wat is het dan ??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een spooky foto maar ik zie niet direct het technische foutje op het eerste gezicht.
hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
De muur kan inderdaad een likje verf gebruiken. Welke kleur ga je doen?
Lichte kleuren dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.
Er komt een soort zand/gelig kleurtje op, structuurverf.
Ben sowieso wat van plan met die zolder want het is een grote ruimte. Projecteren op zwart gaat dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef Mirage het volgende:
zwartnou weet je..
ik denk dat je daar iets heel moois van zou kunnen maken.
Zwarte muren, mooie meubetjes en dan heel leuk met licht spelen.
Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:
Het is gelukt !
lang geduurd en een beetje omslachtige manier, maar het is gelukt om de foto te knippen.
[afbeelding]
Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga richting de toekomst weer om het maar even uit te leggen zoals ik graag doe uitleggen. Vooruit inplaats van achteruitNiet te snel vooruit maar ik ga richting de toekomst op een juiste manier en vanzelf zit ik in een juist ritme van de achtbaan. Ik hoef dan even geen moeite te doen om door de dag heen te komen en het gaat vanzelf. Alsof ik in een rit zit op de kermis die niet vast blijft hangen in het midden of over de kop.
Nu zorgen dat ik niet te snel ga en dan kan ik stap voor stap verhogen van het tempo totdat ik de juiste snelheid heb.
Het voelt als natuurlijk aan ook wel. Alsof het zo moet zoals het gaat en dan vraag ik me even af of het komt door de medicatie die ik pas 2 keer heb ingenomen of dat het komt door de tijd. Mijn gevoel zegt medicatie op dit moment. Snelle werking dus het is een soort van drugs die ik krijg toegediend alleen beland ik niet in de gevangenis en is het redelijk gezond zonder afbraak van serotinine.
Af en toe kraak ik alles volledig af wat ze me voorschrijven en andere keren prijs ik het in de hemel. Kans is groot dat ik over een x-aantal maanden weer begin te kraken.
Middel dat ik nu krijg smaakt overigens naar framboos en niet naar paracetamol.
nou daar lijkt het inderdaad opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijn![]()
Daarom is stoppen over een tijdje misschien okey om te doen. Even een zet in de juiste richting en dan stoppen maar het middel is dus geen anti depressiva maar een stemmings-stabilisator. Je hebt verschillende stemmings-stabilisatoren. Depakine werkt tegen de manie en het middel dat ze me nu erbij gegeven hebben dat werkt tegen depressie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Oh wie is dass schon, so schon, so schon, so wass schones haben wir lange nicht gesehen![]()
De Duitser staat op met winter-sport en ik hoor nu Duitsers in koor zingen hier
primitieve taal ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
dt dt d en t
Ik hou me de laatste tijd niet meer aan de regels der spelling maar dat boeit me geen ruk, ik zit niet op college dus ik let niet eens op dt en de en t en nog meer van dat gedoe.
Snap ook niet dat ze het zo moeilijk gemaakt hebben met die d en die t. Ik bedoel dus met moeilijk dat ik geen zin heb om erop te letten als ik op hoge snelheid aan het schrijven ben. Ik ga echt niet bij ieder werkwoord achter de oren krabben of er nu een d of een t moet staan op internet en zeker niet hier op fok!
Waarom niet gewoon een d of een t. Waarom dt en nog meer?
Als je elkaar toch begrijpt is dat voldoende?
En al die tijden. Voltooid toekomstig verleden tijd en nog meer tijd. In het Engels hetzelfde geval. Waarom geen primitieve taal? Zoals ze vannacht in mijn dromen primitief aan het spreken waren maar het leek eerder digitaal
Lichaamstaal inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
primitieve taal ?
wat dacht je van body language ?
Niet wegduiken als OS zijn kwakkie loostquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:
Het is gelukt !
lang geduurd en een beetje omslachtige manier, maar het is gelukt om de foto te knippen.
[afbeelding]
quote:
Hoe gaat het nu met jou ?quote:
quote:
erg wisselend, maar op het moment wel ok.quote:
Welke kleur wordt het ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:40 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn vader is mijn trap aan het vervenIk assisteer hem door koffie te zetten enzo en dingen aan te geven
![]()
het heet 'sienna', zacht terra. Licht maar wel warmquote:
o mooi kleur ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het heet 'sienna', zacht terra. Licht maar wel warm
Ik heb vandaag een eerste gesprek gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
....
In de bibliotheek zag ik een boek liggen over therapie Marietje. Daar wordt uitgelegd hoe het ongeveer werkt. Wilde eerst dat boek lezen uit interesse maar ik zag toen even andere boeken staan.
Demonen van de middag dus genomen dat over depressie gaat. Een persoonlijk verhaal staat in het boek en ook hoe depressie behandeld wordt.
quote:
Ik heb ook nog 100 van die klusjes die nog gedaan moeten worden maar die blijven liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik woon hier van de zomer al 3 jaar, maar dat zijn van die dingetjes die maar blijven liggen. En nu komt mijn papsie me dus helpen, anders is die trap over 3 jaar nog niet geschilderd
![]()
preciesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 100 van die klusjes die nog gedaan moeten worden maar die blijven liggen
Ik denk dan altijd maar dat ze blijkbaar niet erg belangrijk genoeg zijn om direct te doen
Bij mij verdwijnen ze in de stofzuigerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
preciesZo heb ik ook nog steeds niet overal plintjes liggen, en die er wel liggen laten los, dat plakspul erop plakt niet goed
Ik ben alleen een aantal losse stukjes kwijt, gaan de poezen mee spelen enzo
![]()
Lamictal heet het middel volgens mij. Moet zometeen even kijken wat de merknaam is. Super kleine mini pilletjes waarvan je op het eerste gezicht niet zou denken dat het iets in werking zet. Die pilletjes die je vroeger bij de tandarts kreeg voor gezonde tanden als kind, maar dan nog kleiner.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
JawelMet jou ook? Ik las in het vorige topic dat je weer med. hebt maar nu andere?
Je schrijft er telkens een stuk bij waar ik dan toch weer ff op wil reagerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje
Alles okey met jou?
In de bibliotheek zag ik een boek liggen over therapie Marietje. Daar wordt uitgelegd hoe het ongeveer werkt. Wilde eerst dat boek lezen uit interesse maar ik zag toen even andere boeken staan.
Demonen van de middag dus genomen dat over depressie gaat. Een persoonlijk verhaal staat in het boek en ook hoe depressie behandeld wordt.
Er liggen daar ook boeken over hoe je succesvol kunt worden in het leven maar dat zijn van die boeken die geschreven zijn om geld mee te verdienen ala ratelband. Zulke boeken leen ik uit principe niet. Dan lees je de kaft van die boeken en dan wordt van alles beloofd en dan kijk ik even naar de schrijfstijl en dan zeg ik![]()
Succesvol worden is een kwestie van je verlangens. De een vindt zichzelf pas succesvol wanneer hij de top van Shell bereikt en de ander is al tevreden met een dooie mus. Carriere-jagers zijn die boeken op gericht en ik ben geen carriere jager. Ik wil eerder levensgenieter zijn. Een bescheiden leuke baan zonder al teveel stress en een goed gevoel is meer dan voldoende om tot het einde van mijn leven mee uit te komen.
Carriere-jager was ik dus wel en dat heeft ook in zekere zin mijn nek gekost
Carriere zien als belangrijkste in het levenZo was ik dus vroeger en ik ben blij dat het nu even anders is.
Carriere maken, voordat de bom valt.
Ik wil dan wel een carriere maar dan een andere carriere. Carrieres heb je in verschillende soorten en maten
Zakelijke carriere of andere carriere. Je kunt gaan voor de top of je gaat voor het midden of je gaat voor jezelf. Voor jezelf gaan door free-lance te werken bijvoorbeeld. Geen baas die opdrachten geeftGeen hond willen zijn die moet zitten als de baas zegt zit.
Maar zo heb je ook bazen in verschillende soorten en maten. Hoewel opdrachten aannemen die niet bevallen niet mijn hobby is. Maar dat ligt dan aan het werk, bevalt het niet dan is het geen passend werk.
Passend werk
Dit was een stukje zelf-therapie. Fout werk kan ook leiden tot minder kwaliteit dus ik moet goed op mijn tellen passen. Werk-schuw ben ik niet maar als ik met tegenzin moet gaan dan gaan persoonlijke verlangens toch even voor.
Dus ik ga goed selecteren straks.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij verdwijnen ze in de stofzuiger
Ik edit vaker omdat ik toch nog iets te onrustig ben en te snel ben met invoeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Je schrijft er telkens een stuk bij waar ik dan toch weer ff op wil reageren![]()
Maar inderdaad, succesvol zijn kan je op veel manieren uitleggen natuurlijk![]()
Als ik het voor mezelf zou moeten vertalen; ik wil vooral gelukkig zijn en blijven, en niet altijd weer terug vallen in ouwe problemen/ dipjes/whatever.
