begrijp m ook niet neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n domme vraag eigenlijk, als je niet veel games speelt.
echt superquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
Situatie: Uitwisseling met een Brit: Mijn broertje raapt als bijbaantje golfballen van de golfbaan.
Mijn moeder:
X is not here currently, he is raping balls.
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oooooooooh nou valt het kwartje :pquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
@ melluk: Allied Assault is onlosmakelijk verbonden met Medal Of Honor
@ maaike1987:![]()
(sportbroeken met rits
)
Zij zat/zit bij de ABN-amro, dus geen extra software nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ze had op dat moment niet GiroTel van de Postbank? Dat is namelijk een apart programma wat je moet installeren op je PC.
Dat is de Goalkeeperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet zozeer een domme opmerking, alhoewel toch wel
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid). Leuk speelgoed natuurlijk en een mooi filmpje wat ook nog wel op Youtube te vinden is. Torpedo wordt gelanceerd, apparaat spoort het op en lost automatisch een fors salvo af op de torpedo en *boom* problem solved.
Waarop een helder licht roept "maar wat gebeurt er dan met het afval?". Tien seconden lang valt heel de zaal dood en staan de vertegenwoordigers van het bedrijf een beetje schaapachtig haar aan te staren waarop de zaal in gegniffel uitbreekt![]()
Volgende komt vanmiddagDie was nog leuker
Dat dacht ik al wel ja maar toen ik op Google zocht voor plaatjes kreeg ik niets terugquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Platina het volgende:
Tijdens indrinken met carnaval vraagt een van me blonde gasten of we een spiegel hebben, ik zeg ja en wijs naar de grote spiegel die 3 meter van haar vandaan hangt.
Vervolgens vraagt ze of de spiegel wel werkt
Thales. Goalkeeper iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid).
Doet ze alleen maar om de relativiteit van het begrip verslaving aan te kaarten denk ik. (Ook al is een levensbehoefte iets anders als een verslavingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Platina het volgende:
Tijdens indrinken met carnaval vraagt een van me blonde gasten of we een spiegel hebben, ik zeg ja en wijs naar de grote spiegel die 3 meter van haar vandaan hangt.
Vervolgens vraagt ze of de spiegel wel werkt
En gisteren moesten we een Nederlands betoog schrijven, onderwerp was gamesverslaving en de gevaarlijke gevolgen daarvan. Ik kijk eens naar links en zie dat mijn medeleerlinge bij haar aantekeningen opschrijft: ook verslaafd aan andere dingen, zoals ontbijt.
Nou van een vmbo'er mag je zoiets nog verwachten maar van iemand die 2 klassen heeft overgeslagen en vwo 6 doet
ja, dat was idd best wel domquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Veletta het volgende:
Gisteren zelf een domme gemaakt![]()
Ik tegen leerling: ''Je bent een dikke opnaaier!''
Leraar: ''Kan het wat vriendelijker? Opjutter ofzo? Of stouterik, schavuit..''
Ik: ''Ja, je bent een boot!''
Leraar: ''Boot? Hoe kom je daar nou weer bij?''
Ik: ''Schavuit is toch het zelfde als boot?''
Leraar + leerling:![]()
![]()
![]()
![]()
auto pilotquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef nils7 het volgende:
Ik was mijn paspoort kwijt dus ikke gisteren naar het politiebureau want blijkbaar moet dat.
De vraag van baliemedewerkster was wat ik kwam doen.
Nou ik dus melden dat ik me paspoort kwijt was...
2 zinnen verder vraagt ze of ik mijn legitimatiebewijs bij had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |