quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
wil je een metertje bij barra in zijn broek hangen ?
BLIEP BLIEP BLIEP BLIEP..... geur uitstoot boven bepaalde grens !
BLIEP BLIEP BLIEP
vast
Jeetje saraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is vanmorgen overleden![]()
ik was erbij toen ze zachtig weggleed
ik weet echt niet wat ik nu moet doen
Halloquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Normalneo het volgende:
zo ook eens een keer een leuke dag gewerkt..zoals het vroeger altijd was
hallo iedereen!
Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef sararaats het volgende:
20 pagina's?
da's toch veel te veel. al die aandacht verdien ik niet hoor
anyway, ik voel me nu toch veel beter maar gisterenavond (zeg maar vannacht) kreeg ik m'n klop wel.
ik heb de hele nacht gehuild
dat welquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet dat je je nu beter voelt vanwege het huilen van vannacht
Emoties laten stromen![]()
Daar staat een begrafenis ook bekend voor dat het dan helemaal moeilijk is. Altijd knap dat mensen heelhuids van zo'n begrafenis terug komen vind ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat wel
ik denk dat ik het zaterdag op de begrafenis nog moeilijker ga hebben
gelukkig komt Chris (m'n begeleidster)
Heel goed, mooie herinneringen blijven koesteren maar je dagelijks bestaan niet uit het oog verliezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef sararaats het volgende:
het beeld van m'n grootmoeder als ze voor het raam stond te zwaaien als ik vertrok naar m'n werk zal ik nooit meer vergeten
anyway, ik ben al iets vrolijker, m'n leven gaat verder, hoe erg het ook is
Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb vanmorgen een brief naar moemoe geschreven en daarstraks bij haar lichaam gelegd
ik wou het eerst in de kerk lezen maar meneer Pastoor vond het eerder iets van mezelf
hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar als jij het toch liever wel in de kerk voorleest.... Ik denk dat dat bij jou ligt en niet bij meneer pastoor...
(Of heb je er al je erotische dromen en verliefdheden in opgeschreven? Dan is het idd misschien meer iets prive...)
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij bedoelde eigenlijk dat het moeilijk gaat worden
ik heb de brief bij moemoe gelegd en nogmaals gezegd: bedankt voor alles
ik heb m'n rijbewijs een groot deel aan haar te danken
zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Normalneo het volgende:
alles=goed
ik ga mijn bonsais zo kortwieken en ze staan beide in bloei
tevens zijn de narcissen uitgekomen
en de blauwe druifjes kunnen over 2 dagen geplukt worden
hier ook alles k?
Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
zowel mijn narcisjes als mijn blauwe druifjes zijn al uitgedroogd.
lurkende KPDer !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar van wat ik laatst in een ander topic zag is je pruimpje alles behalve uitgedroogd![]()
sorry, ik moést 'm gewoon maken
mag ik een pannekoek"?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Mirage het volgende:
zoooooooooooooooow en nu ga ik pannekoeken bakken![]()
![]()
*lurk lurk*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
Leuke billetjes mogen zien in DGK, het leven is mooi, goed begin van de dag
hey, afblijven jij !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede morgen
Leuke billetjes mogen zien in DGK, het leven is mooi, goed begin van de dag
Ja, jij hebt geen ring om! hierrrrrrrrrrr jijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
hey, afblijven jij !![]()
JIj hebt eigen billetjes.![]()
Laat de vrijgezelle gozertjes nou maar aan de vrijgezelle dames over.
(ring achter haar rug verstopt)
kom net onder de douche uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:18 schreef Mirage het volgende:
Barra, handjes wassen en aan tafel vorodat de jongens alles op hebben
[afbeelding]
en doe je schoenen uit bij de voordeur !
*bezem weer pakt en beteuterd naar modderspoor kijkt die de bezem achterlaat*
(veeg pas als alles droog is !)
pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertragingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
voorspel hier hoeveel vertraging nokwanda's trein heeft.
Jaaaaa, daar was ik al mee bezig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
pffft, treinen, slecht weer, uurtje vertraging
kunnen jullie ondertussen de FOK!Docu kijken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |