De reputatie van Nike op dat gebied is sowieso al slecht, gezien dingen die in het verleden gebeurd zijn (o.a. Ronaldo die van Nike moest meespelen in de wk-finale van '98)
Heeft niks met Nadal te maken, dat was Ronaldo. (Al snap ik het wel hoor!)

-De prestatiecurve van Nadal laat ook zien dat sprake kan zijn van dopinggebruik: dit soort doping kan niet constant worden gebruikt, dus neemt Nadal deel aan weinig toernooien en heeft hij periodes in een jaar waarin zijn prestaties beduidend minder zijn dan op zijn top
Ow ow, hier maakt diegene die dit gemaakt heeft het wel heel ert bont, maarja dat mischien alleen ik vinden.

-De (spier)blessures van Nadal zouden gefaked kunnen zijn, om de effecten van dopinggebruik te verhullen.

Allemaal bullshit van iemand die weer es niks te doen had!. zo kun je wel 100.000 redenen verzinnen
-De spelers die wel aangepakt worden naar buiten toe (Puerta, Canas) worden min of meer als voorbeeld gebruikt, om naar buiten te laten zien dat men wel optreedt tegen dopingebruik. Anderen die net zo goed gebruiken worden echter buiten schot gehouden.
Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?
Ik geloof simpelweg niet dat het zo is, en ook die hele lijst ik gemaakt op basis van verdenken (en misschien de helft ook nog wel op Jaloezie.
maarja zo gaat het standaard in deze fijne wereld, als er iemand goed is in een bepaalde tak van sport. dus daar kan ik wel mee leven, maar dat dan zoveel mensen iemand beoordelen/veroordelen, door dingen die in kranten of op inter gepubliceerd worden kan ik erg slecht tegen (En ja ik ben een fan van Nadal en van zijn spel!.

Goed, lang niet iedereen zal me dit in dank afnemen, maar zo denk ik erover. Ik kan er gewoon slecht tegen dat altijd de beste (of 1 van de betere) meteen beschuldigd moeten worden van valsspelen als ze heel veel winnen
pi_48775386
Dat Fuentes-Nadal verhaal kan ik nog wel aardig in komen. Het is zo klaar als een klontje dat daar smerige dingen gebeurd zijn met bloedzakjes e.d. Als Nadal daar daadwerkelijk op bezoek is geweest, dan zal dat vast niet voor een bakje koffie geweest zijn.

Maar veel van die stellingen en aannames van die website zijn, zoals leroytje al aangeeft, makkelijk onderuit te halen. Noem het naief, maar ik vind veel van die stellingen erg ver gezocht.
pi_48775627
ja klopt, die argumenten zijn erbij gezocht nadat de auteur besloten had dat hij schuldig was..Het was beter geweest als de auteur onverschillig was en dan met argumentenk wam ipv dit..
Neemt niet weg dat het wel verdacht is allemaal..ik hoop in ieder geval dat hij onschuldig is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_48775967
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef leroytje het volgende:
ow ow ow ik heb ook nog ff 1 stukje uit 1 van je bronnen gehaald:
Dat zijn mijn bronnen niet, dat zijn resultaten die je krijgt als je googled op Nadal + Fuentes.
Zoals gezegd heeft Fuentes zelf aangegeven onder meer top-voetballers en top-tennissers te hebben behandeld.
quote:
Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul
Welke andere? Degenen die wel zo dom zijn om zich te laten pakken? Of degenen die als voorbeeld gesteld worden?
quote:
Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).
Ze zijn niet gepakt, genoeg middelen om mogelijk dopinggebruik te maskeren. En anders is er nog altijd de ATP/de sponsor om e.e.a. te voorkomen. En tegenwoordig gebruikt men microdosissen, die nauwelijks opgespoord kunnen worden.
quote:
In principe (Lijkt me duidelijk he?)
Lijkt me inderdaad duidelijk: in principe niet, met doping wel
quote:
Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.
Geruchten!.
Je doet net of ik dit stuk geschreven heb. Ik vat alleen samen wat er in dat stuk staat, zonder daarover mijn oordeel te vellen.
quote:
Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?
Ik geloof simpelweg niet dat het zo is, en ook die hele lijst ik gemaakt op basis van verdenken (en misschien de helft ook nog wel op Jaloezie
Die lijsten komen gewoon van de plaatsen waar Fuentes vanuit opereerde. Veel van die papieren zijn zelfs afgebeeld in kranten, compleet met schema's van wanneer wat te gebruiken, en hoeveel er betaald is. Codenamen zoals Valv.Piti (Piti is de hond van Valverde) worden eenvoudig omgezet in namen, waar het gevonden bloed aan gekoppeld kan worden.
quote:
maarja zo gaat het standaard in deze fijne wereld, als er iemand goed is in een bepaalde tak van sport. dus daar kan ik wel mee leven, maar dat dan zoveel mensen iemand beoordelen/veroordelen, door dingen die in kranten of op inter gepubliceerd worden kan ik erg slecht tegen
Ik veroordeel niemand, maar de feiten wijzen erg in de richting van Nadal, simple as that. Overigens vreemd dat de allerbeste nog nooit ook maar in verband is gebracht met doping, uitgaande van jouw redenering.
quote:
(En ja ik ben een fan van Nadal en van zijn spel!.
Dat was me nog niet duidelijk
pi_48776234
Kijk dit zijn discussie waar ik wat mee kan , hier hou ik van
En tsja dat Federer (nog) niet beschuldigd is, kan ik ook niks aan doen
Voor Rafa dus de pech dat er een Spanjaard is die al andere geholpen heeft aan doping, tsja dan wordt je als toptennisser uit spanje ook meteen beschuldigd
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:45:31 #227
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_48778438
tsja, ik vind het onzin dat 'de spelers zelf' weten wie er doping gebruikt en wie niet. Alsof je dat aan de ander af kunt zien als ze bij je in de kleedkamer zitten. Want ze spuiten alles in het openbaar in natuurlijk.... Dat lijkt me dan ook pure afgunst. Tennis is een individuele sport en als je keer op keer verliest van dezelfde goser dan moet het wel door doping komen he....
pi_48778926
Ferrer verslaat fftjes Nalby ( Nalby ( mitt))

En Mathieu staat weer een partijtje te choken tegen Acasuso. 7-6 5-2 voor en verliest 8 punten op rij.
Nu 7-6 5-4....2e keer voor de wedstrijd serveren.
pi_48780514
Ey, Nadal breakt eens een keer niet zijn tegenstander in de eerste game. 1-0 Starace.
pi_48781512
Nadal weer zonder al te veel problemen bezig, eerste set is alweer bijna binnen. Op naar nummer 70.

Davydenko heeft zich trouwens teruggetrokken uit het toernooi i.v.m. een polsblessure.
sig verwijderd door FA
pi_48783733
6-2 7-5 slecht voor Nadal, het ging niet bepaald van harte. 3 BP's tegen in de tweede set, hij maakte wat meer fouten dan de laatste 1,5 week.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:15:38 #232
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48785200
Ferrer staat ook wel goed te spelen ben benieuwd wat ie tegen nadal kan..
fijn!
pi_48786195
Voor de eerste keer dat Nadal het echt een beetje moeilijk had...
Ben benieuwd naar zijn volgende twee wedstrijden want dan komt hij toch zo ongeveer de potentieel beste gravelspelers tegen in Ferrer en Canas.
pi_48786308
Calleri was vandaag ook erg indrukwekkend, vooral z'n service was erg sterk, die heeft ook nog wel een kansje tegen Canas denk ik.

Nadal speelt trouwens ook nog steeds in de dubbels in Barcelona.
sig verwijderd door FA
pi_48805152
lol...waar ik net achter kwam n.a.v. een interview met Siemerink:
http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=federer&player2=siemerink

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_48805226
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:50 schreef Tim86 het volgende:
lol...waar ik net achter kwam n.a.v. een interview met Siemerink:
http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=federer&player2=siemerink

Wist je dat niet? Hij vertelt het vrij vaak .

Vanmiddag een leuke partij op het programma in Barcelona: Nadal-Ferrer, wordt nog een zware dobber voor Rafa denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_48805241
Eén van de 5 spelers met een positieve head to head met Fed. Weet je de anderen?

Zo heeft Sampras ook maar 4 spelers die een positieve head-to-head met hem hebben (waarvan twee Nederlanders...) (wellicht een aantal spelers die sampras in het begin van zijn carriere hebben verslagen daargelaten)
pi_48805374
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:54 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Hij vertelt het vrij vaak .

Vanmiddag een leuke partij op het programma in Barcelona: Nadal-Ferrer, wordt nog een zware dobber voor Rafa denk ik.
haha meestal als Siemerink zijn bek open trekt sla ik het tijdschift dicht/zet de tv uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48805921
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
Eén van de 5 spelers met een positieve head to head met Fed. Weet je de anderen?
5

1. Lucas Arnold Ker(0-1)
2. Byron Black (0-1)
3. Sergi Bruguera (0-1)
4. Guillermo Canas (1-3)
5. Kenneth Carlsen (0-1)
6. Francisco Clavet (0-1)
7. Alex Corretja (2-3)
8. Thomas Engqvist (2-3)
9. Wayne Ferreira (1-2)
10. Andres Gaudenzi (0-1)
11. Markus Hantschk (0-1)
12. Dominik Hrbaty (0-2)
13. Yevgeny Kafelnikov (2-4)
14. Gustavo Kuerten (1-2)
15. Andrei Medvedev (0-1)
16. Rafael Nadal (3-7)
17. Patrick Rafter (0-3)
18. James Sekulov (0-1)
19. Jan Siemerink (0-1)
20. Franco Squillari (0-2)
21. Christophe van Garsse (0-1)
pi_48805972
Hmm dan had de persoon die het mij vertelde een variabele (actieve spelers?) eruitgehaald ben ik bang...

Want ik had inderdaad het lijstje Nadal, Canas, Hrbaty, Siemerink in mijn hoofd...(Siemerink is uiteraard niet actief meer)

Misschien was het alleen maar het geval bij Sampras? Kan je dat snel opzoeken?

Maar actieve spelers zijn het er in ieder geval niet veel...Nadal, Canas, Hrbaty dan...Carlssen en (hey komt dat uit op 5 ?)
pi_48806098
zijn inderdaad maar 5 actieve spelers..

Rafter had wel een duidelijke 0-3 trouwens, ook nog op drie surfaces: gravel, gras en hard
http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=R255&playernum2=F324
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48806191
Wie is dan de 5e actieve speler? Ik kom op Hrbaty, Canas en Nadal...En Carlssen inderdaad...Verder nog Ker of zo? (een speler die ik niet ken )

Van Sampras is het in ieder geval ook ergens uniek (want ergens heb ik dat getal 4 gelezen/gehoord)
Die heeft alleen negatieve head to head met:

Haarhuis - 1-3
Krajicek - 4-6
Hewitt - 4-5
Brugeura - 2-3

en...ja..je raad het al:

Federer - 0-1

En daar kom ik op 5 (Die 4 was (bedenk ik mij nu) wat een persoon mij vertelde, die wist alleen niet van de 0-1 tegen Fed dus ik kom zelf op 5...Kan jij meer opzoeken?)...
pi_48806260
Van Sampras kan ik zo geen compleet overzicht vinden, maar wel dat Sampras negatief staat tegen:

Federer (0-1)
Hewitt (4-5)
Krajicek (4-6)
Safin (3-4)
Stich (4-5)
Bruguera (2-3)
Haarhuis (1-3)
Noah (0-1)
Roddick (1-2)
pi_48806290
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Norrage het volgende:
Wie is dan de 5e actieve speler? Ik kom op Hrbaty, Canas en Nadal...En Carlssen inderdaad...Verder nog Ker of zo? (een speler die ik niet ken )

Van Sampras is het in ieder geval ook ergens uniek (want ergens heb ik dat getal 4 gelezen/gehoord)
Die heeft alleen negatieve head to head met:

Haarhuis - 1-3
Krajicek - 4-6
Hewitt - 4-5
Brugeura - 2-3

en...ja..je raad het al:

Federer - 0-1

En daar kom ik op 5 (Die 4 was (bedenk ik mij nu) wat een persoon mij vertelde, die wist alleen niet van de 0-1 tegen Fed dus ik kom zelf op 5...Kan jij meer opzoeken?)...
KUERTEN!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48806414
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef wimderon het volgende:
Van Sampras kan ik zo geen compleet overzicht vinden, maar wel dat Sampras negatief staat tegen:

Federer (0-1)
Hewitt (4-5)
Krajicek (4-6)
Safin (3-4)
Stich (4-5)
Bruguera (2-3)
Haarhuis (1-3)
Noah (0-1)
Roddick (1-2)
Dat zijn er inderdaad ook wel een paar...Grappig dat hij met de hele nieuwe garde (van die tijd, Hewitt, Safin, Roddick, Fed) negatief staat
In tegenstelling tot een Fed die tegen al die jonkies echt dik voorstaat (Behalve Nadal dan)
pi_48806462
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat zijn er inderdaad ook wel een paar...Grappig dat hij met de hele nieuwe garde (van die tijd, Hewitt, Safin, Roddick, Fed) negatief staat
In tegenstelling tot een Fed die tegen al die jonkies echt dik voorstaat (Behalve Nadal dan)
Sampras stopte als nr 34 op de wereldranglijst..dan is het beste er ook wel vanaf en verslaan de youngsters je
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48806511
Maar Sampras zijn verliezen tegen Hewitt en Safin en Roddick (tegen Roddick waren het zelfs de twee eerste wedstrijden die hij verloor waarna hij in 2002 er nog eentje won) waren ook toen hij nog wel hoog stond. Rondom 2000...
Maar bij jouw opmerking stond ik net wel even stil hoor...
pi_48806547
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:00 schreef Norrage het volgende:
Maar Sampras zijn verliezen tegen Hewitt en Safin en Roddick (tegen Roddick waren het zelfs de twee eerste wedstrijden die hij verloor waarna hij in 2002 er nog eentje won) waren ook toen hij nog wel hoog stond. Rondom 2000...
Maar bij jouw opmerking stond ik net wel even stil hoor...
oke daar had ik nog niet naar gekeken..denk eigenlijk dat het bij federer de laatste paar jaar ook zo gaat lopen..er vind gewoon een wisseling van de wacht plaats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48806660
Het is wel zo dat de wisseling van de wacht bij Sampras wel wat later was in zijn carriere als bij federer (Fed is nu nog ongeveer rond zijn hoogtepunt, bij Sampras was dat rond 1997 ook al stond hij rond 2000/2001 nog #1), toen waren geen van die jonkies nog aan de top)

Dit soort vergelijkingen moeten we maar beter maken
pi_48806671
Om het verhaal Sampras even compleet te maken:

Deze noemde ik net al:
Federer (0-1)
Hewitt (4-5)
Krajicek (4-6)
Safin (3-4)
Stich (4-5)
Bruguera (2-3)
Haarhuis (1-3)
Noah (0-1)
Roddick (1-2)

maar hij staat ook negatief tegen:

Giammalva Jr. (0-1)
Pernfors (0-2)
Shiras (0-1)
Saceanu (0-1)
Mecir (0-1)
Annacone (0-1)
Bastl (0-1)
Berger (0-2)
Di Pasquale (0-1)
Gonzalez (0-1)
Gross (0-1)
Ilie (0-1)
Keil (0-1)
Koevermans (0-1)
Levy (0-1)
Alberto Martin (0-1)
Mathieu (0-1)
Mirnyi (1-2)
Paes (0-1)
Rostagno (1-2)
Schaller (0-1)
Van Rensburg (1-2)

Die nederlagen zijn ook niet alleen maar aan het begin of het eind van zijn carrière. Opvallend is ook hoe moeilijk Sampras het traditioneel had tegen Nederlanders: Haarhuis 1-3, Krajicek 4-6, Koevermans 0-1, Eltingh 2-2.

*Dikgedrukte spelers zijn nog actief
pi_48806685
Bastl

Toch wel redelijk groot lijstje. Dan weet ik echt niet waar waar ik mijn gedachtes vandaan had
pi_48806713
jezus Canas..7-6 5-4 40-15 en 30sec later is hij teruggebroken door calleri en is het 5-5
edit: en anderhalve minuut later 6-5 achter..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_48806757
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:12 schreef Norrage het volgende:
Bastl

Toch wel redelijk groot lijstje. Dan weet ik echt niet waar waar ik mijn gedachtes vandaan had
Op wimby nog wel Bastl

Ok Sampras stond toen al wel geen top 10 meer, maar een paar maanden latern won hij nog wel de US Open...
pi_48807676
Inmiddels 2-4 voor Canas in de 3e set.

Stond in die derde set een break voor, werd teruggebroken, maar breekt net weer waardoor het dus 2-4 staat.
pi_48807819
En Canas wint. 6-2 in de 3e set. Nu Rafa - Ferrer.
pi_48808016
Mathieu is op dit moment ook aan het winnen
pi_48808253
Nadal breakt Ferrer gelijk. 1-0
pi_48808318
BP Ferrer. Zou mooi zijn als hij gelijk terugbreakt.
pi_48808325
En hij doet het! 1-1
pi_48808533
Nadal mist zelfs breakpoints...Dit wordt nog leuk
pi_48808580
3-2 Ferrer. Moeilijke game, maar binnengehaald.
pi_48808715
BP Ferrer!

32 minuten al bezig... en het staat pas 3-2.
pi_48808829
Mathieu wint! 6-3 7-5

En Nadal is niet echt sterk aan het spelen...Of Ferrer juist wel...Nadal lijkt een beetje moe te worden. Wordt nog leuk want als hij dit wint krijgt hij Canas te verduren...
pi_48808871
En net als ik dat zeg breakt Nadal
pi_48809045
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Norrage het volgende:
En net als ik dat zeg breakt Nadal
Dan zeg ik dat Ferrer Nadal weer breakt, en warempel. Het is gebeurd. 4-4.
pi_48809218
Ik denk dat Nadal wel wint, maar god, wat hoop ik dat Ferrer wint.
pi_48809271
Geweldige pot is het trouwens zeg!
sig verwijderd door FA
pi_48809341
2 BP's Nadal.
pi_48809365
dammit.
pi_48809499
Nadal moet het hebben van de fouten van Ferrer valt me op.
pi_48809513
SET 7-5 Nadal.
sig verwijderd door FA
pi_48809524
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige pot is het trouwens zeg!
Zie jij het ook op zo'n fijn klein schermpje?
pi_48809541
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja , maar ach, alles beter dan niks.
sig verwijderd door FA
pi_48809636
Wat staat Ferrer werelds te spelen zeg. Je ziet dat hij duidelijk geen probleem heeft met de hoge topspinbal op zijn backhand, die ramt hij gewoon terug.
pi_48809685
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja , maar ach, alles beter dan niks.
Is niet veel nee, maar ik vind het nog best duidelijk.
pi_48809849
Break Nadal *2-1, nu gaat het heel lastig worden voor Ferrer.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:48:49 #277
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48809895
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:37 schreef TheGeneral het volgende:
Wat staat Ferrer werelds te spelen zeg. Je ziet dat hij duidelijk geen probleem heeft met de hoge topspinbal op zijn backhand, die ramt hij gewoon terug.
Waar kijken jullie eigenlijk
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:52:19 #278
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48809974
Ook op Bwin?
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:53:00 #279
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48809990
3-1
pi_48810052
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:52 schreef Vector_SLD het volgende:
Ook op Bwin?
Ja.
pi_48810123
4-1. Voorbij.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:59:21 #282
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48810124
Wat een rally
pi_48810256
Is de finale best of five? Vorig jaar wel:

Singles Final:
(1)R Nadal (ESP) d (6)T Robredo (ESP) 64 64 60
pi_48810339
Denk het niet.

GSM Nadal 7-5 6-1.
sig verwijderd door FA
pi_48810409
Ooh..Had niet verwacht dat Nadal zo makkelijk de 2e set ging doorkomen...Achja...Nu krijgen we tenminste de verwachte kraker morgen.

En geen best of five meer...Al de niet-grandslams hebben dat privilege verloren (op Miami na)
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:14:24 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48810444
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waar kijken jullie dan op?
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:15:51 #287
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48810481
Ik denk dat Canas wel een setje gaat pakken tegen nadal..
fijn!
pi_48810595
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef suus21 het volgende:
Hij had vandaag last van z'n kramp in z'n vingers, daarom gaf 'ie de tweede set weg. Ik vind nog steeds dat Canas gehyped is (hij verslaat twee keer Federer op hardcourt betekent niet dat hij wereldtop is op gravel imo), gewoon 2-0 Rafa wmb.
sig verwijderd door FA
pi_48810614
Ik denk dat Nadal geen set verliest, maar dat het wel een 7-6 7-5 wordt of zo. Misschien met een setpointje voor Canas.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:49:05 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48811131
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef suus21 het volgende:

Ga jij het nog ergens (proberen te) volgen, suus21? (Zelfs) ik kan het deze keer niet zien, omdat het niet op Eurosport, niet op Eurosport2 en ook niet op Sport1 komt.
pi_48811220
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ga jij het nog ergens (proberen te) volgen, suus21? (Zelfs) ik kan het deze keer niet zien, omdat het niet op Eurosport, niet op Eurosport2 en ook niet op Sport1 komt.
Bwin.com
Klein schermpje, maar wel duidelijk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:19:58 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48811834
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Bwin.com
Klein schermpje, maar wel duidelijk.
Bedankt. Kost het nog geld om daarnaar te kijken/moet je zijn ingeschreven op Bwin om te kunnen kijken?
pi_48811853
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt. Kost het nog geld om daarnaar te kijken/moet je zijn ingeschreven op Bwin om te kunnen kijken?
Wel registreren, maar kost geen geld.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:23:30 #294
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48811945
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Je hoeft je toch niet te registreren, ik in ieder geval niet
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:28:28 #295
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48812088
Ik denk dat Canas morgen Nadal's winning streak gaat verbreken, dat is alleen weggelegd voor zo'n reuzendoder . Iemand een idee hoe laat het morgen begint?
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:54:33 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48812848
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Waar moet ik dan zijn op de site voor de livebeelden als ik me heb geregistreerd?
pi_48816070
wtf check dit
http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?prevtrnnum=0&year=1996&query=Singles&selTournament=0&player=C383&x=17&y=13

Carretero heeft zijn hele carriere bijna dubbel zoveel partijen verloren als hij gewonnen heeft, en bovendien nooit in de top 100(net top 150) gestaan...

Maar wat doet hij in 1996, hij wint fftjes een Master Series (als qualifier, dus wint 8 wedstrijden op rij) waarin hij Kafelnikov verslaat en in de finale Corretja in het beste jaar van diens carriere...

Ongelooflijk. Was me niet bewust van deze speler
pi_48816193
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar moet ik dan zijn op de site voor de livebeelden als ik me heb geregistreerd?
Kijk hier even..ik kijk ook met de magnifier die daar staat..maakt het meteen 3x zo groot ofzo minimaal
http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?id=8519
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:54:45 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48816290
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kijk hier even..ik kijk ook met de magnifier die daar staat..maakt het meteen 3x zo groot ofzo minimaal
http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?id=8519
Bedankt!
pi_48816353
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')