*meldt*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Afbeeldingen doen me denken aan de film ghostbusters waar ze in het begin van de film moeten raden welke kaart het is zonder dat ze de kaart zien.
Heb gevraagd of het dek zowel bij mannen als bij vrouwen te gebruiken is en dat is dus het geval.
Ik zie dus ook een M en een F staan op de tekens en nog meer.
Als je wilt weten of je concerten gaat geven voor duizenden mensen dan moet je even roepen Sara, 1 legging en je dromen komen uit
Of het een miskoop is dat moet nog blijkenKan zijn dat het een complete miskoop is maar dan heb ik weer geleerd van deze miskoop. Zelfs miskopen hebben nut
Om daarna een betere koop te doen
Anders geef ik het weg aan een straat-muzikant als fooi voor het valse spelen
Zo duur was het ook alweer niet.
Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn bij 25 stenen. Is dat niet te beperkt? Hoeveel kaarten zitten er in een dek? Hoeveel verschillende combinaties zijn mogelijk met 25 stenen? Telt verticaal en horizontaal ook mee?
Even inleiding gelezen. Het begint over geboren worden en over oorlog en egoisme en dan komen Goden naar voren van vroeger en toen het anders was en vervolgens wordt er gesproken dat je met deze set jezelf kunt eigen maken met wat de Goden ook konden
Eerst kritiek op de huidige wereld waarbij de ellende tot in de verre geschiedenis doorging en vervolgens een aankaarting dat je met de set jezelf de eigenschappen van Goden kunt aanmeten van heel lang geleden toen het allemaal nog mooi was
Is dit een miskoop of is dit een goede koop?
Ervaring zal het uitwijzen
Geloof in Goden doe ik niet zo snel maar wie weet is dat wel okey als afwisselingIn meerdere Goden en dan inzien dat je als mens jezelf als God kunt maken met inzichten of is dat te hoog gegrepen? Het boek zegt dat dus, ik niet
Vraag me dan ook af wanneer die Goden geleefd hebben. Je had dino's en je hebt mensen in grotten en nu mensen in huizen. Wanneer waren die Goden dan in godsnaam aanwezig die zulke mooie tijden beleefden samen
Dino's zijn bewezen door bot-opgravingen en de oermens ook.
Heb ik een sprookje gekocht
Miskoop?
Of waren er alsnog Goden ergens voor de dino's? En waarom zijn die Goden verdwenen?
Toch het boekje maar verder lezen
Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een leggingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*meldt*![]()
Je mag op mij ook oefenen als je wil.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een legging
Nogmaals moet ik eerst kijken of het mogelijk is. Ik weet niet op basis waarvan gelegd wordt.
Mocht ik geboorte-plaats nodig hebben en nog meer dan PM ik wel even.
Eerst kijken of het mogelijk is en dan vertel ik dat direct. Dus even sigaret buiten en boek mee en dan even snel bladeren en hopen dat ik direct op de juiste pagina belandt
Eerste conclusie is dat het alleen op jezelf van toepassing is, maar wie weet heb ik erover heen gelezen.quote:
Zal het in de loop van de avond proberen verder uit te leggen. Zal de betekenis van ieder symbool geven en dan waar ieder symbool voor gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:54 schreef sararaats het volgende:
hier schijnt nu de zon (wel is het bewolkt)
ik snap het principe niet van runenstenen
en ik wacht nog steeds op een antwoord van de Stedelijke Aademie Turnhout
ik kan beide goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Good to hear that. Goede snowboader dus
Doe je alleen snowboarden of ook skieen erbij?
Mij lijkt snowboarden op het eerste gezicht leuker en prettiger, met skies denk ik altijd dat je niet mag kruizen van de 2 skies. Dan denk ik dat je teveel moet letten op het recht houden van beide poten. Bij snowboard heb je tenminste 1 plank
Stoere fotoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan beide goedmaar eigenlijk board ik alleen nog
[afbeelding]
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Frustratie dus.
Alles heeft een prijs en dan verkopen sommigen zelfs hun ziel.
En vanzelf denk ik dat ik mijn ziel verkocht heb op het moment dat ik koos voor een economische richting. Ik wilde mezelf inzetten voor het in stand houden van het kapitalisme onbewust en ik kreeg al allures op een bepaald moment, ik werd arrogant ook een beetje daar, dat arrogant worden dat was dus ook niet helemaal bewust, het was bezig zijn met berekeningen en management en dan ga je jezelf al snel op een hoge functie zien terecht komen waar je arrogant gaat zijn. Dus ik verkocht mijn ziel omdat ik diep van binnen fel tegenstander ben van dit systeem. En toen waren 40 biertjes en 1 joint de klapper en toen hebben ze verteld dat ik manisch depressief was omdat ik van alle kanten op zoek ging naar andere zingeving buiten het economische. The end
Berekeningen uitvoeren waarbij bedrijven maximale winst opstrijken wilt vanzelf zeggen dat je de klant maximaal doet uitzuigen.
Dus hoe slecht was ik toen wel niet bezig
Kan zijn dat ik het nu fout zie maar volgens mij is dat de reden geweest. Aanhanger zijn van een wereld waar alles gratis is en vervolgens bezig zijn met winst berekeningen voor bedrijven die al miljarden in hun bezit hebben.
Een richting opgaan die totaal niet bij je past, en dan is ontsporing vanzelf dichtbij. En dan ontspoor je dus ook.
En dan ben ik nogmaals vrienden dankbaar voor die ene joint
Zonder die joint was het nooit zover gekomen
Ik werd wakker en zag de kerk als grootste vijand Senestaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.
Hoe is het nou gegaan dan Dromenvanger?
Had je voor die tijd geen klachten?
En hoe moet ik me dat voorstellen?
Die 40 biertjes en die joint waren de trigger begreep ik maar hoe?
Ben je ziek geworden?
Ben je gaan slapen en depressief wakker geworden?
Wat is er aan kapot?quote:Op zondag 4 maart 2007 09:40 schreef vamperotica het volgende:
Au... En mijn fiets is kapot..
Je komt in je leven duizenden mensen tegen en je kunt nooit iedereen tevreden stellenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Eerst even koffie en dan ga ik vandaag runen doen. Als jezelf goed genoeg zijn is natuurlijk zo Senesta maar vaak is het ook zo dat anderen je niet goed genoeg vinden omdat je anders in het leven staat maar ook dat mag niets uitmaken.
Jezelf wel goed genoeg blijven vinden ondanks de schijt mening van anderen
Wilde vrijdag de kids ophalen toen er iets tussen mijn voorwiel schoot... Wiel blokkeerde en ik dook haast over mn stuur zo tegen de grond aan.. Op de een of andere manier ben ik weer terug gestuiterd en alleen maar op mn zij gevallen...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is er aan kapot?
Fietsen zijn maar gammele dingen vind ikaltijd lekke banden, afgelopen kettingen, verlichting die niet meer werkt. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke fietsen bouwen tegenwoordig
Gewoon er voor gaan..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut
ik voel me toch zo slecht vandaag
niemand in m'n familie steunt me omdat ik muziekschool wil volgen
de enige opmerking die ik altijd naar m'n kop geslingerd krijg: gij kunt da nie
deukje in m'n zelfvertrouwen
ik wil een diploma piano en ga er verdomme mee beginnen in september
eerst de AMV (= Algepmene Muzikale Vorming of notenleer)
Hee Sara,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut
ik voel me toch zo slecht vandaag
niemand in m'n familie steunt me omdat ik muziekschool wil volgen
de enige opmerking die ik altijd naar m'n kop geslingerd krijg: gij kunt da nie
deukje in m'n zelfvertrouwen
ik wil een diploma piano en ga er verdomme mee beginnen in september
eerst de AMV (= Algepmene Muzikale Vorming of notenleer)
dag meis,quote:
Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
dag meis,
heb je de maan gezien afgelopen nacht ?
Het was heel mooi. Vooral toen er nog maar een klein schijfje heldere maan over was. Heel apart, dat contrast.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?
mail maarquote:Op zondag 4 maart 2007 13:27 schreef Mirage het volgende:
kan iemand hier een foto voor mij spiegelen ?
Wat moet je er nog wel aan doen?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
Maar het is al gelukt, tnx nokwanda
[afbeelding]
Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
nicequote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
[afbeelding]
Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.quote:
Een ouija bordquote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren
[afbeelding]
wat voor een steentjes ga je zetten?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.
"kuiltjes" zijn al wel gekerft waar de steentjes in komen te vallen.
en de achterkant moet nog een keer gelakt worden.
ik was toch al niet van plan om later naar het conservatorium te gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee Sara,
kan me voorstellen dat het niet leuk is als je familie je niet steunt als je iets graag wilt. Aan de andere kant, is het realistisch wat je wilt gaan doen? Ik bedoel, niet iedereen kan gelijk naar het conservatorium ofzo
Is het niet een idee om bv eerst 'gewoon' op pianoles te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |