Hallo Kinga.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Kinga het volgende:
Heeft die idioot al een alcoholverbod gekregen?
Jaap staat onder de douchequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Klopt, maar dat geeft toch nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Dat gesprekje tussen Huub en Jaap duurt wel langer dan 10 minuten !
Eh... denk het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld, en daar moet ie toch knap zijn best voor doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
bevalt me nu al goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Beter voor mijn eetlust ookquote:
"De snackbar" wordt dat toch ook wel genoemd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Dit hele gedoe zet je niet recht met een ''bijlesje''quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Ik zet de 1e 10 min er wel op en het complete gesprek zet ik in megauploadquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Pavement het volgende:
ik wacht met smart op dat filmpie HiDiHo
Nee, dat zal zeker niet in 1 lesje lukken. Ik heb het vermoeden dat Jaap niet veel huiswerk heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit hele gedoe zet je niet recht met een ''bijlesje''![]()
Wrs is dat een reden, eigenlijk denk ik dat ie totaal wil breken. omdat ie met veel bombarie dat hok binnenkwam en om en om bij Billie op audientie moesten komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom heeft Huub zo'n hekel aan Jaap, komt dat omdat hij immuniteit aan Syl heeft gegeven
Voor de kijkcijfers hoeft het niet direct een gevolg te hebben. Een groter probleem is de hoeveelheid TV beelden die Huub opleverd. Bij vrijwel elke ruzie, elke grap of tactische zet is Huub betrokken. Als Huub weg is raakt het programma in eerste instantie misschien 5000 kijkers kwijt, maar dat is natuurlijk niet heel erg veel op 350.000 kijkers. De grote vraag is echter wat er op lange termijn gaat gebeuren als Huub er niet is. In de 5 dagen dat Huub weg was is er niets gebeurt, het "hoogtepunt" van die 5 dagen was het maken van een sneeuwpop!quote:als huub eruit gaat kelderen de kijkcijfers. huub maakt tv de rest slap
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet de 1e 10 min er wel op en het complete gesprek zet ik in megaupload
Denk wel dat dat de reden is want door hem is zijn positie in de villa nu heel wankelquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom heeft Huub zo'n hekel aan Jaap, komt dat omdat hij immuniteit aan Syl heeft gegeven
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:01 schreef wendy4ever het volgende:
Sorry misschien heeft het hier al gestaan maar wanneer is de stemming??
Ik lees al een hele tijd mee maar post nu pas voor het eerst!
Je spreekt jezelf iets te vaak tegen, jammer, het VERHAAL was op zich goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers hoeft het niet direct een gevolg te hebben. Een groter probleem is de hoeveelheid TV beelden die Huub opleverd. Bij vrijwel elke ruzie, elke grap of tactische zet is Huub betrokken.
Kortom... Het vertrek van Huub hoeft niet direct invloed te hebben op de kijkcijfers, maar op de lange termijn zal je toch echt wel kijkers kwijtraken omdat de huidige bewoners geen spraakmakende TV Beelden opleveren. En met spraakmakend bedoel ik geen baby van 200 kilo die zichzelf onderkotst...
Het is iedere 2 weken. De vorige was een week geleden, dus volgende week donderdag komt er weer een stemming.quote:
tuurlijk, en geloof me huub is wel wraakzuchtig,quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk wel dat dat de reden is want door hem is zijn positie in de villa nu heel wankel
Kan me voorstellen dat hij hem dat betaald wil zetten
Het lijkt me logisch dat Jaap nu een probleem voor Huub heeft gecreeerd, want Huub is nu voor 100% van Eric afhangkelijk. Bovendien heeft Jaap het pact met Huub geschonden, ze hebben tot 4 uur 's nachts gepraat en allerlei plannen gemaakt. Nu blijkt dus dat Jaap gewoon een onbetrouwbare leugenaar is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gelukkig net gemist, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Bah, Jaap in beeld
Dat geldt ook voor die 200 kilo vet om zijn lijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Jaap nu een probleem voor Huub heeft gecreeerd, want Huub is nu voor 100% van Eric afhangkelijk. Bovendien heeft Jaap het pact met Huub geschonden, ze hebben tot 4 uur 's nachts gepraat en allerlei plannen gemaakt. Nu blijkt dus dat Jaap gewoon een onbetrouwbare leugenaar is.
Bovendien was de actie van gisteren door Jaap zelf veroorzaakt... Hij werd zelf dronken zonder Huub's hulp en begon allerlei uitspraken te doen, inclusief beledigingen richting Sylvia. Pas daarna begon Huub alcohol en voedsel aan Jaap te voeren. Kortom, Jaap heeft dit allemaal aan zichzelf te danken.
Dit keer had ie gelukkig wel wat vodden om zijn lijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig net gemist, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
tilly vindt Huub echt wel grappig.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
Syl zegt tegen Huub dat naar achter moet.
Even later zoekt Jaap haar . Huub zegt; syl zit beneden op haar bed, en als ze daar niet is boven in de fitnesszaal bij de muziek.
tilly zachtjes; ze moest toch naar achter. Huub; ja weet ik.
Tilly; wat ben je toch een boef.
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?![]()
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Bait00 het volgende:
groot gelijk ook, als ik in een huis zat en alles wat ik lekker vind kon bestellen ging ik me ook rond vreten. maarjah. ik ben dan ook 70 en geen 200 kilo
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.
Hij liegt over zijn doel, Natasia de tweede, hij komt om te winnen en wil Huub verslaan zei hij toen hij dronken was. Dat zal dan wel de waarheid zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Het zal Jaap nooit en te nimmer lukken om af te vallen. Hij zou vandaag beginnen met afvallen, en hij schijnt dus nu al twee kipfilets te bakken, als tussendoortje. Over een week komt ie erachter dat hij een kilo of 5 is aangekomen. Is met Natasia hetzelfde verhaal, van haar afvallen komt ook geen ruk terecht.
Denk aan je hart. Kijk uit voor je bloeddruk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Adothehague het volgende:
Gatveredamme die gozer vreet echt alles op hij denkt echt dat hij goed bezig is maar die gozer is binnekort toch dood kan niet anders met zon vet lelijk en ongezond lichaam. Ik denk dat die gozer maximaal 30 word en dan dood gaat aan al het eten wat hij doet.
Dus als ik het goed begrijp gaat eric huub eruit stemmen? En zit hij huub op dit moment te fucken met al die beloftes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Lieve het volgende:
Die Eric is ook een vals loeder zeg. Hoe hij meegaat met Amanda? En zoooo vreselijk dom. Hij is nu al het slaafje van Brian. Net als Nastasia en Amanda. Hij heeft het niet eens door. Loopt hij Huub te fukken. Met zijn zogenaamde lol.
Ach, als hij Huub eruit stemt zijn de kijkers weg (ik wel, niet als dreigement, maar omdat ik iets positiefs overhou na het kijken naar Huub. Pijn in mijn buik van het lachen. Hij komt gemeen over, maar is nooit ECHT gemeen) En ik weet 100% zeker ( ook uit alle verhalen tussen de rest) dat de vo9lgende Sylvia of Eric is en dat ze in die volgorde eruit gaan. Dan zal Jaap wel aan de beurt zijn en de laatste nieuwe bewoners.
Dus.... als Eric zo dom is om Huub eruit te stemmen weet hij 100% zeker..... dat hij zijn schooljaar thuis af kan maken. Welzo fijn toch? ( alleen zo jammer dat hij dan meteen de kijkcijfers heeft laten floppen. Dat kost hem vast zijn goeie toekomstbaan)
Zie je ook dat hij de linten achter op z'n rug nog net kan knopen. Anderen slaan die linten om hun rug en knopen aan de voorkant.quote:
Als je de hele dag door sport misschien nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........
Ik probeer het positief te bekijken... Als Huub weg is, is m`n DGK-verslaving voorbij. En aangezien de streams van BB-belgie niet gratis zijn dit jaar kan ik me weer op m`n leven gaan richtenquote:
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
Op de tien site staat nu dat Tilly niet objectief zou zijn.
Ze proberen er echt de Gouden Tokkies Show van te maken zeg.
Hoe zit het met Herma, Patricia, Erwin etc ?
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
OMGquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.![]()
Het is opvallend hoe negatief ze nu opeens over huub schrijven.
Een tijdje waren er wel positieve berichten.
lees net dit weer
12:45 - Wie hoort zichzelf graag praten?
Huub heeft weer eens een plannetje bedacht. Als hij bij Tilly zijn nagels laat doen, licht hij haar in. “Ik gooi gewoon zijn riemen in de vijver!”, vertelt de Oldenzaler trots. “Voor zo’n dik iemand haal je niet zomaar een nieuwe!”, voegt hij daar lachend aan toe. “Oh, pestkopje!”, is de reactie van Eric daarop! Tilly kan er ook wel om lachen. En dat voedt Huub dan weer om over nog een aantal van zijn kwajongensstreken te vertellen. Wat vindt Huub zichzelf toch leuk…
Tilly moet erg lachen om de dingen die Huub met de dronken Miljonair deed. Is het niet de bedoeling dat de werknemers objectief blijven?
En uitgerekend Huub was degene die zonet aan de ontbijttafel Jaap aanviel op zijn drankgebruik en zijn disrespect voor vrouwen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet…
“Je lacht met je grote bek, nu heb je nog geen alcoholverbod, ik zou er maar gebruik van maken”, wil Huub er nog even aan toe voegen. Nu weten we wat Huub dwars zit
en dat is alleen maar villa vandaag. Nieuws is net zo erg![]()
![]()
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
Zo een idee heb ik ook al.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
Die kans zit er idd in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Huub moet deze week idd een goeie lobby neerzetten om de boel te redden, ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
dat zie je verkeerd! wat mij betreftquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
Ik denk dat het echt zo isquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd! wat mij betreft
Is toch een gok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkortquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er is vanavond toch ook iets?
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
Huub; ik steek liever de villa in de brand als dat die fucking lowlifes hier overblijven
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans zit er idd in.
En daarmee heeft Jaap dus ook weer gelijk met zijn opmerking "op internet is het ieder half uur anders"
Huub heeft zich afgelopen weekend verschrikkelijk gedragen en is daarmee een enorm risico geworden, het zou heel goed kunnen dat de redactie deze "regeling" daarom in t leven geroepen heeft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat ie dat vreten allemaal alleen op eten
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkort
Ik zou ook hebben durven zweren dat het een acteur was, hij is te erg, het is te genant allemaal en te destructief maar de meningen zijn hier toch voornamelijk dat het echt is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ik
klopt, dit is gewoon het plan waar ze ongeveer een week geleden mee zijn begonnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Tijdens het telefoongesprek tussen N en Wilgo was er ook opeens een andere toon, Wilgo ging er al vanuit dat Natas zou winnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De pommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
We zullen nu ook wel wat anti Huub tv uitzendingen krijgen.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
dat was ik al .ze moeten zich DIEP SCHAMEN om zo een Japio er in te zetten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij gaat paaldansen en dat het dak op hem valt zodra hij in de paal hangtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??
Rondom dronken het zwembad inlopen?
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft mequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.
Billie wil eigenlijk dat anderen voor hem gaan afvallen............anderen moeten hem helpen......anderen moeten zorgen dat "hij" geen chippies meer kan eten.....anderen moeten rekening houden met zijn dieet........anderen moeten zorgen dat "hij" gaat sporten....anderen, anderen, anderen en anderen...............En wat moet bollie ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dus
Dat risico liep hij en dat wist hij ook, ik denk alleen niet dat de redactie ingeschat had dat degene die Huub eruit moest werken ivm overmatig drankgebruik daar zelf nog een schepje bovenop zou doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
Ja hoop dat zijn broertje hem hier voor waarschuwt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef 2live het volgende:
huub en co moeten wel oppasen met wat ze allemaal over Jaap zeggen, het is echt grof.
Voor je het weet is Jaap the underdog en jullie weten wat daar mee gebeurt.
Ik hoop dat een aantal kijkers dat oneerlijk zullen vinden en expres veel sms-jes voor Huub gaan sturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
![]()
Hij begint gewoon net zo laag gedrag te tonen als Brian en Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Huub wil over Jaap heen pissen vannacht.
Hij gaat het navragen of het mag.
Dit is 1 van 6 maaltijden per dag hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whow, Jaap schept een bordje eten op. Man, daar kan ik 3x van eten !
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
Als Jaap weer zoveel zuipt als afgelopen nacht, doet hij het zelf wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Met de nadruk op WERKTE:quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Jullie kunnen schrijven over Natasia wat je wil, maar die werkte immers wel zelf aan haar lichaam.
6 keer per dag eten is juist goed, alleen geen 6000 kalorien uiteraard!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.
De items waren ook voor zondag al aan de negatieve kant.
Dat vind ik smerigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Dan moeten ze er allemaal uit, want vannacht zaten ze allemaal aan Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.
Ja, dat valt mij ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
Heeft ie nog geen alcoholverbod???
Ja daar kan ik me wel in vinden, maar Huub is wel erg grof de laatste tijd. Maar ik denk dat Huub geen pester is in het normale dagelijkse leven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub wel heel 'eerlijk'. Niet echt tactisch dat gesprekje tijdens het ontbijt, maar Huub is tenminste niet bang om er uit gestemd te worden of om z'n eigen glazen in te gooien, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op geslijm om zichzelf te redden. Mocht Huub er uit gaan, dan is ie wat mij betreft moreel wel de winnaar. Niet degene die ik het het meest gun, maar wel degene die het spel het meest begrijpt en die het programma gevoed heeft.
Hoorde ik dat toch goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
Ja, maar dat is moeilijk te voorkomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten ze er allemaal uit, want vannacht zaten ze allemaal aan Jaap![]()
Zover komt het niet hoor dat gaat hij niet redden zonder strenge medische begeleidingquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Natasia was trouwens geregeld niet te genieten tijdens haar dieet, maar ik durf niet eens te denken aan hoe Japio gaat reageren in de eerste "cold turkey" dagen.![]()
Ik zie Japio er wel voor aan om zichzelf op mensen te gooien als hij er ruzie mee heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Natasia was trouwens geregeld niet te genieten tijdens haar dieet, maar ik durf niet eens te denken aan hoe Japio gaat reageren in de eerste "cold turkey" dagen.![]()
Precies. Hij schijnt zich nog meer misdragen te hebben dan huub, maar hij mag dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook een beetje tegen.
Zo kun je zien hoe DGK eigenlijk te werk gaat.
De manier waarop hij met Amanda praat is heel anders dan met Huub en Sylvia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Kleintje colaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lunchtime ..... klein hapje en een kleintje cola
[afbeelding]
Zou het geen light zijn?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:43 schreef havefun het volgende:
Jezus hij drinkt veel cola man! Liters per dag, volgens mij wordt die gast daar zo dik van!
Bah, straks gaat ie weer boeren en kotsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je hebt Sonja Bakker's methode goed bestudeerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Llewella het volgende:
6 keer per dag eten is juist goed, alleen geen 6000 kalorien uiteraard!
(..)
Juist om ervoor te zorgen dat je niet gaat snacken/snaaien is het juist goed om een tussendoortje te nemen als een appel, sultana, plakje ontbijtkoek ofzow, om de 2 uur wat nemen is gewoon gezond.
Dat zet ook weinig zoden aan de dijk. Water, vruchtensappen, dat moet die knaap drinken als ie echt wat aan zijn gewicht wil doen.quote:
Waarschijnlijk wel maar als je echt wilt afvallen dan lijkt water me een betere optie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het geen light zijn?
Met acetonquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Hoe hebben ze die markering van zijn gezicht gekregen? Dat is toch watervaste stift?
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou het geen light zijn?
Huub is hier weer echt grappigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Ik wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft me![]()
In grote hoeveelheden inderdaad ook heel slechtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval datquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
maar inderdaad, ik merk aan mijzelf dat ik een beetje medelijden heb met jaap.
(Ik heb gisteravond niet gezien )
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou niet kijken, ik kon er gewoon niet van slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn als fimpjes van hoor, maar dan raad ik je aan een teiltje bij de hand te houden, voor het geval dat![]()
![]()
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik dat fotootje van hem hierboven zie vind ik 'm eigenlijk wel 'n beetje zielig. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat die jongen geen gevoel in z'n donder heeft, hij wordt door iedereen uitgekotst en constant geconfronteerd met z'n enorme lichaam. Wat zal die jongen het moeilijk hebben met zichzelf.
Aan de andere kant hoef ik maar dat filmpje te kijken van gisteravond waarin hij zo liep te lallen tegen Amanda en Sylvia, dan vind ik 'm meteen niet meer zielig. De uitspraken die hij heeft gedaan zijn 'n student onwaardig.
Die discussie is wetenschappelijk nog niet afgerondquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook light maar dat is ook hardstikke slecht, barst van de aspartaam.
Moet je zeker doen, heb ik in ieder geval meteen 'n stuk minder medelijden met hem. Hij ziet zichzelf echt als superieurquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ga dan toch maar dat filmpje bekijken
Hij heeft bij mij elke krediet verloren met zijn sexistische, denigrerende, gore praat tegen en over vrouwen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
Precies. Ik vind het ook wat te ver gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
het is wel leerzaam; ik zou nooit hebben bedacht dat er zo extreem op dikke mensen gereageerd wordt. Zelfs zo heftig dat mensen vies zijn van eten dat hij heeft klaargemaakt. Of zelfs niet eten omdat hun eetlust weg is. Dat is toch wel dieptriest. Als je te dik bent wordt je gewoon als stront behandeld lijkt wel. Zijn gedrag van gisteravond was idioot, ik vind hem labiel [net als de meeste] maar iemand zo afkraken omdat hij te dik is.Als mensen altijd zo op hem reageren verklaart dat wel een helboel. Het zou zo maar kunnen dat de helft van de fokkers ook wat kilo's te zwaar is, die moeten dat toch ook moeilijk vinden om dat te horen.
Ow alsjeblieft die Sonja Bakkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Je hebt Sonja Bakker's methode goed bestudeerd
Ik hoop overigens niet dat Sonja Bakker zo gek is zich te laten uitnodigen in de villa om die walrus te helpen af te vallen. Vooral niet omdat het geen enkele zin heeft, meneer is namelijk totaal niet gemotiveerd er ook maar enige moeite voor te doen.
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, heb ik in ieder geval meteen 'n stuk minder medelijden met hem. Hij ziet zichzelf echt als superieur![]()
http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Cold turkey dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Deze gast moeten ze opsluiten en op water en brood zetten. Dat is volgens mij de enige manier.
Het is stuitend, maar hij heeft hier zijn kleren nog aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?![]()
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
het is wel leerzaam; ik zou nooit hebben bedacht dat er zo extreem op dikke mensen gereageerd wordt. Zelfs zo heftig dat mensen vies zijn van eten dat hij heeft klaargemaakt. Of zelfs niet eten omdat hun eetlust weg is. Dat is toch wel dieptriest. Als je te dik bent wordt je gewoon als stront behandeld lijkt wel. Zijn gedrag van gisteravond was idioot, ik vind hem labiel [net als de meeste] maar iemand zo afkraken omdat hij te dik is.Als mensen altijd zo op hem reageren verklaart dat wel een helboel. Het zou zo maar kunnen dat de helft van de fokkers ook wat kilo's te zwaar is, die moeten dat toch ook moeilijk vinden om dat te horen.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.
Huub moet om die reden ook uitkijken met zijn pestrijen. Dat heeft die jongen niet nodig. Het afpakken van riemen/bretels of over hem heenpissen maakt Huub niet populairder maar Jaap wel zielig.
Huub zou op die manier zelfs een soort evenwicht aanbrengen, terwijl Jaap rap genoeg uitgekotst wordt als Huub nix doet.
TYquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mooi ! klasse gozer je bewijst weer een goede dienst !!!![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je., kan ik dit wel doen terwijl ik aan het eten ben?![]()
Mensen die medelijden met hem krijgen maken hem alleen maar vetter. Aan medelijden heeft die gast totaal niks aan, dan heeft hij weer een excuus om zich nog boller te vreten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
Doen ze heel vaak, niks mee mis toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef havefun het volgende:
Die huub staat gewoon met die reetridder onder de douche.
Straks valt het zeepje en Huub moet het oprapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef havefun het volgende:
Die huub staat gewoon met die reetridder onder de douche.
Ja ik had het al over ander programma...Exp.Robinson...water en rijst en met een beetje mazzel af en toe wat visquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Deze gast moeten ze opsluiten en op water en brood zetten. Dat is volgens mij de enige manier.
pesies, dat zij ik vanmorgen ook al, zal het vanavond ff uitknippen en joetjoeben, kan echt niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
dit gaat zich tegen huub keren, vond hem de laatste tijd sowieso last hebben van grootheidswaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij zielig, maar dat neemt niet weg dat hij maar kan doen en laten wat hij wil.
Huub moet om die reden ook uitkijken met zijn pestrijen. Dat heeft die jongen niet nodig. Het afpakken van riemen/bretels of over hem heenpissen maakt Huub niet populairder maar Jaap wel zielig.
Huub zou op die manier zelfs een soort evenwicht aanbrengen, terwijl Jaap rap genoeg uitgekotst wordt als Huub nix doet.
Dat het in het dagelijks leven bijna elke dag gebeurd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
pesies, dat zij ik vanmorgen ook al, zal het vanavond ff uitknippen en joetjoeben, kan echt niet.
Wat was haar antwoord naar huub toe overigens?
Moet ie die vis wel eerst zelf vangen, dus of hij gaat enorm afvallen, of hij maakt een heel goed werkend visnetquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja ik had het al over ander programma...Exp.Robinson...water en rijst en met een beetje mazzel af en toe wat vis
quote:
zou dat wezenlijk verschil maken hoe mensen dan over je praten? Hoe zouden dikke mensen naar Jaap kijken; is dat een soort van spiegel of is hij echt zo extreem. Het boeit me gewoon. Ik baal er zelf wel een beetje van dat ik hem vies vind af en toe, maar na gisteravond ook niet gek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bufferen mijn streams of zit het nieuwe jongetje erg stil en sip te wezen?
Ik geloofde Eric gisteren wel met zijn verhaal dat hij Huub blijft steuen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Huub gaat eruit.
Ik heb zooooon medelijden met die gozer. Het is echt zielig. Die jongen heeft psychisch zo'n groot probleem. Hij heeft echte hulp nodig en moet niet in die gouden kooi gaan zitten! Schande dat ze hem erin geplaatst hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
En juist huub moet dit toch weten, toen hij zijn huiswerk zo goed gedaan had tijdens zijn weekje "vakantie"quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit gaat zich tegen huub keren, vond hem de laatste tijd sowieso last hebben van grootheidswaan
wou ik net schrijven : lijkt wel een kind, zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Dat nieuwe jongentje overdenkt zijn zonden..... gulzigheid, gemakzucht, hoogmoed, lust.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel eruggggggggggggggquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat een paar kilo's iets ander is dan 100 kilo. Daarbij komt dat hij zo ongelooflijk vies en vunzig is, dat je vanzelf deze reacties krijgt.Als het een erfelijke kwestie is of een ziekte is dat wat anders, maar Billie is gewoon goor. Punt.
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb zooooon medelijden met die gozer. Het is echt zielig. Die jongen heeft psychisch zo'n groot probleem. Hij heeft echte hulp nodig en moet niet in die gouden kooi gaan zitten! Schande dat ze hem erin geplaatst hebben.
Ja en ik denk ook dat hij zich door zijn hele verschijning erg eenzaam voelt. Hij is 2 meter en 200 kilo dik en dan val je toch overal op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef RSie het volgende:
Gisteren wilde ik een brievenactie starten om Jaap een hart onder de riem te steken (hij heeft geen makkelijk leven gehad en wilde hier blijkbaar oprecht aan gaan werken) het is gewoon overduidelijk dat die jongen ondanks dat ie het graag wilt niet de motivatie heeft om zijn doelen ook echt na te leven!
maar na zijn uitvallen van gisteravond heb ik nu zoiets van,... zak maar in de stront!
alleen ben ik er wel van overtuigd dat zijn uitbarstingen van gisteren juist komen door zijn emotionele problemen en hij in de Kern echt geen kwaaie gast is. hij heeft alleen in zijn hele leven al ondervonden dat de aanval de beste verdediging is, hij sluit zichzelf liever buiten dan dat hij echt zichzelf bloot stelt aan andere mensen waarmee hij zijn zwaktes blootlegt, zodra hij dat doet is hij een makkelijkere prooi voor iedereen die hem niet mag.
Het zet mij ook aan het denken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
zou dat wezenlijk verschil maken hoe mensen dan over je praten? Hoe zouden dikke mensen naar Jaap kijken; is dat een soort van spiegel of is hij echt zo extreem. Het boeit me gewoon. Ik baal er zelf wel een beetje van dat ik hem vies vind af en toe, maar na gisteravond ook niet gek.
het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Villalux het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. zijn gedrag was heel erugggggggggggggg
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Jaap niet meer zien sinds gisteravond zonder kotsneigingen te krijgen.
Stream 3 en 4 nu maar uitgezet dus
Ik mag toch hopen dat ze hem er uit halen, want dit kan echt niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat DGK-REDACTIE zich momenteel flink achter de oren aan het krabben is.
Maar hij was toch dronken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het ging niet over zijn gedrag, ik denk niet dat er mensen zijn die dat niet respectloos, en walgelijk vonden.![]()
ik hoop ook dat we dat noooiiit meer hoeven te zien.
Hij heeft inderdaad elke steek die Huub hem nog gaat geven zelf verdiend met dat gebral van gisterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Me too, en dan te bedenken dat ik hem ook een beetje zielig vond, maar dat gedrag van die gast gisteravond dat kan echt niet door de beugel en dat heeft ie allemaal aan zichzelf te danken.![]()
Zou dat weblog drukbezocht worden?quote:
Op die manier kan je elke bewoner zijn/haar gedrag goed praten. Het punt is dat er veel meer mensen in zo'n zelfde situatie zitten als Jaap met een zelfde verleden die niet zo reageren. Hij heeft het aan zichzelf te danken en hij is niet van plan om te veranderen. Alleen hijzelf kan dat en niemand anders, maar hij wil niet. Zijn keuze dus totaal geen medelijden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef RSie het volgende:
alleen ben ik er wel van overtuigd dat zijn uitbarstingen van gisteren juist komen door zijn emotionele problemen en hij in de Kern echt geen kwaaie gast is. hij heeft alleen in zijn hele leven al ondervonden dat de aanval de beste verdediging is, hij sluit zichzelf liever buiten dan dat hij echt zichzelf bloot stelt aan andere mensen waarmee hij zijn zwaktes blootlegt, zodra hij dat doet is hij een makkelijkere prooi voor iedereen die hem niet mag.
Het beroerde is dat hij al lang weer mag drinken voordat de stemronde er is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik lees hier Huub moet ophouden? Welnee, hij gaat geen zieltjes winnen door plots aardig te zijn.. Hij speelt het spel, en naturrlijk baalt hij van di en knijpt hij hem een betje, maar hij gaat gewoon door met Non Stop Rocking... en zolang hij niet STOMdronken wordt.. gaat dat goed!
oh, jij denkt dat dat arrogante en sexistische gedrag niet in hem zit?quote:
Ze zijn de hele dag al behoorlijk ANTI HUUB, als je rest leestquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
Bron Tien.tv
Weer lekker subjectief, en wat zijn onterende uitspraken? Zit er een Telegraaf stagiar op de redactie?
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat weblog drukbezocht worden?![]()
![]()
![]()
Filmpje van Huub bij het ontbijt al gezien?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen!
Ben benieuwd wat de dag vandaag verder gaat brengen
Nee nog niet, bewaar ik nog ffquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpje van Huub bij het ontbijt al gezien?![]()
Misschien dat ze per direct een exit kunnen bewerkstelligen voor Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef waldorfsalad het volgende:
Waarschijnlijk zit Jaap nu zijn zonde (maaltijd van daarnet) te overdenken. Hij realiseert zich nu dat als er niets verandert hij niet zal afvallen. Maar zodra zijn maag zich weer begint te roeren is de verleiding groter dan zijn berouw nu. Die gozer heeft echt professionele begeleiding nodig, anders wordt dat vele eten zijn dood.
Wat een walgelijk stukje zeg. Ze gaan die opmerkingen wel weer lekker op TV brengen, want dat scoort en trekt kijkers.... en dan op het internet die zelfde opmerkingen afzeikenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
Bron Tien.tv
Weer lekker subjectief, en wat zijn onterende uitspraken? Zit er een Telegraaf stagiar op de redactie?
maandag met die Amanda gedoe ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de hele dag al behoorlijk ANTI HUUB, als je rest leest![]()
![]()
![]()
De eerste verstandige uitspraak van vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat Snollie haar haar moet wassen![]()
For a rainy day? Dan is het NU het goeie momentquote:
Tering dat lijkt wel een grafiekje van het broeikaseffec, na 28 dagen opeens een stijging van 400% ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572
400 tot nu toe![]()
Niet alleen haar haar, de rest kan ook wel een wasbeurt gebruiken volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat Snollie haar haar moet wassen![]()
Die bolle is gister toch nog in bad geweest,quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Niet alleen haar haar, de rest kan ook wel een wasbeurt gebruiken volgens mij.![]()
Hier niet hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
HidiHO je streams bufferen..
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Haroula het volgende:
Ik heb tot nu toe gelachen om alle 'ranzigheid' die er afgelopen weken/maanden te zien was. Alles was toch zo'n beetje op het randje. Maar na gisteravond ben ik er goed beroerd van en is mijn lust tot kijken voorlopig wel ontgaan. In mijn ogen een grote misser redactie. Bleghh!!
Ja, tussen zijn eigen kotsbrokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Die bolle is gister toch nog in bad geweest,
maar hoe denk je dat het komt dat er zoveel mensen zelfmoord plegen? dat zijn voor een groot deel mensen die nooit de kans hebben gekregen om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op die manier kan je elke bewoner zijn/haar gedrag goed praten. Het punt is dat er veel meer mensen in zo'n zelfde situatie zitten als Jaap met een zelfde verleden die niet zo reageren. Hij heeft het aan zichzelf te danken en hij is niet van plan om te veranderen. Alleen hijzelf kan dat en niemand anders, maar hij wil niet. Zijn keuze dus totaal geen medelijden.
EENSCHquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingen. Laten ze de fout eens bij zichzelf zoeken en toegeven dat ze een walgelijk labiel en ranzige nieuwe bewoner in de villa hebben gezet. Dat is vele malen erger dan de zogenaamd irritante opmerkingen van Huub.
Dit ging over Snollie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja, tussen zijn eigen kotsbrokken![]()
Ik vind nog steeds dat de redactie niet had kunnen voorzien dat Jaap naakt over zichzelf heen ging kotsen, want dat is toch wel hetgeen waarvan we zo ondersteboven zijn geraakt vanacht. Dat is natuurlijk niet van te voren aangegeven "ik ben Jaap en ik ben 'n aanwinst voor 't huis want ik kots vanavond nog over mezelf heen, beloofd"..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heeft de redactie het gore lef om Huub te betichten van irritante opmerkingen. Laten ze de fout eens bij zichzelf zoeken en toegeven dat ze een walgelijk labiel en ranzige nieuwe bewoner in de villa hebben gezet. Dat is vele malen erger dan de zogenaamd irritante opmerkingen van Huub.
Ik kijk ook de streams van HiDiHoquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef RSie het volgende:
[..]
maar hoe denk je dat het komt dat er zoveel mensen zelfmoord plegen? dat zijn voor een groot deel mensen die nooit de kans hebben gekregen om gelukkig te zijn.
stel je voor dat je dag in dag uit aangevallen wordt op je uiterlijk, je bouwt dan automatisch een afweermechanisme op. bij Jaap is dat in eerste instantie zijn zelfspot, om maar te zorgen dat hij andere mensen voor is.
zijn 2e afweer is gewoon ge/misbruik maken van zijn omvang en angst die hij daarmee inboezemd bij andere mensen.
als jij in het dagelijks leven eens om je heen kijkt en ziet hoe mensen zich gedragen kan je daaruit al vrij vaak zeer duidelijk afleiden hoe zijn of haar jeugd is geweest. gepest worden drukt zo'n ongelofelijke stempel op iemands persoonlijkheid, dat is gewoon een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |