quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef Rasing het volgende:
TV: 'Pim Fortuyn doodgeschoten op mediapark.'
Gezelschap: 'OMG, Pim Fortuyn dood, kogel kwam van links, Nederland is zijn onschuld kwijt, ik hoop dat het geen moslim was, Pim zei waar het op stond etc etc etc.'
Meisje (jaar of 17): 'Wie is Pim Fortuyn?'
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:10 schreef Gitanki het volgende:
Crash: F1 auto ligt op z'n kop.
Coureur kan er even niet uitkomen.
"Hoezo, hij kan toch via de deur?"
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
serveerster : Dus jij wilt een cheeseburger?
Ik zo van : Jazeker!
serveerster : met of zonder kaas?
Ik zo van :![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Komakimo het volgende:
pas zocht ik een persoon en vroeg aan een vrouw waar hij was, waarop zij 'antwoordde': waar is ie dan?
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef San0201 het volgende:
Mijn broertje zijn nieuwe vriendin bleef voor de eerste keer bij ons eten
Mijn moeder: Waar kom je eigenlijk vandaan?
Vriendin: Oorspronkelijk uit Gouda
Mijn moeder: Oeh das wel erg !
Stond met mijn moeder in de rij bij een kassa V&D ofzo.
Staat er achter de kassa zo'n meid met zwarte lippenstift op.
Mijn moeder (net iets te hard) : Zo het lijkt net of ze op haar bek is geslagen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef Veletta het volgende:
Ik post die van mn zus nog maar een keer.
En NEE, ik keek haar niet in de onderbroek, het was om haar op te naaien.![]()
Zus komt binnen in onderbroek.
Ik: ''Zo, jij mag je bikinilijn ook wel eens scheren''
Zij: ''Huh?'' al kijkend naar haar oksels.![]()
whahahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Riesj het volgende:
Mijn zus bij een wedstrijd van het NL elftal (een aantal jaren geleden):
"Ey, dat is boudewijn Zenden!! wat doet hij in het NL elftal, hij voetbalt toch bij Barcelona?"
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
Leraar: "De volgende les gaan we het hebben over ironie en sarcasme"
Meid: "Wat was sarcasme ook alweer?"
Ik: "Wat zit je haar leuk vandaag."
Meid: "Dank je!"
5 minuten later
Meid: "Eikel".
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef jna het volgende:
Meisje:
"Hoe heet die man ook alweer met dat Arafat sjaaltje?"
deze vind ik ook wel erg GE-NI-AAL en GRU-WE-LIJK hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef zalkc het volgende:
Vriendinnetje in vliegtuig: "Komen we nog langs een tankstation, ik moet naar het toilet...."
pics? cu2? xseno?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef Veletta het volgende:
Ik post die van mn zus nog maar een keer.
En NEE, ik keek haar niet in de onderbroek, het was om haar op te naaien.![]()
Zus komt binnen in onderbroek.
Ik: ''Zo, jij mag je bikinilijn ook wel eens scheren''
Zij: ''Huh?'' al kijkend naar haar oksels.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:04 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb dezelfde telefoon, fijn ding. Vraagje: hoeveel kost zo'n geheugenkaartje normaal gesproken, en wat voor een moet er in?![]()
quote:
Zit hier ook te Fok!ken maar bij een ander topic, kan niet goed zien waar die gozert zit te neuzenquote:
jullie nog superdomme opmerkingen om bij te dragen hier?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit hier ook te Fok!ken maar bij een ander topic, kan niet goed zien waar die gozert zit te neuzen![]()
Zelfs al waren ze de grootste dan is zoiets nog niet eens per se raarquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef Madine het volgende:
"Hoe kan het dat de SP, die de meeste stemmen heeft, niet in de regering zit? Dat mysterie zal waarschijnlijk nooit worden ontrafeld, nooit."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef San0201 het volgende:
Geen domme opmerking maar wel een leuke.
Ieder jaar hebben we vanuit het bedrijf een volleybal competitie. Nu brengt een collega regelmatig haar dochtertje mee. En als we dan aan het spelen zijn dan is er altijd wel een van ons die even op haar let. Dus zo was ik dus ook aan de beurt.
Vraagt dat kind ineens aan mij: "Wanneer blijf jij bij mijn mamma slapen?"
Bleek dat ze die collega het al weken deed met een andere collega van mij![]()
geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef San0201 het volgende:
Ieder jaar hebben we vanuit het bedrijf een volleybal competitie. Nu brengt een collega regelmatig haar dochtertje mee. En als we dan aan het spelen zijn dan is er altijd wel een van ons die even op haar let. Dus zo was ik dus ook aan de beurt.
Kijkcijferkanonquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
16000 views bij ca 30 reply's? wtf
wat dat een bewust antwoord of had je het gewoon niet in de gaten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
tvp.
Geen domme, maar wel leuk:
Ik sta in de kantine met een collega.
Collega: Het koffie-apparaat is verstopt.
Ik: Nou, dan zou ik hem maar snel gaan zoeken!
Dat wil je niet. Zorg maar dat je een voorstelling van een boerin met laarzen, okselhaar, meer been/arm haar dan de gemiddelde Sjonnie, mannenkleding, stront overal hangend enzo krijgt.quote:
en dan kijk jij naar haar onderbroekquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef Veletta het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Zorg maar dat je een voorstelling van een boerin met laarzen, okselhaar, meer been/arm haar dan de gemiddelde Sjonnie, mannenkleding, stront overal hangend enzo krijgt.
![]()
moeder flodder?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef Veletta het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Zorg maar dat je een voorstelling van een boerin met laarzen, okselhaar, meer been/arm haar dan de gemiddelde Sjonnie, mannenkleding, stront overal hangend enzo krijgt.
![]()
omgquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vader aan het koken, met recept in de hand.
"Halverwege het voorgaren bodem omkeren, nou dat is ongeveer nu..."
*doet ovendeur open, haalt bakplaat uit, draait bakplaat 180 graden, doet bakplaat weer in oven, doet ovendeur dicht*
"...wat een vreemd recept, eigenlijk"![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Dipkip het volgende:
*doet ovendeur open, haalt bakplaat uit, draait bakplaat 180 graden, doet bakplaat weer in oven, doet ovendeur dicht*
Hahahaha...oepsquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef San0201 het volgende:
Hehe!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Daeron het volgende:
Och mijn vriendin ook toen van de week op MTV de punk'd marathon bezig was,
zij: al die amerikaanse programma's lijken zoveel op elkaar!
ik: schat, dat is al de hele tijd hetzelfde programma...
zij: oh![]()
ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga je redden door m'n post te editten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:16 schreef Daeron het volgende:
Jamaar het was juist de hele tijd punk'd en dat had zij niet door...![]()
Bravo, danku voor het vermoorden van de grap.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Dankuquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik ga je redden door m'n post te editten.
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
de vriend van een vriendin van me studeert psychologie, samen met nog zo'n 400 voornamelijke blonde dames. In het college werd uitgelegd hoe het zenuwstelsel werkt. Met elektrische signalen dus. Vraagt één van die blonde dozen hoe schadelijk het nou is voor het lichaam dat er de hele tijd electriciteit door gaat.
Echt. Waarom mogen die toegelaten worden tot de universiteit?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
de vriend van een vriendin van me studeert psychologie, samen met nog zo'n 400 voornamelijke blonde dames. In het college werd uitgelegd hoe het zenuwstelsel werkt. Met elektrische signalen dus. Vraagt één van die blonde dozen hoe schadelijk het nou is voor het lichaam dat er de hele tijd electriciteit door gaat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
Hehe, die zat ook al in #1 of #2.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
nog één dan, bij een college van een professor over voortplanting gaat het over het feit dat er glucose (suiker) in sperma zit, zegt één van de aanwezige studentes iets te hard: 'dus daarom smaakt het zoet!'
omfg!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef T-mo-T het volgende:
1: Tijdje geleden.. achterband lek, dus ik denk kan ik het een keer zelf proberen te fixen. Hij was al paar dagen plat dus het werd tijd om hem te repareren. Goed ik dus lekker kloten met dat ding, ventyltje helemaal los, band lag er al bijna af, kwam m'n ma binnen. WAT DOE JE LUL!
Stond ik hele voorband eraf te slopen terwijl achterband lek was.
2: Klasgenoot kwam eens een keer erg serieus naar me toe met de vraag: "Wie zingt er eigenlijk hardcore?"
4: Allochtoonse maat komt langs: "Ik kom tussen 4 uur naar je toe."![]()
5: Op skype een keertje met een schoolgenoot (gamer) lopen praten die mijn klas eigenlijk een stuk gezelliger vond: "Ik wou dat ik bij jou in de klas gespawnt was."
Toch best geinig als je af en toe even wat quotes in een .txt opslaat.![]()
Nou heb ik altijd al gedacht dat spychologen niet echt slim waren, maar dit bevestigd mijn vermoeden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
de vriend van een vriendin van me studeert psychologie, samen met nog zo'n 400 voornamelijke blonde dames. In het college werd uitgelegd hoe het zenuwstelsel werkt. Met elektrische signalen dus. Vraagt een van die blonde dozen hoe schadelijk het nou is voor het lichaam dat er de hele tijd electriciteit door gaat.
Ik heb een zusje die haar online bankzaken hier doet (zij heeft geen internet).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:28 schreef KeessieK het volgende:
Telebankieren van de rabobank was net uit, me moeder dat aangevraagd, komt binnen, m'n moeder installeert dat allemaal enzo, kwam me broertje kijken vraagt ie heel geinteresseerd, "wat is dat mama?" waarop m'n ma zegt, "nu kan ik de bankzaken via de computer doen..
"
broertje, nadenkend, starend naar de computer zegt opeens, "Jamaar, waar komt het geld dan uit?"
nou echt, je kon me opvegen..![]()
![]()
Hij was gewoon nieuwsgierig wanneer het eindigt, dat is geen domme opmerking.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Pakspul het volgende:
- Collega (twee dagen geleden): Wanneer is de herfst afgelopen?
als je es logisch na zou denken zou je weten dat ze juist NIET met je mee wou lopen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef denka het volgende:
Toen ik een aantal jaar geleden eens richting school liep met een (blond) meisje..
Zij: Ik moet dalijk op de kruising afslaan
Ik: Moet je linksaf of rechtsaf slaan?
Zij: Ik moet naar links
Ik: oke!
Vervolgens komen we bij de kruising en gaat ze rechtsaf![]()
![]()
![]()
![]()
En, hadden ze er draken gehouden?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef ASSpirine het volgende:
In de les Engels: Ieder gebruikt één van deze woorden en maak er een zin van met jezelf als voorbeeld. Voorbeelden: Happy, sweet, funny, brave, sad, etc..
Leraar: Let op bij de vertaling, niet alles letterlijk nemen...
Leerling: I'm very brave because I listen to my mom.
Zelfde leerling toen we ergens een kerk gingen bezoeken, mochten we in de kelders rondgaan met een gids.
Gids: Hier hebben ze ooit draken gehouden in deze kelders.
Leerling:Is dat echt?
Rest van de klas:
sbs6 generatiequote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Madine het volgende:
Tijdje geleden, ging ongeveer zo:
Iemand: "Ik kijk altijd naar Rome."
Ik: "Dat lijkt me mooi. Oude Rome is sowieso interessant."
Iemand: "Ja, met Caesar enzo."
Ik: "Julius Caesar?"
Iemand: "Caesar."
Ik: "Die vermoord werd door Brutus?"
Iemand: "Ahhhhh verklap het nou niet!"
Ik: "Je weet toch wel dat dit geen fictie is hé? Heb je Band of Brothers gezien?"
"Iemand: "Ja."
Ik: "Verrassende wendig hé, dat die Duitsers toch nog verloren?"
Iemand: "Hoe?"
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
waar heb je in godsnaam meer dan 200 foto's voor nodig?
Ik moest rechtdoor newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als je es logisch na zou denken zou je weten dat ze juist NIET met je mee wou lopen?newbie
![]()
![]()
die is wel tofquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
Situatie: Uitwisseling met een Brit: Mijn broertje raapt als bijbaantje golfballen van de golfbaan.
Mijn moeder:
X is not here currently, he is raping balls.
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GE-NI-AALquote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
Leraar: "De volgende les gaan we het hebben over ironie en sarcasme"
Meid: "Wat was sarcasme ook alweer?"
Ik: "Wat zit je haar leuk vandaag."
Meid: "Dank je!"
5 minuten later
Meid: "Eikel".
oh ik lees even ergens overheen... wat een super domme opmerkingquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik wilde deze even nomineren:
TS verkoopt telefoon, geeft wat info waaronder --> "- Inclusief een Sandisk Micro SD geheugenkaart van 512 MB!!"
1e reactie (van een vrouw):
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
Situatie: Uitwisseling met een Brit: Mijn broertje raapt als bijbaantje golfballen van de golfbaan.
Mijn moeder:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn moeder:
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien verstond ze je niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:14 schreef JopJuh het volgende:
Ik: Ja volgende week zaterdag is er een onwijs tof feestje
Zij: Welke dag is dat dan volgende week ?
Ze had op dat moment niet GiroTel van de Postbank? Dat is namelijk een apart programma wat je moet installeren op je PC.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik heb een zusje die haar online bankzaken hier doet (zij heeft geen internet).
Nu wil zij graag een laptop hebben en daarna wil ze internet nemen want dan kan zij thuis gaan internetbankieren, want bij anderen (die ook internet hebben) kan zij niet internetbankieren![]()
Heb maar even uitgelegd dat als er internet is er ook gebruik gemaakt kan worden van internetbankieren.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vind dit niet zo'n domme vraag eigenlijk, als je niet veel games speelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef T-mo-T het volgende:
6: In een battlefield2 topic op got:
Werkt dat unlocken van die wapens net als bij Call of Duty: Allied Assault?? Dus hoe hoger je rang/aantal kills krijg je andere/meer/betere wapens?
begrijp m ook niet neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n domme vraag eigenlijk, als je niet veel games speelt.
echt superquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn moeder:
![]()
![]()
![]()
![]()
oooooooooh nou valt het kwartje :pquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
@ melluk: Allied Assault is onlosmakelijk verbonden met Medal Of Honor
@ maaike1987:![]()
(sportbroeken met rits
)
Zij zat/zit bij de ABN-amro, dus geen extra software nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ze had op dat moment niet GiroTel van de Postbank? Dat is namelijk een apart programma wat je moet installeren op je PC.
Dat is de Goalkeeperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet zozeer een domme opmerking, alhoewel toch wel
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid). Leuk speelgoed natuurlijk en een mooi filmpje wat ook nog wel op Youtube te vinden is. Torpedo wordt gelanceerd, apparaat spoort het op en lost automatisch een fors salvo af op de torpedo en *boom* problem solved.
Waarop een helder licht roept "maar wat gebeurt er dan met het afval?". Tien seconden lang valt heel de zaal dood en staan de vertegenwoordigers van het bedrijf een beetje schaapachtig haar aan te staren waarop de zaal in gegniffel uitbreekt![]()
Volgende komt vanmiddagDie was nog leuker
Dat dacht ik al wel ja maar toen ik op Google zocht voor plaatjes kreeg ik niets terugquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Platina het volgende:
Tijdens indrinken met carnaval vraagt een van me blonde gasten of we een spiegel hebben, ik zeg ja en wijs naar de grote spiegel die 3 meter van haar vandaan hangt.
Vervolgens vraagt ze of de spiegel wel werkt
Thales. Goalkeeper iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid).
Doet ze alleen maar om de relativiteit van het begrip verslaving aan te kaarten denk ik. (Ook al is een levensbehoefte iets anders als een verslavingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Platina het volgende:
Tijdens indrinken met carnaval vraagt een van me blonde gasten of we een spiegel hebben, ik zeg ja en wijs naar de grote spiegel die 3 meter van haar vandaan hangt.
Vervolgens vraagt ze of de spiegel wel werkt
En gisteren moesten we een Nederlands betoog schrijven, onderwerp was gamesverslaving en de gevaarlijke gevolgen daarvan. Ik kijk eens naar links en zie dat mijn medeleerlinge bij haar aantekeningen opschrijft: ook verslaafd aan andere dingen, zoals ontbijt.
Nou van een vmbo'er mag je zoiets nog verwachten maar van iemand die 2 klassen heeft overgeslagen en vwo 6 doet
ja, dat was idd best wel domquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Veletta het volgende:
Gisteren zelf een domme gemaakt![]()
Ik tegen leerling: ''Je bent een dikke opnaaier!''
Leraar: ''Kan het wat vriendelijker? Opjutter ofzo? Of stouterik, schavuit..''
Ik: ''Ja, je bent een boot!''
Leraar: ''Boot? Hoe kom je daar nou weer bij?''
Ik: ''Schavuit is toch het zelfde als boot?''
Leraar + leerling:![]()
![]()
![]()
![]()
auto pilotquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef nils7 het volgende:
Ik was mijn paspoort kwijt dus ikke gisteren naar het politiebureau want blijkbaar moet dat.
De vraag van baliemedewerkster was wat ik kwam doen.
Nou ik dus melden dat ik me paspoort kwijt was...
2 zinnen verder vraagt ze of ik mijn legitimatiebewijs bij had![]()
Rijbewijsquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef nils7 het volgende:
Ik was mijn paspoort kwijt dus ikke gisteren naar het politiebureau want blijkbaar moet dat.
De vraag van baliemedewerkster was wat ik kwam doen.
Nou ik dus melden dat ik me paspoort kwijt was...
2 zinnen verder vraagt ze of ik mijn legitimatiebewijs bij had![]()
Misschien liet ze wel haar nieuwe badjas zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan kijk jij naar haar onderbroek
Heb ik ook eens een keer gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:45 schreef KumA het volgende:
Die raping balls is goed!! Zo heb ik welles hard moeite moeten doen om te begrijpen wat iemand (nederlander) tijdens een pokerspel met farmer bedoelde, had die kloot gewoon een boer.... amerikanen begrepen t zeker niet en t duurde ff bij mij![]()
Schavuit is geen fout Nederlands hoor. Het is echter geen synoniem voor boot, in tegenstelling tot schuit. Maar de "ik" uit die post gebruikte het wel als synoniem voor boot.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef JopJuh het volgende:
Leraar: ''Kan het wat vriendelijker? Opjutter ofzo? Of stouterik, schavuit..'' ....
Lees eens goed ? Hij begon niet met het woord
Dit is een opmerking die om euthanasie bedeltquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:01 schreef MaLo het volgende:
Situatie: we zitten bij mijn oma van 84. Ze heeft twee even bejaarde vriendinnen op bezoek. Ook mijn tante, die ongeneeslijk ziek is en naar verwachting nog een paar maanden te leven heeft, zit er.
Dan komen de dochtertjes van mijn tante binnen, samen met een vriendinnetje wiens moeder een paar jaar geleden overleden is.
Mijn oma stelt het vriendinnetje met luide stem voor aan haar vriendinnen :" kijk, dit is *****, die heeft OOK geen moeder meer!"
Hoe dom, achterlijk en tactloos kun je zijn
Stoethaspelquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Veletta het volgende:
Nee, ik heb gewoon geen verstand van ouderwetse, niet gebruikte woorden![]()
Inderdaad. Hij gebruikte het als synoniem voor boot in plaats van als het ouderwetse scheldwoord. Dus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar de "ik" uit die post gebruikte het wel als synoniem voor boot.
Nope, jij zei dat hij niet zulke woorden moest gebruiken als die niet wist wat het inhield maar de leraar gebruiktte het woord en pas toen ging de Ik uit het verhaal de mist in. Dat was dus NIET omdat de Ik uit verhaal het woord schavuit als eerste in de mond nam terwijl die niet wist wat het betekende. Begin je nou eindelijk je fout te zien ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Schavuit is geen fout Nederlands hoor. Het is echter geen synoniem voor boot, in tegenstelling tot schuit. Maar de "ik" uit die post gebruikte het wel als synoniem voor boot.
Ach, zo krijgen we het topic wel vol met superdomme opmerkingen, keep em coming JopJuh.
mwuahahahahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:36 schreef Gaosz het volgende:
ik: oeoe dat is wel een kutwijf.. die begon vorige keer tegen mij te zeuren omdat ik iets niet goed deed
Maatje waar ik naast stond: dat is mijn moeder ..
Doe nou niet zo ongelovelijk dom. Schavuit is een goed alternatief woord voor datgene waarvoor de "ik" hem uitmaakte. Maar niet voor boot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:00 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Nope, jij zei dat hij niet zulke woorden moest gebruiken als die niet wist wat het inhield maar de leraar gebruiktte het woord en pas toen ging de Ik uit het verhaal de mist in. Dat was dus NIET omdat de Ik uit verhaal het woord schavuit als eerste in de mond nam terwijl die niet wist wat het betekende. Begin je nou eindelijk je fout te zien ?![]()
p.s de ik gebruiktte boot foutief als synoniem voor schavuit en niet andersom
Leraar: ''Kan het wat vriendelijker? Opjutter ofzo? Of stouterik, schavuit..''
Ik: ''Ja, je bent een boot!''
You see?
quote:
quote:Hij nam het woord dan wel niet als eerste in de mond, maar gebruikte het wel voor een domme opmerking door de betekenis ervan niet volledig te kennen.
de ik gebruiktte schavuit alleen om zijn zogenaamd grappige opmerking uit te leggen wat niet nodig was geweest als de leraar het niet gebruikt had. Oftewel ZIJ (quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe nou niet zo ongelovelijk dom. Schavuit is een goed alternatief woord voor datgene waarvoor de "ik" hem uitmaakte. Maar niet voor boot.
De "ik" begrijpt niet dat het woord schavuit niet hetzelfde is als boot.
You see.
Hij nam het woord dan wel niet als eerste in de mond, maar gebruikte het wel voor een domme opmerking door de betekenis ervan niet volledig te kennen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe nou niet zo ongelovelijk dom. Schavuit is een goed alternatief woord voor datgene waarvoor de "ik" hem uitmaakte. Maar niet voor boot.
De "ik" begrijpt niet dat het woord schavuit niet hetzelfde is als boot.
You see.
Hij nam het woord dan wel niet als eerste in de mond, maar gebruikte het wel voor een domme opmerking door de betekenis ervan niet volledig te kennen.
die verdient ook wel eenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een keer een mobiel gesprek met iemand en diegene vroeg na een ongeveer 20 minuten waar nou toch zijn mobiele telefoon was gebleven...
![]()
daar ga je de mist in, als je voetbal en muts combineert, dan is deze situatie geen domme opmerking ofzo, maar gewoon normaal, vanuit de muts gezien danquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef fathank het volgende:
Laatst een keer in de kroeg...
We hadden het over voetbal, en kwamen uit bij Jan Vennegoor of Hesselink. Vraagt een muts die erbij zit "Welke van de twee?".
of iemand die voetbal geen ruk interesseert dan is er toch niks stoms aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ga je de mist in, als je voetbal en muts combineert, dan is deze situatie geen domme opmerking ofzo, maar gewoon normaal, vanuit de muts gezien dan(aangezien muts een vrouw voorstelt)
juist, net wat ik zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef Archiee het volgende:
[..]
of iemand die voetbal geen ruk interesseert dan is er toch niks stoms aan?![]()
Laat me raden, een blond klein br33z4h'tje ??quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Veletta het volgende:
Leraar had hond mee naar school genomen:
Leerling: ''Wat voor merk is dat?''
had hij moeten zeggen: DAT... is nou een échte Honda!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Veletta het volgende:
Het gaat er alleen maar om dat zij boot zegt als synoniem voor schavuit wat het dus niet is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef JopJuh het volgende:
[..]
de ik gebruiktte schavuit alleen om zijn zogenaamd grappige opmerking uit te leggen wat niet nodig was geweest als de leraar het niet gebruikt had. Oftewel ZIJ () kon er inprincipe niks aan doen dat ze het woord schavuit moest gebruimen integenstelling tot wat jij beweerde
![]()
Dan moet jij dus niet gaan beweren dat ze geen oude Nederlandse woorden zou moeten gebruikenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het gaat er alleen maar om dat zij boot zegt als synoniem voor schavuit wat het dus niet is.
Niet om flauw te doen maar ik heb deze opmerking al zooooo vaak over en weer grappend gehoord van hondenbezitters... Die je vervolgens exact kunnen vertellen welk ras het is. In 9 van de 10 gevallen is dit toch echt een grapje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Veletta het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:22 schreef Dipkip het volgende:
"dan doe je de stoppen omzetten....."
Dat is erl zó dom, dat het haast niet te geloven isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:19 schreef Hijacking het volgende:
koop je bij de kassa een pakje marlboro vraagt ze of je er vloei bij wilt
( rook zelf overigens niet )
Dan moet ze geen synoniemen gaan geven voor woorden die ze niet kent maar dat is heel wat anders dan wat jij de eerste keer zeiquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tuurlijk wel, want ze wist blijkbaar niet dat dat oud Nederlandse woord geen ander woord was voor boot. En als je niet weet wat iets betekent moet je het ook niet gebruiken.
Lijkt me redelijk duidelijk toch. Als je een woord niet begrijpt, moet je het niet gebruiken.quote:
die fout heb ik gelukkig (nog) niet gemaaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:19 schreef Hijacking het volgende:
koop je bij de kassa een pakje marlboro vraagt ze of je er vloei bij wilt
( rook zelf overigens niet )
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef ooge het volgende:
geen domme opmerking maar wel een behoorlijk domme actie
zit collega van me op kantoor te vloeken dat z'n draadlose muis raar doet, dus ik kom ff kijken heeft die hem verkeert om, met de knoppen naar zich toe![]()
Ja, laten we een topic openen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn God zeg, ga die compleet nutteloze kut-discussie even ergens anders voeren ofzo...
Die heb ik ook weleens gehoordquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef edgewalker het volgende:
vriendin,je moet een op die amerikanse internet kijken daar staan veel meer films denk ik,![]()
die kun je alles wijsmakenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Je kent ze wel, breezermeisjes die tig profielensite-tjes hebben.
Eentje kwam zeuren of ik haar in 3 woorden wou omschrijven![]()
Tuurlijk joh.
Antisemiet, transgenderist en idioot
''Wat is dáát? Antisemiet?''
Oh joh, das iemand die erg stoer en populair is..
''Owkeej, kool!''
Dat staat dus ook letterlijk op der site![]()
http://www.look2me.nl/snoess![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Tuurlijk joh.
''Owkeej, kool!''
![]()
Dat is een heel gewone uitspraak hoor. Ok een beetje een uitgekauwde grap, maar toch...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Veletta het volgende:
Geweldig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Niet van mezelf of zelf meegemaakt maar gepikt uit een ander topic:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH-90
Das pas dom![]()
![]()
die usericonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
alle posts van FJD hier op Fok zijn echt superdom!!!![]()
![]()
waarsch. goalkeeperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet zozeer een domme opmerking, alhoewel toch wel
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid). Leuk speelgoed natuurlijk en een mooi filmpje wat ook nog wel op Youtube te vinden is. Torpedo wordt gelanceerd, apparaat spoort het op en lost automatisch een fors salvo af op de torpedo en *boom* problem solved.
Waarop een helder licht roept "maar wat gebeurt er dan met het afval?". Tien seconden lang valt heel de zaal dood en staan de vertegenwoordigers van het bedrijf een beetje schaapachtig haar aan te staren waarop de zaal in gegniffel uitbreekt![]()
Volgende komt vanmiddagDie was nog leuker
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Das pas dom![]()
![]()
Das pas dom![]()
![]()
had hem al gehoord in dat andere topic, maar hij blijft geniaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Das pas dom![]()
![]()
Serieusssquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Tuurlijk joh.
''Owkeej, kool!''
![]()
van Doe-Het-Zelf naar Doe-Ze-Allemaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
Werkte paar jaartjes geleden bij een niet-nader-genoemde Doe-Het-Zelf-Zaak. Kreeg ik een telefoontje van een vrouw waar ik al met moeite te schuddebuiken stond nadat ze hem vroeg. Ik bleef echter kalm en zei, 1moment.
Vervolgens haalde ik een collega of 3, inclusief een van het kaliber tokkie en zette de telefoon op de speaker. Dus ik vroeg of ze nog een keer de vraag wou herhalen.
Vrouw: Ja, mag ik de afdeling pijpen van u?
Tokkie: DE HELE AFDELING?
Vrouw: Euhhhh zo bedoel ik t niet! *tuutuu*
Eenmaal uitgeschreven valt hij wel mee maar desalnietemin
dan schaam je toch ook dood als je die vrouw die belt bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
Werkte paar jaartjes geleden bij een niet-nader-genoemde Doe-Het-Zelf-Zaak. Kreeg ik een telefoontje van een vrouw waar ik al met moeite te schuddebuiken stond nadat ze hem vroeg. Ik bleef echter kalm en zei, 1moment.
Vervolgens haalde ik een collega of 3, inclusief een van het kaliber tokkie en zette de telefoon op de speaker. Dus ik vroeg of ze nog een keer de vraag wou herhalen.
ik snap ik hem nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:43 schreef AntiSh0x het volgende:
K had laatst nog een stomme opmerking.
Vriend: zou je welles een jongen willen zijn?
Ik: nouhou... als jongen ben je niet ongesteld, minder ruzie, minder kans op blaasontsteking én baarmoederhalskanker...
Vriend ligt dubbel.
Ik: oh... kut.
hoezo 'minder kans'. mannen hebben überhaupt geen baarmoederquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snap ik hem nietof kwam het eruit alsof baarmoederhalskanker een voordeel was van jongen zijn, terwijl je het eingelijk bedoelde in relatie met "minder kans op blaasontsteking"???
je was niet de enigequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vatte er totaal niks vanmaar nu gelukkig wel...
Waar werken jullie?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Pune het volgende:
Mijn collega heeft zijn kindje te vroeg gekregen en was om die reden erg geïnteresseerd in het nieuws over het geboren prematuurtje van 22 weken oud, een tijdje geleden.
Collega: "En dit is dus ook zoiets ergs, alleen weegt dit kindje 284 gram en die van mij woog dus maar 100 gram bij haar geboorte.
Wij: "100 gram!? Dat kan toch helemaal niet?"
Collega: "Ja, echt. Ik geloofde het eerst ook niet. Maar echt, 100 gram, en ze heeft het overleefd."
Andere collega: "Jezus man, dat is toch ongelooflijk, 100 gram?"
Ik: "Volgens mij kan het niet hoor."
Collega: "Luister nou, ze was ècht maar 1 kilo zwaar, ik zweer het."
Wij: "Jaaaa, één kilo!! Jij zegt 100 gram!"
Collega, hoofdschuddend: "Ja d'oh, 1 kilo IS toch 100 gram!?"
Wij:
hij is geselecteerd op zijn Hbo denkniveauquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Pune het volgende:
Mijn collega heeft zijn kindje te vroeg gekregen en was om die reden erg geïnteresseerd in het nieuws over het geboren prematuurtje van 22 weken oud, een tijdje geleden.
Collega: "En dit is dus ook zoiets ergs, alleen weegt dit kindje 284 gram en die van mij woog dus maar 100 gram bij haar geboorte.
Wij: "100 gram!? Dat kan toch helemaal niet?"
Collega: "Ja, echt. Ik geloofde het eerst ook niet. Maar echt, 100 gram, en ze heeft het overleefd."
Andere collega: "Jezus man, dat is toch ongelooflijk, 100 gram?"
Ik: "Volgens mij kan het niet hoor."
Collega: "Luister nou, ze was ècht maar 1 kilo zwaar, ik zweer het."
Wij: "Jaaaa, één kilo!! Jij zegt 100 gram!"
Collega, hoofdschuddend: "Ja d'oh, 1 kilo IS toch 100 gram!?"
Wij:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
dat is nog steeds geen 100 gram, toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn nichtje woog 990 gram bij geboorte, maar dat kwam niet omdat ze te vroeg geboren was...
nee, maar was gewoon even wat informatie, je hoeft er niks mee te doen...quote:
Dat is een broodje-aap verhaal, ik heb dat al op zo veel plekken gelezen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
nog één dan, bij een college van een professor over voortplanting gaat het over het feit dat er glucose (suiker) in sperma zit, zegt één van de aanwezige studentes iets te hard: 'dus daarom smaakt het zoet!'
Niet zo dom als je toevallig een pakje marlboroshag had toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is erl zó dom, dat het haast niet te geloven is![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik herinner me nog een oude van mn vader. Had ie net een videorecorder, mn oom kwam m aansluiten want die had al zo'n ding (was toen ze nog betrekkelijk nieuw, hip & onbekend waren).
Oom: "nou, hij doet het hoor... ik zal het even laten zien... kijk, nu is ie aan het opnemen"
Vader: *glimlacht, steekt duim op naar video* "en hoe kan ik mezelf nou terugzien?"
die vind ik ook niet racistisch, maar gewoon goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Syheriat het volgende:
Stond met m'n pa op zo'n rommelmarktje, een tijdje geleden. Allemaal autoradio's te koop bij zo'n turk, zegt m'n pa na een tijdje kijken: "Nee, die van mij ligt er niet."
En nee, m'n pa is geen racist. Hij waardeerd alleen het humor
hehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Syheriat het volgende:
Stond met m'n pa op zo'n rommelmarktje, een tijdje geleden. Allemaal autoradio's te koop bij zo'n turk, zegt m'n pa na een tijdje kijken: "Nee, die van mij ligt er niet."
En nee, m'n pa is geen racist. Hij waardeerd alleen het humor
OMG :quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Tuurlijk joh.
''Owkeej, kool!''
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:31 schreef honderd het volgende:
Ik ken er nog wel één. Tijdens biologieles vertelde de juffrouw over tampons bij vrouwen en dat soort dingen. (was in de 3e klas geloof ik, dus iedereen was al rond de 15/16). Dus zei de juffrouw zo van: Juffrouw: "Ja die tampon stop je daar in als je ongesteld bent in plaats van maandverband blabla"
Meisje: "Ja maar hoe kan ik dan in godsnaam plassen?".
wel eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef honderd het volgende:
En nog één:
Tijdens een les Frans moest iedereen zich voorstellen in het Frans. Dus zo van Je m´appelle Kees (ofzo).
Nu was er één zon jongen, hij heette Aldo maar die werd nogal zenuwachtig hij was echt bang om het te zeggen op de één of andere manier, dus was Aldo aan de beurt:
"Hallo ik ben Frans"![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
Versprak me ook leuk vandaag:
Nollems meis: Mijn broek zakt af.
Nollem: ja, dan moet je een riem gebruiken.... ik heb ook een broek bij deze riem nodig
*stilte*
Nollems meis:![]()
Nollem: stik..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
Nollem: ja, dan moet je een riem gebruiken.... ik heb ook een broek bij deze riem nodig
*stilte*
Meesterlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef T-mo-T het volgende:
Tijdens Franse les:
Docente: *Frans gebazel*
T-mo-T: Wie bitte?![]()
hoe reageerde de docente?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef T-mo-T het volgende:
Tijdens Franse les:
Docente: *Frans gebazel*
T-mo-T: Wie bitte?![]()
Das pas dom![]()
![]()
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
*stilte*
in de categorie: zeg dan niks!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:14 schreef melluk het volgende:
[..]
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:
Ene collega zegt: ik ga morgen met me vrouw voor een nieuwe auto kijken.
na 2 minuten reageert me andere collega (met haar gedachte ergens anders)
Andere collega: oow? waar ga je met je auto voor een nieuwe vrouw kijken?
![]()
Zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:14 schreef melluk het volgende:
[..]
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:
Ene collega zegt: ik ga morgen met me vrouw voor een nieuwe auto kijken.
na 2 minuten reageert me andere collega (met haar gedachte ergens anders)
Andere collega: oow? waar ga je met je auto voor een nieuwe vrouw kijken?
![]()
och he...pas ME aan aan het nivo van Fok...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de topicbrede en topicoverstijgende domme opmerking: slecht Nederlands![]()
is ook wel weer waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef melluk het volgende:
[..]
och he...pas ME aan aan het nivo van Fok...
als ik ga verbeteren wat ik hier allemaal fout zie gaan, heb ik er een dagtaak aan...
dus dan maar meeschrijven..
Wat een bullshit is datquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef melluk het volgende:
[..]
och he...pas ME aan aan het nivo van Fok...
als ik ga verbeteren wat ik hier allemaal fout zie gaan, heb ik er een dagtaak aan...
dus dan maar meeschrijven..
"ik breng een toast uit op de historie"quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:20 schreef Queen_Bee het volgende:
"Wie was Tia Maria ook alweer, zo een historisch figuur toch?"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef San0201 het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken....... Noord-Brabant en Drente verschillen nog wel ja....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maarmaarmaar... Drenthe is ook iets aparts, dus het was niet meer dan een logische vraag, toch?!![]()
al vallen ze wel beide onder Europaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef m4yall het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken....... Noord-Brabant en Drente verschillen nog wel ja....
Turkije wil in 2014 klaar zijn voor EUquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al vallen ze wel beide onder Europa(volgens die vrouw dus niet, volgens haar ligt Drenthe buiten Europa
)
moeten ze eerst DVD's maken die op Regio 2-spelers te bekijken zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:20 schreef Nollem het volgende:
[..]
Turkije wil in 2014 klaar zijn voor EU
Drenthe ook !!![]()
Maar d'r 'roots' liggen in Drenthequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef jd1982 het volgende:
Hey bek houwe over Drenthe...![]()
't is die Noord-Brabander die zo dom was!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Nu stond er een groepje mensen voor een van deze opgezette mensen te praten.
Ik hoor een meisje met bril het woord nemen:
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Luisterende familie (denk ik dan): *knikt instemmend*
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
Luisterende familie : *knikt wederom instemmend*
Brillie en familie lopen verder.
Nollem kijkt naar hetzelfde lichaam en denkt:
Nou volgens mij is dit een man... aan de penis te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
![]()
typisch een ik-doe-alsof-ik veel-weet-terwijl-ik-eigenlijk-niks-weet-actiequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef m4yall het volgende:
Ik werk bij een electronicabedrijf op de afdeling waar o.a. dvd spelers worden verkocht. Nu is er nogal veel vraag naar regiovrij DVD spelers dus hebben we dat op sommige prijskaarten opgenomen ter informatie. Nu stond er ook een prijskaart waarop stond: Regiocode 2 (oftewel Europa).
Komt er een vrouw naar me toe. "Meneer... speelt deze DVD-speler ook wel films uit Drente af, want daar woont familie van ons en daar krijgen we nogal eens wat films van"
Ik kon alleen nog maarom vervolgens even goed dubbel te liggen!
![]()
mn vader zei een x toen het internet voor particulieren net een paar maanden bestond:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:28 schreef KeessieK het volgende:
Telebankieren van de rabobank was net uit, me moeder dat aangevraagd, komt binnen, m'n moeder installeert dat allemaal enzo, kwam me broertje kijken vraagt ie heel geinteresseerd, "wat is dat mama?" waarop m'n ma zegt, "nu kan ik de bankzaken via de computer doen..
"
broertje, nadenkend, starend naar de computer zegt opeens, "Jamaar, waar komt het geld dan uit?"
nou echt, je kon me opvegen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ex vriendin was op familiebezoek in Zeeland. Het onweerde daar flink dus ze belde me op en waarschuwde me dat er fikse regen en onweersbuien opkomst waren. ( Ik was met vrienden aan het chillen in het bos ). Midden in het gesprek roept ze ineens "ZOOO ZAG JE DIE FLITS ?? "
Ik woon dus in Utreg he......zulke goeie ogen heb ik ook weer niet.
Andere Ex:
"Ja ik ga echt een rechtenstudie doen! '
ik: ok
" Je neemt me niet serieus he ! "
ik: Doe je kleding maar uit dan zal ik je ffies serieus NEMEN.
" waarom moet ik daarvoor perse naakt zijn ?? "
Nou omdat droogneuken niet relaxd is.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier een paar geniale:
<mage> what should I give sister for unzipping?
<Kevyn> Um. Ten bucks?
<mage> no I mean like, WinZip?
<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Bash.org?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier een paar geniale:
<Grappige dingen>
auw !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Een van een tijd geleden.
Ripley ziet niet al te slim buurmeisje.
Ripley "Hoi, hoe was je schoolreisje"
Buurmeisje "Ja wel tof, we zijn naar Auschwitz geweest"
Ripley "Goh dat zal wel indrukwekkend zijn geweest."
Buurmeisje "Ja echt, we zijn naar het nudistenkamp geweest"
Ripley "..........."
pijnlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ripley "..........."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ripley "..........."
Waarom snap ik deze niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
-----------------40 minuten later-------------------
*nummer van Ipod afgelopen*
vmbo-breezer 1 óf 2: "Mannensperma"
*Nieuw nummer start op*
ik snapte hem dus ook niet, net alsof je met een gesproken opdracht het volgende nummer kunt starten, of dat het de titel van een nummer was ofzoquote:
quote:
Syheriat luistert liedje, liedje is afgelopen, Syheriat vangt gesprek op van breezerslet 1 +2, hoort het woord "mannen"sperma, volgende liedje begint.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snapte hem dus ook niet, net alsof je met een gesproken opdracht het volgende nummer kunt starten, of dat het de titel van een nummer was ofzo![]()
(br33z3rl0gIc@
)
quote:
WHAHWUHAHAHAHWHUHAHUAHAAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
ah zo, Ik dacht meer omdat sperma altijd van mannen komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[..]
Syheriat luistert liedje, liedje is afgelopen, Syheriat vangt gesprek op van breezerslet 1 +2, hoort het woord "mannen"sperma, volgende liedje begint.
Nu pas snap ik dat van 'mannen'spermaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah zo, Ik dacht meer omdat sperma altijd van mannen komt.
quote:Bouwy zegt:
so dan
F+1,625*F=3000 kan je een hint geven hou ik hier uit kom?
Joh. Maar het is erg triest als je zo'n simpel sommetje via MSN gaat vragen. Hoe heb je dan ooit je VWO gehaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
F+1,625*F=3000
maak er gewoon 2,625*F=3000 van, huppa 1142.875..
sommige scholen zijn helaas simpeler ingesteld en brengen niet de juiste interpretaties toe, magoed we geraken offtopic XDquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Joh. Maar het is erg triest als je zo'n simpel sommetje via MSN gaat vragen. Hoe heb je dan ooit je VWO gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |