Ik denk dat het echt zo isquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd! wat mij betreft
Is toch een gok.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkortquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er is vanavond toch ook iets?
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
Huub; ik steek liever de villa in de brand als dat die fucking lowlifes hier overblijven
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans zit er idd in.
En daarmee heeft Jaap dus ook weer gelijk met zijn opmerking "op internet is het ieder half uur anders"
Huub heeft zich afgelopen weekend verschrikkelijk gedragen en is daarmee een enorm risico geworden, het zou heel goed kunnen dat de redactie deze "regeling" daarom in t leven geroepen heeft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat ie dat vreten allemaal alleen op eten
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja waarschijnlijk de zelfmoord van Japio, maar die kan ook morgen of overmorgen zijn...weet niet precies wanneer maar wel zeer binnenkort
Ik zou ook hebben durven zweren dat het een acteur was, hij is te erg, het is te genant allemaal en te destructief maar de meningen zijn hier toch voornamelijk dat het echt is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wedden dat de redaktie gaat overwegen om deze uitspraak op tv uit te zenden, huub en GK-redaktie zit momenteel niet echt goed geloof ik
klopt, dit is gewoon het plan waar ze ongeveer een week geleden mee zijn begonnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen geloof mij nou maar Eric stuurt Huub niet weg. Hij vind Amanda dom en papt met haar aan, dat hij met Amanda zou aanpappen is al een week geleden besloten. Sylvia doet hetzelfde met Natasia en Huub min of meer met Brian en Jaap.
Tijdens het telefoongesprek tussen N en Wilgo was er ook opeens een andere toon, Wilgo ging er al vanuit dat Natas zou winnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De pommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
We zullen nu ook wel wat anti Huub tv uitzendingen krijgen.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
dat was ik al .ze moeten zich DIEP SCHAMEN om zo een Japio er in te zetten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij gaat paaldansen en dat het dak op hem valt zodra hij in de paal hangtquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wijze hij gaat kiezen: dubbel verzuipen??
Rondom dronken het zwembad inlopen?
Dat zeg ik ook steeds, maar niemand gelooft mequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft ze iig genoeg ammunitie gegeven.
Billie wil eigenlijk dat anderen voor hem gaan afvallen............anderen moeten hem helpen......anderen moeten zorgen dat "hij" geen chippies meer kan eten.....anderen moeten rekening houden met zijn dieet........anderen moeten zorgen dat "hij" gaat sporten....anderen, anderen, anderen en anderen...............En wat moet bollie ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dus
Dat risico liep hij en dat wist hij ook, ik denk alleen niet dat de redactie ingeschat had dat degene die Huub eruit moest werken ivm overmatig drankgebruik daar zelf nog een schepje bovenop zou doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
Niet dat Huub het niet daar een beetje naar gemaakt heeft, maar ze blijven hem afbranden.
![]()
Ja hoop dat zijn broertje hem hier voor waarschuwt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef 2live het volgende:
huub en co moeten wel oppasen met wat ze allemaal over Jaap zeggen, het is echt grof.
Voor je het weet is Jaap the underdog en jullie weten wat daar mee gebeurt.
Ik hoop dat een aantal kijkers dat oneerlijk zullen vinden en expres veel sms-jes voor Huub gaan sturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De ommekeer is ook gekomen na Natasia's verjaardag.
![]()
Hij begint gewoon net zo laag gedrag te tonen als Brian en Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Huub wil over Jaap heen pissen vannacht.
Hij gaat het navragen of het mag.
Dit is 1 van 6 maaltijden per dag hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whow, Jaap schept een bordje eten op. Man, daar kan ik 3x van eten !
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze een aanklacht in moet dienen tegen Jaap, omdat hij in haar tiet heeft geknepen
Als Jaap weer zoveel zuipt als afgelopen nacht, doet hij het zelf wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Met de nadruk op WERKTE:quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Jullie kunnen schrijven over Natasia wat je wil, maar die werkte immers wel zelf aan haar lichaam.
6 keer per dag eten is juist goed, alleen geen 6000 kalorien uiteraard!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DGK al voor zondag besloten dat ze Huub er niet meer in wilden hebben hoor.
De items waren ook voor zondag al aan de negatieve kant.
Dat vind ik smerigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Judah het volgende:
Dan moeten ze er allemaal uit, want vannacht zaten ze allemaal aan Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit fysiek geweld en moet hij binnen het uur de villa verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |