abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:08:38 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46877925
20 euro kostte die runen set dus

Ik zou het voor 12,00 euro aanbieden of minder zoals lidl ook lager verkoopt, maar goed sommigen willen 7 euro of meer verdienen en hebben wellicht die 8 euro meer nodig omdat ze te weinig klanten trekken omdat ze gewoon niet genoeg aanbieden.

Verkoop je minder dan moet je wel hogere prijzen vragen.

Hebben ze 40 bakken met steentjes waarbij er 70 dezelfde steentjes liggen in de bak maar maken ze geen plaats voor muziek en boeken? Ik zou zeggen. Haal die bakken met steentjes weg zodat je nieuwe planken kunt maken voor 200 boeken en cd's. Kun je alsnog die steentjes aanbieden maar ga je niet grote bakken installeren waar je al die steentjes ten toon gaat stellen. Ik vind die bakken met steentjes dus echt zinloos. Veels teveel voorraad wat in 2 weken niet eens verkocht wordt.

Wellicht zijn ze niet zo slim

Die steentjes kun je ook achter de toonbalk verkopen en mensen vragen wat ze zoeken. Laat je de steentjes zien achter de toonbalk maar goed. Zoveel mogelijkheden. Die steentjes brengen dan 1,50 euro op per steentje en dan vragen ze wel 20 euro voor een leg-set maar ik snap het niet dan bij zo'n onderneming zoals ik ook het kruidvat niet snap zo goed Het kruidvat waar je je helemaal moet manouvreren om bij de aftershave te komen waardoor je amper plek hebt om je te bewegen?

Ik kom dan in die winkel en zie dat ze plaats te weinig gebruiken. De inrichting is fout. En als je niet oppast dan loop je alles omver.

En nu genoeg.

Ik ga boekje lezen want ik wil een legging doen voor Mirage Mocht dat mogelijk zijn

Kijken of ik "talent" heb

Inrichting van winkel is dus persoonlijk besef ik me dus ook, zeker bij eenmanszaken is het persoonlijk net zoals je je huis doet inrichten op persoonlijke smaak. Maar keuze's maken is dan toch wel okey?

Ze hebben het mooi uitgestald maar stal je het recht uit dan past er meer in. Of het mooi is? Ik moet daar constant opletten dat ik niet rekken omver loop.

Winkels dus beoordelen Mirage

Dat is ook leuk aan in winkels lopen, kijken hoe winkels zijn ingericht en kijken of het logisch is gedaan en of het effectief is en of de prijzen okey zijn. Het complete plaatje van winkels en dan zeker niet alleen de winkel waar ik het nu over heb.

Een tijd terug had ik het over het kruidvat waarbij ik ook commentaar had. De lidl vind ik dus ook een vreemde formule hebben. Altijd in het midden van de winkel liggen de vreemde producten zoals een electrische gitaar of wat dan ook. Heb je bananen aan de zijkant zie je ineens een grote doos met een electrische gitaar staan in een vreemd rek

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 15:18:45 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_46878173
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]

Afbeeldingen doen me denken aan de film ghostbusters waar ze in het begin van de film moeten raden welke kaart het is zonder dat ze de kaart zien.

Heb gevraagd of het dek zowel bij mannen als bij vrouwen te gebruiken is en dat is dus het geval.

Ik zie dus ook een M en een F staan op de tekens en nog meer.

Als je wilt weten of je concerten gaat geven voor duizenden mensen dan moet je even roepen Sara, 1 legging en je dromen komen uit

Of het een miskoop is dat moet nog blijken Kan zijn dat het een complete miskoop is maar dan heb ik weer geleerd van deze miskoop. Zelfs miskopen hebben nut Om daarna een betere koop te doen

Anders geef ik het weg aan een straat-muzikant als fooi voor het valse spelen

Zo duur was het ook alweer niet.

Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn bij 25 stenen. Is dat niet te beperkt? Hoeveel kaarten zitten er in een dek? Hoeveel verschillende combinaties zijn mogelijk met 25 stenen? Telt verticaal en horizontaal ook mee?

Even inleiding gelezen. Het begint over geboren worden en over oorlog en egoisme en dan komen Goden naar voren van vroeger en toen het anders was en vervolgens wordt er gesproken dat je met deze set jezelf kunt eigen maken met wat de Goden ook konden

Eerst kritiek op de huidige wereld waarbij de ellende tot in de verre geschiedenis doorging en vervolgens een aankaarting dat je met de set jezelf de eigenschappen van Goden kunt aanmeten van heel lang geleden toen het allemaal nog mooi was

Is dit een miskoop of is dit een goede koop?

Ervaring zal het uitwijzen

Geloof in Goden doe ik niet zo snel maar wie weet is dat wel okey als afwisseling In meerdere Goden en dan inzien dat je als mens jezelf als God kunt maken met inzichten of is dat te hoog gegrepen? Het boek zegt dat dus, ik niet

Vraag me dan ook af wanneer die Goden geleefd hebben. Je had dino's en je hebt mensen in grotten en nu mensen in huizen. Wanneer waren die Goden dan in godsnaam aanwezig die zulke mooie tijden beleefden samen

Dino's zijn bewezen door bot-opgravingen en de oermens ook.

Heb ik een sprookje gekocht

Miskoop?

Of waren er alsnog Goden ergens voor de dino's? En waarom zijn die Goden verdwenen?

Toch het boekje maar verder lezen
*meldt*
Je mag op mij ook oefenen als je wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:20:51 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46878296
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

*meldt*
Je mag op mij ook oefenen als je wil.
Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een legging

Nogmaals moet ik eerst kijken of het mogelijk is. Ik weet niet op basis waarvan gelegd wordt.

Mocht ik geboorte-plaats nodig hebben en nog meer dan PM ik wel even.

Eerst kijken of het mogelijk is en dan vertel ik dat direct. Dus even sigaret buiten en boek mee en dan even snel bladeren en hopen dat ik direct op de juiste pagina belandt
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:34:13 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46878716
Het is dus bedoeld om met je onderbewustzijn in contact te komen dus wat ik begrijp is het niet mogelijk om bij iemand anders een legging te doen. Die M en die V staan dus ook niet voor mannelijk en vrouwelijk en het heeft allemaal een compleet andere betekenis hoewel het wel okey over komt. Geen zweverig gedoe zoals ik het vaak zweverig noem. Helder komt het over. Ondanks dat ze over Goden spreken. De manier van zelf-inzichten krijgen komt dus okey over en heeft bijna een technische benadering. En dan leidt zelf-inzicht vanzelf tot een beter leven omdat reageren beter gaat op alles. Keuze's maken gaat beter met goed zelf-inzicht en alles gaat beter met goed helder zelf-inzicht. En dan staat goed helder zelf-inzicht voor mij voor genezing van manisch depressiviteit. Als ik helder ben in het voelen, denken en beleven dan ben ik niet meer manisch depressief.

Dus dan moet ik wat anders gaan kopen in de toekomst om voor anderen eens proberen een legging te doen. Een gewoon dek of een uitgebreider dek.

Dus dan moet ik helaas zeggen Vind het zelf dus ook jammer want ik wilde eens kijken hoe het leggen van stenen of kaarten voor anderen gaat.

Ik ga wel schrijven hoe het werkt bij mezelf, wie weet dat het dan voor anderen aantrekkelijk kan zijn om het ook te kopen en wie weet verkoop ik het na 1 maand voor een paar euro. Als ik uitgekeken ben erop dan heb ik het toch niet meer nodig.

Er stond wel een website op de doos waarbij je op internet een daglegging kan doen of zoiets Weet dat ook niet zeker dus dan geef ik straks even de website door.

Contact met het onderbewustzijn is dus nuttig omdat daar vaak diepe problemen liggen opgeslagen. Blokkades ontstaan volgens mij in het onderbewustzijn en werken vervolgens door naar boven. En dan is toegang tot het onderbewustzijn vaak moeilijk omdat het diep ligt weggestopt.

Maar hoe onderbewustzijn precies in zijn werk gaat

Heb boeken van Jung erbij gepakt maar die schreef even teveel abra cadabra.

Tijd om lichaam te spoelen met water

Ben dus volgens mij actief bezig om problemen op te lossen. En dan merk ik door de aanwezigheid in winkels en op straat en thuis en overal. Dan loop ik door Albert Heyn en zie ik overal verdwaalde zielen en dan voel ik mezelf toch best stevig in de schoenen staan. Verdwaalde zielen zo komt het dus over. Alsof mensen niet weten wie ze zelf zijn en alsof mensen vaak totaal niet weten hoe ze zich moeten gedragen en dat mensen dus ook niet weten wat ze aan zichzelf hebben. Onzekerheid en labiliteit zie ik vaker maar daar heb ik zelf ook af en toe last van nog hoewel het vaak als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen en dan denk ik dus dat het komt door inspanningen verrichten. Niet ziek willen zijn maar gezond en helder van geest willen zijn. En is het ziekte of is het een mogelijkheid? Zonder troebele geest is een heldere geest dus ook niet mogelijk. Dus wie weet had ik en heb ik een troebele geest wel nodig gehad in mijn leven, om zo helderheid te krijgen

Labiliteit in aanwezigheid. Niet in het centrum van het bestaan staan.

En dan neem ik vandaag even geen blad voor de mond en vertel ik vanuit mijn oogpunt hoe ik mensen zie die ik zie. Alsof mensen bezig zijn met ontwikkelen en dat er overal blokkades zijn. Uitzonderingen daargelaten want genoeg mensen komen wel over alsof ze totaal midden in het leven staan. Niet eens gezien werk maar de manier van uitstraling en het overkomen.

En dan kan ik verder gaan maar dan zie ik het dus ook op tv als ik mensen op tv doe beoordelen in het overkomen. Haperend of vloeiend en zo kan ik doorgaan.

Meid achter de kassa kwam over alsof ze totaal vast zat. Een uitstraling dat ze gewoon niet aanwezig was. En dan zie ik weer andere meiden achter de kassa die wel aanwezig zijn.

Is dat een idiote manier van leven? Hier gaat dat van nature dat ik uit mijn ogen kijk en als ik dan iets zie dan komt de conclusie vanzelf naar voren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 15:46:13 ]
pi_46879200
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ga nu even werk maken van het lezen en dan blader ik even wat sneller door zodat ik sneller kan beginnen, even de hoofdpunten eruit nemen en dan doe ik jou en Mirage vandaag even onder handen nemen door een legging

Nogmaals moet ik eerst kijken of het mogelijk is. Ik weet niet op basis waarvan gelegd wordt.

Mocht ik geboorte-plaats nodig hebben en nog meer dan PM ik wel even.

Eerst kijken of het mogelijk is en dan vertel ik dat direct. Dus even sigaret buiten en boek mee en dan even snel bladeren en hopen dat ik direct op de juiste pagina belandt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46879261
hier schijnt nu de zon (wel is het bewolkt)

ik snap het principe niet van runenstenen

en ik wacht nog steeds op een antwoord van de Stedelijke Academie Turnhout

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 03-03-2007 18:15:47 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:56:30 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46879319
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Eerste conclusie is dat het alleen op jezelf van toepassing is, maar wie weet heb ik erover heen gelezen.

Ben nog ongeduldig en daar moet ik nog aan werken vandaar even niet het complete geduld om alles te lezen nu, wil vandaag nog even duidelijk maken van wat het inhoudt, het springt nog alle kanten op. Ik wil alle inzichten krijgen die te krijgen zijn. Zowel persoonlijk als op ander vlak en dan wil ik in een keer alles te weten komen. Zeker ook te weten komen zodat ik straks richting de toekomst kan gaan bouwen.

Ik word 30 en ik wil eindelijk eens beginnen met structureel opbouwen van mijn leven. In de 20 zijn in het leven met studententijd dat staat voor zuipen en blowen mag nog staan voor aankloten maar als ik 30 ben en richting de 40 ga wil ik toch zekerheid en duidelijkheid anders blijf ik vallen en opstaan.

Weet je dat een anker leggen ook kan helpen

Meer mogelijkheden zijn mogelijk. Tijdens meditatie even de handpalmen omhoog en met je duim en wijsvinger een circel maken en je krijgt spontane antwoorden op vragen die je stelt Niet altijd even duidelijke antwoorden maar vaak gaan ze wel de juiste richting op zodat je zelf verder kunt zoeken en vinden.

Zo stel ik vaker de vraag wat er was voordat er niets was, en dan komt ineens van alles naar voren. Ik wil dan ook weten waar ik was voordat ik er niet was en dan krijg ik ook weer van alles dat naar voren komt. Natuurlijk ook de vraag waar de knelpunten liggen in mijn leven en waar de blokkades zijn, zodat ik blokkades kan opheffen zoals artsen spier-blokkades opheffen alleen in de zenuwen Wie weet is het straks wel nodig dat ik toegang krijg tot mijn hele zenuw-complex En dat ik daar eens orde ga aanbrengen als terminator En vanuit het zenuw-complex ga ik over op de hormoon-huishouding om zodoende alles in juiste banen te leiden en dan grijp ik alle mogelijke middelen aan want gezondheid boven alles

Tis niet eens nieuwsgierigheid maar zeker ook een belangrijke factor omdat ik zoals ik vaak zeg wil weten waar ik in leefbaar ben. Duidelijkheid dus ook. Het lijkt wel een missie te zijn om die duidelijkheid te krijgen en vaak lijkt het een dagtaak te zijn.

Nu een dagtaak om duidelijkheid te krijgen en straks iets anders waarbij ik verder ga op een gebied dat me bevalt. Zoveel interesses. Evenenenten-planning van mijn part. Dat zie ik zelfs als mogelijkheid in of project-planning of wat dan ook. Voordat ik daarmee kan beginnen wil ik dus zeker van de zaak zijn.

Vorige opleiding was een fiasco en dat wil ik met man en macht voorkomen. 1 keer ontsporen is okey omdat ik vanaf mijn 12e moest kiezen en koos. Nu wil ik bewust kiezen

Altijd bewust kiezen

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 16:08:29 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:59:06 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46879385
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:54 schreef sararaats het volgende:
hier schijnt nu de zon (wel is het bewolkt)

ik snap het principe niet van runenstenen

en ik wacht nog steeds op een antwoord van de Stedelijke Aademie Turnhout
Zal het in de loop van de avond proberen verder uit te leggen. Zal de betekenis van ieder symbool geven en dan waar ieder symbool voor gebruikt wordt.

In het boekje stond ook een ondergrond waar de stenen op liggen waarbij verleden en toekomst geschreven staan, dus wellicht moet ik nog wat in elkaar knutselen om te beginnen

Contact met je onderbewustzijn gaat het dus voornamelijk om. En dan om dromen erbij te betrekken hebben dromen in grote zin ook te maken met het onderbewustzijn. Diepe verlangens die in dromen naar voren komen en weggestopte angst die naar voren treedt.

Bepaalde zaken komen niet meteen aan het daglicht en dat zit denk ik in het onderbewustzijn. Heb een boek van Jung gelezen waarbij vermeld stond dat toegang tot het onderbewustzijn zelfs onmogelijk is vaak omdat het opgesloten is. Maar wat ik nu heb aan die runen stenen beweren ze toch iets heel anders.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:10:01 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46879700
Uitleg van runen komt er dus aan vandaag. Tis nog lang geen avond

Emotioneel intelligentie liggen dus ook boeken van in de bibliotheek. Dus echt technische schema's hoe je in je rol het beste kunt fuctioneren zodat je er sterker van wordt

Emotionele intelligentie is ook interessant omdat emoties in de hand houden ook okey is

Emoties

Hoe ontstaan emoties? Lachen, huilen, zing vecht lach huil en bewonder. Lachen als emotie en huilen als emotie. Is schaamte ook een emotie? Wat voor emoties bestaan allemaal?

Negatieve emoties en positieve emoties zoals lachen Bestaan negatieve emoties wel? Ik zie krassen als uitbarsting van negatieve emoties. Huilen niet eens zozeer.

Ik wil dus stabiliteit op alle mogelijke vlakken omdat ik te lang hebben liggen dwalen. En daarom dus de gedrevenheid en de drang tot verklaren.

Afstand nemen van mensen stond in dat boek dat ik toen gelezen had. Als je ergens in een situatie bent dan is het handig dat je niet te close gaat zijn, te close worden is niet altijd even handig. Afstand houden zorgt voor overzicht.

In relaties close zijn is wat anders.

Zo barst de bibliotheek van de hulpmiddelen. Op de nieuwe pas staat niet voor niets dat mensen hun hoofd verliezen in de bilbiotheek. Dat het verslavend is.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:35:32 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46880381
Aantrekken of afstand nemen

Afstoten of toelaten

En zo ga ik door. Afstoten van mensen die niet liggen en toelaten van mensen die wel liggen. En dat is een eigen keuze die je maakt

Mensen behandelen zoals ze jou behandelen is ook een keuze die je maakt. Je past instant karma toe of je blijft aardig ondanks alles. Ik heb vaak geen zin om altijd aardig te blijven en vanzelf laat ik het spontaner merken als het me niet bevalt. Volgens mij een vele gezondere manier van leven want zo heb je tenminste een uitlaatklep

Blijf je tegen iedereen lachen dan prop je weer de woede op. Kun je beter meteen even afreageren en dan wel zorgen dat je niet in gevaar komt

Op het werk dus ook en overal. Voor jezelf opkomen dus ook Zoals me vannacht verteld werd dat ik niet als stoeptegel door het leven moet gaan maar dat heb ik in principe nooit helemaal gedaan hoewel ik wel vaker niet opkwam voor rechten.

Hoeveel rechten

Hoeveel rechten heb je in deze maatschappij? In ieder geval opkomen waar je voor staat En bevalt het niet dan bevalt het niet en mag dat best gezegd worden al is het de minister president, de koningin of je zure bevelende baas of je buurman of wat dan ook.

Het volk in opstanding laten komen

Dat zou ik wel eens willen. Pure opstanding van het volk tegen de gevestigde orde.

Vandaag kwam ik CDA tegen die pampletten aan het uitdelen waren voor verkiezingen, moest dus echt op mijn tong bijten dat ik niet eens op ze stem al kostte het mijn leven. En wie weet komt een tijd dat ik in discussie ga op die manier.

Opstoot veroorzaken

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 16:42:48 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:43:16 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46880592
Lopen 20 mensen met groene CDA jas door de stad die je wat willen aansmeren Willen ze je stem winnen terwijl ze zelf weinig toevoegen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:58:29 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46881066
LOHA!
Barra is terug met een bruiner koppie en zonder gebroken ledenmaten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:32:58 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46882013

Good to hear that. Goede snowboader dus

Doe je alleen snowboarden of ook skieen erbij?

Mij lijkt snowboarden op het eerste gezicht leuker en prettiger, met skies denk ik altijd dat je niet mag kruizen van de 2 skies. Dan denk ik dat je teveel moet letten op het recht houden van beide poten. Bij snowboard heb je tenminste 1 plank
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:14:53 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46883101
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:

Good to hear that. Goede snowboader dus

Doe je alleen snowboarden of ook skieen erbij?

Mij lijkt snowboarden op het eerste gezicht leuker en prettiger, met skies denk ik altijd dat je niet mag kruizen van de 2 skies. Dan denk ik dat je teveel moet letten op het recht houden van beide poten. Bij snowboard heb je tenminste 1 plank
ik kan beide goed maar eigenlijk board ik alleen nog

stay frosty
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:21:08 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46883252
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik kan beide goed maar eigenlijk board ik alleen nog

[afbeelding]
Stoere foto

Pas geleden was nog in het nieuws dat er amper sneeuw was in ski-gebieden op CNN. Is dat ondertussen verbeterd of ben je ver moeten reizen om sneeuw te bemachtigen?

Even tussendoor over dat Runen

Runen lijkt dus op pendelen een beetje. Je kunt vragen stellen en je legt de steentjes in een zak die ermee te maken hebben. Zo kan het zijn dat je maar 2 stenen nodig hebt. Daarbij kun je ook stenen leggen volgens mij maar dus ook grijpen op intuitie. Stenen leggen op een kaart en grijpen uit een zak. Wat de kracht achter de steen is dat ga ik straks even uitzoeken nog Tot dusverre is gebleken dat ik algemene vragen kan beantwoorden van mensen naast mij maar een hele legging weet ik dus niet. Antwoord ja of nee op het nemen van een beslissing is dan mogelijk maar dan moet ik straks weer verder lezen wat meer mogelijk is Zo blader ik steeds willekeurig door het boek en dan kom ik vanzelf wat bruikbaars tegen. Zo lees ik vaker boeken

Persoonlijke vragen en drempels die je niet durft te nemen kun je raadplegen via de Runen. Maar vooral of het verstandig is om een situatie op te zoeken ook. Risico's vermijden in het leven door de rune te raadplegen

Bij pendelen moet je de hand stil houden en bij het runen hoef je dan alleen maar gevoelsmatig op intuitie een houten blokje eruit te pakken wat veel makkelijker is en volgens mij heeft het runen meer mogelijkheden ook als ik het goed gelezen heb.

Dus ik kan zeker wat doen voor Mirage en Nok

Vraag maar een vraag morgen dan Rune ik even

Alleen die naam al. Even runen

Wintersport zou ik dus echt eens willen doen, alleen al de snelheid van afdalen of gaat het niet om de snelheid in eerste instantie? Wat is de grootste kick aan wintersport Het glijden over de sneeuw of de snelheid van het glijden over de sneeuw?

Of het vallen in de sneeuw zonder wat te breken

Ik weet niet goed hoe de hele beleving bij wintersport is. Heb nog nooit van een berg afgeskied of gesnowboard en dat is wel jammer maar als het klimaat in orde blijft kan ik dat nog tot mijn 70ste doen.

Straks even de lotto Runen

Moet ik getal 1 invullen Getal 2 Getal 3 tot en met 49

En dan vul ik via de rune even de lotto in

Dream on dream on

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 18:30:21 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:36:53 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46883657
Dat runen blijkt dan alsnog die 20 euro waard dus ik was een zeurpiet

Alsnog vind ik een zakje met wat houten steentjes met een boekje zonder harde kaft erg duur als het 20 euro kost. Tis 44 gulden of nog meer in oude harde guldens. Daar kocht je vroeger een volle winkelwagen voor en wat is dan de kostprijs van zo'n rune pakket?

Het plezier en eventuele inzichten als het betrouwbaar is dan het geld waard, maar het product kun je voor 4 euro maken. Of 5 euro. Hoogstens 6. Papier is niet duur en drukken van papier ook niet. En houten blokjes zijn ook niet duur als het met een machine gemaakt wordt.

Waarom dan 20 euro? Vraag me soms af waarom het altijd duur moet zijn. Wellicht omdat ze overal te hoge kosten maken en rekenen. In de top te hoge inkomens en dan verder naar beneden geen goede manier van uitvoering. En dan het geld dat de maker van rune-pakket wilt hebben, wie weet wilt die wel een paar miljoen opstrijken omdat ze even wat hulp biedt.

Waarom zijn er winkels die wel goedkoop leveren? En leveren die winkels goedkoop genoeg?

Of is 20 euro niet duur?

Ik bekijk dan wat ik krijg en de prijs en zie dan 20 euro staan op de sticker, en dan vraag ik me dus af. "Is het 20 euro waard".

Wat is een product waard? Als het runen mij veel kan bieden is het 20 euro waard. Maar waarom moet ik dan betalen ervoor

Ik haat betalen

20 euro op de doos van het pakket en dan denk ik dat het teveel is. Dan denk ik dat de eigenaren van die winkel maar een goedkopere auto moeten rijden. Of een goedkopere energie-leverancier moeten zoeken.

Zo vindt ik dus alles te duur in het leven.

Volgens mij zou ik het dus ook te duur vinden met 10 miljoen. Alleen al die 20 euro zien staan op die doos dat tegen staat. 20 volle euro's.

Melk-koe wordt vaker gehanteerd in de marketing, ze noemen dat dus melkkoe als ik het goed herinner uit de propeuse. Ondernemingen proberen dus producten uit te zuigen door in het begin hoge prijzen te vragen om tenslotte het product te dumpen als het niet meer gekocht wordt door een ander product dat zijn intrede doet. Of als iedereen het product al heeft. Neem de dvd speler. In het begin 2000 euro per stuk en nu voor 30 euro verkrijgbaar. Even lekker uitzuigen van de consument en dan mag het wel staan voor verse investeringen maar zo blijf je de consument uitzuigen omdat de inkomens toch nooit gigantisch zullen stijgen omdat er beperkingen zijn aan het stijgen van de inkomens

Zo uitgekookt zijn ze dus.

Zelf beter worden ervan en vervolgens de klant uitzuigen op zo'n manier dat de klant dus wel blijft kopen.

Maar dan leidt uitzuigen van producten weer tot verbetering door investeringen door hogere winst-marges. En zo gaat het verhaaltje van kapitalisme door. De consument blijft uitgezogen worden en er veranderd niets.

We lijken allemaal vooruit te gaan maar het blijft tot in den treure hetzelfde verhaal.

Leidt de vooruitgang dan niet tot achteruitgang omdat je als consument toch uitgezogen blijft geworden? Steeds iets nieuws krijgen door investeringen maar ondertussen betaal je je altijd blauw in het begin. En tegen het einde betaal je je rood omdat het product achterhaald is. Nu 30 euro voor dvd-speler en straks is het 0 waard als er een nieuw medium komt.

Ik weet het even niet. Ik zie dan een spiraal die negatief is. Ook op de beurzen zie ik een negatieve spiraal. Opleven economie en altijd weer een depressie. Zo zijn we slaaf van ons eigen systeem.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 18:51:00 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:51:41 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46884030
Frustratie dus.

Alles heeft een prijs en dan verkopen sommigen zelfs hun ziel.

En vanzelf denk ik dat ik mijn ziel verkocht heb op het moment dat ik koos voor een economische richting. Ik wilde mezelf inzetten voor het in stand houden van het kapitalisme onbewust en ik kreeg al allures op een bepaald moment, ik werd arrogant ook een beetje daar, dat arrogant worden dat was dus ook niet helemaal bewust, het was bezig zijn met berekeningen en management en dan ga je jezelf al snel op een hoge functie zien terecht komen waar je arrogant gaat zijn. Dus ik verkocht mijn ziel omdat ik diep van binnen fel tegenstander ben van dit systeem. En toen waren 40 biertjes en 1 joint de klapper en toen hebben ze verteld dat ik manisch depressief was omdat ik van alle kanten op zoek ging naar andere zingeving buiten het economische. The end

Berekeningen uitvoeren waarbij bedrijven maximale winst opstrijken wilt vanzelf zeggen dat je de klant maximaal doet uitzuigen.

Dus hoe slecht was ik toen wel niet bezig

Kan zijn dat ik het nu fout zie maar volgens mij is dat de reden geweest. Aanhanger zijn van een wereld waar alles gratis is en vervolgens bezig zijn met winst berekeningen voor bedrijven die al miljarden in hun bezit hebben.

Een richting opgaan die totaal niet bij je past, en dan is ontsporing vanzelf dichtbij. En dan ontspoor je dus ook.

En dan ben ik nogmaals vrienden dankbaar voor die ene joint

Zonder die joint was het nooit zover gekomen

[ Bericht 43% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 19:10:21 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:11:14 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46884557
En dan is dit een zakelijk verhaal

Het is totaal niet persoonlijk omdat mijn problemen zakelijk zijn en daarom schaam ik me niet om die problemen. Wat zal mij een juiste boekhouding boeien en de rest van alles? Laat ze het lekker in de reet stoppen Ik ga zoals Jiskefet in debiteuren en crediteuren de hele dag niets doen op kantoor

RTL-Z kan ook in de reet gestopt worden, ze maken zich de hele druk druk om de beurs en ondertussen is het geen stuiver waard

Die zender staat dus ook nooit meer op. Afgelopen jaren vaker nog alles gevolgd maar het boeit me niet. Al komt er de grootste financiele crash naar voren.

Ik zal er alleen maar meer van genieten

Stiekem hoop ik dus ook op een mega grote wereld-wijde beurs crash. Alleen maar om te zien hoe dat mooie kapitalistische gedachtengoed destroyed gaat worden. Kunnen ze hun stropdas aan de wilgen hangen en gaan genieten van de natuur

En dan hoop ik vanzelf dat 2012 staat voor een crash. Tevens op de beurs maar ook elders in het menselijke bewustzijn. Ik hoop dat alles uit gaat vallen in 2012. Dat mensen hun neppe ik gaan verliezen als het ware en tot bedaren gaan komen zodat ze hun ware ik tegemoet gaan zien

Vannacht nog bezig geweest over de versnelling en de schakeling. Ik hoop dat 2012 staat voor een einde van schakelen en versnellen en dat de wereld eens een X-aantal weken, maanden jaren of zelfs eeuwen stil komt te staan.

Heb vannacht in wakkere toestand mijn fotoboek aangemaakt waar ik bezig was met de meest onzinnige manier van afremmen van versnelling en tegenhouden van ongewenste "vooruitgang".

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 19:16:53 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:57:34 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46885942

Urban Cookie Collective - The key the secret

I've got the key
I've got the secret
I've got the key
To another way
Ah ah ah ah ah ah
A ha a ha

Ah ah ah ah ah
I've got the key
Yeah
yeah
a ha
Yeah
yeah
a ha
Yeah yeah
Yeah
yeah
I've got the key

I've got the key
I've got the secret
I've got the key
To another way
I've got the key
I've got the key
Ah ah ah ah ah ah
Ah ha
Ah ah ah ah
I've got the key
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah
I've got the key
Oooooooh
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah a ha
Yeah
yeah
I've got the key
Oooooooh
I've got the key
I've got the secret
I've got the key
To another way

Moderator zaterdag 3 maart 2007 @ 20:02:28 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46886142
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Frustratie dus.

Alles heeft een prijs en dan verkopen sommigen zelfs hun ziel.

En vanzelf denk ik dat ik mijn ziel verkocht heb op het moment dat ik koos voor een economische richting. Ik wilde mezelf inzetten voor het in stand houden van het kapitalisme onbewust en ik kreeg al allures op een bepaald moment, ik werd arrogant ook een beetje daar, dat arrogant worden dat was dus ook niet helemaal bewust, het was bezig zijn met berekeningen en management en dan ga je jezelf al snel op een hoge functie zien terecht komen waar je arrogant gaat zijn. Dus ik verkocht mijn ziel omdat ik diep van binnen fel tegenstander ben van dit systeem. En toen waren 40 biertjes en 1 joint de klapper en toen hebben ze verteld dat ik manisch depressief was omdat ik van alle kanten op zoek ging naar andere zingeving buiten het economische. The end

Berekeningen uitvoeren waarbij bedrijven maximale winst opstrijken wilt vanzelf zeggen dat je de klant maximaal doet uitzuigen.

Dus hoe slecht was ik toen wel niet bezig

Kan zijn dat ik het nu fout zie maar volgens mij is dat de reden geweest. Aanhanger zijn van een wereld waar alles gratis is en vervolgens bezig zijn met winst berekeningen voor bedrijven die al miljarden in hun bezit hebben.

Een richting opgaan die totaal niet bij je past, en dan is ontsporing vanzelf dichtbij. En dan ontspoor je dus ook.

En dan ben ik nogmaals vrienden dankbaar voor die ene joint

Zonder die joint was het nooit zover gekomen
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.
Hoe is het nou gegaan dan Dromenvanger?
Had je voor die tijd geen klachten?
En hoe moet ik me dat voorstellen?
Die 40 biertjes en die joint waren de trigger begreep ik maar hoe?
Ben je ziek geworden?
Ben je gaan slapen en depressief wakker geworden?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:13:17 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46886485
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.
Hoe is het nou gegaan dan Dromenvanger?
Had je voor die tijd geen klachten?
En hoe moet ik me dat voorstellen?
Die 40 biertjes en die joint waren de trigger begreep ik maar hoe?
Ben je ziek geworden?
Ben je gaan slapen en depressief wakker geworden?
Ik werd wakker en zag de kerk als grootste vijand Senesta Voorheen maakte het me geen ene ruk uit dat overal oude vieze gebouwen staan waar sektes plaats vinden.

Ik zat op de grond te roken van een joint en de joint ging in een circel van persoon tot persoon en toen stond ik op en toen begon de trip naar voren te komen.

Kerk in Eindhoven die te machts-wellustig leek en ik stond toen midden in het centrum van EIndhoven de kerk te vervloeken.

Afkeer naar de kerk kwam naar voren direct na het inhaleren van de joint.

Wijzen naar de hoge torens van dat vieze gebouw en vervolgens vervloeken van de hele instantie.

En dan dus echt midden in EIndhoven op koninginnenacht na sluitingstijd daar staan te wijzen en schreeuwen.

Eerst rustig in een circel zitten met vrienden die ik nu nog amper zie maar wel nog waardeer om daarna in een ander leven te stappen

Afkeer richting de kerk is sindsdien gebleven en is nog steeds aanwezig.

Nu is het overgegaan op afkeer op de gevestigde orde in andere zin, de kerk is niet eens zo belangrijk. De gevestigde orde zit me dwars. En dan wilt gevestigde orde nieuwe orde worden terwijl ik dus hele andere bedenkingen heb bij een nieuwe orde.

Orde zonder orde

Voor mij is de ultieme orde waar geen orde aanwezig is

No leaders, all right

Depressie is pas later naar voren gekomen Senesta. Ik ben nog overal geweest en nergens, ik zag het beeld groter worden van beleving alsof ik op de LSD zat zoals ik verhalen hoorde van mensen die juist dachten onder de kier van een deur te kunnen lopen.

De hemel werd groter en ruimer en dromenvager werd wilder.

Toen ben ik 1 maand in een rust kliniek geweest en hebben ze me afgeraden om meteen de opleiding te hervatten, en toen dus 1 1/2 jaar depressief geworden zonder enig doel.

Daarna manisch en depressief en manisch en depressief geworden.

Volgens mij ondertussen al zeker 6 manisch en 6 depressies achter de rug.

Satan God de duivel en aliens kwamen naar voren, en verder alles dat je je maar kunt inbeelden omdat het 1 grote trip was. Nu nog steeds een trip maar wel met mate

Het is dus ook een reden dat ik het interview op fok! niet wil afleggen, als mensen uberhaupt willen begrijpen hoe het hier gegaan is zonder mij in het hoekje gek te plaatsen dan lezen ze maar een bericht als deze na.

Heb geen behoefte om voor de zoveelste keer te gaan herhalen wat ik al op het forum geschreven heb. No offence to you Senesta.

Ik zie het heil van die fok! interviews niet in. Klik eens op de historie van de user en lees je in. In mijn geval ben ik van mening dat ik veel al gezegd heb dus een interview zie ik dan vanzelf als overbodig in. Mochten bepaalde users alsnog een beeld willen schetsen en mij kapot willen maken dan is dat hun keuze. Ik ga dan niet roepen van instant karma en je valt dood aan een hart-aanval.

Het boeit me geen ruk meer hier.

Net zoals het me in het echt geen ruk meer boeit.

Doe maar gek, kletsen doen ze toch

Yvonne die dan zegt dat ze mij moet beschermen hier zoals Meki en anderen

In hoeverre is dat waar?

Kan Yvonne neit beter proberen zichzelf te beschermen

Wie zegt dat ik bescherming nodig heb hier?

Retarded noemen ze het wel eens en ik vraag me vaker af wie hier de retarded is

Op dit moment zie ik mezelf als meest heldere persoon in die aanwezig is op deze planeet. Dus kan Yvonne niet beter haar aandacht gaan vestigen op anderen inplaats van mij als mongool aan te merken ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 20:35:44 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:50:50 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46887636
Heb sowieso geen zin in een interview want dan krijg je kritiek van minderwaardige mensen zonder dat ik minderwaarig graag gebruik.

User's als golfer die richting de 60 gaat en die de jeugd onder de 30 niet waarderert en met hun bejaarde verstand commentaar leveren. Users die bijna in het bejaardentehuis terecht zouden moeten komen en zich ook zo gedragen als een verbittere bejaarde.

Users als Sunchaser die te debiel voor woorden zijn en denken dat ze heel wat voorstellen.

Xexobrozius niet eens genoemd die ik eergisteren op de frontpage zag.

Fok!forum barst van de losers

En dan even Yvonne waarderen

Omdat Yvonne wel vaker heeft laten zien dat ze een mens kan zijn van vlees en bloed met echte gevoelens die waar zijn.

Kun je van 40 procent van de fokkers niet zeggen, alsnog zijn 60 procent wel de moeite waard

En juist voor die 60 procent neem ik geen afscheid

Daarom zal ilk blijven stalken met teksten van 10 KM lang En daarom zullen mijn teksten richting de toekomst nog langer worden En daarom zal ik ook weer topics openen en over de vrees stappen van topicopen vrees omdat ik minderwaardige users de grond in trap als vliegende mieren. Dan open ik even de topics voor de users die wel okey zijn

En dan gewoon het complete arsenaal aan users die nooit eens keken naar mijn berichten. Ik zou ze spontaan kunnen ophangen aan de grootste boom omdat ik persoonlijk van mening ben dat ik vaak genoeg de spijker raak sla.

Vaker dan Golfer, Sunchaser, Xeborozius en de rest van die berg ellende.

Denken ze grappig te zijn en populariteit te winnen

Ondertussen de losers onder de fokkers in mijn persoonlijke opvatting.

Bejaarden die populair willen zijn Een opa die op Fok! rondloopt en op een foute manier aandacht opeist Je moet het maar als opa hebben

Tis in principe te lachwekkend voor woorden net als de rest Zie je als klein-kind je opa op een jongeren forum de verbittere uithangen als een chronisch depressieve

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 21:02:38 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:15:32 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46888304
Ik ben weg

Had even de neiging om een confrontrerend topic te openen maar ik doe het niet omdat het nergens toe leidt

Dus tot morgen en dan gaat dromenvanger weg
pi_46889065
kut kut kut

ik voel me toch zo slecht vandaag

niemand in m'n familie steunt me omdat ik muziekschool wil volgen

de enige opmerking die ik altijd naar m'n kop geslingerd krijg: gij kunt da nie

deukje in m'n zelfvertrouwen

ik wil een diploma piano en ga er verdomme mee beginnen in september

eerst de AMV (= Algepmene Muzikale Vorming of notenleer)
Werewolf
  Moderator zaterdag 3 maart 2007 @ 22:16:40 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46890039
Lieve Dromenvanger, je bent als jezelf goed genoeg.

En Sara, als het iets is wat jij graag wil gaan doen dan moet je ervoor gaan.
pi_46898745
Au... En mijn fiets is kapot..
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 4 maart 2007 @ 11:04:30 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46899519
quote:
Op zondag 4 maart 2007 09:40 schreef vamperotica het volgende:
Au... En mijn fiets is kapot..
Wat is er aan kapot?

Fietsen zijn maar gammele dingen vind ik altijd lekke banden, afgelopen kettingen, verlichting die niet meer werkt. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke fietsen bouwen tegenwoordig
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 4 maart 2007 @ 11:11:50 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46899654

Eerst even koffie en dan ga ik vandaag runen doen. Als jezelf goed genoeg zijn is natuurlijk zo Senesta maar vaak is het ook zo dat anderen je niet goed genoeg vinden omdat je anders in het leven staat maar ook dat mag niets uitmaken.

Jezelf wel goed genoeg blijven vinden ondanks de schijt mening van anderen
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 11:23:39 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46899848
quote:
Op zondag 4 maart 2007 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:

Eerst even koffie en dan ga ik vandaag runen doen. Als jezelf goed genoeg zijn is natuurlijk zo Senesta maar vaak is het ook zo dat anderen je niet goed genoeg vinden omdat je anders in het leven staat maar ook dat mag niets uitmaken.

Jezelf wel goed genoeg blijven vinden ondanks de schijt mening van anderen
Je komt in je leven duizenden mensen tegen en je kunt nooit iedereen tevreden stellen
Je kunt beter zorgen dat je zelf tevreden bent met jezelf
pi_46900314
quote:
Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat is er aan kapot?

Fietsen zijn maar gammele dingen vind ik altijd lekke banden, afgelopen kettingen, verlichting die niet meer werkt. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke fietsen bouwen tegenwoordig
Wilde vrijdag de kids ophalen toen er iets tussen mijn voorwiel schoot... Wiel blokkeerde en ik dook haast over mn stuur zo tegen de grond aan.. Op de een of andere manier ben ik weer terug gestuiterd en alleen maar op mn zij gevallen...
Wat was ik blij dat de kids nog opgehaald waren!!!
Maar nu staat de voorvork zowat haaks (ietwat opverdreven) op die stang erboven...
En heb ik au
pi_46900340
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut

Gewoon er voor gaan..
Jij wil het graag... Laat ze maar eens zien dat het wel lukt!!
  zondag 4 maart 2007 @ 12:47:00 #132
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46901750
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
kut kut kut

Hee Sara,

kan me voorstellen dat het niet leuk is als je familie je niet steunt als je iets graag wilt. Aan de andere kant, is het realistisch wat je wilt gaan doen? Ik bedoel, niet iedereen kan gelijk naar het conservatorium ofzo

Is het niet een idee om bv eerst 'gewoon' op pianoles te gaan?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 4 maart 2007 @ 12:47:46 #133
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46901767
Sara, je beodelt dat je noten wil leren lezen ?

Dat is iets dat ik je nog wel kan leren. (ja ja.. ik kan noten lezen )

Misschien wat onhandig om dit via de computer te doen ten opzichte van live onderwijs krijgen,
maar als je niet gestimuleerd wordt... misschien dat ze anders piepen als jij over een paar weekjes opeens gewoon kan zeggen "hey, ik kan noten lezen"

Mocht je het willen proberen, mail me maar even

fokmirage apestaartje gmail punt com
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 maart 2007 @ 12:48:28 #134
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46901774
en goeiemorgen allemaal hier
  zondag 4 maart 2007 @ 13:06:53 #135
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46902244
quote:
Op zondag 4 maart 2007 12:48 schreef Marietje_34 het volgende:
en goeiemorgen allemaal hier
dag meis,

heb je de maan gezien afgelopen nacht ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 maart 2007 @ 13:09:20 #136
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46902323
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef Mirage het volgende:

[..]

dag meis,

heb je de maan gezien afgelopen nacht ?
Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?
pi_46902749
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, het was prima te zien hier, wel apart, had nog niet eerder een maansverduistering gezien. En jij?
Het was heel mooi. Vooral toen er nog maar een klein schijfje heldere maan over was. Heel apart, dat contrast.
Iets dat ik nooit in verf zou kunnen uitdrukken en het echt levend zou kunnen maken.
Heb er heerlijk even buiten naar zitten kijken.
EW heeft geprobeerd foto's te maken maar die lukten niet, helaas.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 maart 2007 @ 13:27:08 #138
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46902834
kan iemand hier een foto voor mij spiegelen ?
Sir Winston Churchill
  zondag 4 maart 2007 @ 14:53:34 #139
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46905305
no problemo Mirage, maar moet je hem wel ff snel opsturen via msn..of is het al gebeurt..?? anders vanavond..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zondag 4 maart 2007 @ 15:01:09 #140
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46905567
maar ik ben nu weg dus wordt een beetje lastig..anders straks, maar je zult wel iemand gevonden hebben om het te doen..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zondag 4 maart 2007 @ 15:09:15 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46905840
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:27 schreef Mirage het volgende:
kan iemand hier een foto voor mij spiegelen ?
mail maar
stay frosty
  zondag 4 maart 2007 @ 15:25:44 #142
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46906377
hartelijk dank heren

Maar het is al gelukt, tnx nokwanda

Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
Sir Winston Churchill
pi_46907131
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mirage het volgende:
hartelijk dank heren

[afbeelding]

Hij is nog niet af hoor, maar het meeste werk, het kerven en lakken is in ieder geval al gebeurd.
Wat moet je er nog wel aan doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 maart 2007 @ 16:10:38 #144
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46907875
Zo, trap is af en droogt nu. Mijn pappa
  zondag 4 maart 2007 @ 16:29:06 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46908746
quote:
hartelijk dank heren

[afbeelding]

nice
stay frosty
  zondag 4 maart 2007 @ 17:40:50 #146
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46911432
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat moet je er nog wel aan doen?
er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.
"kuiltjes" zijn al wel gekerft waar de steentjes in komen te vallen.

en de achterkant moet nog een keer gelakt worden.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 maart 2007 @ 18:17:18 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46912748
quote:
hartelijk dank heren

[afbeelding]

Een ouija bord ? is die voor jezelf?
wees maar voorzichtig ermee, vind het maar enge dingen altijd
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46913158
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

er moet nog 1 blanke lak laag overheen en er komen in alle vier de hoeken nog steentjes.
"kuiltjes" zijn al wel gekerft waar de steentjes in komen te vallen.

en de achterkant moet nog een keer gelakt worden.
wat voor een steentjes ga je zetten?

(ben al weer een heel eind met het indigo verhaal...lezen en uitzoeken van allerlei info en aanvullen hier en daar )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 maart 2007 @ 18:35:51 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46913399
grr heb trek in een sigaret
maar had me voorgenomen te minderen
pi_46916963
quote:
Op zondag 4 maart 2007 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hee Sara,

kan me voorstellen dat het niet leuk is als je familie je niet steunt als je iets graag wilt. Aan de andere kant, is het realistisch wat je wilt gaan doen? Ik bedoel, niet iedereen kan gelijk naar het conservatorium ofzo

Is het niet een idee om bv eerst 'gewoon' op pianoles te gaan?
ik was toch al niet van plan om later naar het conservatorium te gaan

(dat zeg ik nu, wie weet verander ik nog van gedacht)

ik ga natuurlijk eerst de muziekschool doen

oh en by the way, ik ben niet zo opgewekt vandaag dus blijf niet zo lang hangen

[ Bericht 6% gewijzigd door Pinnenmutske op 04-03-2007 20:24:53 ]
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')