En leuk werk en goeie bazen zijn zeker belangrijkMijn huidige zijn echt geweldig
De vorige daarentegen was een yup en een lul, ben blij dat ie weg is
![]()
dank je welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lamictal heet het middel volgens mij. Moet zometeen even kijken wat de merknaam is. Super kleine mini pilletjes waarvan je op het eerste gezicht niet zou denken dat het iets in werking zet. Die pilletjes die je vroeger bij de tandarts kreeg voor gezonde tanden als kind, maar dan nog kleiner.
Maar het leek de eerste dag al te werken. Maanden van opstaan met tegenzin en ineens direct zin hebben om op te staan. Als ik de dag moet beginnen met tegenzin dan is mijn dag al naar de klote voordat ik de eerste kop koffie gedronken heb
Jij bent wisselvallig en ik vandaag eens voor de afwisseling niet. Voel me de hele dag hetzelfde en dat is wel eens prettig en biedt ook rust. Nu morgen ook hetzelfde voelen en de jaren daarna ook en ik ben tevreden. Altijd dezelfde stemming is dus mijn doel. Ik wil geen wisseling in de stemming want dan word ik onzeker en ik wil zeker zijn. Ik wil niet onzeker voelen of denken of wat dan ook want onzekerheid is niet de weg naar een juiste toekomst. En dan zorgt een foute stemming dus voor onzekerheid in voelen en denken.
Constant wisselen van stemming door de dag heen of door de weken of maanden heen is dood-vermoeiend. Het biedt ook geen zekerheid. Je voelt je totaal niet zelf-verzekerd en het lijkt alsof je richting de toekomst niets kunt opbouwen omdat alleen al je stemming gedoemd is tot falen.
Maar goed, het gaat mij dus ook om stabiliteit en zeker in de stemming. De stemmingHoe leg je stemming uit? Goed gestemd zijn zoals een piano. Geen valse noten aanslaan zodat het echt is en bij jezelf hoort.
Een foute stemming beschouw ik als niet persoonlijk. Is de stemming niet in orde dan ben je jezelf niet of wel soms?
Succes met therapie verder![]()
De eerste indruk is al in orde en dat is al een goed begin
Over stemming kan ik meer schrijven, XTC die zorgt voor een verliefde stemming. Zo zorgt die manie voor een gevoel van XTC maar nu heb ik dat dus niet. Ik ben nuchter op dit momentEen nuchtere heldere stemming en vanzelf zal ik met beide benen op de grond blijven voor zover dat nodig is.
En dan kan ik alsnog proberen te vliegen maar dan wel gecontroleerd omdat ik dat bepaal en niet omdat het vanzelf gaat omdat de stemming niet in orde is.
Het leven is zeker te kort om rot te voelen en het is zo voorbij, iedere dag gaat voorbij en zo gaan de dagen voorbij en voorbij zonder dat je invloed hebt op de snelheid van de tijd, maar als je je rot voelt dan ga je ook leven op een bepaalde manier en zoek je een weg om te overleven in dat rotte gevoel. Als het even een muur is waar ik tegenaan loop dan ga ik in de ellende zitten vertoeven en ga ik dus ook ellendig denken omdat positief denken even niet kan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dank je wel![]()
En fijn dat je nieuwe medicatie zo snel lijkt te werken! Het leven is te kort om je zo vaak rot te voelen, toch![]()
Dat besefte ik me vorige week eens te meer toen m'n tante dus bijna het loodje had gelegd.
Ik denk dat ik het wel ongeveer snap, ik laat op internet ook zelden merken hoe ik me echt voel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het leven is zeker te kort om rot te voelen en het is zo voorbij, iedere dag gaat voorbij en zo gaan de dagen voorbij en voorbij zonder dat je invloed hebt op de snelheid van de tijd, maar als je je rot voelt dan ga je ook leven op een bepaalde manier en zoek je een weg om te overleven in dat rotte gevoel. Als het even een muur is waar ik tegenaan loop dan ga ik in de ellende zitten vertoeven en ga ik dus ook ellendig denken omdat positief denken even niet kan.
Dan roep ik ook vaker destructieve gedachtes op omdat het makkelijk is om tijdens slechte tijden destructieve gedachtes op te roepen en dan voelen die destructieve gedachtes even fijn aan omdat de dag dan wat sneller gaat.
Maar het werkt niet en daarom heb ik opgebeld om een eerdere afspraak te maken. Ik laat op internet niet blijken hoe die gedachtes gaan maar het is bijna zelf-kwelling op dat moment.
quote:....
Een instelling van ik heb geen zin erin is zo gedaan en dan hoef je niets meer te doen. Maar nogmaals, in een depressie de instelling krijgen dat het de moeite waard is. Makkelijk gezegd dan gedaan
Ik laat alleen merken als ik me goed voel, en als ik me dan goed voel dan probeer ik wel duidelijk te maken waarom ik me slecht voelde. Vaak zeg ik wel dat het even zwaar is maar ik ga en kan dus geen lange teksten schrijven over hoe slecht ik me voel omdat een slecht gevoel gewoon staat voor blokkade. Nuchtere toestand staat voor openheid en toegang tot de toekomst en tijdens een nuchtere en stabiele toestand ga ik vanzelf eens van afstand analyseren waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ongeveer snap, ik laat op internet ook zelden merken hoe ik me echt voel.
En wat ik zo goed van je vind, je onderkent op zo'n moment wel hoe je voelt en onderneemt actie door een eerdere afspraak te maken. Ik heb mezelf veel te lang wijsgemaakt dat ik 'nu eenmaal zo ben' en daarom misschien wel te lang gewacht met actie nemen. Maarja, beter laat dan nooit![]()
Beseffen dat het de moeite waard is tijdens depressie is voor mij onmogelijk. Ik heb zoals ik vorige week schreef vaker in mijn hoofd de gedachte opgeroepen dat het de moeite waard is en heb van alle kanten geprobeerd om de moeite waard in te zien maar het negatieve bleef zich weer opdringen. Alsof er geen concentratie is voor het positieve. Alsof alle concentratie naar het negatieve gaat dus wie weet heeft het ook met concentratie te maken.quote:Precies! Dan gaat het dus echt om 'weten' dat het de moeite waard is, want zo voelt het niet als je depressief bent. En bij zo'n gevoel wordt het wel heel lastig om je te blijven beseffen dat het toch de moeite waard is.
Leuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
3 jaar dacht ik al in eerste instantie. Ik gokte op 3 jaar en wilde dat typen
Met de hand voeren inderdaad en dan tammer zijn. We hadden ook een paar keer vogels in de kooi die beten je zowat de vinger eraf als je koppie wilde aaien. Agressieve vogels dus.
Die vogel van mijn grootmoeder laat ik vaker vliegen en die laat ik dus gewoon aan mijn oren knabbelen of wat dan ook. Alsof die vogel mij wilt verzorgen omdat ik hem toen verzorgd hebDie vogel knipt dus ook mijn nagels en is vaker voer aan het opspugen als ik hem laat vliegen.
En de tv-gids eet hij dus op.
Zo'n klein koppie heeft dat beest en dan lijkt er een berg in te zitten.
Volgende keer zal ik eens een foto maken van dat beestLaat ik hem zien als hij de tv gids opeet
Maar dat is denk ik om zijn snavel te verzorgen of iets dergelijks.
Dieren zijn sowieso liefquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk!
Die van mij wil me ook steeds voeren, en hij is nogal bezitterig als het op mijn computermuis aankomt![]()
Maar hij is heel lief![]()
*meldt*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Afbeeldingen doen me denken aan de film ghostbusters waar ze in het begin van de film moeten raden welke kaart het is zonder dat ze de kaart zien.
Heb gevraagd of het dek zowel bij mannen als bij vrouwen te gebruiken is en dat is dus het geval.
Ik zie dus ook een M en een F staan op de tekens en nog meer.
Als je wilt weten of je concerten gaat geven voor duizenden mensen dan moet je even roepen Sara, 1 legging en je dromen komen uit
Of het een miskoop is dat moet nog blijkenKan zijn dat het een complete miskoop is maar dan heb ik weer geleerd van deze miskoop. Zelfs miskopen hebben nut
Om daarna een betere koop te doen
Anders geef ik het weg aan een straat-muzikant als fooi voor het valse spelen
Zo duur was het ook alweer niet.
Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn bij 25 stenen. Is dat niet te beperkt? Hoeveel kaarten zitten er in een dek? Hoeveel verschillende combinaties zijn mogelijk met 25 stenen? Telt verticaal en horizontaal ook mee?
Even inleiding gelezen. Het begint over geboren worden en over oorlog en egoisme en dan komen Goden naar voren van vroeger en toen het anders was en vervolgens wordt er gesproken dat je met deze set jezelf kunt eigen maken met wat de Goden ook konden
Eerst kritiek op de huidige wereld waarbij de ellende tot in de verre geschiedenis doorging en vervolgens een aankaarting dat je met de set jezelf de eigenschappen van Goden kunt aanmeten van heel lang geleden toen het allemaal nog mooi was
Is dit een miskoop of is dit een goede koop?
Ervaring zal het uitwijzen
Geloof in Goden doe ik niet zo snel maar wie weet is dat wel okey als afwisselingIn meerdere Goden en dan inzien dat je als mens jezelf als God kunt maken met inzichten of is dat te hoog gegrepen? Het boek zegt dat dus, ik niet
Vraag me dan ook af wanneer die Goden geleefd hebben. Je had dino's en je hebt mensen in grotten en nu mensen in huizen. Wanneer waren die Goden dan in godsnaam aanwezig die zulke mooie tijden beleefden samen
Dino's zijn bewezen door bot-opgravingen en de oermens ook.
Heb ik een sprookje gekocht
Miskoop?
Of waren er alsnog Goden ergens voor de dino's? En waarom zijn die Goden verdwenen?
Toch het boekje maar verder lezen
Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een leggingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*meldt*![]()
Je mag op mij ook oefenen als je wil.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een legging
Nogmaals moet ik eerst kijken of het mogelijk is. Ik weet niet op basis waarvan gelegd wordt.
Mocht ik geboorte-plaats nodig hebben en nog meer dan PM ik wel even.
Eerst kijken of het mogelijk is en dan vertel ik dat direct. Dus even sigaret buiten en boek mee en dan even snel bladeren en hopen dat ik direct op de juiste pagina belandt
Eerste conclusie is dat het alleen op jezelf van toepassing is, maar wie weet heb ik erover heen gelezen.quote:
Zal het in de loop van de avond proberen verder uit te leggen. Zal de betekenis van ieder symbool geven en dan waar ieder symbool voor gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:54 schreef sararaats het volgende:
hier schijnt nu de zon (wel is het bewolkt)
ik snap het principe niet van runenstenen
en ik wacht nog steeds op een antwoord van de Stedelijke Aademie Turnhout
ik kan beide goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Good to hear that. Goede snowboader dus
Doe je alleen snowboarden of ook skieen erbij?
Mij lijkt snowboarden op het eerste gezicht leuker en prettiger, met skies denk ik altijd dat je niet mag kruizen van de 2 skies. Dan denk ik dat je teveel moet letten op het recht houden van beide poten. Bij snowboard heb je tenminste 1 plank
Stoere fotoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan beide goedmaar eigenlijk board ik alleen nog
[afbeelding]
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Frustratie dus.
Alles heeft een prijs en dan verkopen sommigen zelfs hun ziel.
En vanzelf denk ik dat ik mijn ziel verkocht heb op het moment dat ik koos voor een economische richting. Ik wilde mezelf inzetten voor het in stand houden van het kapitalisme onbewust en ik kreeg al allures op een bepaald moment, ik werd arrogant ook een beetje daar, dat arrogant worden dat was dus ook niet helemaal bewust, het was bezig zijn met berekeningen en management en dan ga je jezelf al snel op een hoge functie zien terecht komen waar je arrogant gaat zijn. Dus ik verkocht mijn ziel omdat ik diep van binnen fel tegenstander ben van dit systeem. En toen waren 40 biertjes en 1 joint de klapper en toen hebben ze verteld dat ik manisch depressief was omdat ik van alle kanten op zoek ging naar andere zingeving buiten het economische. The end
Berekeningen uitvoeren waarbij bedrijven maximale winst opstrijken wilt vanzelf zeggen dat je de klant maximaal doet uitzuigen.
Dus hoe slecht was ik toen wel niet bezig
Kan zijn dat ik het nu fout zie maar volgens mij is dat de reden geweest. Aanhanger zijn van een wereld waar alles gratis is en vervolgens bezig zijn met winst berekeningen voor bedrijven die al miljarden in hun bezit hebben.
Een richting opgaan die totaal niet bij je past, en dan is ontsporing vanzelf dichtbij. En dan ontspoor je dus ook.
En dan ben ik nogmaals vrienden dankbaar voor die ene joint
Zonder die joint was het nooit zover gekomen
Ik werd wakker en zag de kerk als grootste vijand Senestaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.
Hoe is het nou gegaan dan Dromenvanger?
Had je voor die tijd geen klachten?
En hoe moet ik me dat voorstellen?
Die 40 biertjes en die joint waren de trigger begreep ik maar hoe?
Ben je ziek geworden?
Ben je gaan slapen en depressief wakker geworden?
Wat is er aan kapot?quote:Op zondag 4 maart 2007 09:40 schreef vamperotica het volgende:
Au... En mijn fiets is kapot..
Je komt in je leven duizenden mensen tegen en je kunt nooit iedereen tevreden stellenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Eerst even koffie en dan ga ik vandaag runen doen. Als jezelf goed genoeg zijn is natuurlijk zo Senesta maar vaak is het ook zo dat anderen je niet goed genoeg vinden omdat je anders in het leven staat maar ook dat mag niets uitmaken.
Jezelf wel goed genoeg blijven vinden ondanks de schijt mening van anderen
Wilde vrijdag de kids ophalen toen er iets tussen mijn voorwiel schoot... Wiel blokkeerde en ik dook haast over mn stuur zo tegen de grond aan.. Op de een of andere manier ben ik weer terug gestuiterd en alleen maar op mn zij gevallen...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is er aan kapot?
Fietsen zijn maar gammele dingen vind ikaltijd lekke banden, afgelopen kettingen, verlichting die niet meer werkt. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke fietsen bouwen tegenwoordig
Gewoon er voor gaan..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut
ik voel me toch zo slecht vandaag
niemand in m'n familie steunt me omdat ik muziekschool wil volgen
de enige opmerking die ik altijd naar m'n kop geslingerd krijg: gij kunt da nie
deukje in m'n zelfvertrouwen
ik wil een diploma piano en ga er verdomme mee beginnen in september
eerst de AMV (= Algepmene Muzikale Vorming of notenleer)
Hee Sara,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut
ik voel me toch zo slecht vandaag
niemand in m'n familie steunt me omdat ik muziekschool wil volgen
de enige opmerking die ik altijd naar m'n kop geslingerd krijg: gij kunt da nie
deukje in m'n zelfvertrouwen
ik wil een diploma piano en ga er verdomme mee beginnen in september
eerst de AMV (= Algepmene Muzikale Vorming of notenleer)
dag meis,quote:
Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
dag meis,
heb je de maan gezien afgelopen nacht ?
Het was heel mooi. Vooral toen er nog maar een klein schijfje heldere maan over was. Heel apart, dat contrast.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?
mail maarquote:Op zondag 4 maart 2007 13:27 schreef Mirage het volgende:
kan iemand hier een foto voor mij spiegelen ?
Wat moet je er nog wel aan doen?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
Maar het is al gelukt, tnx nokwanda
[afbeelding]
Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
nicequote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
[afbeelding]
Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.quote:
Een ouija bordquote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
[afbeelding]
wat voor een steentjes ga je zetten?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.
"kuiltjes" zijn al wel gekerft waar de steentjes in komen te vallen.
en de achterkant moet nog een keer gelakt worden.
ik was toch al niet van plan om later naar het conservatorium te gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee Sara,
kan me voorstellen dat het niet leuk is als je familie je niet steunt als je iets graag wilt. Aan de andere kant, is het realistisch wat je wilt gaan doen? Ik bedoel, niet iedereen kan gelijk naar het conservatorium ofzo
Is het niet een idee om bv eerst 'gewoon' op pianoles te gaan?
He gatver Sara, heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:28 schreef sararaats het volgende:
alleen smiley's vandaag?
bij mij is het deze![]()
![]()
m'n grootmoeder is stervende, ze is nu een een comateuze toestand
ik heb dus de hele dag gewaakt bij haar bed in het rusthuis
maar buiten het droevige heb ik toch onze kleine Mie gezien en die was heel rustig
ja. een longontsteking heeft haar verzwakt en nu zal het niet meer goedkomen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
He gatver Sara, heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.
Is ze zo snel achteruit gegaan?
sterkte saraquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. een longontsteking heeft haar verzwakt en nu zal het niet meer goedkomen denk ik
ze heeft ziekenzalving gehad
het is wel eng. haar gezicht is helemaal ingevallen
Whats new?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
:q ik ben een beetje geil vandaag
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik zat me af te vragen he, zou je geur kunnen meten?
Een specifieke geur of geur in het algemeen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik zat me af te vragen he, zou je geur kunnen meten?
Nee, gewoon geur in het algemeen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een specifieke geur of geur in het algemeen?
Of doel je op de feromonen van Barra?
In dat geval:quote:
Een rookmelder meet rook-luchtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:15 schreef Normalneo het volgende:
zat aan askjeeves.com te denken, maar bedacht me toen..misschien weet dv wel iets??![]()
ze is vanmorgen overledenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:12 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Hoe gaat het met je grootmoeder Sara?
