quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef senesta het volgende:[..]
Ik heb je vaker dit verhaal zien posten.
Hoe is het nou gegaan dan Dromenvanger?
Had je voor die tijd geen klachten?
En hoe moet ik me dat voorstellen?
Die 40 biertjes en die joint waren de trigger begreep ik maar hoe?
Ben je ziek geworden?
Ben je gaan slapen en depressief wakker geworden?
Ik werd wakker en zag de kerk als grootste vijand Senesta
![]()
Voorheen maakte het me geen ene ruk uit dat overal oude vieze gebouwen staan waar sektes plaats vinden.
Ik zat op de grond te roken van een joint en de joint ging in een circel van persoon tot persoon en toen stond ik op en toen begon de trip naar voren te komen.
Kerk in Eindhoven die te machts-wellustig leek en ik stond toen midden in het centrum van EIndhoven de kerk te vervloeken.
Afkeer naar de kerk kwam naar voren direct na het inhaleren van de joint.
Wijzen naar de hoge torens van dat vieze gebouw en vervolgens vervloeken van de hele instantie.
En dan dus echt midden in EIndhoven op koninginnenacht na sluitingstijd daar staan te wijzen en schreeuwen.
Eerst rustig in een circel zitten met vrienden die ik nu nog amper zie maar wel nog waardeer om daarna in een ander leven te stappen
![]()
Afkeer richting de kerk is sindsdien gebleven en is nog steeds aanwezig.
Nu is het overgegaan op afkeer op de gevestigde orde in andere zin, de kerk is niet eens zo belangrijk. De gevestigde orde zit me dwars. En dan wilt gevestigde orde nieuwe orde worden terwijl ik dus hele andere bedenkingen heb bij een nieuwe orde.
Orde zonder orde
Voor mij is de ultieme orde waar geen orde aanwezig is
![]()
No leaders, all right
![]()
Depressie is pas later naar voren gekomen Senesta. Ik ben nog overal geweest en nergens, ik zag het beeld groter worden van beleving alsof ik op de LSD zat zoals ik verhalen hoorde van mensen die juist dachten onder de kier van een deur te kunnen lopen.
De hemel werd groter en ruimer en dromenvager werd wilder.
Toen ben ik 1 maand in een rust kliniek geweest en hebben ze me afgeraden om meteen de opleiding te hervatten, en toen dus 1 1/2 jaar depressief geworden zonder enig doel.
Daarna manisch en depressief en manisch en depressief geworden.
Volgens mij ondertussen al zeker 6 manisch en 6 depressies achter de rug.
Satan God de duivel en aliens kwamen naar voren, en verder alles dat je je maar kunt inbeelden omdat het 1 grote trip was. Nu nog steeds een trip maar wel met mate
![]()
Het is dus ook een reden dat ik het interview op fok! niet wil afleggen, als mensen uberhaupt willen begrijpen hoe het hier gegaan is zonder mij in het hoekje gek te plaatsen dan lezen ze maar een bericht als deze na.
Heb geen behoefte om voor de zoveelste keer te gaan herhalen wat ik al op het forum geschreven heb. No offence to you Senesta.
Ik zie het heil van die fok! interviews niet in. Klik eens op de historie van de user en lees je in. In mijn geval ben ik van mening dat ik veel al gezegd heb dus een interview zie ik dan vanzelf als overbodig in. Mochten bepaalde users alsnog een beeld willen schetsen en mij kapot willen maken dan is dat hun keuze. Ik ga dan niet roepen van instant karma en je valt dood aan een hart-aanval.
Het boeit me geen ruk meer hier.
Net zoals het me in het echt geen ruk meer boeit.
Doe maar gek, kletsen doen ze toch
![]()
Yvonne die dan zegt dat ze mij moet beschermen hier zoals Meki en anderen
![]()
In hoeverre is dat waar?
Kan Yvonne neit beter proberen zichzelf te beschermen
![]()
Wie zegt dat ik bescherming nodig heb hier?
Retarded noemen ze het wel eens en ik vraag me vaker af wie hier de retarded is
![]()
Op dit moment zie ik mezelf als meest heldere persoon in die aanwezig is op deze planeet. Dus kan Yvonne niet beter haar aandacht gaan vestigen op anderen inplaats van mij als mongool aan te merken ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2007 20:35:44 ]