Zo had ik het nog niet bekeken....... Noord-Brabant en Drente verschillen nog wel ja....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maarmaarmaar... Drenthe is ook iets aparts, dus het was niet meer dan een logische vraag, toch?!![]()
al vallen ze wel beide onder Europaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef m4yall het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken....... Noord-Brabant en Drente verschillen nog wel ja....
Turkije wil in 2014 klaar zijn voor EUquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al vallen ze wel beide onder Europa(volgens die vrouw dus niet, volgens haar ligt Drenthe buiten Europa
)
moeten ze eerst DVD's maken die op Regio 2-spelers te bekijken zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:20 schreef Nollem het volgende:
[..]
Turkije wil in 2014 klaar zijn voor EU
Drenthe ook !!![]()
Maar d'r 'roots' liggen in Drenthequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef jd1982 het volgende:
Hey bek houwe over Drenthe...![]()
't is die Noord-Brabander die zo dom was!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Nu stond er een groepje mensen voor een van deze opgezette mensen te praten.
Ik hoor een meisje met bril het woord nemen:
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Luisterende familie (denk ik dan): *knikt instemmend*
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
Luisterende familie : *knikt wederom instemmend*
Brillie en familie lopen verder.
Nollem kijkt naar hetzelfde lichaam en denkt:
Nou volgens mij is dit een man... aan de penis te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
![]()
typisch een ik-doe-alsof-ik veel-weet-terwijl-ik-eigenlijk-niks-weet-actiequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef m4yall het volgende:
Ik werk bij een electronicabedrijf op de afdeling waar o.a. dvd spelers worden verkocht. Nu is er nogal veel vraag naar regiovrij DVD spelers dus hebben we dat op sommige prijskaarten opgenomen ter informatie. Nu stond er ook een prijskaart waarop stond: Regiocode 2 (oftewel Europa).
Komt er een vrouw naar me toe. "Meneer... speelt deze DVD-speler ook wel films uit Drente af, want daar woont familie van ons en daar krijgen we nogal eens wat films van"
Ik kon alleen nog maarom vervolgens even goed dubbel te liggen!
![]()
mn vader zei een x toen het internet voor particulieren net een paar maanden bestond:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:28 schreef KeessieK het volgende:
Telebankieren van de rabobank was net uit, me moeder dat aangevraagd, komt binnen, m'n moeder installeert dat allemaal enzo, kwam me broertje kijken vraagt ie heel geinteresseerd, "wat is dat mama?" waarop m'n ma zegt, "nu kan ik de bankzaken via de computer doen..
"
broertje, nadenkend, starend naar de computer zegt opeens, "Jamaar, waar komt het geld dan uit?"
nou echt, je kon me opvegen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ex vriendin was op familiebezoek in Zeeland. Het onweerde daar flink dus ze belde me op en waarschuwde me dat er fikse regen en onweersbuien opkomst waren. ( Ik was met vrienden aan het chillen in het bos ). Midden in het gesprek roept ze ineens "ZOOO ZAG JE DIE FLITS ?? "
Ik woon dus in Utreg he......zulke goeie ogen heb ik ook weer niet.
Andere Ex:
"Ja ik ga echt een rechtenstudie doen! '
ik: ok
" Je neemt me niet serieus he ! "
ik: Doe je kleding maar uit dan zal ik je ffies serieus NEMEN.
" waarom moet ik daarvoor perse naakt zijn ?? "
Nou omdat droogneuken niet relaxd is.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier een paar geniale:
<mage> what should I give sister for unzipping?
<Kevyn> Um. Ten bucks?
<mage> no I mean like, WinZip?
<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Bash.org?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier een paar geniale:
<Grappige dingen>
auw !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Een van een tijd geleden.
Ripley ziet niet al te slim buurmeisje.
Ripley "Hoi, hoe was je schoolreisje"
Buurmeisje "Ja wel tof, we zijn naar Auschwitz geweest"
Ripley "Goh dat zal wel indrukwekkend zijn geweest."
Buurmeisje "Ja echt, we zijn naar het nudistenkamp geweest"
Ripley "..........."
pijnlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ripley "..........."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ripley "..........."
Waarom snap ik deze niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
-----------------40 minuten later-------------------
*nummer van Ipod afgelopen*
vmbo-breezer 1 óf 2: "Mannensperma"
*Nieuw nummer start op*
ik snapte hem dus ook niet, net alsof je met een gesproken opdracht het volgende nummer kunt starten, of dat het de titel van een nummer was ofzoquote:
quote:
Syheriat luistert liedje, liedje is afgelopen, Syheriat vangt gesprek op van breezerslet 1 +2, hoort het woord "mannen"sperma, volgende liedje begint.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik snapte hem dus ook niet, net alsof je met een gesproken opdracht het volgende nummer kunt starten, of dat het de titel van een nummer was ofzo![]()
(br33z3rl0gIc@
)
quote:
WHAHWUHAHAHAHWHUHAHUAHAAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef ImmovableMind het volgende:
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
ah zo, Ik dacht meer omdat sperma altijd van mannen komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[..]
Syheriat luistert liedje, liedje is afgelopen, Syheriat vangt gesprek op van breezerslet 1 +2, hoort het woord "mannen"sperma, volgende liedje begint.
Nu pas snap ik dat van 'mannen'spermaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah zo, Ik dacht meer omdat sperma altijd van mannen komt.
quote:Bouwy zegt:
so dan
F+1,625*F=3000 kan je een hint geven hou ik hier uit kom?
Joh. Maar het is erg triest als je zo'n simpel sommetje via MSN gaat vragen. Hoe heb je dan ooit je VWO gehaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
F+1,625*F=3000
maak er gewoon 2,625*F=3000 van, huppa 1142.875..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |