Hallo Kinga.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Kinga het volgende:
Heeft die idioot al een alcoholverbod gekregen?
Jaap staat onder de douchequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Klopt, maar dat geeft toch nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Dat gesprekje tussen Huub en Jaap duurt wel langer dan 10 minuten !
Eh... denk het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld, en daar moet ie toch knap zijn best voor doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
jaap al dood?
bevalt me nu al goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is al 3 uur buiten beeld.![]()
Beter voor mijn eetlust ookquote:
"De snackbar" wordt dat toch ook wel genoemd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Dit hele gedoe zet je niet recht met een ''bijlesje''quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een uurtje 'achter' is geweest. Ze zullen hem wel een beetje 'bijles' geven .......
Ik zet de 1e 10 min er wel op en het complete gesprek zet ik in megauploadquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Pavement het volgende:
ik wacht met smart op dat filmpie HiDiHo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |