abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:11:27 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_46768936
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46768974
Ik hoop echt en oprecht dat die jaap lekker in zn eten stikt, of een of andere ziekte oploopt die in die kip zit wat een zak die jaap zeg
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:12:37 #53
158268 elrosa
Kodiefiles.nl
pi_46768984
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
Syl zegt tegen Huub dat naar achter moet.
Even later zoekt Jaap haar . Huub zegt; syl zit beneden op haar bed, en als ze daar niet is boven in de fitnesszaal bij de muziek.
tilly zachtjes; ze moest toch naar achter. Huub; ja weet ik.
Tilly; wat ben je toch een boef.
Mijn favoriete site
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:13:01 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_46769006
Jammer dat Huubje er niet bij is.
― Mark Twain
pi_46769013
Toegegeven: Huub is op deze momenten op zijn best
pi_46769031
Dat afvalverhaal van die vetklep is dus ook allemaal gelul geweest
Working in a factory eight days a week.
pi_46769032
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?
pi_46769039
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Keep the Sunny Side Up
pi_46769060
die dikke klootzak durft geen woord te zeggen man hij zit helemaal in zn vet gekeert. De dikzak
pi_46769078
Het zal Jaap nooit en te nimmer lukken om af te vallen. Hij zou vandaag beginnen met afvallen, en hij schijnt dus nu al twee kipfilets te bakken, als tussendoortje. Over een week komt ie erachter dat hij een kilo of 5 is aangekomen. Is met Natasia hetzelfde verhaal, van haar afvallen komt ook geen ruk terecht.
pi_46769082
Op naar de 250 kilo en een hartaanval
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:15:50 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_46769104
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?
― Mark Twain
pi_46769113
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.
pi_46769142
Ben benieuwd of Erik Huub bijpraat over zijn gesprekje met Amanda net bij Tilly.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:17:07 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_46769144
Dat schortje m wel helemaal op
― Mark Twain
pi_46769151
Moet Braindead er niks van zeggen, hij was toch zijn "coach"
pi_46769162
Nee. Jaap is dus niet erg sociaal. Hij keek naar ZIJN vlees...
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:17:42 #68
127217 Bait00
knowledge is power
pi_46769164
groot gelijk ook, als ik in een huis zat en alles wat ik lekker vind kon bestellen ging ik me ook rond vreten . maarjah. ik ben dan ook 70 en geen 200 kilo
pi_46769169
Die Eric is ook een vals loeder zeg. Hoe hij meegaat met Amanda? En zoooo vreselijk dom. Hij is nu al het slaafje van Brian. Net als Nastasia en Amanda. Hij heeft het niet eens door. Loopt hij Huub te fukken. Met zijn zogenaamde lol.

Ach, als hij Huub eruit stemt zijn de kijkers weg (ik wel, niet als dreigement, maar omdat ik iets positiefs overhou na het kijken naar Huub. Pijn in mijn buik van het lachen. Hij komt gemeen over, maar is nooit ECHT gemeen) En ik weet 100% zeker ( ook uit alle verhalen tussen de rest) dat de vo9lgende Sylvia of Eric is en dat ze in die volgorde eruit gaan. Dan zal Jaap wel aan de beurt zijn en de laatste nieuwe bewoners.

Dus.... als Eric zo dom is om Huub eruit te stemmen weet hij 100% zeker..... dat hij zijn schooljaar thuis af kan maken. Welzo fijn toch? ( alleen zo jammer dat hij dan meteen de kijkcijfers heeft laten floppen. Dat kost hem vast zijn goeie toekomstbaan )
pi_46769177
Gatveredamme die gozer vreet echt alles op hij denkt echt dat hij goed bezig is maar die gozer is binnekort toch dood kan niet anders met zon vet lelijk en ongezond lichaam. Ik denk dat die gozer maximaal 30 word en dan dood gaat aan al het eten wat hij doet.
pi_46769186
Die paar stukjes gebakken broccoli compenseren uiteraard de kipfilets.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:18:55 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_46769212
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Bait00 het volgende:
groot gelijk ook, als ik in een huis zat en alles wat ik lekker vind kon bestellen ging ik me ook rond vreten . maarjah. ik ben dan ook 70 en geen 200 kilo
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dus
― Mark Twain
pi_46769223
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef waldorfsalad het volgende:

[..]

Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........
Keep the Sunny Side Up
pi_46769242
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Het zal Jaap nooit en te nimmer lukken om af te vallen. Hij zou vandaag beginnen met afvallen, en hij schijnt dus nu al twee kipfilets te bakken, als tussendoortje. Over een week komt ie erachter dat hij een kilo of 5 is aangekomen. Is met Natasia hetzelfde verhaal, van haar afvallen komt ook geen ruk terecht.
Hij liegt over zijn doel, Natasia de tweede, hij komt om te winnen en wil Huub verslaan zei hij toen hij dronken was. Dat zal dan wel de waarheid zijn
pi_46769247
Ik denk dat er nog wel een ruzietje komt in het BAN-kamp voordat de stemming daar is. Kijken of Eric dan nog zo'n hoge pet opheeft van de ratjes.
pi_46769255
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Adothehague het volgende:
Gatveredamme die gozer vreet echt alles op hij denkt echt dat hij goed bezig is maar die gozer is binnekort toch dood kan niet anders met zon vet lelijk en ongezond lichaam. Ik denk dat die gozer maximaal 30 word en dan dood gaat aan al het eten wat hij doet.
Denk aan je hart. Kijk uit voor je bloeddruk.
pi_46769260
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Lieve het volgende:
Die Eric is ook een vals loeder zeg. Hoe hij meegaat met Amanda? En zoooo vreselijk dom. Hij is nu al het slaafje van Brian. Net als Nastasia en Amanda. Hij heeft het niet eens door. Loopt hij Huub te fukken. Met zijn zogenaamde lol.

Ach, als hij Huub eruit stemt zijn de kijkers weg (ik wel, niet als dreigement, maar omdat ik iets positiefs overhou na het kijken naar Huub. Pijn in mijn buik van het lachen. Hij komt gemeen over, maar is nooit ECHT gemeen) En ik weet 100% zeker ( ook uit alle verhalen tussen de rest) dat de vo9lgende Sylvia of Eric is en dat ze in die volgorde eruit gaan. Dan zal Jaap wel aan de beurt zijn en de laatste nieuwe bewoners.

Dus.... als Eric zo dom is om Huub eruit te stemmen weet hij 100% zeker..... dat hij zijn schooljaar thuis af kan maken. Welzo fijn toch? ( alleen zo jammer dat hij dan meteen de kijkcijfers heeft laten floppen. Dat kost hem vast zijn goeie toekomstbaan )
Dus als ik het goed begrijp gaat eric huub eruit stemmen? En zit hij huub op dit moment te fucken met al die beloftes?
pi_46769276
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
Dat schortje m wel helemaal op
Zie je ook dat hij de linten achter op z'n rug nog net kan knopen. Anderen slaan die linten om hun rug en knopen aan de voorkant.
Keep the Sunny Side Up
pi_46769283
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........
Als je de hele dag door sport misschien niet
Wat een gelul! Hij is niet voor niets zo dik.
Screw them.
We're going home.
pi_46769287
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Lieve het volgende:

Ach, als hij Huub eruit stemt
Ik probeer het positief te bekijken... Als Huub weg is, is m`n DGK-verslaving voorbij. En aangezien de streams van BB-belgie niet gratis zijn dit jaar kan ik me weer op m`n leven gaan richten
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:21:12 #81
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46769297
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46769304
Hopen dat die kip vol salmonella zit
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:22:54 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_46769346
Ik ga eten , dus doe de straems ff uit, anders hou ik niks binnen.
― Mark Twain
pi_46769371
quote:
Thanks
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:24:11 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_46769388
quote:
― Mark Twain
pi_46769397
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
Op de tien site staat nu dat Tilly niet objectief zou zijn.
Ze proberen er echt de Gouden Tokkies Show van te maken zeg.

Hoe zit het met Herma, Patricia, Erwin etc ?
Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.

Het is opvallend hoe negatief ze nu opeens over huub schrijven.
Een tijdje waren er wel positieve berichten.

lees net dit weer
12:45 - Wie hoort zichzelf graag praten?

Huub heeft weer eens een plannetje bedacht. Als hij bij Tilly zijn nagels laat doen, licht hij haar in. “Ik gooi gewoon zijn riemen in de vijver!”, vertelt de Oldenzaler trots. “Voor zo’n dik iemand haal je niet zomaar een nieuwe!”, voegt hij daar lachend aan toe. “Oh, pestkopje!”, is de reactie van Eric daarop! Tilly kan er ook wel om lachen. En dat voedt Huub dan weer om over nog een aantal van zijn kwajongensstreken te vertellen. Wat vindt Huub zichzelf toch leuk…

Tilly moet erg lachen om de dingen die Huub met de dronken Miljonair deed. Is het niet de bedoeling dat de werknemers objectief blijven?

En uitgerekend Huub was degene die zonet aan de ontbijttafel Jaap aanviel op zijn drankgebruik en zijn disrespect voor vrouwen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet…

“Je lacht met je grote bek, nu heb je nog geen alcoholverbod, ik zou er maar gebruik van maken”, wil Huub er nog even aan toe voegen. Nu weten we wat Huub dwars zit

en dat is alleen maar villa vandaag. Nieuws is net zo erg
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:24:28 #87
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46769399
quote:
Thanks
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:25:35 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_46769430
quote:
OMG
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:26:02 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_46769442
Idd Itsme, viel mij ook al op
― Mark Twain
pi_46769474
Weet Japio al dat mamatasia ziekjes is? Hij moet haar wel even verzorgen want dat deed zij tenslotte gisteren ook voor hem En aangezien hij zo blij is dat hij de andere, lees: lieve, kant van Natasia heeft leren kennen....
Zou hij ook zo behulpzaam zijn?
pi_46769480
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies. Alle hatelijke dingen die het personeel over Huub zei daar hoorde je ze nooit over.

Het is opvallend hoe negatief ze nu opeens over huub schrijven.
Een tijdje waren er wel positieve berichten.

lees net dit weer
12:45 - Wie hoort zichzelf graag praten?

Huub heeft weer eens een plannetje bedacht. Als hij bij Tilly zijn nagels laat doen, licht hij haar in. “Ik gooi gewoon zijn riemen in de vijver!”, vertelt de Oldenzaler trots. “Voor zo’n dik iemand haal je niet zomaar een nieuwe!”, voegt hij daar lachend aan toe. “Oh, pestkopje!”, is de reactie van Eric daarop! Tilly kan er ook wel om lachen. En dat voedt Huub dan weer om over nog een aantal van zijn kwajongensstreken te vertellen. Wat vindt Huub zichzelf toch leuk…

Tilly moet erg lachen om de dingen die Huub met de dronken Miljonair deed. Is het niet de bedoeling dat de werknemers objectief blijven?

En uitgerekend Huub was degene die zonet aan de ontbijttafel Jaap aanviel op zijn drankgebruik en zijn disrespect voor vrouwen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet…

“Je lacht met je grote bek, nu heb je nog geen alcoholverbod, ik zou er maar gebruik van maken”, wil Huub er nog even aan toe voegen. Nu weten we wat Huub dwars zit

en dat is alleen maar villa vandaag. Nieuws is net zo erg
Samen met jou ben ik nu boos op DGK_REDACTIE!
pi_46769505
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 13:29:37 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_46769566
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat de redaktie na zondag genoeg heeft van Huub en hij van hun mag vertrekken. Misschien dat ze daarom met die immuniteits-regel zijn gekomen want Sylvia "dwingen" om tegen Huub te stemmen lukt niet. We zien wel over 8 dagen...
Ik ga er toch nog steeds vanuit, dat Eric niet tegen Huub gaat stemmen.
― Mark Twain
pi_46769568
quote:
Zo een idee heb ik ook al.
Eigenlijk dat Jaap expres gecast is. het is ze gelukt om weer een nieuw vriendje voor natasia en co te vinden. Daar mag toch ook wel een applausje voor gegeven worden.

Ze denken dat wij toch wel blijven kijken als huub weggestemd wordt uit het huis. Think again.
pi_46769578
Huub; ik steek liever de villa in de brand als dat die fucking lowlifes hier overblijven
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46769593
Denk dat Eric er heeeel lang over zal gaan piekeren
Nintend0 00nt
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:30:21 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46769597
quote:
Die kans zit er idd in.
En daarmee heeft Jaap dus ook weer gelijk met zijn opmerking "op internet is het ieder half uur anders"
Huub heeft zich afgelopen weekend verschrikkelijk gedragen en is daarmee een enorm risico geworden, het zou heel goed kunnen dat de redactie deze "regeling" daarom in t leven geroepen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46769598
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
pi_46769623
quote:
Huub moet deze week idd een goeie lobby neerzetten om de boel te redden, ik ben benieuwd..
pi_46769627
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef havefun het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap betaald is om eens goed dronken te worden daar. Mischien heeft john hem 10000 euro betaald om daar dronken te worden en de boel op stelten te zetten.
Er zijn gneoeg studenten die zich hier voor paaien hoor. Anders kan dit toch niet, jezelf zo compleet voor schut zetten terwijl je een eindscripie schrijft voor een universitatire opleiding? Dan kan het toch niet zo zijn dat je je na 2 dagen in de Gouden kooi zo voor schut zet? Of zie ik dit verkeerd?
dat zie je verkeerd! wat mij betreft
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')