Gecondoleerd meisjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is vanmorgen overleden![]()
ik was erbij toen ze zachtig weggleed
ik weet echt niet wat ik nu moet doen
gecondoleerd saraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel hoor, de hihi stond voor lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Gelukkig dat je nog een beetje kunt lachen ( of staat hihi niet voor lachen?)
Bij mij slaat een overlijden altijd in als een bom, vooral de eerste periode daarna, na verloop van tijd leer ik er mee leven maar de korte periode erna is het een slag bij heldere hemel.
En dan kun jij het hoofdstuk gaan afsluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel hoor, de hihi stond voor lachen
straks komt ze naar huis en zaterdag wordt ze begraven
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef The_Shining het volgende:
Ik las net het Joker verhaal van Oversight. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke boeddhistische stroming hij zou volgen? Mirage?
Idd Marietje, prachtig verwoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef senesta het volgende:
Gecondoleert Sara, ik sluit me helemaal aan bij Marietje die het prachtig verwoord heeft.
Hoe gaat het met Oversight, Mirage?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Mirage het volgende:
[..]neem nooit de media als bron voor feiten
de vorige berichten bevatten ook verschillende fouten/onwaarheden of uit zijn verband gerukte zaken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
wil je een metertje bij barra in zijn broek hangen ?
BLIEP BLIEP BLIEP BLIEP..... geur uitstoot boven bepaalde grens !
BLIEP BLIEP BLIEP
vast
Jeetje saraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
Halloquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Normalneo het volgende:
zo ook eens een keer een leuke dag gewerkt..zoals het vroeger altijd was
hallo iedereen!
Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef sararaats het volgende:
20 pagina's?
da's toch veel te veel. al die aandacht verdien ik niet hoor
anyway, ik voel me nu toch veel beter maar gisterenavond (zeg maar vannacht) kreeg ik m'n klop wel.
ik heb de hele nacht gehuild
dat welquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannacht
Emoties laten stromen![]()
Daar staat een begrafenis ook bekend voor dat het dan helemaal moeilijk is. Altijd knap dat mensen heelhuids van zo'n begrafenis terug komen vind ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat wel
ik denk dat ik het zaterdag op de begrafenis nog moeilijker ga hebben
gelukkig komt Chris (m'n begeleidster)
Heel goed, mooie herinneringen blijven koesteren maar je dagelijks bestaan niet uit het oog verliezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef sararaats het volgende:
het beeld van m'n grootmoeder als ze voor het raam stond te zwaaien als ik vertrok naar m'n werk zal ik nooit meer vergeten
anyway, ik ben al iets vrolijker, m'n leven gaat verder, hoe erg het ook is
Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb vanmorgen een brief naar moemoe geschreven en daarstraks bij haar lichaam gelegd
ik wou het eerst in de kerk lezen maar meneer Pastoor vond het eerder iets van mezelf
hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...
(Of heb je er al je erotische dromen en verliefdheden in opgeschreven? Dan is het idd misschien meer iets prive...)
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat worden
ik heb de brief bij moemoe gelegd en nogmaals gezegd: bedankt voor alles
ik heb m'n rijbewijs een groot deel aan haar te danken
zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Normalneo het volgende:
alles=goed
ik ga mijn bonsais zo kortwieken en ze staan beide in bloei
tevens zijn de narcissen uitgekomen
en de blauwe druifjes kunnen over 2 dagen geplukt worden
hier ook alles k?
Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.
lurkende KPDer !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogd![]()
sorry, ik moést 'm gewoon maken
mag ik een pannekoek"?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Mirage het volgende:
zoooooooooooooooow en nu ga ik pannekoeken bakken![]()
![]()
*lurk lurk*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
Leuke billetjes mogen zien in DGK, het leven is mooi, goed begin van de dag
hey, afblijven jij !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
Leuke billetjes mogen zien in DGK, het leven is mooi, goed begin van de dag
Ja, jij hebt geen ring om! hierrrrrrrrrrr jijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
hey, afblijven jij !![]()
JIj hebt eigen billetjes.![]()
Laat de vrijgezelle gozertjes nou maar aan de vrijgezelle dames over.
(ring achter haar rug verstopt)
kom net onder de douche uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:18 schreef Mirage het volgende:
Barra, handjes wassen en aan tafel vorodat de jongens alles op hebben
[afbeelding]
en doe je schoenen uit bij de voordeur !
*bezem weer pakt en beteuterd naar modderspoor kijkt die de bezem achterlaat*
(veeg pas als alles droog is !)
pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertragingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
voorspel hier hoeveel vertraging nokwanda's trein heeft.
Jaaaaa, daar was ik al mee bezig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertraging
kunnen jullie ondertussen de FOK!Docu kijken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar was ik al mee bezig.
Duurt alleen even want ik zit op een bagger pc met een usbding voor draadloos internetten, maar ik geloof dat de pc net te ver van de airport staat. Verbinding schommelt tussen zeer laag en verbinding weg
dank jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:43 schreef vamperotica het volgende:
Sterkte vandaag Sara...
Dat is ook moeilijk meissie....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
ik had het gisteren vreselijk moeilijk toen ze moemoe in de kist legden
alle tekeningen, knuffeltjes en m'n brief gaan mee in het graf
Heel veel sterkte vandaag Sara. Dat het maar een mooi afscheid mag zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
ik had het gisteren vreselijk moeilijk toen ze moemoe in de kist legden
alle tekeningen, knuffeltjes en m'n brief gaan mee in het graf
m'n collega was op de hoogte van het ziekteproces van m'n grootmoederquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef senesta het volgende:
Oh, wat lief van je collega, Sara.
Kende die je oma ook of kwam hij/zij om jou te steunen?
Fijn is dat he.. Als er mensen "gewoon" komen om jou te steunen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n collega was op de hoogte van het ziekteproces van m'n grootmoeder
ze had een kaartje bij van haar en m'n werk
ze kwam om me te steunen
ik ga dinsdag werken want thuiszitten is echt niets voor mij
nog even dit: ik heb zojuist alle spanning gelost in het toilet (eigenlijk bijna in den bloembak op straat)
was vreselijk ziek
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
voorspel hier hoeveel vertraging nokwanda's trein heeft.
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 04:13 schreef Normalneo het volgende:
MIJN MARATHON ZIT EROP. IK HEB HET GEHAALD EN HET WAS LEUK. OVER TWEE UURTJES LIG IK LEKKER TE MAFFEN EN NIEMAND DIE ME LASTIG VALT. NEED A DRINK. TEA WHO WILL ARANGE. ERG LEUK. GEZELLIG EN VET. DIKKE KUS EN TRUSTEN
Goed hoor, zelfs na een flinke dosis zeurklanten en onmogelijke problemen is mijn humeur nog steeds goedquote:Op maandag 12 maart 2007 09:29 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Metro,
Hoe gaat het met jou?
En Normalneo, klinkt leuk.
Komt vast door het zonnetjequote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed hoor, zelfs na een flinke dosis zeurklanten en onmogelijke problemen is mijn humeur nog steeds goed![]()
Yup ik ook. Gister de hele dag met de ramen en deur opengezeten en voorjaarsschoonmaak gehoudenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Komt vast door het zonnetje![]()
Ik ben zoooo blij met het voorjaar![]()
Oeh lekker Dromenvanger!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit met korte broek buiten op dit moment
Zon op mijn lichaam en tanken maar van energie
Nog steeds geen alcohol aangeraakt en het gaat nu bijna richting de 2 weken.
Lekker he?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yup ik ook. Gister de hele dag met de ramen en deur opengezeten en voorjaarsschoonmaak gehouden
Bron: http://www.natuurlijkerwijs.com/discussiebord/berichten/9510.htmquote:Maar nu op deze vraag ingaand: onthoudt dat het tegelijkertijd gebruiken van meerdere middelen bij psychische problemen niet gewenst en zelf ontraden moet worden. Een vraag als de jouwe kan gewoon niet beantwoord worden als je de in gebruik zijnde middelen niet noemt en de dosering ervan, welke de indicaties zijn, of er nog andere medicijnen gebruikt worden en zo meer. Ik zou een regiment aan planten kunnen noemen die gebruikt kunnen worden bij een bipolaire stoornis. Het gaat bij elk van hen om gebruikt te worden in plaats van iets anders en nooit ter aanvulling. Vervolgens zou je met die mogelijke middelen naar je therapeut moeten en ook overleg voeren met je apotheker om na te gaan welke stappen je moet nemen om het een verantwoord af te bouwen en het andere op te bouwen. Luister daarom niet naar wonderverhalen die regelmatig de kop opsteken over het gebruik van plantaardigheden in deze, zonder het besef dat ook met plantaardige of "natuurlijke" middelen de weg relatief lang kan zijn. Niet een echt opbeurend verhaal besef ik maar wanhoop niet: met planten kun je MDS te lijf, doe het echter wel zorgvuldig. Stuur me maar een mailtje met bijzonderheden niet iedereen hoeft mee te gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |