abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:59:38 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46851763
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bij mij verdwijnen ze in de stofzuiger
Bij mij ook Heb m'n vader er al op voorbereid dat we nieuwe stukjes moeten zagen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:02:30 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46851856
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Je schrijft er telkens een stuk bij waar ik dan toch weer ff op wil reageren

Maar inderdaad, succesvol zijn kan je op veel manieren uitleggen natuurlijk

Als ik het voor mezelf zou moeten vertalen; ik wil vooral gelukkig zijn en blijven, en niet altijd weer terug vallen in ouwe problemen/ dipjes/whatever.

En leuk werk en goeie bazen zijn zeker belangrijk Mijn huidige zijn echt geweldig De vorige daarentegen was een yup en een lul, ben blij dat ie weg is
Ik edit vaker omdat ik toch nog iets te onrustig ben en te snel ben met invoeren.

Rust op het werk dus ook, ik wil geen werkplek waar alles in de soep loopt of waar het slecht geregeld is. Een beetje orde kan geen kwaad en een goede organisatie is nooit weg. En dan natuurlijk de kantine
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:03:25 #53
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46851878
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Lamictal heet het middel volgens mij. Moet zometeen even kijken wat de merknaam is. Super kleine mini pilletjes waarvan je op het eerste gezicht niet zou denken dat het iets in werking zet. Die pilletjes die je vroeger bij de tandarts kreeg voor gezonde tanden als kind, maar dan nog kleiner.

Maar het leek de eerste dag al te werken. Maanden van opstaan met tegenzin en ineens direct zin hebben om op te staan. Als ik de dag moet beginnen met tegenzin dan is mijn dag al naar de klote voordat ik de eerste kop koffie gedronken heb

Jij bent wisselvallig en ik vandaag eens voor de afwisseling niet. Voel me de hele dag hetzelfde en dat is wel eens prettig en biedt ook rust. Nu morgen ook hetzelfde voelen en de jaren daarna ook en ik ben tevreden. Altijd dezelfde stemming is dus mijn doel. Ik wil geen wisseling in de stemming want dan word ik onzeker en ik wil zeker zijn. Ik wil niet onzeker voelen of denken of wat dan ook want onzekerheid is niet de weg naar een juiste toekomst. En dan zorgt een foute stemming dus voor onzekerheid in voelen en denken.

Constant wisselen van stemming door de dag heen of door de weken of maanden heen is dood-vermoeiend. Het biedt ook geen zekerheid. Je voelt je totaal niet zelf-verzekerd en het lijkt alsof je richting de toekomst niets kunt opbouwen omdat alleen al je stemming gedoemd is tot falen.

Maar goed, het gaat mij dus ook om stabiliteit en zeker in de stemming. De stemming Hoe leg je stemming uit? Goed gestemd zijn zoals een piano. Geen valse noten aanslaan zodat het echt is en bij jezelf hoort.

Een foute stemming beschouw ik als niet persoonlijk. Is de stemming niet in orde dan ben je jezelf niet of wel soms?

Succes met therapie verder

De eerste indruk is al in orde en dat is al een goed begin

Over stemming kan ik meer schrijven, XTC die zorgt voor een verliefde stemming. Zo zorgt die manie voor een gevoel van XTC maar nu heb ik dat dus niet. Ik ben nuchter op dit moment Een nuchtere heldere stemming en vanzelf zal ik met beide benen op de grond blijven voor zover dat nodig is.

En dan kan ik alsnog proberen te vliegen maar dan wel gecontroleerd omdat ik dat bepaal en niet omdat het vanzelf gaat omdat de stemming niet in orde is.
dank je wel

En fijn dat je nieuwe medicatie zo snel lijkt te werken! Het leven is te kort om je zo vaak rot te voelen, toch
Dat besefte ik me vorige week eens te meer toen m'n tante dus bijna het loodje had gelegd.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:09:45 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46852055
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dank je wel

En fijn dat je nieuwe medicatie zo snel lijkt te werken! Het leven is te kort om je zo vaak rot te voelen, toch
Dat besefte ik me vorige week eens te meer toen m'n tante dus bijna het loodje had gelegd.
Het leven is zeker te kort om rot te voelen en het is zo voorbij, iedere dag gaat voorbij en zo gaan de dagen voorbij en voorbij zonder dat je invloed hebt op de snelheid van de tijd, maar als je je rot voelt dan ga je ook leven op een bepaalde manier en zoek je een weg om te overleven in dat rotte gevoel. Als het even een muur is waar ik tegenaan loop dan ga ik in de ellende zitten vertoeven en ga ik dus ook ellendig denken omdat positief denken even niet kan.

Dan roep ik ook vaker destructieve gedachtes op omdat het makkelijk is om tijdens slechte tijden destructieve gedachtes op te roepen en dan voelen die destructieve gedachtes even fijn aan omdat de dag dan wat sneller gaat.

Maar het werkt niet en daarom heb ik opgebeld om een eerdere afspraak te maken. Ik laat op internet niet blijken hoe die gedachtes gaan maar het is bijna zelf-kwelling op dat moment.

Ik kan niet doorbreken richting een positieve instelling dus hou ik me bezig met een negatieve instelling omdat ik dan mezelf beter voel. Het oproepen van negatieve gedachtes dat iets positiefs geeft is het in dat geval.

Heb nog nooit nagedacht om te gaan krassen dus. Krassen is nog nooit in me opgekomen. Ik deed het op een andere manier.

Het leven is klote als motto aannemen. En zo de hele dag ingesteld zijn, wat ik hier dus niet laat merken zo erg.

Maar het heeft dus te maken met hoe ik ook opsta. De eerste momenten van de dag kunnen bij mij de hele dag bepalen. De eerste gedachte is " ik ga het beste ervan maken" of de eerste gedachte is..." Het wordt weer een klote dag uit duizenden".

Een rot gevoel is ook zinloos maar goed, waar komt het vandaan? Rot voelen en pessimistisch zijn heb je niets aan. Wellicht dat het in mijn geval soms makkelijk was om die instelling te hanteren omdat vechten even te moeilijk was.

Een instelling van ik heb geen zin erin is zo gedaan en dan hoef je niets meer te doen. Maar nogmaals, in een depressie de instelling krijgen dat het de moeite waard is. Makkelijk gezegd dan gedaan
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:25:59 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46852467
Buiten zit ik dus vaak om even te analyseren waar het aan ligt als ik depressief ben.

Ik word dan gestalked door negatieve gedachtes en het verleden. De negatieve gedachtes jagen me op zodat ik geen rust krijg. Die onrust maakt me op dat moment dus ook helemaal gestoord en dan is even op de bank liggen om uit te rusten al niet mogelijk omdat die negatieve gedachtes achter me aanzitten. Ik ben dan dus ook bewegelijk als die negatieve gedachtes me opjagen, ik kan dan niet stil zitten of liggen en ben de muis in het spel tussen de kat en muis.

En dan neem ik dus vaker een instelling aan dat ik de negatieve gedachtes ga joinen inplaats van beaten. Als de negatieve gedachtes te sterk zijn dan ga ik zelf meedoen en dan vallen ze me niet zo lastig meer. Ga ik me verzetten dan lijken de negatieve gedachtes zich ook te verzetten en dan is het oorlogs-voering in mijn hoofd.

Maar dan join ik de gedachtes en dan ga ik zelf-destructief denken en dan krijg ik even rust omdat het geen innerlijke strijd meer is op dat moment. Vluchten in negativiteit om rust te krijgen. Toegeven aan negativiteit zodat de negativiteit niet meer zijn best hoeft te doen om mij te verslaan. De handdoek in de ring gooien voor een tijdje om even niet te hoeven vechten.

En dan beslissen om wat eraan te doen op een makkelijke manier en dan neem ik dus een mini pilletje in en dan neemt het verleden afscheid en dan neemt het stalken van de negatieve gedachtes af.

Het lijkt dan ook te zijn alsof die negatieve gedachtes een eigen leven leiden. Wie weet dat ik het zelf in leven heb geroepen maar ik denk dat het ontstaan is door de jaren heen. Sowieso na de burn-out van 2000 toen ik opgebrand was. Geen energie meer en is de energie weg dan gaat het denken en voelen ook achteruit.

Zo weer een stuk helderheid gekregen.

Het verleden lijkt verder van me af te staan en vanzelf verzuip ik niet meer erin. Dus ben ik ook aanwezig in het heden zoals het hoort. En wat is er dan veranderd? In principe is de situatie hetzelfde alleen heb ik geen spijt over zaken die scheef liepen en vanzelf kan ik zonder spijt een nieuwe route uitstippelen.

Constant met spijt rondlopen dat het ergens fout ging in de levensloop om zodoende nooit meer iets te kunnen opbouwen?

Tis niet eens spijt maar het is wrang en wroeging over het scheef lopen van omstandigheden. Omstandigheden komen vanzelf en er ontstaat een soort rijtje. Keuze A leidt tot keuze B en keuze B leidt tot keuze C. En zo ga je richting de toekomst steeds een stap verder, maar stel nou de eerste stappen zijn niet in orde, dan valt de toren toch om? Een gebouw moet toch ook op juiste grondvesten staan en de muren moeten toch ook recht staan? Wie weet is het rijtje van 10 al in het begin fout gegaan en dat ik 23 jaar richting een crash ben gegaan. En dat die crash wellicht staat voor succes omdat ik dankzij die crash opnieuw kan beginnen. En dan is een vroege crash beter dan een late crash. Systeem crash dromenvanger

Als er dan ineens iets wegvalt uit het rijtje van 10 dan is het even nodig om het weer op een rijtje te zetten En dat op een rijtje zetten kan niet gebeuren door alleen maar te kijken naar het fout lopen van het rijtje.

Opnieuw beginnen met het rijtje van 10 is nodig. En dan een rijtje van 10 dat wel staat als een rots in de branding.

Volgens mij is mijn rijtje van 10 nooit in orde geweest Daarom is de toren ingestort en daarom heb ik nu de kans om er alsnog een kloppend verhaal van te maken

Dus wie weet is het alleen maar goed zoals het gebeurt is? Instorting zoals het WTC om vervolgens een monument te plaatsen over verleden en zodoende nieuwe torens te bouwen in een rustigere plek.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:29:03 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46852539
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het leven is zeker te kort om rot te voelen en het is zo voorbij, iedere dag gaat voorbij en zo gaan de dagen voorbij en voorbij zonder dat je invloed hebt op de snelheid van de tijd, maar als je je rot voelt dan ga je ook leven op een bepaalde manier en zoek je een weg om te overleven in dat rotte gevoel. Als het even een muur is waar ik tegenaan loop dan ga ik in de ellende zitten vertoeven en ga ik dus ook ellendig denken omdat positief denken even niet kan.

Dan roep ik ook vaker destructieve gedachtes op omdat het makkelijk is om tijdens slechte tijden destructieve gedachtes op te roepen en dan voelen die destructieve gedachtes even fijn aan omdat de dag dan wat sneller gaat.

Maar het werkt niet en daarom heb ik opgebeld om een eerdere afspraak te maken. Ik laat op internet niet blijken hoe die gedachtes gaan maar het is bijna zelf-kwelling op dat moment.
Ik denk dat ik het wel ongeveer snap, ik laat op internet ook zelden merken hoe ik me echt voel.
En wat ik zo goed van je vind, je onderkent op zo'n moment wel hoe je voelt en onderneemt actie door een eerdere afspraak te maken. Ik heb mezelf veel te lang wijsgemaakt dat ik 'nu eenmaal zo ben' en daarom misschien wel te lang gewacht met actie nemen. Maarja, beter laat dan nooit
quote:
....
Een instelling van ik heb geen zin erin is zo gedaan en dan hoef je niets meer te doen. Maar nogmaals, in een depressie de instelling krijgen dat het de moeite waard is. Makkelijk gezegd dan gedaan
Precies! Dan gaat het dus echt om 'weten' dat het de moeite waard is, want zo voelt het niet als je depressief bent. En bij zo'n gevoel wordt het wel heel lastig om je te blijven beseffen dat het toch de moeite waard is.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:33:35 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46852658
Ik ben ff weg nu, trap zit in de grondverf. Ik lees je later
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:36:00 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46852731
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het wel ongeveer snap, ik laat op internet ook zelden merken hoe ik me echt voel.
En wat ik zo goed van je vind, je onderkent op zo'n moment wel hoe je voelt en onderneemt actie door een eerdere afspraak te maken. Ik heb mezelf veel te lang wijsgemaakt dat ik 'nu eenmaal zo ben' en daarom misschien wel te lang gewacht met actie nemen. Maarja, beter laat dan nooit
Ik laat alleen merken als ik me goed voel, en als ik me dan goed voel dan probeer ik wel duidelijk te maken waarom ik me slecht voelde. Vaak zeg ik wel dat het even zwaar is maar ik ga en kan dus geen lange teksten schrijven over hoe slecht ik me voel omdat een slecht gevoel gewoon staat voor blokkade. Nuchtere toestand staat voor openheid en toegang tot de toekomst en tijdens een nuchtere en stabiele toestand ga ik vanzelf eens van afstand analyseren waar het vandaan komt.

Ik noem het dus nuchter omdat een negatieve stemming voor mij staat voor dronken zijn. Dronken zijn van de negativiteit als het ware. Nuchter is wanneer ik een juist zelfbeeld heb en nuchter is wanneer ik zin heb in het leven en nuchter is wanneer ik niet naar het verleden kijk negatief. Nuchter is nuchter en nuchter is fijn. Geen overmoedigheid en geen minderwaardigheid. Lekker nuchter en alsnog een tikkeltje gek
quote:
Precies! Dan gaat het dus echt om 'weten' dat het de moeite waard is, want zo voelt het niet als je depressief bent. En bij zo'n gevoel wordt het wel heel lastig om je te blijven beseffen dat het toch de moeite waard is.
Beseffen dat het de moeite waard is tijdens depressie is voor mij onmogelijk. Ik heb zoals ik vorige week schreef vaker in mijn hoofd de gedachte opgeroepen dat het de moeite waard is en heb van alle kanten geprobeerd om de moeite waard in te zien maar het negatieve bleef zich weer opdringen. Alsof er geen concentratie is voor het positieve. Alsof alle concentratie naar het negatieve gaat dus wie weet heeft het ook met concentratie te maken.

Concentreren op een onderwerp dus ook. Is er geen concentratie voor de mooie kanten dan is er vanzelf alleen concentratie voor de slechte kanten.

Maar alsnog zeg ik dat de negativiteit vanzelf komt en dus dat negativiteit zichzelf kan opdringen. Dat het ontstaan door de jaren heen en dat het kan groeien en sterker kan worden. Dat negativiteit dus de neiging heeft om sterker te worden omdat er steeds een nieuwe negatieve gedachte bijkomt, en zo neemt het probleem dus ook toe.

Ontleden van het probleem is mogelijk, maar als een probleem niet eens zo'n groot probleem is dan is ontleden van een probleem dus ook niet mogelijk. Sommige negatieve gedachtes zijn dus zinloos dus dan valt er weinig te ontleden
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:38:30 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46852791
Succes met verbouwen

Ik ga even koffie zetten en dan ga ik eens buiten verder. Stap 1 is een nuchtere kijk op het leven met plaats voor een andere visie. Stap 1 is een positieve instelling. Daarna volgen de rest van de stappen.

Dus ik ga eens relaxed tijd nemen om een stappenplan te maken. En komt dan toevallig een visie over depressie naar voren dan kan ik dat hier kwijt.

Magneet-werking denk ik vaker aan ook. Maar dan kan ik te ver doorschieten dat de maan ook magneetwerking veroorzaakt en dan kan ik misschien de plank misslaan. Volle maan dus ook. Weet niet hoe dat precies zit met magneetwerking maar ooit had ik een visie dat negatieve gedachtes richting het hoofd worden aangetrokken alsof het hoofd een grote magneet is en de negatieve gedachtes ijzeren pinnen zijn. Maar dan heeft volle maan met manie te maken of niet? Volle maan worden mensen drukker van. Het licht maar laat maar. Teveel bezig zijn is niet goed. Ik wil geen full-time psychiater zijn die de ziekte wilt omschrijven

Kan vreemde theorie zijn maar toch moet het ergens vandaan komen als het zich opdringt.

Meerdere oorzaken denk ik dus ook. Levensloop en stalking door negatieve gedachtes en concentratie voor foute zaken en blah blah blah.

Koffie tijd.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:53:43 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46853276
Genoeg over ziektes

Heb zo het idee dat ik een levenswerk wil maken ervan om het in kaart te brengen, het is bijna een zucht of drang om het in kaart te brengen hoe het nu in zijn werk gaat. Zou dat dus ook graag als werk willen doen. Ziektes onderzoeken tussen de oren

Eerst beginnen met manisch depressiviteit om vervolgens de rest eens helemaal in kaart te brengen.

Het beroep psychiater lijkt me dus wel wat van de ene kant. Alleen de beperkende factor van het gebrek aan tijd voor onderzoeken van de daadwerkelijke reden staat me niet aan. Ik wil tot de bodem van het probleem gaan ondanks dat ik weet dat ieder leven van ieder mens anders verloopt. Ik zou geen arts willen zijn die per dag 25 mensen over de vloer krijgt die allemaal beperkte aandacht krijgen om vervolgens al die 25 mensen alleen maar medicatie te geven. Ik wil dan weten waar het vandaan komt maar misschien is het wel niet te achterhalen. Wie weet is de mens te onvoorspelbaar in sommige gevallen of juist de meeste gevallen. Hoe voorspelbaar is een mens?

Maar dan wil ik tot de bodem van de basis-onderdelen van iedere ziekte gaan. Basis elementen onderzoeken zoals tweelingen onderzocht worden bij manisch depressiviteit.

Dus wetenschappelijk bezig zijn ermee, mijn levenswerk ervan willen maken om bij te dragen aan het onderzoek. Wellicht dat daar mijn hart en ziel ligt qua werken omdat ik de afgelopen 7 jaar van alles op de kiezen heb gekregen.

Dat ik straks niet de patient ga zijn maar de onderzoekende arts. Zoals dat vaker gebeurt met patienten die dokter worden. Genoeg verhalen waarbij de patient arts gaat zijn vanwege interesse in het onderwerp.

Ben ik straks dokter in de toekomst maar eerst de tijd nemen om alles op 1 rijtje te zetten

Kan klinken alsof ik dan teveel bezig ben met ziektes maar het gaat me om de oplossing ervan. Ontrafelen steeds verder zoals ik dat vaker bij mezelf doe. Maar zorgt teveel ontrafeling niet tot ziekte?

Stel je bent teveel bezig met ontrafelen, dan kun je vervolgens weer ziek worden omdat je problemen tever doet uitsplitsen. Doseren in ontrafelen

Of valt het niet te ontrafelen? Waarom heeft de mens iets gekregen dat staat voor ziekte? Maakt niet uit wat voor ziekte het is. Tussen de oren of lichamelijk. Is dat niet om op te lossen of te begrijpen? Wat is het voordeel van een geestelijke of lichamelijke ziekte? Het voordeel is toch dat je meer begrijpt ervan? Waarom is het niet simpel maar moeilijk? Is het niet zo dat simpel staat voor saai? Dat de problemen staan voor uitdaging? Problemen tussen de oren of lichamelijk nogmaals, hoewel tussen de oren ook lichamelijk is als je het alleen als hersenziekte ziet. Wie weet staat het wel voor vooruitgang omdat zodoende meer van de hersens begrepen wordt. Dat sommige ziektes nodig zijn, ook weer lichamelijk en geestelijk. Dat ziektes staan voor meer begrip. Dat het na jaren van onderzoek staat voor begrip en dat het niet in een keer begrepen kan worden.

Geestelijk noemen ze het maar het gaat voornamelijk om de hersens? Waarom noemen ze het dan geestelijk als het om de hersens gaat? Speelt de geest ook mee of zorgen de hersens dat de geest niet in orde is? Verbinding tussen hersens en geest? Of zoals een boek ooit schreef dat de hersens en de geest 1 zijn?

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-03-2007 18:02:19 ]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:06:24 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46853679
Nu echt genoeg.

Complex

Denken en zodoende steeds verder gaan met het denken. Hoe diep kan denken gaan? Ook daar gaat het over bij manisch depressiviteit. Het denken kan diep gaan, wie weet is het denken niet in kaart te brengen omdat het denken staat voor een bodemloze put. Dat aan het denken geen grenzen kleven als het ware. En dat is dan niet alleen negatief omdat een diepe denkwijze voldoening kan geven of inspiratie kan bieden. Of verzuipen in het denken en trippen door het denken

Vanuit het denken ga je ook richting een psychose. Dus het denken speelt ook mee. Complexheid van denken dat leidt tot psychose. Denken dat ontspoord.

Diep denken en de kluts kwijt raken. Maar sowieso het hele denken

Ieder mens heeft een eigen denk-wereld dus is het uberhaupt mogelijk om een geestelijke "ziekte" in kaart te brengen zoals een handleiding van een dvd-speler?

Logisch denken en onlogisch denken en filosoferen over vage onderwerpen En dan je verstand verliezen. Om zodoende te verdwalen

Niet bezig zijn met denken

Maar dat is ook niet makkelijk.

Zeggen dat je niet denkt omdat het beter voor je is. Is een mens uberhaupt in staat tot beslissen om niet meer te denken? Een mens beslist om zich bezig te houden met simpele zaken. Zoals ze mij vaker vertellen dat ik simpel moet denken

Is het mogelijk om simpel te denken als je niet bent aangelegd tot simpel denken? Wie weet is het een natuurlijke drang tot verder denken ook. Dat het in de natuur zit en dat het bij volle maan naar voren komt
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:45:44 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46854806

Off through the new day's mist I run
Out from the new day's mist i have come
I hunt
Therefore I am
Harvest the land
Taking of the fallen lamb

Off through the new day's mist i run
out from the new day's mist I have come
we shift
pulsing with the earth
company we keep
roaming the land while you sleep

(shape shift) nose to the wind
(shape shift) feeling I've been
(move swift) all senses clean
(earth's gift)back to the meaning, Back to the meaning of... LIFE

bright is the moon high in starlight
chill in the air cold as steel tonight
we shift
call of the wild
fear in your eyes
it's later than you realized

(shape shift) feeling I've been
(earth's gift) back to the meaning, Back to the meaning of...LIFE

I feel a change
back to a better day
(shape shift)
hair stands on the back of my neck
(shape shift)
in wildness is the preservation of the world

so seek the wolf in thyself

(shape shift) feeling I have been
(earth's gift)back to the meaning, back to the meaning of wolf and man

Bijna volle maan

Zowel mensen als dieren die veranderen in zekere zin. Het beest dat naar voren komt Veranderingen was ik dus even over aan het nadenken, wie weet voel ik me wel beter door volle maan? Toch eens in een dagboek bijhouden hoe het verloop is met de stand van de maan erbij genomen.

Ik merk toch een vreemd sfeertje als ik buiten sta te kijken naar de maan. Kan dat aan mij liggen of zit er echt wat in het weer? Zeker nu het langer licht blijft en de scherming langer is.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:24:51 #63
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46856160
zooooow laat vandaag.

Kom net 20 minuutjes geleden binnenstappen.

Meteen maar eten maken voor mij en de middelste spruit.

Mijn vent en de oudste zijn er weer eens niet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:41:06 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46856717
Was je boodschappen doen Mirage? Of was je stieken in de kroeg Of werken? Of of of of of

Hoe oud is je oudste spruit?

Ik heb geen besef van tijd, even de controle verloren weer, dan kijk ik dus op de klok en zie ik ook dat het alweer bijna 20:00, alsof de dag voorbij gevlogen is. Dan lijkt het leven in een versnelling te komen. Spanning komt dan naar voren ook. Een spanning alsof ik onderdeel ben van een spannende film. Volgens mij is de maan de schuldige eraan. Er lijkt van alles te kunnen gebeuren terwijl er in principe niets aan de hand is. De spanning van vroeger als Sinterklaas op het raam klopte plotseling. Alleen dan een constante spanning en niet alleen tijdens het kloppen op het raam.

Nu even rustgevende thee zetten want ik merk spanningen op. Lijkt net alsof ik nightmare on elm street aan het kijken ben zo voel ik me nu.

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-03-2007 20:00:06 ]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:02:57 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46857392
http://www.nu.nl/news/994(...)_tot_bommelding.html

Berichten als deze laten mij inzien dat ik heel normaal ben Niet dat ik zo normaal wil zijn maar het is maar net wat gek is. Beroepsmatig gek doen dus ook. En dan heb je gekte en waanzin. Gekte kan gezond zijn maar waanzin?

Hoever kun je gaan?

Of is dit normaal te noemen?

Las ook een bericht dat gegevens van het Riagg openbaar zijn geraakt in Midden Limburg in het interne netwerk Een van de meest gevoelige informatie die niet goed beveiligd is.

http://www.nu.nl/news/994(...)or_computerfout.html

Zitten mensen in therapie hun diepste geheimen te vertellen valt het daarna door iedereen te lezen.

Lang leve de digitale revolutie of is het een vloek

Is het wel zo in orde dat alles digitaal verwerkt wordt? Kunnen ze niet beter bepaalde informatie op schrift laten bestaan en niet verder dan dat? En zelfs dat is niet veilig. Wat is wel veilig op dat gebied? Helemaal niets vast leggen en onthouden in je hoofd?

Bij de Lidl naar binnen lopen en jezelf zien op een monitor dus ook. Ik vind dat een beetje vreemd. Dan loop je een winkel binnen en dan zie je jezelf op tv verschijnen. Om aan te geven dat alles wordt vast gelegd zodat je niet steelt? Of wat is de reden van zo'n monitor. Niet iedere winkel past die methode toe.

En nu even thee voor goede nachtrust. Stond nog in de kast. En even douchen en daarna ga ik ontspannende muziek luisteren want ik begin weer op dreef te raken en dan zie ik dat alles uit de hand loopt.

Muziek van Opgezwolle heeft het ook erover en veel meer muziek. Alles wordt vast gelegd. Straks hou je niets meer over dat van jezelf is. Telefoon met fototoestel en ga zo door.

Je zou er spontaan achterdochtig van worden dat je gewoon niet meer ergens naartoe kunt of er hangt wel een monitor om jou vast te leggen.

En wie houdt het tegen? De overheid hoor je nooit erover spreken en het lijkt net alsof ze het aanmoedigen ook nog. Wegens veiligheid? Wat is belangrijker, veiligheid of privacy? Ontspannen naar de winkel of de camera's op je gericht?

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-03-2007 20:19:54 ]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:50:31 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46859104
Heb zin om te huilen terwijl ik zittend naar de maan kijk

Even alles eruit gooien op een gezonde manier, even huilen zoals wolven huilen. Woehoeh Woehoeh Woehoeh.....even alles eruit gooien tijdens het huilen. Even alle energie uitblaffen zodat ik rustig kan slapen

Ik merk dus een spanning, ik stond in de keuken thee te zetten en dan hoor ik de ijskast aan en uitslaan en dan hoor ik de klok tikken en dan lijkt het alsof ik dus echt in een film meespeel. Een film die niet op het witte doek te zien is en die ik alleen meemaak. Het aan en uitslaan van de ijskast lijkt dan iets op te roepen wat ik niet helemaal kan uitleggen. Alsof het spanning oproept. Eerst stilte en dan ineens het aanslaan van de ijskast die een zoemend geluid maakt. Daarbij het tikken van de klok en dan het gevoel van in leven zijn. Alleen dat zorgt al voor spanning hier. Alsof ieder moment iemand met een mes achter me kan staan Of dat er ineens iets naar voren komt waar ik van kan schrikken, maar dan is het aanslaan van de ijskast al iets dat een schrik-effect heeft wegens het verbreken van de stilte. Daarbij nogmaals het gelijkmatig tikken van de klok die stilte doorbreekt maar alsnog een diepte stilte die aanwezig is. Stilte die ik niet altijd herken en opmerk, alleen als ik zelf rustig ben. Ben dus nu rustig en gespannen tegelijk. Zelfs wat zenuwachtig erbij. Ook komt het omdat ik weer mezelf levend voel nu. Ik voel dat ik levend ben en daarom maak ik het dus allemaal meer mee en leef ik me meer in en ben ik dus ook bezig met verzinnen hoe het nu is om hier te leven. Niet verzinnen maar ervaren en dan kan de meest simpele situatie al een ervaring zijn die kan staan voor een bunjee-jump omdat de spanning dus toeneemt, adrenaline lijkt los te komen ook.

Dat huilen is dus geen grap. Ik was buiten even aan het denken of het kan opluchten als ik ga huilen en ineens kreeg ik een spontane behoefte tot huilen zoals honden dat doen. Scheelde niet veel of ik ging over tot huilen.

Buiten ook een spanning die ik ervaar, dan zit ik rustig mijn sigaret te roken en dan voel ik een verbondenheid aan het heelal die ik niet altijd ervaar. Vaak genoeg is het afgesloten allemaal maar nu stroomt het weer alle kanten op en lijk ik wel weg te vloeien in het geheel alsof ik verdrink in het bestaan.

Wie weet dat de thee voor kalmering zorgt. Van zonnatura is de thee. Voor een goede nachtrust. Vannacht proberen om het zwembad tot leven te roepen en dan ga ik eens proberen om in het water te slapen.

Heb nu spijt dat ik geen waterbed gekocht heb 500 euro kostte dit bed en had ik iets meer uitgeteld dan had ik een 2 persoons waterbed kunnen kopen. Slapen op water.
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 20:53:26 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46859194
Hallo Iedereen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:01 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46859318
Hallo Senesta

Die vogel in je icoon heb ik ook gehad vroeger, we hadden vroeger 2 van die vogels en hebben nog jongen gekweekt een hele tijd, begonnen met een groene en gele en toen een x-aantal jaren jongen getrokken uit dat nest en die weg gegeven. Mijn oma heeft een groene met rode kop die eerst van mij was. Ik heb die vogel het leven gered door hem te voeren omdat ouders hem verstoten hadden uit het nest.

Die vogel is ondertussen al zeker 15 jaar en ziet er nog piep-jong uit. Hoe oud worden die vogels ongeveer? Helemaal vol frisse kleuren is die vogel nog en ook helemaal levendig. Alsof hij pas 3 jaar is of nog jonger. Soms denk ik dat die vogel het eeuwige leven heeft omdat hij niet ouder lijkt te worden of gaat dat bij vogels rap met sterven?

Ooit een keer was die vogel dus op de bodem van de kooi aan het lopen heel mank en toen dacht ik dat hij dood ging en daarna was ie ineens weer helemaal aanwezig Alsof hij aan het sterven was op dat moment en dat hij nog even door wilde gaan.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:08:33 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46859762
De thee begint te werken

Heb 3 zakjes erin gedaan en ik word moe dus ik ga op tijd naar het zwembad toe Voortaan zeg ik dat ik naar het zwembad ga want in principe is dat ook zo. Als ik straks voor het slapen gaan het zwembad kan oproepen dan ga ik niet meer naar bed maar naar het zwembad

Ik zal alleen nog het zwembad moeten aankleden met licht en schilderijen aan de muur. Het is een hal dus waar ik in doe zwemmen 's nachts.

Voor het slapen gaan proberen om geen andere mensen toegang te geven zodat er geen Chinezen zijn die mij willen verzuipen en dan ga ik in het water slapen

Eerst nog ff muziek uitzoeken nu om alvast in de juiste sfeer te komen

Voorlopig geen bier maar thee

Wie weet dat ik dan nog beter slaap, alcohol verstoort toch de nachtrust of niet soms?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:09:34 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46859801
Hoe oud is die vogel van jou Senesta Ook die vogel ziet er nog kleurvol uit. Of blijven vogels kleurvol. Worden vogels nooit grijs?

Wie weet past die vraag beter in jou sub-forum

Die ene vogel waar ik het over had daar ben ik altijd grijze veren aan het zoeken maar die vind ik nooit.
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 21:13:23 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46859942
Ik weet eigenlijk niet precies hoe oud ze kunnen worden, ouder dan 20 heb ik wel eens gehoord, die van mij is nu 3 jaar.
Hij is heel lief, heb hem ook nog zelf gevoerd, is dus lekker tam.
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 21:14:10 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46859970
Volgens mij worden vogels ook niet grijs hoor
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:21:22 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46860251
3 jaar dacht ik al in eerste instantie. Ik gokte op 3 jaar en wilde dat typen

Met de hand voeren inderdaad en dan tammer zijn. We hadden ook een paar keer vogels in de kooi die beten je zowat de vinger eraf als je koppie wilde aaien. Agressieve vogels dus. Alsof die vogels wilde zeggen " Blijf uit mijn kooi en blijf zeker uit mijn buurt".

Die vogel van mijn grootmoeder laat ik vaker vliegen en die laat ik dus gewoon aan mijn oren knabbelen of wat dan ook. Alsof die vogel mij wilt verzorgen omdat ik hem toen verzorgd heb Die vogel knipt dus ook mijn nagels en is vaker voer aan het opspugen als ik hem laat vliegen.

En de tv-gids eet hij dus op.

Zo'n klein koppie heeft dat beest en dan lijkt er een berg in te zitten.

Volgende keer zal ik eens een foto maken van dat beest Laat ik hem zien als hij de tv gids opeet Maar dat is denk ik om zijn snavel te verzorgen of iets dergelijks.

Ik voel nog steeds alsof er wat staat te gebeuren de hele tijd. Alsof er een verrassing naar voren komt. Wat voor verrassing weet ik niet. Ik voel spanning alsof ik op reis moet. Alsof ik vanavond nog richting Mexico vertrek. Daarom even rustgevende thee want anders lig ik de hele avond te woelen in bed en dan komt de manie weer te dichtbij omdat ik zonder slaap door blijf gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-03-2007 21:26:45 ]
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 21:26:24 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46860478
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
3 jaar dacht ik al in eerste instantie. Ik gokte op 3 jaar en wilde dat typen

Met de hand voeren inderdaad en dan tammer zijn. We hadden ook een paar keer vogels in de kooi die beten je zowat de vinger eraf als je koppie wilde aaien. Agressieve vogels dus.

Die vogel van mijn grootmoeder laat ik vaker vliegen en die laat ik dus gewoon aan mijn oren knabbelen of wat dan ook. Alsof die vogel mij wilt verzorgen omdat ik hem toen verzorgd heb Die vogel knipt dus ook mijn nagels en is vaker voer aan het opspugen als ik hem laat vliegen.

En de tv-gids eet hij dus op.

Zo'n klein koppie heeft dat beest en dan lijkt er een berg in te zitten.

Volgende keer zal ik eens een foto maken van dat beest Laat ik hem zien als hij de tv gids opeet Maar dat is denk ik om zijn snavel te verzorgen of iets dergelijks.
Leuk!
Die van mij wil me ook steeds voeren, en hij is nogal bezitterig als het op mijn computermuis aankomt
Maar hij is heel lief
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:28:57 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46860564
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Leuk!
Die van mij wil me ook steeds voeren, en hij is nogal bezitterig als het op mijn computermuis aankomt
Maar hij is heel lief
Dieren zijn sowieso lief

Hoe mijn hond soms kan kijken als hij me aankijkt. Heb dan de neiging om medelijden te krijgen maar dat is niet nodig. Het is tevredenheid en dankbaarheid ook dat uit zijn ogen komt, en een soort nederigheid terwijl hij ook dominant kan kijken. Dan vul ik de voerbak bij als hij aan het eten is en dan is het zo van...........

Kan het niet uitleggen hoe mijn hond dan kijkt. Honden-taal begrijp ik niet zo goed

Enige wat niet juist is dat is wanneer mijn hond wilt lopen, dan springt hij tegen me op en begint hij dominant te blaffen maar volgens mij krijg ik dat niet meer afgeleerd. Mijn hond wilt gewoon graag lopen dus dan moet ik maar zorgen dat hij niet hoeft te blaffen maar zodra ik zeg...." Lopen". Dan begint hij tegen me op te springen. Weg te duwen en te blaffen dus. Meer pushen dat ik moet opschieten. En dan gaat het hem te angzaam en jaagt hij me op, en dan loopt hij me dus constant voor de voeten vanaf het moment van schoenen aandoen tot en met de riem vastmaken.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:32:51 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46860734
En nu sigaret en huilen naar de maan

Daarna even Metallica en dan ga ik naar het zwembad
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 21:41:59 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46861058
Beestjes zijn tof.
Ik ga ook zo slapen, ik heb erg veel last van mijn nek dus ik trek mijn hotpack maar weer tevoorschijn.
Welterusten Dromenvanger
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:46:22 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46861244
Jij ook slaap ze En beterschap met de nek Hotpack is dat met electrische impulsen of zijn het alleen warmte verpakkingen?

Ik heb muziek opstaan die ik toevallig geleend heb en het slaat dus op volle maan. Progressive rock schijnt het te zijn.

Over dromen en een song heet Mr Wolfe. Best goede muziek maar ik denk dat ik overschakel naar meditatie muziek even

Nek af en toe rekken en strekken doe ik dus vaker als ik veel zit. Af en toe nek draaien en dan kraakt het allemaal. Even losgooien van de nek en schouders is wel prettig zodat het niet vast komt te zitten.

Ik roep het dus ook op in zekere zin. Spanning in leven roepen door bepaalde muziek te lenen en bepaalde boeken te lezen. En dan vraag ik me af waarom ik vaker richting een stemming ga waarbij ik controle verlies. Maar dan zie ik dat als onderdeel van het hele bestaan. Stephen King is niet voor niets zo populair. Niet voor niets zijn spannende films in trek bij het publiek.

Wie weet hoort het wel erbij om de spanning op te zoeken.

Maar nu ga ik offline omdat ik wil slapen dus ik ga even NOS kijken

Even languit op de bank

Dus ik zeg tot morgen, als ik morgen niet aanwezig ben dan zit ik op de maan te barbecuen
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 21:50:11 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46861379
Ik heb een whiplash, al een paar jaar en soms heb ik perioden, zoals nu, dat ik er erg veel last van heb.
Rekken en strekken helpt niets helaas.
Maar als ik met een hotpack in bed ga liggen is het met een half uurtje weg, echt zo zalig is dat.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:53:18 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46861466
Whiplash kan ik me niets bij voorstellen. Ik heb wel vaker een zeurend gevoel in de rug en nek maar dan rek en strek ik even.

Is het een stekende pijn of een zeurende pijn? Qua pijn ken ik alleen stekende pijn in de teen die eens in de zoveel tijd naar voren komt en af en toe kramp in de voet en dan zeurende pijn dus.

Fijn dat hotpack helpt Dat er tenminste iets helpt tegen de pijn.

Stekende pijn en zeurende pijn. Even erg. Hoewel stekende pijn hier door merg en been gaat zodat ik krom lig van de pijn als ik af en toe die steken in de teen heb. Maar een kramp is dan net zo erg en daar lig ik dus ook krom van

Tot dusverre pijn

En nu gaat de computer offline
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 22:00:27 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46861737
Pff lastig om uit te leggen hoe het voelt, het begint met een zeurende pijn, een constante pijn die steeds erger word, daarna gaan ook mijn hoofd en schouders meedoen en dan lijkt het wel alsof alles vast zit aan een band om mijn hoofd, op het moment dat ik beweeg krijg ik echt pijnscheuten.

Maar een hotpack is echt een uitkomst.

Welterusten nogmaals maar?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 04:45:07 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46870686
Welterusten heeft niet echt geholpen

Alsof de duivel een spelletje speelt heb ik de hele nacht wakker gelegen van zeurende en kloppende pijn in mijn linker enkel. Kon niet in slaap vallen van de pijn en dus weet ik ook eens hoe het voelt om lichamelijke pijn te ervaren en zodoende niet in slaap te vallen.

Wie weet moest ik wel deze pijn ervaren om ook eens te kunnen inleven hoe het is voor mensen die lichamelijke pijn hebben. Ik heb het altijd over depressie en sta nooit eens stil bij de lichamelijke pijnen. En dan zeg ik op dit moment dat lichamelijke pijn erger is omdat je daarbij minder zelf controle hebt erop. Geestelijke pijn daar kun je actief aan werken en is met een beetje inzet goed te maken. Lichamelijke pijn kan chronisch zijn en zelfs onherstelbaar.

Ik heb dus sinds 2 weken een nieuw bed en volgens mij heeft het ook met het nieuwe bed te maken. Ik heb geprobeerd om de enkels buiten het bed te houden en toen trok de pijn dus steeds weg. Trappen lopen lukt me dus zonder echte pijn en zitten en lopen ook, alleen als ik in bed lig begint de pijn toe te nemen sinds vandaag.

Wehkamp dat bed bestelt en daar bestel ik dus vaak uit gemakzucht. Velen noemen hier wehkamp een pauper bedrijf en volgens mij hebben die mensen in zekere zin gelijk. Een bed kopen zonder te testen, Metro vroeg me of ik getest had van het bed hoe het ligt en dat heb ik dus niet gedaan omdat het niet kan bij wehkamp.

Weh betekend pijn in het duits. Pijn-kamp. Vaak heb ik echt het idee dat wehkamp voor pijn staat. Je betaald te hoge prijzen voor de producten en de producten hebben een lagere kwaliteit als in de winkel en daarbij betaal je je blauw aan rente. Weh staat daar dus goed en mijn voornemen is om voortaan in een echte winkel te kopen.

Aantrekkelijk is het af en toe om snel een aankoop te doen maar een snelle aankoop is vaak een teleurstellende aankoop blijkt hier achteraf in de meeste gevallen.

Wie weet dat ik allergisch ben voor het metaal in de spring-matras of het hout in de wand van het bed of wat anders. Dat het bed niet de juiste pas-vormen heeft.

Zo is er op tv reclame over een bed dat zich helemaal aanpast aan je lichaam, daarbij zie je een vrouw liggen en dan laten ze het skelet zien en de ruggen-wervel waarbij het hele skelet ondersteuning krijgt.

Maar goed, ik ga dit bed waarschijnlijk dit jaar nog aan de kring-loop winkel schenken. En dan koop ik een nieuw bed in een echte winkel waarbij ik eerst ga liggen om te proeven van het slaap-genot.

Een juist bed beschouw ik dus als een van de hoofd-behoeftes.

Dat hele bed klopt sowieso niet. De matrassen verschuiven na even draaien en dan komt tussen de 2 matrassen een opening waardoor het niet lekker ligt en nogmaals de pijn van vannacht.

Tis toch vreemd dat de pijn wegtrekt zodra ik de benen buiten het bed hou? Alsof het hele geraamte geblokkeerd wordt door de ligging ervan.

En dan ga ik nu even webloggen omdat ik het niet vind uitzien als ik hier 10 berichten ga schrijven om 4:42 in de ochtend.

Heb nog reiki muziek geluisterd waarbij een gids naar voren kwam die me aan het helpen was om naar de kern van mijn bestaan te gaan en daar werd verteld dat er het een en ander niet juist is maar dat het herstelbaar is. Het ging over de kiem en nog meer.

Nu bakkie koffie en dan ga ik even mijn frustratie laten zien over onbewust kopen wat ik zelf schuld ben. Onbewust producten aanschaffen en dan met spijt erachter komen dat je het geld beter aan een vals spelende straat-muzikant het kunnen geven.

Ik ga wel nog een mail sturen naar wehkamp, in ieder geval om te vermelden dat ik als klant alles behalve tevreden ben en dat ik besluit neem om nooit meer wat te kopen mochten ze niet overgaan tot de mogelijkheid van ruilen.

Dan mogen ze kiezen tussen mij het geld terug geven en het bed komen ophalen of een klant verliezen die niet eens meer een paar sokken zal bestellen.

Sowieso wil ik niet meer bestellen daar maar dan wrijf ik het ze even onder de neus. Wie weet dat ik een aangetekende brief schrijf. Een mail wordt al snel in de prullenbak gestopt.

Over het systeem ging het nog even, dat alles onder controle gehouden wilt worden. De controle op de burgers en dat zo de individuele onafhankelijkheid en vrijheid verdwijnt.

Maar dat was niet zo belangrijk. Eerder het terug gaan naar vorige levens dat ook plaats vond. Ik heb dus mijn geboorte meegemaakt en toen werd me verteld dat het staat voor ongehulpzaamheid en afhankelijkheid omdat je als baby niets kunt en zeker als je dan 3 weken in de couveuse gelegen hebt om kunstmatig in leven gehouden te worden.

En verder over een vorig leven in de woestijn met armoede en daarna kwam een leven naar voren van vruchtbaarheid en welvaart. Maar de betrouwbaarheid weet ik niet zeker. Ik kreeg een gids die zichzelf voorstelde en die begon me rond te leiden naar vorige levens en vertelde me ook waar het fout ging in het begin van dit leven en hoe ik van vorige levens in dit leven terecht ben gekomen.

Iets ging over verzonnenheid, dat mijn leven verzonnen is als het ware. Maar zo beschouw ik het hele bestaan als verzonnen

Realistische fantasie nog even dat naar voren kwam. En toen ineens kwam de pijn waardoor ik niet verder kon.

Over die pijn aan de enkel even. Ik heb jaren met overgewicht gelopen en zit nu pas sinds kort onder de 84 kilo sinds jaren. Wie weet dat mijn enkels overbelast zijn geraakt en dat ik nu doordat ik kilo's kwijt aan het raken ben die overbelasting pas ga voelen. Dat de scharnieren van de gewrichten nu van zich laten horen.

Dus ik ga sowieso even langs de apotheek vandaag om te kijken of ze een zalfje hebben tegen gewrichts-pijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 04:53:35 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 04:54:45 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46870708
Lang bericht maar dat is mijn stijl hier

Ik wil een bericht helemaal afronden en dan treed ik wel eens in details

Gewrichtspijn Spier-pijn Hoofd-pijn

Wat voor nut heeft pijn? Signalen uitzenden dat het niet in orde is maar verder heb je er totaal niets aan.
pi_46871434
hey! opeens waren jullie hier
goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:57:07 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46871463
Goedemorgen Nok

Ik heb paracetamol gepakt en de pijn trekt ineens weg en ben nog ff naar bed gegaan om te rusten hoewel ik helemaal niet geslapen heb vannacht, dus ik voel me brak. Paracetamol Voor alle lichamelijke pijn De pijn kwam dus ook ineens opzetten toen ik wakker was en niet in bed lag dus toen maar besloten om even te verdoven

Dat nieuwe middel daar stop ik dus mee, dinsdag moet ik mijn ervaringen vertellen en ik merk dus teveel bijwerkingen en ik ga proberen Sint Jans kruid te doen of wat mijn kapper aanbiedt van natuurlijk middel.

05:30 waren de vogels aan het fluiten en waren de kikkers aan het kwaken

Gaat dat altijd zo snel en gebeurt dat altijd in begin Februari? Of is dit nieuw?

Lichaamsgewicht gaat dus ook rap omlaag, volgens mij zit ik maandag op de 83 kilo. En als ik dan niet meer drink van bier dan zit ik zo op de 70. Als ik bij mijn buik voel dan lijkt er ook amper spek te zitten nog. Er zit nog wel spek maar het is geen bier-pens meer zoals eerst.

11 kilo is dus weg en dat gaat vanzelf overkomen dat het ook weg is
pi_46871504
Biedt jouw kapper natuurlijke middelen aan? Apart
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:03:05 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46871520
Die biedt van alles aan, zijn vrouw doet Reiki en doet massage geven en hij heeft middelen tegen depressie en katers en nog meer. Massage dus om te ontspannen. Zittende massage in een stoel of liggende massage.

Hij zegt altijd dat ik moet bewijzen dat het natuurlijke middel beter is dan chemisch

Dus ik denk dat ik eens een poging ga wagen tot natuurlijk. Hoewel ik nu misschien helemaal niets nodig heb omdat ik uit de dip ben weer.

Dat nieuwe middel daarvan staat in de bijsluiter dat het lichaam minder kan functioneren, dus wie weet komt die hele pijn wel van dat middel af? Zo heb ik over het hele lichaam kleine pijntjes gehad sinds ik begonnen ben ermee.

Steken in de schouders, steken op de longen en steken in de onderrug en nu vannacht pijn aan de enkel terwijl ik nooit echt lichamelijke pijn gekend heb.

Is het niet toevallig dat ik dat nu ineens wel heb? Zeker omdat in de bijsluiter staat dat de organen minder gaan functioneren.

Heb dus healing reiki music geluisterd en toen kwam een gids naar voren die ging mijn hele lichaam af. De nieren waren niet in orde en het hart was niet in orde en zo was meer niet in orde maar het was wel te herstellen als ik richting de kern ga van alles

Die gids die bleef maar praten en instructies geven. Nu ga je richting de nieren en voel je waar het probleem zit en toen voelde ik dus teken in de nieren.

Dus dan kan het tevens zijn dat ik pijn heb gekregen door bezig te zijn met die healing cd De pijn aan de enkel dus dan maar. Pijn aan de schouders had ik ineens op de dag van beginnen met lamictal. Pijn aan de enkels vandaag voor het eerst. Alsof de gewrichten totaal niet goed waren.

Voor soepele spieren en gewrichten heb je toch ook een middel? Advil helpt

Ben dus even op een gezonde tour aan het gaan. Bier is vervangen voor thee en zo ga ik stap voor stap richting een levensstijl die wel bij me past. Niet richting het extreme want te gezond is ongezond.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 10:10:55 ]
pi_46871614
Misschien moest je gewoon ongesteld worden. misschien is het de maan.
Geen idee.
Wat ik wel weet is dat je een groeiende aversie tegen pillen hebt en het liefst zonder zou doen. Je twijfelt erin en je schippert erin. Maar de twijfel zit er.

Ik heb geen idee wat jij wel of niet denkt nodig te hebben. Nu of op andere tijdstippen.
Ik kan er geen uitspraken over doen.
Maar misschien dat de leuke alles-in-een kapper je een goed advies kan geven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:21:53 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46871718
Ik denk dat ik bij zijn vrouw moet aankloppen om advies Ik bedoel, die is zich in alles aan het verdiepen naast het knippen die knipt alleen op zaterdag. Advies over reiki en andere geneeswijzes dus ook.

Van 66 kilo naar 94 kilo in 7 jaar tijd. Is mijn lichaam gemaakt om dat gewicht mee te slepen en dan vooral de enkels? Nu dus van 94 richting de 80. En straks even richting de 70 Lager hoeft niet.

Wat ik nodig heb dat is stabiliteit maar of ik dat nodig heb dat is ook maar de vraag. Als ik kan functioneren in chaos dan is stabiliteit niet eens nodig. Wie weet ben ik chaotisch aangelegd

In chaos een route uitstippelen en overeind blijven staan in storm en wind.

Medicatie die ik gekregen heb dat heeft me niet geholpen in het overeind blijven staan in de wind. Dus helpt het?

En dan is de verleiding groot om ermee te beginnen als je gesprekken hebt met artsen omdat daar het middel al snel heerlijk gemaakt wordt.

Ongesteld worden Wie weet mijn hormonen die niet in balans zijn maar ongesteld worden lijkt me een beetje moeilijk

Mannelijke hormonen kunnen net zo goed in disbalans zijn dan vrouwelijke hormonen. Jongens krijgen net zo goed jeugdpuisten dan meiden dus wat dat betreft is er toch geen verschil?

Maar ik weet het dus niet. Dinsdag eens aankaarten of ik misschien niet immuun ben voor alles dat ze proberen?

Gedachtes blijven toch komen. Dan krijg ik een middel dat zou moeten zorgen dat ik niet tever kan denken en ondertussen kan ik zover denken als ik zelf wil op dit moment. Als ik even mijn best doe dan zit ik op een rand-psychose of diepe trip.

Maar ben ik dus ook ziek of hoort het in de natuur thuis wat ik heb? Volle maan is natuurlijk en druk gedrag bij volle maan misschien toch ook? Vogels fluiten om 0500 in de lente en vogels worden drukker en drukker alles wordt drukker dus is een manisch gevoel niet natuurlijk omdat het tot het leven behoort in sommige gevallen? Dat het helemaal geen ziekte is net zoals depressie geen ziekte is omdat in de herfst ook alles in de natuur sterft en rustiger wordt en tot inkeer komt? Dat het een kwestie is van leren leven met de donkere dagen en de lichtere dagen? Dat medicatie zoiets helemaal niet kan bewerkstelligen ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 10:27:35 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:29:14 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46871806
Heb ook een boek liggen over genezing volgens het medicijnen-wiel. Sjamanen wijzen U de weg.

Wie weet kan ik maar beter een Sjamaan volgen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjamaan

Wie weet heb ik al een sjamaan gevolgd

Pen en papier voortaan weer naar de slaapkamer nemen, tijdens het luisteren van een bepaalde cd kwamen constant getallen naar voren. Ik kreeg op een gegeven moment een melding van een vrouwelijke gids dat ik een 7 te weinig had en dat er ergens een 6 teveel was en toen moest er iets met de 4 gedaan worden.

4 cijferige codes kwamen dus binnen en toen werd me advies gegeven door een gids dat ik ergens iets erbij moet doen en eraf moet halen. Had ook te maken met geboorte-datum en nog meer zaken.

Dan wil ik dus eens met die getallen-combinaties op wikipedia gaan kijken wat er allemaal gebeurt in zo'n jaar om te kijken of er iets vreemds is gebeurt.

Sharon heet de vrouwelijke gids altijd

Nu genoeg over mezelf, steeds minder blijft er over om te schrijven. Dus straks ga ik lezen. Actiever lezen want dat schrijven dat begint me soms echt te irriteren op bepaalde momenten. Lezen kan nieuwe deuren openen dus dat boek over die Sjamanen kan toch geen kwaad?

We kunnen veel leren van de sjamanen, die meer dan 45.000 jaar oude kennis van het evenwicht van het leven voor ons hebben bewaard.

Die kennis omvat de visie op het geheel en op de verbanden, alsmede het opwekken van instincten en intuitieve krachten.

Langs de weg van het Medicijnwiel zijn de onbeperkte mogelijkheden van onze intuitie opnieuw te beleven.
Ze helpen ons om ons eigen individuele medicijn te vinden, dat ons kan versterken en genezen.
Onze kracht en onze energie bevinden zich in ons. We kunnen onszelf en daarmee de wereld weer 'heel' maken, de afzonderlijke delen van ons leven weer oppakken en in het net van het grote geheel weven

Kan het zijn dat ik met een Sjamaan te maken heb gehad vannacht, wie weet een mens van 45.000 jaar geleden? Die gids die vroeg me wat ik zou doen als ik de lotto zou winnen en ik vertelde dat ik het geld zou gebruiken om me te verzetten tegen het gaande systeem. Opbouwen van bepaalde nieuwe zaken en verzet voeren tegen huidige foute zaken. Kapitaal uitbreiden om positief op te bouwen inplaats van egoistisch zelf te spenderen.

En toen kreeg ik een compliment en toen begon die sjamaan me uit te leggen dat ik vroeger egoistisch was op veel opzichten en dat ik ondanks het instorten vooruit ben gegaan.

Kan klinken alsof ik het uit mijn duim zuig maar dan is het dus echt zo'n gesprek en dan wilt die gids of wat dan ook dat ik probeer te beseffen hoe het heelal is ontstaan en nog meer. Dan krijg ik dus een soort les over het lichaam en hoe het lichaam functioneert met de kern van alles en dan gaat het over zwart en wit en dag en licht en zo heb ik me vannacht bezig gehouden tijdens een slapeloze nacht. Er wordt nooit meteen het antwoord gegeven op de vragen maar er wordt wel een inleiding gegeven doordat bepaalde vragen gesteld worden. Wat was voor het niets aanwezig en hoe kun je energie in je lichaam krijgen van de energie die in de kosmos zit. En dan moet ik dus het antwoord verzinnen alsof ik bij weekend lotto miljonairs zit

Pakje sigaretten gerookt maar daar kreeg ik geen commentaar op hoewel dat stoppen met roken dit jaar alsnog een keer ondernomen wordt

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 10:48:24 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:49:41 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46872112
Basta over en uit. Ik ga even lezen

Nieuwe inspiratie opdoen en zoals het boek vermeld gaan de Sjamanen mij de weg wijzen

Eerste blz rustig gelezen en dan staat er dat het geloof in God niet terzake doet. Geloof in oerkrachten dus wel en daar ging het dus vannacht ook over. Vragen werden gesteld...." Waar kun je beter niet in geloven???" En dan antwoord ik meteen dat ik maar beter niet in God kan geloven omdat het niet tot de juiste antwoorden leidt.

Vervolgens ging het nog over de Jehova's die slecht zijn en over in de kerk knielen en onderdanig zijn en toen werd de vraag gesteld wat zo slecht is aan onderdanig zijn voor God of je medemens en daar gaf ik dus ook antwoord op.

Daarna nog het hele kapitalistische systeem maar dat ga ik een andere keer uitpluizen wat bedoeld werd. Het hele systeem daar werden vraagtekens bij gezet.

Bij een fout antwoord werd verder gevraagd en richting de juiste weg gestuurd. Onderdanig zijn wil dus zeggen dat je niet op je eigen stoep-tegel staat en dat je dan over je heen laat lopen, bij onderdanig gedrag lever je teveel van jezelf in wat weer staat voor dis-balans. Dus ook het opkijken naar je medemensen is dan niet goed, zelfs al zijn het de meest schijnbaar ogende succesvolle gelukkige mensen ter wereld. Je doet dan jezelf tekort. Zelfde geldt voor opkijken naar God volgens mij maar dat weet ik niet zeker. Knielen in de kerk ging het over en dat ik maar beter kan blijven zitten mocht ik ooit in een kerk stappen

Dit wordt denk ik het eerste boek na Desperation van Stephen King dat uitgelezen gaat worden.

Via stokjes hout en stenen kun je een plek zoeken om tot rust te komen en tot inzichten te komen volgens dat boek. Via sporen zoeken dus om te komen tot de plek waar je het beste alles tot uitdrukking kan laten komen.

Wie weet dat ik eens naar de heide ga hier Vaker worden er sporen-zoektochten gedaan daar dus zo vreemd zullen mensen het niet vinden. Genoeg padvinders daar die soorgelijke taferelen uitvoeren maar dan ben ik geen padvinder maar een sjamaan in wording of kan dat niet

Ahja, vrouwelijk even. Het is ontstaan uit het vrouwelijke en toen kwam het mannelijke naar voren. Beiden belangrijk maar het vrouwelijke was als eerste aanwezig kreeg ik vannacht te horen. Niet qua mensheid want dat kan gelijktijdig zijn ontstaan maar de aard van de natuur.

Ik ga lezen

Nieuw denken las ik in het midden van het boek. Nieuwe wereld en het einde van het tijdperk van de vissen en het begin van het tijdperk van de waterman

[ Bericht 35% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 11:07:58 ]
pi_46872833
Ik zal zo even beter lezen Dromenvanger, heb nu alleen even gescand en mijn oog viel op Sint janskruid.

Dat is een middel dat serieus verlichting kan geven bij bepaalde klachten, maar je moet het nooit nemen als je al andere medicijnen of middelen krijgt voor diezelfde klachten.
Het kan heel vervelend op elkaar werken.

Als je dus aan het kruid wil even overleggen met je arts of het kan in combi met je medicijnen of je moet wachten tot je afgebouwd bent met andere medicijnen en dat je een periode alleen dit kruid probeert.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:37:20 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46872921
Ik moet dinsdag terug en dan zal ik meteen mijn twijfels uitspreken over de medicatie. Toevallig ook weer in dat boek over sjamanisme Daar waren ze net bezig met het uitspreken over twijfels van de reguliere gezondheidszorg, dat er steeds meer patienten bijkomen en dat het dus voor falen staat. Het aantal patienten neemt drastisch toe en er komen zelden gevallen van genezing naar voren, dus wat is de succes-factor?

Even gedouched en mijn gewicht is nu 84,1

Nog 2 ons en ik zie eindelijk de 83

Minder eten en geen bier en dan gaat dat in een record-tempo

Ben nu even offline dus ik spreek je waarschijnlijk later Mirage

Stel je bent in staat tot benutten van de positieve krachten die in de kosmos aanwezig zijn, waarom zou je dan nog geneesmiddelen nemen? Stel je kunt balans krijgen op een instinctieve en primitieve manier die niet ouderwets is maar juist modern omdat het afwijkt van het gangbare. Waarom zou je dan kiezen voor een behandeling waar geen heil in lijkt te zitten?

Zal straks uit dat boek aanhalen wat het schrijft over de reguliere gezondheidszorg

Nu even offline

Tot straks

zaterdag 3 maart 2007 @ 13:03:10 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46874579
Even naar de stad geweest en wat materiaal gehaald wederom. Boeken over leven na de dood en hoe je tot een nieuw leven komt en nog wat gekocht

Runen orakelset, een soort van tarot maar dan heel anders. Zal vandaag eens proberen om een legging te doen en dan kijken of ik voor anderen ook een legging kan doen. Heb hoofdpijn van de kou dus ga even niet verder.

Even pauze, die kou is me naar de kop gestegen van buiten.

Over sint jans kruid, ze hebben me al eens gewaarschuwd voor drukker worden ervan Mirage, heb het ooit in het verleden ook al eens geprobeerd maar toen sloeg het niet aan.

Zal straks een legging gaan doen met die orakel-set. Eerst voor mezelf en dan eens voor iemand anders.

Wie zich meldt als eerste is aan de beurt maar wellicht past dat beter in het topic van normalneo thuis.

Mirage interesse in een legging van de runen orakelset

En dan even kijken of het wel mogelijk is om voor anderen te leggen met die set. Heb ook gewone tarot kaarten gezien die in het tarot topic gebruikt worden maar ik wilde even wat anders proberen

Nog even informatie ingewonnen over mijn glazen bol en het is al voldoende om die glazen bol naast de monitor te hebben staan. Alleen al de aanwezigheid van die glazen bol zou wat in werking zetten volgens de verkoper daar.

Die runen orakelset gaat dus over de ijswereld en de vuurwereld en over transformatie en nog meer.

Zal zometeen even een foto maken van de steentjes die naast elkaar liggen om het te laten zien hier
pi_46874743
helleuh

wat een rotweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:18:24 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46874924
Tis inderdaad koud en stormachtig en regenachtig maar ik zie het voordeel ervan in

Het is tenminste geen 30 graden Ik hoef niet wakker te liggen badend in het zweet omdat het niet te harden is de temperatuur.

Zo zie ik van alle nadelen de voordelen in vandaag. Wat mij betreft mag het ook nog ff winter worden snel, even de temperatuur tot 20 graden onder nul zodat ik even weet wat winter is. Ben bijna vergeten hoe het voelt om in sterke vorst buiten te staan in de kou.

Foto's gemaakt van de stenen waarmee ik ga leggen en meteen even een close-up van mijn glazen bol waarmee ik alles ga zien nog

Foto's resizen even en dan ga ik ze hier zetten.

Foto van mezelf maken doe ik wanneer ik op de 80 kilo ben. Dan laat ik even zien hoe het was toen ik boven de 90 was en hoe het is nu ik meer dan 10 kilo lichter ben.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:26:30 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46875117

Afbeeldingen doen me denken aan de film ghostbusters waar ze in het begin van de film moeten raden welke kaart het is zonder dat ze de kaart zien.

Heb gevraagd of het dek zowel bij mannen als bij vrouwen te gebruiken is en dat is dus het geval.

Ik zie dus ook een M en een F staan op de tekens en nog meer.

Als je wilt weten of je concerten gaat geven voor duizenden mensen dan moet je even roepen Sara, 1 legging en je dromen komen uit

Of het een miskoop is dat moet nog blijken Kan zijn dat het een complete miskoop is maar dan heb ik weer geleerd van deze miskoop. Zelfs miskopen hebben nut Om daarna een betere koop te doen

Anders geef ik het weg aan een straat-muzikant als fooi voor het valse spelen

Zo duur was het ook alweer niet.

Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn bij 25 stenen. Is dat niet te beperkt? Hoeveel kaarten zitten er in een dek? Hoeveel verschillende combinaties zijn mogelijk met 25 stenen? Telt verticaal en horizontaal ook mee?

Even inleiding gelezen. Het begint over geboren worden en over oorlog en egoisme en dan komen Goden naar voren van vroeger en toen het anders was en vervolgens wordt er gesproken dat je met deze set jezelf kunt eigen maken met wat de Goden ook konden

Eerst kritiek op de huidige wereld waarbij de ellende tot in de verre geschiedenis doorging en vervolgens een aankaarting dat je met de set jezelf de eigenschappen van Goden kunt aanmeten van heel lang geleden toen het allemaal nog mooi was

Is dit een miskoop of is dit een goede koop?

Ervaring zal het uitwijzen

Geloof in Goden doe ik niet zo snel maar wie weet is dat wel okey als afwisseling In meerdere Goden en dan inzien dat je als mens jezelf als God kunt maken met inzichten of is dat te hoog gegrepen? Het boek zegt dat dus, ik niet

Vraag me dan ook af wanneer die Goden geleefd hebben. Je had dino's en je hebt mensen in grotten en nu mensen in huizen. Wanneer waren die Goden dan in godsnaam aanwezig die zulke mooie tijden beleefden samen

Dino's zijn bewezen door bot-opgravingen en de oermens ook.

Heb ik een sprookje gekocht

Miskoop?

Of waren er alsnog Goden ergens voor de dino's? En waarom zijn die Goden verdwenen?

Toch het boekje maar verder lezen

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 13:58:51 ]
pi_46876191
Wat ontzettend leuk Dromenvanger.

Wat kan het heerlijk zijn om eens uitgebreid voor jezelf te gaan shoppen, is het niet ?

De runenset ziet er goed uit.
Ik ben ook erg benieuwd wat je van de boeken vindt dus als je ze uit hebt ( of begonnen bent met lezen) hou ik me aanbevolen om tegenaan te lullen

Ik zou wel een legging van jou willen.
Oefenen is belangrijk.
Je leert er de tekens mee kennen, je leert wat de stenen voor jou betekenen en je raakt vertrouwd met ze.
De eerste paa rkeer zal het onwennig voelen, maar het gaat snel beter ! (is mijn ervaring althans... wie weet ben jij wel een natuurtalent )

Ik heb niet echt een vraag, kan ook gewoon algemeen ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:25:19 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46876589
Zal eerst het hele boekje doornemen dat ongeveer 70 blz's is om te kijken of het mogelijk is om te leggen voor anderen. Hoe doe je een tarot legging met kaarten voor anderen? Leeftijd en woonplaats dus, ben benieuwd of dat hier ook bij kan. Weet dus totaal niet wat ik gekocht heb Wie weet kan ik voor jou zeggen hoe je het beste een Godin kunt worden maar ik weet het niet Godin in de zin van inzichten en helder worden maar ik denk dat zoiets toch vanzelf gaat in je eigen proces of niet soms? Iemand kan inzichten aanrijken en helpen maar een helder inzicht ontstaat toch echt in een individueel hoofd van iemand, ik kan geen helderheid in jou hoofd zetten met dat dek of wel soms Maar dan weet ik dus niets van dat ding zoals ik al zei.

Zal even de achterkant formuleren nu Achterkant van de doos van de verpakking.

Met het boekje maakt u een kleine reis door de Noordse mythologie tot aan het mystieke ontstaan van de runen. Uit een botsing tussen vuur en ijs is onze huidige wereld ontstaan waarin goden en godinnen hun plaats toebedeeld kregen. ( ik dacht dat het door een oerknal is ontstaan ) Odin als Alvader van de mensheid heeft een speciale rol van transformerende god, die de runen als diepe kennis van kosmische wijsheid na een afdaling in de diepste diepten van ons onderbewuste bemachtigde. Hiermee wordt aangegeven dat vaak door lijden inzicht ontstaat.

De vertelling van de mythologie gaat tot aan de ontdekken van de runen om daarna over te gaan tot een van de meest uitgebreide beschrijvingen daarvan. De behoefte aan antwoorden op voor ons belangrijke vragen vinden we in de uitvoerige beschrijvingen op het gebied van liefde, werk, gezondheid en spiritualiteit.

Tevens worden in het bokje duidelijk de verschillende legvormen en runenleggingen met 25 runentekens besproken.

Af en toe een cadeau kopen voor jezelf is okey Waarom zou je niet net doen alsof je jarig bent af en toe en dan jezelf een geschenk geven Ik koop alsnog te snel maar ik ga er dus vaak vanuit dat de eerste ingeving de beste is bij kopen. Vaker blijkt van niet maar goed, dan moet ik nog beter leren selecteren. Bij selectie van de juiste aftershave weet ik na 14 jaar niet eens wat ik moet pakken als beste keuze. Scheermesjes liever van gilette inplaats van wilkingson omdat het gezicht gladder wordt.

De runen set na ongeveer 10 minuten gekocht en toen begon ik daar te vragen naar boeken en over rustgevende muziek en over sjamanen wat ze niet hadden en toen wilde ik even wat zeggen en toen ving ik een gedachte op dus

" Niet oud wijf uithangen, kopen"

Alsof die vrouw dat dacht op dat moment. Die vrouw vind ik dus irritant, alleen al de toon die ze af en toe aanslaat kan me op de wekker werken. En dan ga ik daarheen omdat ze af en toe wat goeds kunnen hebben liggen maar zou er naast die winkel een winkel liggen die meer heeft met beter personeel dan zou ik voor die andere winkel kiezen.

Heb de neiging om dan irritant te gaan doen de volgende keer als ik in die winkel kom. Opmerkingen maken in de trend van...." Wordt het niet eens tijd voor een uibreiding van het assortiment of zijn jullie geen speciaal-zaak " Instant karma toepassen dus. Een irritant toontje direcht beantwoorden met een botte opmerking waardoor ze totaal de kluts kwijt zijn. Al leidt het tot uitzetting van de winkel. Dan ga ik wel naar een andere plaats waar zeker ook zulke winkels liggen.

Het toontje dat mensen aanslaan dus, hoe ze tegen je praten en dan de klemtonen die ze gebruiken, ik vang dat dus op en dan merk ik vaak genoeg dat mensen wel normaal doen. Alleen denkt die vrouw volgens mij dat haar winkel de heiligste tempel van dit universum is.

Zo komt het dus over. Ze hebben dan mooie buddah beelden en mooie producten maar het is niet alles. Ik zou er iets heel anders van maken dus. In ieder geval hypnose cd's en medititatie cd's en dan ook een breder assortiment van boeken.

Ze hebben daar amper 40 boeken die ze verkopen, als het niet slechts 20 zijn. Heb je dan een winkel zorg dan dat het een uitgebreide winkel is als je bezig bent met een winkel van dien aard.

Maar goed, ik zal een algemene legging doen straks. Eerst het boek lezen of een legging uberhaupt mogelijk is ermee voor anderen. Anders koop ik een normale tarot dek nog.

Als ik dan die gedachtes binnen krijg wat anderen zouden kunnen denken dan hoor ik dus helder die gedachtes. Alleen bij negatieve zaken hoor ik dat. Als mensen bezig zijn met oordelen vellen komt het naar voren.

Weet je wat het is met wat er altijd aangeboden wordt ? Het spreekt elkaar zo vaak tegen. Ik geloof dus in een oerknal dat weer Goden uitsluit en ik durf best te geloven in oude Goden wat de oerknal uitsluit en dan heb je de sjamanen die weer spreken over een oerkracht en zo gaat dat door.

Dan heb je 10,000 schrijvers van 20,000 boeken die allemaal wat anders beweren.

Wie weet moet ik maar eens in de glazen bol kijken en dan leg ik het eens uit hoe het in elkaar zit

Over kopen van producten nog Heb bij albert heyn een paar minuten bij de lampen gestaan en heb lampen met kaars-licht gekocht. Lampen met sfeer van philips met dunne fitting. En dan nog van ambi pur om een zee-lucht in huis te creeren. Dan moet je 3 dingen in de stekkerdoos stoppen en dan krijg je om de 45 minuten een nieuwe lucht die te maken heeft met de zee.

Zo ga ik boven dus aanpassingen doorvoeren zodat ik prettiger in slaap kan vallen.

Meditatie cd's gaan vaak over water en als ik dan de lucht van zee erbij heb dan krijgt mediteren meteen weer een extra dimensie.

En dan hopen dat het geen sterke parfum lucht is, een aangename milde lucht

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 14:41:19 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:45:10 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46877258
Maar goed, ik ben tevreden met weinig in een winkel maar als ik dan vraag naar iets dan wil ik wel geholpen worden zonder dat ze net doen alsof ik niets gevraagd heb, vanzelf vind ik het dus ook vreemd dat ze niet de moeite doen om het product via een andere manier te bestellen. Maar dan kan ik dus wel naar bol.com gaan Of naar een 2e hands boekenzaak. Wie weet nog goedkoper dus dan heeft het weer een voordeel . Als ik vraag naar boeken over sjamanen dan wil ik een antwoord op die vraag. Ze deden net alsof ik abra cadabra aan het praten was en toonden niet eens interesse wat het onderwerp was. Ben je een goede ondernemer dan vraag je toch zeker waar het over gaat zodat ze misschien in de toekomst wel op de wensen kunnen inspringen? Of wil je als ondernemer geen groter assortiment zodat je een breder publiek kunt bedienen? Of is de winkel te klein? Te weinig ruimte dus beperking van het assortiment? Keuze's moeten maken?

En dan over die glazen bol. Dan vraag ik hoe dat ding gebruikt moet worden en dan zegt ze op een manier van. " Heel goed zo jongen toen ik zei dat ik het wel begrijp hoe het nu werkt". Kleinerend alsof ze zelf alles beter weet omdat zij de eigenaar is van haar Goddelijke collectie aan producten " Heel goed zo jongen dus op een bepaalde toon, is het zo idioot om vragen te stellen? Vraag ik hoe het tijger-oog werkt en krijg ik ook een half antwoord met tegenzin gegeven. Wie weet staat mijn kop wel niet aan

Zo heb je meer eenmanszaken waarbij de eigenaar zichzelf koning ten rijk voelt waarbij de klant geen koning meer is.

Of dan staat op de acherkant van het product dat lijden kan leiden tot inzichten en dan kaart ik dat even aan en dan zijn die oh zo spirituele mensen van die oh zo spirituele winkel niet eens in staat tot antwoord geven of willen ze geen antwoord geven, ik wil dan eens de mening horen van die mensen dus, ze verkopen spullen en dan wil ik ook eens weten hoe ze er zelf achter staan en dan krijg je geen antwoord? Waarom runnen ze die winkel uberhaupt? Wie weet zien ze het wel alleen als verkopen en gaat het alleen om de winst. Zo spreken ze ook tegen andere klanten niet veel. Wie weet zijn ze nog in spirituele groei Dat ze nog moeten ontwikkelen

Hoe spiritueel is spiritueel en wat betekend spiritueel als je zulk personeel in een spirituele winkel hebt staan?

Ik zou mijn winkel dus ook nooit spiritueel noemen, eerder iets in de trend van " Even wat anders".

Die vrouw is dan rond de 50-60 en wie weet ziet ze zichzelf wel als inteliigenter en kijkt ze neerbuigtend naar jonge mensen omdat ze zichzelf verder ontwikkeld vindt zijn in het bestaan omdat ze toevallig over de 50 is?

Genoeg oude mensen die vinden jongeren minderwaardig omdat jongeren minder levenservaring zouden kunnen hebben.

En zo bedenk ik me dan allerlei redenenen waarom mensen bepaald gedrag vertonen

Bij iedere situatie ben ik aan het denken wat de mogelijke oorzaak kan zijn als het me niet bevalt. Bevalt het me wel dan ga ik gewoon relaxed om ermee maar bevalt het niet dan ga ik observeren wat me niet bevalt en dan probeer ik te achterhalen wat de mogelijke reden is van het verhaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 15:06:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')