He gatver Sara, heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:28 schreef sararaats het volgende:
alleen smiley's vandaag?
bij mij is het deze![]()
![]()
m'n grootmoeder is stervende, ze is nu een een comateuze toestand
ik heb dus de hele dag gewaakt bij haar bed in het rusthuis
maar buiten het droevige heb ik toch onze kleine Mie gezien en die was heel rustig
ja. een longontsteking heeft haar verzwakt en nu zal het niet meer goedkomen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
He gatver Sara, heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.
Is ze zo snel achteruit gegaan?
sterkte saraquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. een longontsteking heeft haar verzwakt en nu zal het niet meer goedkomen denk ik
ze heeft ziekenzalving gehad
het is wel eng. haar gezicht is helemaal ingevallen
Whats new?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
:q ik ben een beetje geil vandaag
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik zat me af te vragen he, zou je geur kunnen meten?
Een specifieke geur of geur in het algemeen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik zat me af te vragen he, zou je geur kunnen meten?
Nee, gewoon geur in het algemeen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een specifieke geur of geur in het algemeen?
Of doel je op de feromonen van Barra?
In dat geval:quote:
Een rookmelder meet rook-luchtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:15 schreef Normalneo het volgende:
zat aan askjeeves.com te denken, maar bedacht me toen..misschien weet dv wel iets??![]()
ze is vanmorgen overledenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:12 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Hoe gaat het met je grootmoeder Sara?
Gecondoleerd meisjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is vanmorgen overleden![]()
ik was erbij toen ze zachtig weggleed
ik weet echt niet wat ik nu moet doen
gecondoleerd saraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is vanmorgen overleden![]()
ik was erbij toen ze zachtig weggleed
ik weet echt niet wat ik nu moet doen
jawel hoor, de hihi stond voor lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Gelukkig dat je nog een beetje kunt lachen ( of staat hihi niet voor lachen?)
Bij mij slaat een overlijden altijd in als een bom, vooral de eerste periode daarna, na verloop van tijd leer ik er mee leven maar de korte periode erna is het een slag bij heldere hemel.
En dan kun jij het hoofdstuk gaan afsluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel hoor, de hihi stond voor lachen
straks komt ze naar huis en zaterdag wordt ze begraven
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef The_Shining het volgende:
Ik las net het Joker verhaal van Oversight. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke boeddhistische stroming hij zou volgen? Mirage?
Idd Marietje, prachtig verwoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef senesta het volgende:
Gecondoleert Sara, ik sluit me helemaal aan bij Marietje die het prachtig verwoord heeft.
Hoe gaat het met Oversight, Mirage?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Mirage het volgende:
[..]neem nooit de media als bron voor feiten
de vorige berichten bevatten ook verschillende fouten/onwaarheden of uit zijn verband gerukte zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |