Welterusten heeft niet echt geholpen
![]()
Alsof de duivel een spelletje speelt heb ik de hele nacht wakker gelegen van zeurende en kloppende pijn in mijn linker enkel. Kon niet in slaap vallen van de pijn en dus weet ik ook eens hoe het voelt om lichamelijke pijn te ervaren en zodoende niet in slaap te vallen.
Wie weet moest ik wel deze pijn ervaren om ook eens te kunnen inleven hoe het is voor mensen die lichamelijke pijn hebben. Ik heb het altijd over depressie en sta nooit eens stil bij de lichamelijke pijnen. En dan zeg ik op dit moment dat lichamelijke pijn erger is omdat je daarbij minder zelf controle hebt erop. Geestelijke pijn daar kun je actief aan werken en is met een beetje inzet goed te maken. Lichamelijke pijn kan chronisch zijn en zelfs onherstelbaar.
Ik heb dus sinds 2 weken een nieuw bed en volgens mij heeft het ook met het nieuwe bed te maken. Ik heb geprobeerd om de enkels buiten het bed te houden en toen trok de pijn dus steeds weg. Trappen lopen lukt me dus zonder echte pijn en zitten en lopen ook, alleen als ik in bed lig begint de pijn toe te nemen sinds vandaag.
Wehkamp dat bed bestelt en daar bestel ik dus vaak uit gemakzucht. Velen noemen hier wehkamp een pauper bedrijf en volgens mij hebben die mensen in zekere zin gelijk. Een bed kopen zonder te testen, Metro vroeg me of ik getest had van het bed hoe het ligt en dat heb ik dus niet gedaan omdat het niet kan bij wehkamp.
Weh betekend pijn in het duits. Pijn-kamp. Vaak heb ik echt het idee dat wehkamp voor pijn staat. Je betaald te hoge prijzen voor de producten en de producten hebben een lagere kwaliteit als in de winkel en daarbij betaal je je blauw aan rente. Weh staat daar dus goed en mijn voornemen is om voortaan in een echte winkel te kopen.
Aantrekkelijk is het af en toe om snel een aankoop te doen maar een snelle aankoop is vaak een teleurstellende aankoop blijkt hier achteraf in de meeste gevallen.
Wie weet dat ik allergisch ben voor het metaal in de spring-matras of het hout in de wand van het bed of wat anders. Dat het bed niet de juiste pas-vormen heeft.
Zo is er op tv reclame over een bed dat zich helemaal aanpast aan je lichaam, daarbij zie je een vrouw liggen en dan laten ze het skelet zien en de ruggen-wervel waarbij het hele skelet ondersteuning krijgt.
Maar goed, ik ga dit bed waarschijnlijk dit jaar nog aan de kring-loop winkel schenken. En dan koop ik een nieuw bed in een echte winkel waarbij ik eerst ga liggen om te proeven van het slaap-genot.
Een juist bed beschouw ik dus als een van de hoofd-behoeftes.
Dat hele bed klopt sowieso niet. De matrassen verschuiven na even draaien en dan komt tussen de 2 matrassen een opening waardoor het niet lekker ligt en nogmaals de pijn van vannacht.
Tis toch vreemd dat de pijn wegtrekt zodra ik de benen buiten het bed hou? Alsof het hele geraamte geblokkeerd wordt door de ligging ervan.
En dan ga ik nu even webloggen omdat ik het niet vind uitzien als ik hier 10 berichten ga schrijven om 4:42 in de ochtend.
Heb nog reiki muziek geluisterd waarbij een gids naar voren kwam die me aan het helpen was om naar de kern van mijn bestaan te gaan en daar werd verteld dat er het een en ander niet juist is maar dat het herstelbaar is. Het ging over de kiem en nog meer.
Nu bakkie koffie en dan ga ik even mijn frustratie laten zien over onbewust kopen wat ik zelf schuld ben. Onbewust producten aanschaffen en dan met spijt erachter komen dat je het geld beter aan een vals spelende straat-muzikant het kunnen geven.
Ik ga wel nog een mail sturen naar wehkamp, in ieder geval om te vermelden dat ik als klant alles behalve tevreden ben en dat ik besluit neem om nooit meer wat te kopen mochten ze niet overgaan tot de mogelijkheid van ruilen.
Dan mogen ze kiezen tussen mij het geld terug geven en het bed komen ophalen of een klant verliezen die niet eens meer een paar sokken zal bestellen.
Sowieso wil ik niet meer bestellen daar maar dan wrijf ik het ze even onder de neus. Wie weet dat ik een aangetekende brief schrijf. Een mail wordt al snel in de prullenbak gestopt.
Over het systeem ging het nog even, dat alles onder controle gehouden wilt worden. De controle op de burgers en dat zo de individuele onafhankelijkheid en vrijheid verdwijnt.
Maar dat was niet zo belangrijk. Eerder het terug gaan naar vorige levens dat ook plaats vond. Ik heb dus mijn geboorte meegemaakt en toen werd me verteld dat het staat voor ongehulpzaamheid en afhankelijkheid omdat je als baby niets kunt en zeker als je dan 3 weken in de couveuse gelegen hebt om kunstmatig in leven gehouden te worden.
En verder over een vorig leven in de woestijn met armoede en daarna kwam een leven naar voren van vruchtbaarheid en welvaart. Maar de betrouwbaarheid weet ik niet zeker. Ik kreeg een gids die zichzelf voorstelde en die begon me rond te leiden naar vorige levens en vertelde me ook waar het fout ging in het begin van dit leven en hoe ik van vorige levens in dit leven terecht ben gekomen.
Iets ging over verzonnenheid, dat mijn leven verzonnen is als het ware. Maar zo beschouw ik het hele bestaan als verzonnen
![]()
Realistische fantasie nog even dat naar voren kwam. En toen ineens kwam de pijn waardoor ik niet verder kon.
Over die pijn aan de enkel even. Ik heb jaren met overgewicht gelopen en zit nu pas sinds kort onder de 84 kilo sinds jaren. Wie weet dat mijn enkels overbelast zijn geraakt en dat ik nu doordat ik kilo's kwijt aan het raken ben die overbelasting pas ga voelen. Dat de scharnieren van de gewrichten nu van zich laten horen.
Dus ik ga sowieso even langs de apotheek vandaag om te kijken of ze een zalfje hebben tegen gewrichts-pijn.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 04:53:35 ]