Ik moet leren om gedachtes te stoppen.
Zeggen van..."
![]()
Nu is het genoeg geweest, het gaat toch de foute kant op met het denken en voelen, een foute flow als het ware zonder dat ik het karma noem". Leren om controle te krijgen op het denken maar niet teveel want dan wordt het neurotisch.
Dagboek bijhouden ga ik dus doen. Zoals vanmorgen voor het opstaan een zeurend gevoel van wat the fuck is het leven waard
![]()
Niet alleen het gevoel maar ook het denken dat zo is ingesteld om vervolgens weer alles te stoppen dat ermee te maken heeft.
Stilstand
![]()
Even stilstaan en helder en nuchter beseffen wat er nu precies aan de hand is.
. Even stil zetten van het denken kan dan nuttig en prettig zijn om zodoende de invloed op het eigen denken naar voren te halen.Een stukje uit het dagboek van mij dat ik net even aan het bijhouden was. Stil zetten van denken zodat ik zelf invloed kan uitoefenen erop. Heb vaak het idee dat het alleen maar het denken is dat mij parten kan spelen.
En dan een stemming en gevoel en that's it
![]()
Denken, stemming en gevoel. En dan de biologische factor aan het verhaal en volle maan en licht en duisternis.
Maar als ik alleen al controle op het denken heb, dan is dat al een stap vooruit.
Nu tijd om het bureau hier op te ruimen
![]()
Even orde scheppen
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-03-2007 13:24:21 ]