quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Je kent ze wel, breezermeisjes die tig profielensite-tjes hebben.
Eentje kwam zeuren of ik haar in 3 woorden wou omschrijven![]()
Tuurlijk joh.
Antisemiet, transgenderist en idioot
''Wat is dáát? Antisemiet?''
Oh joh, das iemand die erg stoer en populair is..
''Owkeej, kool!''
Dat staat dus ook letterlijk op der site![]()
http://www.look2me.nl/snoess![]()
![]()
Dat is een heel gewone uitspraak hoor. Ok een beetje een uitgekauwde grap, maar toch...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Veletta het volgende:
Leraar had hond mee naar school genomen:
Leerling: ''Wat voor merk is dat?''
Geweldig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Niet van mezelf of zelf meegemaakt maar gepikt uit een ander topic:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH-90
Das pas dom![]()
![]()
die usericonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
alle posts van FJD hier op Fok zijn echt superdom!!!![]()
![]()
waarsch. goalkeeperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet zozeer een domme opmerking, alhoewel toch wel
70 Bedrijfskunde studenten luisteren naar een presentatie van een bedrijf dat een kanon voor defensievaartuigen produceert (naam kwijt, iets van Gatekeeper oid). Leuk speelgoed natuurlijk en een mooi filmpje wat ook nog wel op Youtube te vinden is. Torpedo wordt gelanceerd, apparaat spoort het op en lost automatisch een fors salvo af op de torpedo en *boom* problem solved.
Waarop een helder licht roept "maar wat gebeurt er dan met het afval?". Tien seconden lang valt heel de zaal dood en staan de vertegenwoordigers van het bedrijf een beetje schaapachtig haar aan te staren waarop de zaal in gegniffel uitbreekt![]()
Volgende komt vanmiddagDie was nog leuker
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Das pas dom![]()
![]()
Das pas dom![]()
![]()
had hem al gehoord in dat andere topic, maar hij blijft geniaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Das pas dom![]()
![]()
Serieusssquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Tuurlijk joh.
''Owkeej, kool!''
![]()
van Doe-Het-Zelf naar Doe-Ze-Allemaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
Werkte paar jaartjes geleden bij een niet-nader-genoemde Doe-Het-Zelf-Zaak. Kreeg ik een telefoontje van een vrouw waar ik al met moeite te schuddebuiken stond nadat ze hem vroeg. Ik bleef echter kalm en zei, 1moment.
Vervolgens haalde ik een collega of 3, inclusief een van het kaliber tokkie en zette de telefoon op de speaker. Dus ik vroeg of ze nog een keer de vraag wou herhalen.
Vrouw: Ja, mag ik de afdeling pijpen van u?
Tokkie: DE HELE AFDELING?
Vrouw: Euhhhh zo bedoel ik t niet! *tuutuu*
Eenmaal uitgeschreven valt hij wel mee maar desalnietemin
dan schaam je toch ook dood als je die vrouw die belt bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
Werkte paar jaartjes geleden bij een niet-nader-genoemde Doe-Het-Zelf-Zaak. Kreeg ik een telefoontje van een vrouw waar ik al met moeite te schuddebuiken stond nadat ze hem vroeg. Ik bleef echter kalm en zei, 1moment.
Vervolgens haalde ik een collega of 3, inclusief een van het kaliber tokkie en zette de telefoon op de speaker. Dus ik vroeg of ze nog een keer de vraag wou herhalen.
ik snap ik hem nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:43 schreef AntiSh0x het volgende:
K had laatst nog een stomme opmerking.
Vriend: zou je welles een jongen willen zijn?
Ik: nouhou... als jongen ben je niet ongesteld, minder ruzie, minder kans op blaasontsteking én baarmoederhalskanker...
Vriend ligt dubbel.
Ik: oh... kut.
hoezo 'minder kans'. mannen hebben überhaupt geen baarmoederquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snap ik hem nietof kwam het eruit alsof baarmoederhalskanker een voordeel was van jongen zijn, terwijl je het eingelijk bedoelde in relatie met "minder kans op blaasontsteking"???
je was niet de enigequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vatte er totaal niks vanmaar nu gelukkig wel...
Waar werken jullie?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Pune het volgende:
Mijn collega heeft zijn kindje te vroeg gekregen en was om die reden erg geïnteresseerd in het nieuws over het geboren prematuurtje van 22 weken oud, een tijdje geleden.
Collega: "En dit is dus ook zoiets ergs, alleen weegt dit kindje 284 gram en die van mij woog dus maar 100 gram bij haar geboorte.
Wij: "100 gram!? Dat kan toch helemaal niet?"
Collega: "Ja, echt. Ik geloofde het eerst ook niet. Maar echt, 100 gram, en ze heeft het overleefd."
Andere collega: "Jezus man, dat is toch ongelooflijk, 100 gram?"
Ik: "Volgens mij kan het niet hoor."
Collega: "Luister nou, ze was ècht maar 1 kilo zwaar, ik zweer het."
Wij: "Jaaaa, één kilo!! Jij zegt 100 gram!"
Collega, hoofdschuddend: "Ja d'oh, 1 kilo IS toch 100 gram!?"
Wij:
hij is geselecteerd op zijn Hbo denkniveauquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Pune het volgende:
Mijn collega heeft zijn kindje te vroeg gekregen en was om die reden erg geïnteresseerd in het nieuws over het geboren prematuurtje van 22 weken oud, een tijdje geleden.
Collega: "En dit is dus ook zoiets ergs, alleen weegt dit kindje 284 gram en die van mij woog dus maar 100 gram bij haar geboorte.
Wij: "100 gram!? Dat kan toch helemaal niet?"
Collega: "Ja, echt. Ik geloofde het eerst ook niet. Maar echt, 100 gram, en ze heeft het overleefd."
Andere collega: "Jezus man, dat is toch ongelooflijk, 100 gram?"
Ik: "Volgens mij kan het niet hoor."
Collega: "Luister nou, ze was ècht maar 1 kilo zwaar, ik zweer het."
Wij: "Jaaaa, één kilo!! Jij zegt 100 gram!"
Collega, hoofdschuddend: "Ja d'oh, 1 kilo IS toch 100 gram!?"
Wij:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Nudie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie
dat is nog steeds geen 100 gram, toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn nichtje woog 990 gram bij geboorte, maar dat kwam niet omdat ze te vroeg geboren was...
nee, maar was gewoon even wat informatie, je hoeft er niks mee te doen...quote:
Dat is een broodje-aap verhaal, ik heb dat al op zo veel plekken gelezen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
nog één dan, bij een college van een professor over voortplanting gaat het over het feit dat er glucose (suiker) in sperma zit, zegt één van de aanwezige studentes iets te hard: 'dus daarom smaakt het zoet!'
Niet zo dom als je toevallig een pakje marlboroshag had toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is erl zó dom, dat het haast niet te geloven is![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik herinner me nog een oude van mn vader. Had ie net een videorecorder, mn oom kwam m aansluiten want die had al zo'n ding (was toen ze nog betrekkelijk nieuw, hip & onbekend waren).
Oom: "nou, hij doet het hoor... ik zal het even laten zien... kijk, nu is ie aan het opnemen"
Vader: *glimlacht, steekt duim op naar video* "en hoe kan ik mezelf nou terugzien?"
die vind ik ook niet racistisch, maar gewoon goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Syheriat het volgende:
Stond met m'n pa op zo'n rommelmarktje, een tijdje geleden. Allemaal autoradio's te koop bij zo'n turk, zegt m'n pa na een tijdje kijken: "Nee, die van mij ligt er niet."
En nee, m'n pa is geen racist. Hij waardeerd alleen het humor
hehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Syheriat het volgende:
Stond met m'n pa op zo'n rommelmarktje, een tijdje geleden. Allemaal autoradio's te koop bij zo'n turk, zegt m'n pa na een tijdje kijken: "Nee, die van mij ligt er niet."
En nee, m'n pa is geen racist. Hij waardeerd alleen het humor
OMG :quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Veletta het volgende:
Tuurlijk joh.
''Owkeej, kool!''
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:31 schreef honderd het volgende:
Ik ken er nog wel één. Tijdens biologieles vertelde de juffrouw over tampons bij vrouwen en dat soort dingen. (was in de 3e klas geloof ik, dus iedereen was al rond de 15/16). Dus zei de juffrouw zo van: Juffrouw: "Ja die tampon stop je daar in als je ongesteld bent in plaats van maandverband blabla"
Meisje: "Ja maar hoe kan ik dan in godsnaam plassen?".
wel eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef honderd het volgende:
En nog één:
Tijdens een les Frans moest iedereen zich voorstellen in het Frans. Dus zo van Je m´appelle Kees (ofzo).
Nu was er één zon jongen, hij heette Aldo maar die werd nogal zenuwachtig hij was echt bang om het te zeggen op de één of andere manier, dus was Aldo aan de beurt:
"Hallo ik ben Frans"![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
Versprak me ook leuk vandaag:
Nollems meis: Mijn broek zakt af.
Nollem: ja, dan moet je een riem gebruiken.... ik heb ook een broek bij deze riem nodig
*stilte*
Nollems meis:![]()
Nollem: stik..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
Nollem: ja, dan moet je een riem gebruiken.... ik heb ook een broek bij deze riem nodig
*stilte*
Meesterlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef T-mo-T het volgende:
Tijdens Franse les:
Docente: *Frans gebazel*
T-mo-T: Wie bitte?![]()
hoe reageerde de docente?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef T-mo-T het volgende:
Tijdens Franse les:
Docente: *Frans gebazel*
T-mo-T: Wie bitte?![]()
Das pas dom![]()
![]()
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Nollem het volgende:
*stilte*
in de categorie: zeg dan niks!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:14 schreef melluk het volgende:
[..]
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:
Ene collega zegt: ik ga morgen met me vrouw voor een nieuwe auto kijken.
na 2 minuten reageert me andere collega (met haar gedachte ergens anders)
Andere collega: oow? waar ga je met je auto voor een nieuwe vrouw kijken?
![]()
Zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:14 schreef melluk het volgende:
[..]
in navolging van deze had me collega ook een leuke verspreking:
Ene collega zegt: ik ga morgen met me vrouw voor een nieuwe auto kijken.
na 2 minuten reageert me andere collega (met haar gedachte ergens anders)
Andere collega: oow? waar ga je met je auto voor een nieuwe vrouw kijken?
![]()
och he...pas ME aan aan het nivo van Fok...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de topicbrede en topicoverstijgende domme opmerking: slecht Nederlands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |