abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:59:23 #201
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46992958
Sterkte sara
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:59:56 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46992976
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

wil je een metertje bij barra in zijn broek hangen ?

BLIEP BLIEP BLIEP BLIEP..... geur uitstoot boven bepaalde grens !

BLIEP BLIEP BLIEP

vast
Ik was hem wel netjes hoor
stay frosty
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:11:35 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46993428
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:

[..]

ze is vanmorgen overleden

ik was erbij toen ze zachtig weggleed

ik weet echt niet wat ik nu moet doen
Jeetje sara
gecondoleer meis

sterkte!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:57:56 #204
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47008424
mogge allemaal

*echo*
emaal
maal
maal
maal
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:29:46 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47009414
Goede morgen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_47009613
goedemorgen

of moet ik zeggen regenachtige morgen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:47:28 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47009937
Hier is het droog

Sara ik had vannacht gedroomd dat jij naar Argentinie ging en je stond in de prive waar 20 pagina's over jou geschreven werd

Verder nog gedroomd over een verre reis die ik maakte en toen moest ik tussen de krokodillen zwemmen
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:17:29 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47012779
Ik moet leren om gedachtes te stoppen.

Zeggen van..." Nu is het genoeg geweest, het gaat toch de foute kant op met het denken en voelen, een foute flow als het ware zonder dat ik het karma noem". Leren om controle te krijgen op het denken maar niet teveel want dan wordt het neurotisch.

Dagboek bijhouden ga ik dus doen. Zoals vanmorgen voor het opstaan een zeurend gevoel van wat the fuck is het leven waard Niet alleen het gevoel maar ook het denken dat zo is ingesteld om vervolgens weer alles te stoppen dat ermee te maken heeft.

Stilstand Even stilstaan en helder en nuchter beseffen wat er nu precies aan de hand is.

. Even stil zetten van het denken kan dan nuttig en prettig zijn om zodoende de invloed op het eigen denken naar voren te halen.

Een stukje uit het dagboek van mij dat ik net even aan het bijhouden was. Stil zetten van denken zodat ik zelf invloed kan uitoefenen erop. Heb vaak het idee dat het alleen maar het denken is dat mij parten kan spelen.

En dan een stemming en gevoel en that's it

Denken, stemming en gevoel. En dan de biologische factor aan het verhaal en volle maan en licht en duisternis.

Maar als ik alleen al controle op het denken heb, dan is dat al een stap vooruit.

Nu tijd om het bureau hier op te ruimen Even orde scheppen

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-03-2007 13:24:21 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:20:11 #209
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47019465
zo ook eens een keer een leuke dag gewerkt..zoals het vroeger altijd was

hallo iedereen!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47019482
20 pagina's?

da's toch veel te veel. al die aandacht verdien ik niet hoor

anyway, ik voel me nu toch veel beter maar gisterenavond (zeg maar vannacht) kreeg ik m'n klop wel.

ik heb de hele nacht gehuild
Werewolf
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:37:20 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47020110
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Normalneo het volgende:
zo ook eens een keer een leuke dag gewerkt..zoals het vroeger altijd was

hallo iedereen!
Hallo

Vroeger was het altijd beter en dan vanuit een goed gevoel van vroeger in het huidige nog beter voelen

Ik ben bezig met aantekeningen maken buiten fok! om. Af en toe schiet ik spontaan in een lekkere stemming en klaart het helemaal op
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:38:45 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47020173
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef sararaats het volgende:
20 pagina's?

da's toch veel te veel. al die aandacht verdien ik niet hoor

anyway, ik voel me nu toch veel beter maar gisterenavond (zeg maar vannacht) kreeg ik m'n klop wel.

ik heb de hele nacht gehuild
Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannacht

Emoties laten stromen
pi_47020271
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannacht

Emoties laten stromen
dat wel

ik denk dat ik het zaterdag op de begrafenis nog moeilijker ga hebben

gelukkig komt Chris (m'n begeleidster)
Werewolf
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:47:10 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47020507
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:

[..]

dat wel

ik denk dat ik het zaterdag op de begrafenis nog moeilijker ga hebben

gelukkig komt Chris (m'n begeleidster)
Daar staat een begrafenis ook bekend voor dat het dan helemaal moeilijk is. Altijd knap dat mensen heelhuids van zo'n begrafenis terug komen vind ik

Onder zoveel mensen verkeren en dan echt de plechtheid moeten meemaken gaat niet in de koude kleren zitten.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:29:48 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47043586
allo
pi_47045067
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:05:40 #217
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47045887
Goeiemorgen

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:12:56 #218
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47046108
ohjee, voorjaarskriebels?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:13:19 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47046121
Goede morgen

Tis lekker weer buiten, de vogels zijn al begonnen met nesten bouwen wat ik net zag

En dromenvanger zag een licht-puntje in de duisternis en dacht echt bij zichzelf..." Wie weet dat het vandaag goed gaat".

Eerst lekker koffie drinken
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:17:47 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47047850
Vraag je een NTI studiegids aan en heb je vervolgens iedere dag 3 keer mensen van NTI aan de telefoon hangen Gratis studiegids en ondertussen wel het opdringen als je niet binnen 2 weken een cursus aanvraagt.

Heb net vermeld dat ik nog even wil wachten en dat hebben ze opgeschreven, hoewel ik steeds een andere aan de telefoon heb gehad dus dan is het de vraag of ze het doorgeven dat ik even nog geen behoefte heb eraan.

Agressieve marketing noem ik dat. Vrijblijvend is het dus niet omdat je als het ware achtervolgd wordt. Om 11:00 ging de telefoon en daarna om 11:30.

Als ik een opleiding wil doen dan bel ik zelf wel of ik vul de formulieren in. Denk dat ze vaker een opleiding aansmeren door vaak te bellen. Dat mensen sneller over de drempel stappen als ze gebeld worden ook. En dan met spijt een opleiding nemen die niet wordt afgerond.

Ben dan wel netjes gebleven aan de telefoon, opfokken als ze opbellen heeft geen zin en daarbij doen die mensen ook maar hun werk. Ondanks dat ze alsnog een baan hebben waarbij ze mensen storen de hele dag.

En wie weet heeft dat werk wel nut op sommige momenten, mensen over de drempel slepen Of leidt dat in 9 van de 10 gevallen tot een foute keuze?
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:53:30 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47048792
Ben bezig met een dagboek bij te houden en kwam tot de conclusie dat het managen in een bedrijf veel minder zwaar hoeft te zijn dan het managen van een leven dat even in de put beland is. Bedrijfs-managers die zich okey voelen en die gewend zijn geraakt aan het management die doen dat vaak op de sloffen en dan is het ook een soort van 2e natuur.

Het managen van een leven dan is het altijd de vraag hoe dat gedaan moet worden en dat leer je pas na de jaren vaker, heeft ook vaak tijd nodig en dan zit er zeker ook een bepaald verloop in, kinder-jaren, pubertijd, studententijd en de aanloop naar een volwassen leven waar je de 20 passeert. Dan kijk ik vaker op tegen managers maar dan besef ik me op een dag als vandaag dat ik zelf ook manager ben, alleen dan van mijn leven. Proberen om het op orde te krijgen allemaal in mijn eigen bedrijf.

Vandaag ook de instelling dat ik een manager ben Ik moet mijn leven managen en op dit moment is er een reorganisatie nodig in een aantal opzichten Door het zo te bekijken is het minder vreemd om te doen. Even de vergelijking met het bedrijfsleven en dan net doen alsof ik een bedrijf ben In het hoofd is het een bedrijf met allerlei gedachtes en het lichaam is een bedrijf met conditie en dan is het leven een bedrijf met activiteiten en inhoud.

Is het bedrijf in orde dat het leven heet dan is werken in een echt bedrijf ook een peule-schil. Dan is stress makkelijker te verwerken en dan is er meer orde

Bedrijfsleider of levensleider

Het leiden van je eigen leven. Zijn goede bedrijfsleiders wellicht mensen die ook hun leven goed in juiste banen kunnen leiden zodat ze het overzicht bewaren overal en altijd? En dan vanzelf de gedachte dat een bedrijf vaak jaren hetzelfde georganiseerd is, in een leven met een hoofd vol denken is het niet iedere dag hetzelfde georganiseerd. ( zeker niet in geval van zomerse wildheid en winterse rust)

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-03-2007 13:05:12 ]
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:09:54 #222
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47049276
Barra is ziekjes
stay frosty
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:11:39 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47049336
Griepje?

Hoorde vandaag dat griep-virus in het weer zit. Meer mensen die de griep hebben dus. Wellicht door het voorjaar dat eraan zit te komen? Voorjaars-griepje. Ik heb in januari de griep gehad in lichte vorm. Hopelijk blijf ik nu vrij ervan. Heb geen zin om 2 weken met een hoofd vol snot rond te lopen en amper adem te halen.

Beterschap in ieder geval
pi_47053149
hallo

ik had gisterenavond een lachbui

dat is een teken dat ik m'n leven terug op pak
Werewolf
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:07:59 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47053570
In ieder geval blijf je niet in rouw zitten als je lacht Vind dat je snel kunt lachen en dat is misschien ook het beste, het leven gaat door en je oma zou waarschijnlijk niet willen dat je lang gaat huilen.

Vandaag heb ik weinig gelachen, ben serieus. Denken aan activiteit van hersens en een onrustig bewustzijn dat plaats vindt door constante activiteit. Knopje omdraaien wat mij zo aantrekkelijk lijkt, even het knopje omschakelen zodat er even helemaal niets gebeurt zodat het tot rust komt. Even geen verkeer in de hersens. Tis allemaal iets dat met hersens te maken heeft, alsof je een been gebroken hebt. Besef me ook steeds vaker dat mijn problemen alleen lichamelijk zijn, alleen komt het over alsof het veel meer is terwijl het slechts stofjes zijn die voor disbalans vormen.

Het is wellicht puur lichamelijk te noemen, alleen dan lichamelijk met het moeilijkste lichamelijke orgaan. De hersens dus. Lang leve de complexheid van de hersens Maar goed, ik ga knopje omzetten. Hoewel er vaak geen beginnen aan lijkt te zijn. Inspanning verrichten terwijl het zonde van de tijd lijkt te zijn allemaal. Dan is het even rustig en helder en dan is het daarna weer druk en chaotisch.

Alsnog denk ik dat het mogelijk moet zijn om het knopje om te zetten, totale controle op wat tussen de oren gebeurt. Het aansturen als het ware van wat zich in de hersens afspeelt allemaal. Ik ga het liefste uit van controle op het lichaam. Maar goed. Makkelijker gezegd dan gedaan.

[ Bericht 38% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-03-2007 15:36:32 ]
pi_47058584
het beeld van m'n grootmoeder als ze voor het raam stond te zwaaien als ik vertrok naar m'n werk zal ik nooit meer vergeten

anyway, ik ben al iets vrolijker, m'n leven gaat verder, hoe erg het ook is
Werewolf
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:44:59 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47059919
Knap dat je zo snel verder kunt gaat nogmaals

Rouw-processen kunnen vaak langdurig van aard zijn.

Als het een mooie gedachte is die je tot je laat zijn dan is het toch okey of niet soms. Je oma die zwaait is beter dan je oma die ziek is bewaren in je herinnering als je terug kijkt.

Ik heb besloten om me minder bezig te houden met het paranormale Ik zal wel vaker hier posten maar dan eens een keer als kritische bezoeker hier, niet meteen alles voor waar aannemen maar dat deed ik dus nooit helemaal.

Toch eens kritisch kijken naar leven na de dood en de zin van het bestaan. Dood = dood en leven = leven. Vanzelf denk ik eraan dat je het beste uit het leven moet halen omdat je tijdens je dood tijd genoeg hebt om te rusten.

En dan wellicht de keuze van weder-geboorte maar ik ga daar even niet vanuit omdat ik eens nergens mee bezig wil zijn. Een paranormale rust-fase Wellicht leidend tot afscheid nemen van die periode van mijn leven.

En dan gewoon verder ouwehoeren hier als ik online actief ben.

Maar eens wat minder aandacht voor het niet tastbare. Eens wat meer duidelijkheid.
pi_47061013
ik heb vanmorgen een brief naar moemoe geschreven en daarstraks bij haar lichaam gelegd

ik wou het eerst in de kerk lezen maar meneer Pastoor vond het eerder iets van mezelf
Werewolf
  Admin donderdag 8 maart 2007 @ 20:25:38 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47065900
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef sararaats het volgende:
het beeld van m'n grootmoeder als ze voor het raam stond te zwaaien als ik vertrok naar m'n werk zal ik nooit meer vergeten

anyway, ik ben al iets vrolijker, m'n leven gaat verder, hoe erg het ook is
Heel goed, mooie herinneringen blijven koesteren maar je dagelijks bestaan niet uit het oog verliezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47066681
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb vanmorgen een brief naar moemoe geschreven en daarstraks bij haar lichaam gelegd

ik wou het eerst in de kerk lezen maar meneer Pastoor vond het eerder iets van mezelf
Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...
(Of heb je er al je erotische dromen en verliefdheden in opgeschreven? Dan is het idd misschien meer iets prive...)
pi_47067651
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...
(Of heb je er al je erotische dromen en verliefdheden in opgeschreven? Dan is het idd misschien meer iets prive...)
hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat worden

ik heb de brief bij moemoe gelegd en nogmaals gezegd: bedankt voor alles

ik heb m'n rijbewijs een groot deel aan haar te danken
Werewolf
pi_47069949
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat worden

ik heb de brief bij moemoe gelegd en nogmaals gezegd: bedankt voor alles

ik heb m'n rijbewijs een groot deel aan haar te danken
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is...
Hoe moeilijk het ook zal gaan worden... Als jij die brief voor wil lezen in de kerk, dan is dat aan jou...
Misschien lukt het je om het te doen, mischien stort je bij de eerste zin al in... Maar als je het graag wil doen....
Als je het fijn vind dat je die brief geschreven hebt en hem bij haar neergelegd hebt, haar nogmaals bedankt hebt net zo goed...
Mijn zusje heeft toen onze vader overleden was wel een brief voorgelezen in de kerk... Mijn kids ook... namens mij is er een nummer van K's choice gedraaid...
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:40:27 #233
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47069963
alles=goed

ik ga mijn bonsais zo kortwieken en ze staan beide in bloei

tevens zijn de narcissen uitgekomen

en de blauwe druifjes kunnen over 2 dagen geplukt worden

hier ook alles k?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47081292
Mogguh
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:51:47 #235
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47084356
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Normalneo het volgende:
alles=goed

ik ga mijn bonsais zo kortwieken en ze staan beide in bloei

tevens zijn de narcissen uitgekomen

en de blauwe druifjes kunnen over 2 dagen geplukt worden

hier ook alles k?
zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.
Ze stonden al een tijdje.

Ik zet de blauwe druifjes overigens niet op een vaas.
Ik heb bolletjes in een bakje en zodra er groene stengels zijn geen water meer geven.
(anders krijg je heeeeeeeeele lange groene stengels zonder bloem)
En dan staan ze een paar weekjes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 11:05:31 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47084765
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.
Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogd

sorry, ik moést 'm gewoon maken
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:20:08 #237
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47085293
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogd

sorry, ik moést 'm gewoon maken
lurkende KPDer !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:26:07 #238
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47085476
zoooooooooooooooow en nu ga ik pannekoeken bakken
Sir Winston Churchill
  Admin vrijdag 9 maart 2007 @ 11:27:57 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47085534
Wat een goede morgen
Leuke billetjes mogen zien in DGK, het leven is mooi, goed begin van de dag
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 9 maart 2007 @ 12:02:54 #240
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47086718
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Mirage het volgende:
zoooooooooooooooow en nu ga ik pannekoeken bakken
mag ik een pannekoek"?
stay frosty
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:05:59 #241
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47086850
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
*lurk lurk*
stay frosty
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:18:30 #242
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47087238
Barra, handjes wassen en aan tafel vorodat de jongens alles op hebben

en doe je schoenen uit bij de voordeur !

*bezem weer pakt en beteuterd naar modderspoor kijkt die de bezem achterlaat*

(veeg pas als alles droog is !)
Sir Winston Churchill
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:20:50 #243
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47087310
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
hey, afblijven jij !

JIj hebt eigen billetjes.

Laat de vrijgezelle gozertjes nou maar aan de vrijgezelle dames over.

(ring achter haar rug verstopt)
Sir Winston Churchill
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 12:23:21 #244
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47087387
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

hey, afblijven jij !

JIj hebt eigen billetjes.

Laat de vrijgezelle gozertjes nou maar aan de vrijgezelle dames over.

(ring achter haar rug verstopt)
Ja, jij hebt geen ring om! hierrrrrrrrrrr jij
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:24:14 #245
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47087409
-edit-
stay frosty
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:24:50 #246
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47087415
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:18 schreef Mirage het volgende:
Barra, handjes wassen en aan tafel vorodat de jongens alles op hebben

[afbeelding]

en doe je schoenen uit bij de voordeur !

*bezem weer pakt en beteuterd naar modderspoor kijkt die de bezem achterlaat*

(veeg pas als alles droog is !)
kom net onder de douche uit pannekoeken zijn zeker al op
stay frosty
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:39:55 #247
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47105296
voorspel hier hoeveel vertraging nokwanda's trein heeft.
Sir Winston Churchill
  Admin vrijdag 9 maart 2007 @ 20:44:14 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47105454
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
voorspel hier hoeveel vertraging nokwanda's trein heeft.
pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertraging
kunnen jullie ondertussen de FOK!Docu kijken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl

pi_47105530
hallo iedereen

ik ben net thuis van de avondwake

ik heb me ongelooflijk sterk gehouden maar denk dat het morgen anders gaat zijn
Werewolf
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:52:47 #250
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47105773
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertraging
kunnen jullie ondertussen de FOK!Docu kijken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl
Jaaaaa, daar was ik al mee bezig.
Duurt alleen even want ik zit op een bagger pc met een usbding voor draadloos internetten, maar ik geloof dat de pc net te ver van de airport staat. Verbinding schommelt tussen zeer laag en verbinding weg
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')